Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Detaling by zsolpyW - Octavia 01r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Detaling by zsolpyW - Octavia 01r

    Czyli zdjecie powyzej prezentuje stan po wymianie? Musze u siebie zwrocic uwage jak auto stoi kiedy jest puste, ale tak jak piszesz z pelnym bakiem.
    Zdjecia listwy mozesz wrzucic tutaj do watku. Wszyscy poogladaja :diabelski_usmiech ..., a firma Avisa zwroci Ci za reklame.

  • #2
    Detaling by zsolpyW - Octavia 01r

    Poniezej efekt pracy nam moim osobietym wozidlem.

    Lakier nie wygladal najgorzej, byl polerowany ponad rok temu. Natomiast narobilem swirli poprzez fatalny wosk Turtle Wax. Wosk zasychajac tworzyl twarda paste, ktora musialem mocno rozcierac fibra. Efekt - bogactwo swirli. Na szczesie pasta woskopodobna wystarczyla ogolem na 7 aplikacji na roznych autach.

    Z powyzszego prosty wniosek - kupowac wosk 3x drozszy, wystarczajacy do konca egzystencji auta 8)

    Auto bylo trudne do wyprowadzenia moim zestawem. Niektore elementy byly lakierowane i jest duza rozbieznosc w twardosci lakierow. Np. jeden element wystarczylo 3 przejazdy, na innym swirle wycinaly sie sprawnie, natomiast wyciecie rys bylo niemozliwe.

    Priorytetem bylo usuniecie swirli, by nadac szajn. Natomiast niepastwienie sie nad rysami odwdzieczy sie mozliwoscia wielokrotnego przywracania efktu w przyszlosci


    ZASTOSOWANY ZESTAW

    Polerka Dual Action LARE EPL-42

    System polerski - Meguiars DA Microfiber:
    -Chemical Guys Black Optics Microfiber Orange Cutting Pad
    -Flexipads DA Microfibre Finishing Disc

    - czyszczenie: 3M Gąbka Polerska Niebieska

    Pasty polerskie:
    -Meguiars DA Microfiber Correction Compound
    -Meguiars DA Microfiber Finishing Wax

    Cleaner - ValetPRO Achilles

    Proces czyszczenia:

    APC - SNB MAC
    Szmpon - Negrin
    Gabka fibrowa Sonax
    Usuwanie smoły, cząstek metalicznych - Cquartz TRIX cleaner
    Glinka - ValetPRO Blue Traditional Clay Bar

    Preparat do polerowania szyb Sonax
    Płyn do mycia szyb Autoland

    Sealent - Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax

    Konserwacja opon - Topdrive Tyre enhancer
    Konserwacja czarnych plastikow - CarPlan Black Trim Wax
    Załączone pliki
    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

    Jeżdżę w blasku
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

    Komentarz


    • #3
      Lud domaga sie wiecej zdjec
      Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

      Komentarz


      • #5
        Jest wetlook, holsow nie widac. Jednym zdaniem dobra robota 8)
        Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

        Komentarz


        • #6
          Noo noo good job
          http://carsdetailing.blogspot.com/

          Komentarz


          • #7
            Moje ulubione foto :twisted: jest deep vision

            [ Dodano: Wto 17 Gru, 13 16:37 ]
            Po lekko ponad 2 mies. podczas wczorajszego mycia stwierdzilem zanik zabezpieczenia.
            Na masce kaluze wody, na pionowych elementach troche lepiej.
            Potraktowalem Quick Waxem Megsa, powrocila sliskosc i podbilo blask. wiec to dowod ze slabiutko juz bylo.

            2 mies. Jak na FK1000 z ledwo poczatkiem zimy to ponizej moich oczekiwan. tymbardziej ze 2 warstwy siedzialy.

            Jak znajde dzien wolny to zrobie renowacje - glinka, cleaner Achilles .
            Moze tym razem porzadnie wymyje ludvikiem po cleanerze.
            Załączone pliki
            Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

            Jeżdżę w blasku
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

            Komentarz


            • #8
              Dwie sprawy - jak napisal gusiak11 moze byc winny achilles, druga sprawa. Dobre mycie wg zasad. Osuszanie i po kilku godzinach sprawdzac ingi - obstawiam ze 70% mycie i sprawdzenia a 30% achilles.
              Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

              Komentarz


              • #9
                staraoctavia, co to jest sprawdzanie ingi ? :P i to po kilku godz ..

                Co do mycia przewaznie mje Negrinem, gabka fibrowa SONAX.
                sie przyznam pokutie ze na jedno wiadro. Po przemyciu plaszczyzny wyciskam gabke, plyn wyciekajac na zewnatrz wyplukuje brudy. Ale braku 2giego wiadra raczej nie obwiniajmy.

