Ok ja dzisiaj ze względu na Rapida zakupiłem gazetkę "Motor" ;P Oto najciekawsze informacje:
* Gama silników:
- 1.2 MPI (75KM)
- 1.2 TSI (86 KM)
- 1.2 TSI (105 KM)
- 1.4 TSI (122 KM)
- 1.6 TDI (90 KM)
- 1.6 TDI (105 KM)
"Wyjątkowo dużo miejsca na nogi i niewiele mniej na głowę - podróż na tylnej kanapie to przyjemność"
"Samochód zastąpi Octavię Tour.... sprzedaż w PL zacznie się w ost. tyg. października br."
Oprócz liftbacka dostaniemy także jedną wersję karoserii - Spaceback, ma być czymś pośrednim między tradycyjnym kombi, a klasycznym hatchbackiem. Są też szanse na wersję Scout, gorzej z RSem.
Natomiast Octavia III ma się pojawić wiosną 2013 ^^
Wielkość bagażnika to 550l, Octavia dla porównania ma 585l
I to tyle jeśli chodzi o te wszystkie nowinki W sumie teraz warto się wstrzymać z zakupem O2 FL i Tourem II. No bo niby Rapid ma być zamiennikiem Toura ale z drugiej strony otrzymamy w przyszłym roku O3. Zatem coś z O2 FL muszą zrobić. Nie zdziwiłbym się jakbyśmy dostali do wyboru taki zestaw samochodów (od najtańszego do najdroższego):
neoXs, jesli do dziś w Fabii nie dają LPG do 1.2HTP, to nie podejrzewam, aby mieli go dać do najtańszego Rapida... Coś mi się zdaje, że "fabryczny" LPG będzie w Rapidzie niedostępny - no chyba że na rynek PL dadzą klasycznego 1.4i 16V lub 1.6i 8V...
neoXs, jesli do dziś w Fabii nie dają LPG do 1.2HTP, to nie podejrzewam, aby mieli go dać do najtańszego Rapida... Coś mi się zdaje, że "fabryczny" LPG będzie w Rapidzie niedostępny - no chyba że na rynek PL dadzą klasycznego 1.4i 16V lub 1.6i 8V...
Jest jakaś szansa na ten 1.6 MPI - to byłby idealny silnik na polski rynek - zobaczymy co wyjdzie ze starań polskiego oddziału VWG.
Ulalala wygląda to naprawdę dobrze ^^ Mam nadzieję, że dzięki wersji kombi spadnie nieco cena sedana bo ten by mnie interesował w przyszłości Mnie Rapid interesowałby jakby zaczynał od pułapu 40tys max aczkolwiek wydaje mi się, że ta kwota to sfera marzeń
Btw. skoro Chevrolet pokazuje Cruze'a w wersji po lifcie to sedan pewnie też się takowej doczeka
neoXs,
Jestem na bieżąco z informacjami o cruze bo to jest mój nr 1. Tylko i wyłącznie 1.8 z możliwością instalacji LPG. Silnik z vectry C zmodyfikowany między innymi o hydrauliczną regulację luzu zaworowego, głowica i zawory odporna na użytkowanie na LPG.
Lifting obejmie oczywiście wersję sedan i hatchback - przód inne ramki halogenów i grill. We wnętrzu lekko zmodyfikowana konsola środkowa.
neoXs,
Jestem na bieżąco z informacjami o cruze bo to jest mój nr 1. Tylko i wyłącznie 1.8 z możliwością instalacji LPG. Silnik z vectry C zmodyfikowany między innymi o hydrauliczną regulację luzu zaworowego, głowica i zawory odporna na użytkowanie na LPG.
Lifting obejmie oczywiście wersję sedan i hatchback - przód inne ramki halogenów i grill. We wnętrzu lekko zmodyfikowana konsola środkowa.
