Z powodow opisanych wczesniej, dokumentacje fotograficzne mocno kuleja, ja na szczescie juz mniej.
Udalo nam sie wygospodarowac czasoprzestrzen na Audi S3. Rok lezaly na niej rozne powloki kwarcowe i miala sie calkiem niezle. Doszedlem do wniosku, ze zamiast czekac az powloka zejdzie, robic korekte i klasc od nowa, przeprowadzilismy valeting tego co bylo i na calosc poszlo C1 i po trzech godzinach zostalo przykryte EXOV2. Trzeba przyznac, ze poprawil sie look, ingi sa... no coz lepszych nie widzialem a w kwestii sliskosci mamy nowy wyznacznik tego zjawiska. Jedna fotka "przy okazji" innego cykania:
Witam koledzy.
Jestem pod wielkim wrażeniem tego co robicie i gdybyście byli bliżej to chętnie odstawiłbym Wam swoje samochody.
Może pomyślcie o jakiś filiach w Polsce i szkolcie ludzi żeby takie cuda można było zrobić w każdej części Polski. Bo powiem szczerze w okolicy u mnie nic nie znalazłem.
Lubię jak to mówi moja żona "lizać" swoje samochody i coś tam już robiłem ale jak poczytałem wasze sugestie to zrobiłem sobie tylko robotę i zero efektu.
Ale do czego zmierzam....
W moim garażu stoi 4 letni Tiguan garażowany, jeździ nim żona. Na lakierze widać już te 4 lata i poszukuje podpowiedzi co powinienem sobie zakupić i gdzie najlepiej żebym mógł ręcznie odświeżyć lakier. nie oczekuje takiego lustra jak wyżej czy w blogu ale jak go ożywić. Kolor czarny.
Chodzi mi o cały zestaw od ścierki do wycierania,gąbkę po felgi, szyby i wosk.
Ponadto nowym zakupem jest biały RS, miesięczny. Czym powinienem go zabezpieczyć również ręcznie. Czego używać do robali, smoły bo na białym to moment widać.
Gdybyś zapytał w innym temacie - próbowałbym Ci coś podpowiedzieć. Ale ten temat należy do staraoctavia i gusiak11, więc musisz poczekać na Ich wskazówki
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Witam koledzy.
Jestem pod wielkim wrażeniem tego co robicie i gdybyście byli bliżej to chętnie odstawiłbym Wam swoje samochody.
Może pomyślcie o jakiś filiach w Polsce i szkolcie ludzi żeby takie cuda można było zrobić w każdej części Polski. Bo powiem szczerze w okolicy u mnie nic nie znalazłem.
Dzieki kolego za uznanie pomyślimy o tym
Zamieszczone przez VRSmaniak
Lubię jak to mówi moja żona "lizać" swoje samochody i coś tam już robiłem ale jak poczytałem wasze sugestie to zrobiłem sobie tylko robotę i zero efektu.
Początki zawsze są trudne, a czym dalej w las tym więcej drzew
Zamieszczone przez VRSmaniak
Ale do czego zmierzam....
W moim garażu stoi 4 letni Tiguan garażowany, jeździ nim żona. Na lakierze widać już te 4 lata i poszukuje podpowiedzi co powinienem sobie zakupić i gdzie najlepiej żebym mógł ręcznie odświeżyć lakier. nie oczekuje takiego lustra jak wyżej czy w blogu ale jak go ożywić. Kolor czarny.
Chodzi mi o cały zestaw od ścierki do wycierania,gąbkę po felgi, szyby i wosk.
Jedyny środek jaki znam dający jakiś efekt przy pracy recznje to Meguaiers Ultimate Compound, do tego używa sie gabki triColor, jednak ( to sa tylko moje domysły) masz lakier czarny metalic.... nie cierpie tego lakieru jest koszmarny to polerowani a skoro dużó czasu trzeba poświęcić na mechaniczną polerke nie oczekiwał bym extra efektów przy pracy ręcznej. Co do zestawu.. o ile pamiętam UC występuje w zestawach na dobrą sprawę sam zestaw powinien wystarczyć o taki http://carok.pl/sklep/towar.208.megu...y.lakieru.html
a coś więcej ... no tu w kilku tematach My dwaj jak i juz zacne grono naszych kolegów popisało epistoły na kilka kartek
Zamieszczone przez VRSmaniak
Czego używać do robali, smoły bo na białym to moment widać.
zapraszam na blog-a tam jest opisane co i jak
Zamieszczone przez VRSmaniak
Czym powinienem go zabezpieczyć również ręcznie
możesz rozwinąć tą myśl.... co rozumiesz przez ręczne zabezpieczenie ??
Po dość długiej przerwie wróciliśmy do garażu, pierwszy projekt jeszcze nie obrobione zdjęcia, dziś zdjęcia z najnowszego projektu. Skoda Superb kombi 2014 przebieg 1800km, plan pracy to umyć i przygotować auto na powłokę.
Zaczynamy
Dekontaminacja, pianowanie i dalsze prace
Lekka korekta
Koła
loki to teraz oszczędności na spalaniu przełóż na dobre produkty do pielęgnacji wiadomo że położona powłoka do dodaje nie tylko wyglądu ale również poprawia aerodynamikę
EXOV2 nadalo niesamowitej sliskosci, ingi sa klasa sama dla siebie a i w kwestii polysku mialo swoj udzial.
Dzis bylo mycie S3 i 6cio tygodniowe EXOV2 rzadzi , takze poki co loki - jest niezle.
Zalegla relacja z wyjatkowego auta - klasyczne cabrio w nadwoziu Puga 205 na sterydach. Dwulitrowy 16to zaworowy silnik doladowany Garrettem - jak to lata? No coz zostala skarcona 911 na autobahnie
Kilka zdjec z zabiegu korekty i zabezpieczenia duetem Gtechniqa C1 + EXOV2.
Blotnik nadawal sie wet sandingu do dziela:
Przy okazji ciekawostka jak poradzi sobie cleaner Zymola HDC z wyciaganiem blasku:
Nie no bez jaj - gabka finiszowa, HDC i takie efekty - cuda jakies. Dawac galon HDC wyrzucam pasty :diabelski_usmiech
Jak widac finisz fenomenalny ale ciecia oczywiscie nie ma, wiec tniemy
Ciecie zrobilo swoje zostaly bardzo drobne slady do usuniecia przy polerowaniu
Czas na inspekcje, czy nie zostaly jakies niespodzianki
Wyglada na to, ze jest dobrze
Finisz na wysokim poziomie tym razem dwustopniowy system Koch Chemie (coraz bardziej lubie ten zestaw)
Na plynie inspekcyjnym nie ma co oszczedzac - wymycie fillerwo to podstawa
By miec pewnosc, ze taki widok to dobrze wypolerowany lakier, a nie fake przy pomocy past
Przed powloka lakier musi byc idealnie jalowy
Inspekcja koncowa
Kropelki
Nic dziwnego, ze takie grubasy - w koncu EXOV2 - najwiekszy kat kropli na rynku wsrod LSP
Komentarz