Najlepsze oleje MILLERS, AMSOIL, LM, FUCHS, filtry MANN !!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ayu
    odpowiedział(a)
    PAOLO ESCO, jasne, napiszę, wyduszę z koleżanki opinię o tym jak się jej będzie jeździło. A ten Race to ja myślałem do siebie do TSI.

    Zostaw komentarz:


  • PAOLO ESCO
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez hotrain
    To chyba nie jest błąd?
    nie jest :P - kup ten TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) jest na syntetycznej bazie - kolega pidziek wie co dobre dla silnika. Hotrain - zdaj nam potem relację w wątku oleju do TDI jak się ten olej sprawuje u Ciebie.

    Zostaw komentarz:


  • Ayu
    odpowiedział(a)
    Pidziek, leję LL ale wymieniał będę co 15 tys. To chyba nie jest błąd? Z ciekawości, po ile ten Race?

    Zostaw komentarz:


  • Pidziek
    odpowiedział(a)
    Pidziek, dziękuję. Jak przyjdzie dostawa to daj znać proszę na PW proszę. Wtedy zamówienie machniemy.
    Chyba że wcześniej będzie coś dla koneserów czyli RACE PRO S 5W-40 ale to już bezkompromisowa jakość dla kogoś kto chce mieć jakość która deklasuje praktycznie wszystkie oleje na rynku.
    Olej na tej bazie był lany do Williamsa F1 w 2006r. :-)
    Ale to tak przec ciekawość napisałem, ale taki olej też będę mieć.
    To 100% pełno estrowy olej należący do V gr.

    Lejesz Long life ze względu na zwiększone przebiegi ?
    Pytam bo zarówno PRO C-3 jak i Longlife III to oleje pełnosyntetyczne .


    Pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • Ayu
    odpowiedział(a)
    Pidziek, dziękuję. Jak przyjdzie dostawa to daj znać proszę na PW proszę. Wtedy zamówienie machniemy.

    Zostaw komentarz:


  • JARO 1
    odpowiedział(a)
    Witam wszystkich forumowiczów i właścicieli diesli nie wiem czy pisze w dobrym miejscu i z góry za to przepraszam jak gdzieś żle się wpisałem, ale chciałem wyrazić opinie na temat oleju FUCHS TITAN GT1 5W40 którego mi polecono na tym forum a mianowicie jak większość pewnie dieslowców przez długi długi czas zalany miałem olej MOTUL SPECIFIC 505.01 i w sumie nie jest to zły olej jednak ze po konsultacjach z kolega PAOLO ESCO zalalem FUCHSA i kazdy pomysli i co z tego i w sumie nic tylko ,ze silnik akurat w moim przypadku jakby dostal inne zycie odetchną pelnym kolektorem uspokoila i wyciszyla sie praca silnika szczególnie rano silnik łagodniej pracuje dla mnie jest to duzo mimo iz nie robilem plukanek olej pozostaje nadal klarowny na bagnecie mimo iz zrobilem troszke kilometrow . Nie chcial bym by ktos kto uzywa Motula poczul sie urażony ale moim skromnym zdaniem warto sie pokusić aby choc raz wyprubować olej fuchsa ja tak zrobilem i nie zamienie go na motula . Wielkie dzieki dla kolegi PIDZIEK ktory robi naprawde kawal dobrej roboty za starania dla inych i kolegi PAOLO ESCO za serce ktore wklada by nasze auta były smarowane i za czs ktory poświeca innym

    Zostaw komentarz:


  • Pidziek
    odpowiedział(a)
    Dostawa niebawem.

    Zamieszczone przez hotrain
    No o jeszcze jedno, dla silników 2.0 TDI CR - TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) jaka cena dla 2x 5l i 2 x 1l?
    Mam ten olej w dwóch gramaturach 1L i 4L.
    Olej nie wystepuje w opakowaniach 5L.
    Cena 4L 144 zł a 1L 38zł wszystko z VAT brutto.

    Wysyłka w ciągu 12h.

    Zostaw komentarz:


  • PAOLO ESCO
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez hotrain
    dla silników 2.0 TDI CR - TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology)
    - dobry wybór dla silników VW - jednak lepszy niż ten Pro Flex :roll:

    Zostaw komentarz:


  • Ayu
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Pidziek
    Przy nastepnej dostawie bedzie.
    Kiedy dostawa?
    No o jeszcze jedno, dla silników 2.0 TDI CR - TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) jaka cena dla 2x 5l i 2 x 1l?

    Zostaw komentarz:


  • PAOLO ESCO
    odpowiedział(a)
    Ok dziękuję za informację. Zastanowię się bo mam jeszcze chwilę do wymiany i upatrzyłem sobie 3 różne oleje :wink:

    Zostaw komentarz:


  • Pidziek
    odpowiedział(a)
    A tak popatrzyłem na Twój avatarek i od razu jakos pomyślałem o PRO C-3 .
    Oczywiście już prostuję temat XTL PRO FLEX 5W-30 - 150.77zł brutto.
    Mam w tej chwili tylko w 4L opakowaniach :-)


    Pozdrawiam i przepraszam za literówkę :-)

    Zostaw komentarz:


  • PAOLO ESCO
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    To ja poproszę cenę Fuchs TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 XTL
    :hmm ...