                Z tymi cleanerami mozna zbladzic.
                Napisza ci na etykietce ze zwieksza wiazanie wosku itp. a ma jakies wypelniacze, woski, ktore to wiazanie zmniejszaja.

                dla mnie cleaner to powinno byc cos co czysci, a nie zostawia zadnego masla.
                jak bede chcial wypelniac to se kupie AIO

                Tak rozumuje :szeroki_usmiech
                dla mnie cleaner to cos co czysci
                Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                Jeżdżę w blasku
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                Komentarz


                • #10
                  Fajnie, ze masz zapal i dzialasz. Trzeba sie jednak troche doksztalcic, zeby strone praktyczna rozwijac w dobrym kierunku, bo braki w teorii beda skutkowaly rozwojem niestety w zla strone. Pisane "po polsku" szitING i bidING to wlasnie owe INGI czyli kropelkowanie i zrzut wody - nie zawsze to idzie w parze. Niektore LSP maja zrzut wody fenomenalny a kropleki slabe i na odwrot.

                  Robiles polerowanie lakieru, napchales go AIO bo tym wlasnie jest Achilles i nawoskowales. Efekt wizulany jak sam widzisz jest bardzo dobry. Tym bardziej teraz zauwazysz jak wyglada lakier po takim myciu.
                  Pamietaj - lakier glownie rysujesz podczas mycia i wycierania, dlatego nie wycieramy a osuszamy. Z tego samego powodu myc powinna sie na dwa wiadra, dobra rekawica welniana o prewashu nie wspominajac.
                  Cleanery sa rozne, sa takie co wypelniaja - przewaznie ida w strone AIO ale nie wszystkie. Sa takie, ktore czyszcza i nic z siebie nie zostawiaja. Sa lekko scierne lub bardziej scierne i takie, ktore w ogole nie poleruja. To tak jak z LSP - duzo roznych srodkow
                  Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                  Komentarz


                  • #11
                    Czy robiłeś czymś światła, polerka etc.?? Pytam z ciekawości bo masz bardzo klarowne klosze.
                    Ja u siebie muszę kupić jakiś pad i spolerować reflektory, bo wyglądają już paskudnie.
                    Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                    Komentarz


                    • #12
                      Pixon, można spolerować światła, ale po warto użyć np. HEADLIGHT PROTECTANT od Megs`a bo bardzo szybko ponownie zaczną żółknąć
                      http://carsdetailing.blogspot.com/

                      Komentarz


                      • #13
                        pięknie
                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
                        przedstawiam smerfetke

                        Komentarz


                        • #14
                          Tylne przelecialem polerka tan na szyblo tylko.
                          Przednie sa nowe zalozone po przerobce z Englisza w 2009r.
                          Sa pokryte warstwa jakiegos klaru wiec jesli sa OK lepiej nie ruszac. Tylko przelecialem cleanerem na miekkiej gabce.

                          Jak sa matowe, porysowane to papierki i klasyczne polerowanko :szeroki_usmiech
                          Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                          Jeżdżę w blasku
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                          Komentarz


                          • #15
                            Czy nie mogę użyć po prostu zwykłego wosku do lakieru również lub jakiejś politury? Kupowanie butelki 300 ml za 50 zł żeby jej raz na kilka miesięcy użyć, jest średnio ekonomicznym wyjściem
                            Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                            Komentarz


                            • #16
                              Zamieszczone przez Pixon
                              Czy nie mogę użyć po prostu zwykłego wosku do lakieru również lub jakiejś politury?
                              Możesz uzyć zwykłego wosku (my też uzywamy zwykłych wosków, bo nie są one niezwykłe ), tylko pytanie jakiego chicałbyś użyć i na jakim efekcie by ci najbardziej zależało (połysk, głębia koloru, długość zabezpieczenia)? Dobre, zwykłe woski zaczynają się od ok. 90 zł a kończą na .... 11000 zł. Pamiętaj tylko, że lakier pod jakikolwiek wosk MUSI być dobrze przygotowany (nieodzowana jest tu glinka i podkład pod wosk) bo inaczej szkoda kłaść jakiegokolwiek wosku gdyz zwiąże się on z brudem pozostałym po myciu, zamiast z lakierem i nie tylko nie będzie chronił lakieru przed wpływen czynników zewnętrznych, ale także spłynie po, najdalej 4-5 dniach.
                              Politury też można użyć, tylko nie wiem czy wiesz, ale politura przed niczym lakieru nie chroni. Ona tylko podbija błebię koloru i połysk. Tu polecam Poorboys World Black Hole.

                              [ Dodano: Czw 19 Gru, 13 11:23 ]
                              Zamieszczone przez Pixon
                              Kupowanie butelki 300 ml za 50 zł żeby jej raz na kilka miesięcy użyć, jest średnio ekonomicznym wyjściem
                              Jeśli chcesz możesz się bawić w pełny proces raz na miesiąc. Sens ekonomiczny widze duzy. Gdyż te wydane 50 zł wystarczy ci na 2-3 lata.
                              Czarny Elegance

                              Komentarz


                              • #17
                                Big, tyle, że koledze chodziło o zabezpieczenie lamp przednich, a nie lakieru .