Ths też mnie strasznie Cruze kręci i tylko czekam na ceny Rapida/O3 to będę wiedział wszystko
Mnie martwi jedynie jedno, że znajomy ma kumpla mechanika ASO w Chevrolecie i te samochody są ponoć b. awaryjne, a napraw gwarancyjnych mają całą masę - od elektroniki po mechanikę. Dlatego jeśli już będę w sytuacji wyboru autka kiedyś tam, to przestudiuję chyba pół internetu :P
Ths też mnie strasznie Cruze kręci i tylko czekam na ceny Rapida/O3 to będę wiedział wszystko
Mnie martwi jedynie jedno, że znajomy ma kumpla mechanika ASO w Chevrolecie i te samochody są ponoć b. awaryjne, a napraw gwarancyjnych mają całą masę - od elektroniki po mechanikę. Dlatego jeśli już będę w sytuacji wyboru autka kiedyś tam, to przestudiuję chyba pół internetu :P
Hehe to Ci powiem, że mój znajomy ma kolegę z ASO VW, który mówi, że jest jakiś problem z chłodzeniem któregoś cylindra w 1.4 TSI i żeby tego gówna nie brał bo jest wielce prawdopodobne, że po 60 - 70 tyś. silnik szlag trafi :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez Dzida
A to nie jest przypadkiem diesel od Isuzu montowany w Astrach? Bo 2 litrówki to chyba włoskiej VM. . .
Generalnie mnie interesują te diesle i jeśli ktoś ma jakieś info na ich temat to niech pisze. Z LPG w ostateczności bym wziął ale hmm kusi mnie diesel, tylko nie wiem co to za silniki.
Hehe to Ci powiem, że mój znajomy ma kolegę z ASO VW, który mówi, że jest jakiś problem z chłodzeniem któregoś cylindra w 1.4 TSI i żeby tego gówna nie brał bo jest wielce prawdopodobne, że po 60 - 70 tyś. silnik szlag trafi
Hehe to Ci powiem, że mój znajomy ma kolegę z ASO VW, który mówi, że jest jakiś problem z chłodzeniem któregoś cylindra w 1.4 TSI i żeby tego gówna nie brał bo jest wielce prawdopodobne, że po 60 - 70 tyś. silnik szlag trafi
W którym w tych 140/170 KM?
Kolega niezbyt obeznany w temacie więc nie wiem. Mówił tylko 1.4 TSI.
Hehe to Ci powiem, że mój znajomy ma kolegę z ASO VW, który mówi, że jest jakiś problem z chłodzeniem któregoś cylindra w 1.4 TSI i żeby tego gówna nie brał bo jest wielce prawdopodobne, że po 60 - 70 tyś. silnik szlag trafi
W którym w tych 140/170 KM?
Kolega niezbyt obeznany w temacie więc nie wiem. Mówił tylko 1.4 TSI.
:diabelski_usmiech Jeżeli nie obeznany w temacie, to po co opowiada bajki...? :twisted:
Mój znajomy ma kolegę, którego brat ma dziewczynę, której koleżanki ojciec powiedział, że w grudniu będzie koniec świata :diabelski_usmiech
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Jeżeli nie obeznany w temacie, to po co opowiada bajki...?
Mój znajomy ma kolegę, którego brat ma dziewczynę, której koleżanki ojciec powiedział, że w grudniu będzie koniec świata
Kolega chyba nie załapał :lol: Wróć do wypowiedzi neoXs
Zamieszczone przez Flame
Kolega nie obeznany. ale mówi o chłodzeniu cylindrów :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:
Boże, tylko spuścić głowę. Nawet nie ma co komentować :? Faktycznie koleś z ASO nie ma pojęcia o czym mówi tak samo jak Wy nie macie pojęcia co komentujecie.
Dla wyjaśnienia dla wszystkich "szybkoczytających"
Kolega, znajomy, który jeździ Renault i ma sąsiada/znajomego/whatever, który pracuje w ASO VW i który to mu powiedział, że w jednostkach TSI jest jakiś problem z chłodzeniem któregoś cylindra i generalnie je odradza. Mój znajomy nie bardzo się orientuje co tam teraz jest w grupie VW.
parasite - gdyby rzeczywiscie wystepowaly opisane przez Ciebie problemy, cos by bylo o tym wiadomo. Auta z tymi silnikami maja juz nalatane po 150.000 km i na razie nikt sie nie skarzyl na jakies problemy z chlodzeniem...
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Komentarz