    GT1 PRO C-3 mi osobiście nie pasuje...z kilku względów :wink: ale i tak dziękuję :wink:

    Zostaw komentarz:


  • Pidziek
    odpowiedział(a)
    Witaj,
    Olej PRO C-3 z technologą XTL dam w doskonałej cenie 144zł brutto za 4L i 38zł/1L.
    Płukanki jeszcze nie mam w tej chwili, oczekuję na takową z Amsoil.
    Olej jest na miejscu.

    Filterki :

    Do AXR:
    WL 7296 - 17,75zł jest na stanie.
    Filtra powietrza nie mam z WIX-a w tej chwili polecam oczywiście MANN-a - C 37 153 w cenie 31,80 brutto (trochę taniej niż na allegro 8) )


    O2 BXE - filtro oleju WL7296 - 17,75 brutto na miejscu
    Powietrza z WIX-a nie mam, odpowiednik MANN-a C 35 154 - 40zł brutto kwestia jednego dnia.
    Jest jeszcze jeden na warunki zimne, ale nie widze potrzeby aby taki w tej chwili stosować


    Pozdrawiam serdecznie

    Zostaw komentarz:


  • PAOLO ESCO
    odpowiedział(a)
    To ja poproszę cenę Fuchs TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 XTL ---> 4 L + 1 L do tego cenę płukanki do silnika, cenę filtra powietrza i filtra oleju do O1 1,9 TDI silnik AXR i cenę filtra powietrza i filtra oleju do O2 1,9 TDI - silnik BXE.
    Filtry powietrza do eksploatacji w warunkach normalnych.

    Zostaw komentarz:


  • Pidziek
    odpowiedział(a)
    Oj nie mam w tej chwili Long life III jest wszystko ale tego akurat w tej chwili nie mam.
    Przy nastepnej dostawie bedzie.
    Cenowo to wyszło by: 152,12 za 4L i 41,80 za 1L wszystko brutto z VAT.

    Pozdrawiam i słuzę pomocą.

    Zostaw komentarz:


  • Ayu
    odpowiedział(a)
    Pidziek, możesz potwierdzić jaka cena Fuchs TITAN GT1 LongLife III 5W30 5l + 1l ?

    Zostaw komentarz:


  • Pidziek
    odpowiedział(a)
    Witaj,

    Filtr oleju WL7008 - 17,60 brutto
    Filtr kabinowy WP6813 z węglem aktywnym - 35.14zł nie mam w tej chwili czas oczekiwania do tygodnia.

    Filtr kabinowyWP6812 tradycyjny bez węgla aktywnego - 20zł równiez w tej chwili nie mam czas oczekiwania do tygodnia.

    Filtr paliwa - WF8046 - 52,40zł

    Filtr powietrza tutaj podaj numer obecnego filtra bo mamy wybór.
    Filtr z silnikiem na eksploatację w warunkach trudnych bardziej zapylonych lub w warunkach normalnych.
    Jeśli podasz jaki obecnie posiadasz lub podasz wysokosć lub długość wtedy zweryfikuje jaki powinien być zainstalowany.
    Tradycyjny ma wysokość 49mm i długość wkładu 367mm
    Filterek na warunki ciężkie ma wysokość 57mm i długość 365mm
    Tak że tutaj prosze o jakieś bliższe info w celu zweryfikowania optymalnego filtra.

    Wysyłka albo DHL za 22zł brutto (dostawa w 12h) albo Pocztą Polską 15zł brutto (zakładam że wszystko wyjdzie do 1KG.)

    Pozdrawiam serdecznie

    Zostaw komentarz:


  • mariu123
    odpowiedział(a)
    witam
    potrzebuję komplet filtrów (paliwowy ,powietrza,olejowy ,kabinowy)
    do octavia 1 2001r. 1,9 tdi 110 kucy silnik ASV
    jaki koszt razem z wysyłką
    pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • Nexus6
    odpowiedział(a)
    mnie pozostaje tylko wyrazić swoją opinię w allegrostylu - POLECAM !!! :szeroki_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • PAOLO ESCO
    odpowiedział(a)
    pidziek nareszcie

    Zostaw komentarz:


  • Pidziek
    odpowiedział(a)
    soszek81: Więc tutaj sprawa wydaje sie oczywista.

    TITAN GT1 5W-40 4L 132zł , 1L - 38zł.
    Filterek oleju WL7008 - 17,60zł
    Tak wygląda filterek :


    Filtra powietrza w tej chwili nie mam ale to jest kwestia tygodnia.