                                Pixon, możesz użyć wosku, tyle, że zazwyczaj trwałość jest krótsza niż na lakierze, ale zawsze lepiej tak niż nic . Wyrób sobie nawyk, że jak przygotowujesz i woskujesz auto to nie zapominaj o lampach i tyle
                                Skoda Octavia 1.9TDi Ambiente Rider 04r
                                Zapraszam https://www.facebook.com/detailingzpasja

                                Komentarz


                                • #18
                                  Big bardzo dziękuję za fachowe rady. Może użyłem zbyt dużego skrótu myślowego, ale miałem na myśli użycie zwykłego wosku samochodowego również do lamp, żeby nie kupować do tego celu specjalnie tego Megsa, którego będę stosować raz na rok

                                  Skoro już zostałem przywołany do tablicy to zrobię mały offtop. Dziękuję za rady, część z tych informacji wiem, bo przeczytałem od deski do deski temat o pielęgnacji naszych skód, gdzie baza informacyjna jest potężna. Tak że aż głowa mnie rozbolała po przewertowaniu ponad 150 stron tematu. Obecnie używam wosku K2, który dostałem od dziewczyny (więc żal mi ją zawieźć i po prostu to wyrzucić na śmietnik). Mam też glinkę, jednak jej nie używałem z racji braku czasu. Kolejny powód to zapewne kiepski wosk, przez co nie motywuje mnie on do glinkowania. Mam też jakąś politurę którą stosuję na swoich rowerowych dwóch kołach Co do wosku na przyszłość chce kupić collonite 463 czy jakoś tak...

                                  Generalnie temat nie jest mi do końca taki obcy jakby się mogło wydawać po poście wyżej. Chciałem się tylko upewnić co do samych lamp, ponieważ moje są trochę zapuszczone i chciałbym je spolerować wiertarką z jakimś papierem 1500/2500 i filcem na wykończenie. Zastanawiałem się tylko nad wykończeniem ich żeby za szybko one nie zżółkły.
                                  Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

                                  Komentarz


                                  • #19
                                    To bez megsa zżółkną szybko. Jesli po K2 masz sie przesiasc na Colli 476 to rewelacji nie bedzie.
                                    Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                                    Komentarz


                                    • #20
                                      Pixon,

                                      Pewnych kosmetyków nie da się zastąpić np. woskiem owszem wosk ma właściwości ochronne przed uv ale nie na tyle żeby plastiki nie żółkły, jeżeli masz już tak matowe lampy że wymagają korekty to niestety musisz zainwestować w coś do ich zabezpieczenia bo inaczej efekty twojej pracy pójdą bardzo szybko na marne, co prawda butelką megsa zrobił byś 100 samochodów ale no... coż polityka producenta a co wosku polecam Nattys od PB albo słyszałem dobre opnie o tym 404 Nie znaleziono nie wiele drozej a pewnie lepiej
                                      http://carsdetailing.blogspot.com/

                                      Komentarz


                                      • #21
                                        Trzeba tylko pamietac, ze to dwa rozne produkty, dwa rozne swiaty. Teoretycznie Natys Red to wosk naturalny do tego limitowany , a VP Classic Gloss to typowy sealent, wiec dwa skrajnie rozne produkty. Teoretycznie
                                        Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                                        Komentarz


                                        • #22
                                          Zamieszczone przez staraoctavia
                                          Trzeba tylko pamietac, ze to dwa rozne produkty, dwa rozne swiaty. Teoretycznie Natys Red to wosk naturalny do tego limitowany , a VP Classic Gloss to typowy sealent, wiec dwa skrajnie rozne produkty. Teoretycznie
                                          dokładnie i ludzie często to mylą

                                          Pixon kiedyś dostałem taką dużą puchę tego wosku od K2 i masakra, coli będzie droższe od K2 i jak lakier dobrze przygotowany to trochę posiedzi na aucie napewno dłużej niż K2. Zresztą nie ma co porównywać Producenta K2 do czegoś jakby nie było z innej półki.
                                          Mastershine - Auto Detailing Studio

                                          Komentarz


                                          • #23
                                            Jak przygotujesz lakier to i K2 kilka myc sie utrzyma :lol:

                                            staraoctavia, HEADLIGHT PROTECTANT jak dlugo nie odpada ?? dodaje to szajnu cos ?
                                            Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                                            Jeżdżę w blasku
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                                            Komentarz


                                            • #24
                                              Niestety rozczarowac Cie musze i zburze Wasz swiat.
                                              KAZDY wosk ZABIERA szajn, a nie dodaje
                                              Porazajacy dzwiek podwojnie doladowanego V8

                                              Komentarz


                                              • #25
                                                Zamieszczone przez zsolpyw
                                                Jak przygotujesz lakier to i K2 kilka myc sie utrzyma :lol:
                                                :x heh wiesz kto normalny by przygotował lakier wydając co nieco grosza by zabezpieczyć go puszką wosku za 10 zeta :lol: :lol: chyba że to przygotowanie kończy się na umyciu auta i położeniu K2 :P
                                                Mastershine - Auto Detailing Studio

                                                Komentarz

                                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                                Pracuję...
                                                X