    Ale co ważne masz albo wersję na warunki o zwiększonym pyleniu albo o tradycyjnym tzw. zwykłym.
    Filtry różnią sie długością i wysokością.
    model WA6333 to na normalne warunki, model WA6693 to juz zwiększone zapylenie, wiecej kurzu i brudu.
    Tak że na podstawie informacji od Ciebie na temat długości i szerokości filtra zweryfikuje jaki powinien być.

    HDI - Jeśli silnik w przyzwoitej kondycji to TITAN 5W-30 PRO C-3 XTL , 4L wystarczy , 142zł brutto.

    Filterek WL7305 - 23,60zł brutto mam na stanie.
    Tak wygląda:


    Filterki podobna sytuacja jesli masz silnik 16V to nie ma rozgraniczenia w przypadku DV4TD sa juz dwa rodzaje i też wtedy należy sprawdzić który siedzi pod maską czy na zapylone warunki czy zwykłe.

    Oleje i filtry oleju w każdym razie są i nie ma problemu.

    Pozdrawiam serdecznie.

    Zostaw komentarz:


  • soszek81
    odpowiedział(a)
    Dzięki za odpowiedź.
    Właśnie zobaczyłem że zniknął mi silnik z profilu :shock: Zaktualizowałem

    O1 kombi rocznik 2002, silnik ALH (90KM seria). Silnikowo jest OK. Na Castrolu Edge 5W30 były dolewki 0,5-2l na 15k km zależnie jak mocny był but. Teraz na Motulu Xcess 5w40 po 10k km olej powyżej połowy na bagnecie a dostaje mocno w palnik.

    1.4HDi to Peugeot 206 z 2003r.

    Dzięki za podanie konfiguratorów - poszukałem sobie co trzeba

    Zostaw komentarz:


  • Pidziek
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez soszek81
    To będę jednym z pierwszych.
    Miło mi :-)

    Zapomniałem podac wyszukiwarki z WIX-a co ułatwia czesto zadanie w celu weryfikacji konkretnego filterka czy oleju.


    Podam równiez wyszukiwarkę Fuchs-a bo zapomniałem w całym rozgardiaszu o tym:



    Odpowiadając na Twoje pytanie poprosiłbym o rocznik zakładam że ok. 1998r i silnik AGR

    Wtedy w ciemno TITAN GT-1 5W-40 A3/B4 z normą 505/502/505.01 - 38zł za 1L lub 132zł za 4L
    Niestety nie wiem na czym obecniej jeździsz i czy coś dolewasz.
    Zakładam że wszystko jest OK.
    Wstępna weryfikacja jest porzadana w celu optymalnego doboru oleju.
    Olej dopakowany solidnymi dodatkami.

    Filterek oleju jest WIX WL7008 za 17,60zł

    Co do powietrza i kabiny to muszę znać więcej danych samochodu (jest kilka rodzajów) rocznik, nadwozie, silnik ale wyszukiwarka jest dobrze skonstruowana więc nie ma problemu z doborem odpowiedniego.
    Do tego czy z weglem aktywnym czy bez.

    Do HDI generalnie PRO C-3 5W-30 oraz PRO FLEX.
    Też pasuje więcej wiedzieć o jakie auto dokładnie chodzi jakie są wytyczne i zalecenia konstruktorów więc prosze ewentualnie o podanie tego co zaleca konstruktor aby dobrac wszystko zgodnie z zaleceniami konkretnej aplikacji.
    Zapewne pytasz o 206 no ale czekam na weryfikację.

    Zamieszczone przez soszek81
    + tarcze hamulcowe do O1 - 280mm z EBC
    Bardzo Cie proszę o podanie roku produkcji, dokładnego silnika z mocą wtedy bedziemy pewni bo z tego co widzę do OC1 o tej średnicy to D1200 ze standardowych i GD1200 z nawiercanych są też powlekane polimerem Ultimaxy !

    Ale bez pełnych danych ciężko o pełną weryfikacje.
    Tutaj można się posiłkować jeszcze katalogiem on-line



    Ale zazwyczaj weryfikuję wyniki jeszcze z katalogiem w formie książkowej .



    [ Dodano: Pią 03 Cze, 11 19:20 ]
    Zamieszczone przez Michal2
    jaka cena Fuchs TITAN GT1 LongLife III 5W30?
    Nie mam go w tej chwili ale myslę że to co w niedługim czasie dostanę bedzie opiewac na 144-145 zł za 4L brutto.
    To bardzo dobre ceny i myslę że takowe bedę miał :-)
    Butelka 1L to ok. 40zł brutto.

    Pozdrawiam goraco

    Zostaw komentarz:


  • Michal2
    odpowiedział(a)
    Witam,

    jaka cena Fuchs TITAN GT1 LongLife III 5W30?

    Pzdr

    Zostaw komentarz:


  • Pidziek
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez shado
    Cena EBC Greenstuff dp21329 ?
    Witaj,
    Brutto z VAT-em za komplecik 274.46 na ta chwilę.

    Pozdrawiam serdecznie

    Zostaw komentarz:

Pracuję...