Octavia III i Superb II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Prim
    L&K
    • 2013
    • 1040
    • Audi

    mam na myśli SII w kolorze białym ale w wersji ACTIVE (bez chromów z czarnymi relingami).... absolutnie nie mam nic do koloru białego!!! wprost przeciwnie!!!

    Chodzi o wygląd zewnętrzny wersji ACTIVE
    Paseratti B8 1.8 TSI DSG

    VW Jetta 1.2 TSI

    Komentarz

    • marlej108
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 4976
      • Octavia III (5E3)
      • CJZB 1.2 TSI 86 KM

      bialy jest najladniejszy :-)

      Ukochane chromy na bialym sa prawie niewidoczne, wiec active w bialym jest ok. - na forum Superba jest juz kilku kolegow wlasnie z taka wersja i tym kolorem.

      poza chromami to w wygladzie od wersji active do elegance roznice sa ... zadne. Oczywiscie inne felgi - ale te sobie mozna zamontowac, i na dole zderzaka jest chromowana listwa - tez mozna juz zamowic - podobnie jak listwy chromowane boczne. No i w active nie ma ledow z przodu i to wszystko.

      Wiec akurat w wygladzie Superb rozni sie wlasnie chromami, a na bialym praktycznie trudno i tak ten chrom dostrzec bez wpatrywania sie. Co innego na innych lakierach - dla mnie wlasnie w active wtedy tych chromow bardzo brakuje i samo auto nie wyglada juz tak fajnie.

      ps. no w kombi sa te niechromowane czarne relingi - warto sobie w active doplacic te 700 zl do chromowanych. Podobnie w O3, te czarne relingi takie sobie, zreszta tak samo jest w przypadku innych aut.
      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz

      • MadDriver
        Rider
        • 2013
        • 285

        Czarne relingi mysle pasuja w kombi RS przy pakiecie black.
        Mój Brzydal :-)

        Komentarz

        • marlej108
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 4976
          • Octavia III (5E3)
          • CJZB 1.2 TSI 86 KM

          @Prim - kiedy odbierasz O3?
          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
          Spalanie - Motostat.pl

          Komentarz

          • Prim
            L&K
            • 2013
            • 1040
            • Audi

            marlej108, no nie mów.. jest a forum Superb w szołrumie SII FL biała kombi "goła" ACTIVE i nie wygląda mówiąc oględnie "olśniewająco"....


            Męczarnia się skończy około +/- 11-12 grudzień. Produkcja 48 tydzień - czyli przyszły Jestem na etapie machania w do wszystkich właścicieli O3, których mijam w korku.... dramat!
            Paseratti B8 1.8 TSI DSG

            VW Jetta 1.2 TSI

            Komentarz

            • blackrs
              RS
              • 2008
              • 4826
              • Superb II combi (3T5)
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              marlej ty nick na forum powinieneś zmienić na CHROM
              BYŁA o1 rs
              BYŁA o2 1.6
              JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

              Komentarz

              • MadDriver
                Rider
                • 2013
                • 285

                Panowie, mam pytanie w temacie, o ktorym bylo wiele dyskusji, ale nieco mniej w kontekscie OIII.

                Otoz, czy miedzy OIII a SII jest spora roznica jesli chodzi o wyciszenie kabiny? Chodzi mi glownie o predkosci autostradowe typu 160 km/h (prosze nie pisac, ze w Polsce tak nie mozna tylko).
                Mój Brzydal :-)

                Komentarz

                • Big
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 6389

                  MadDriver, jest różnica ( na korzyść S II), czy spora? Na to pytanie każdy musi odpowiedzieć sam. Dla jednego będzie ona spora dla innego niewielka. W każdym razie na pewno jest słyszalna i odczuwalna.
                  Czarny Elegance

                  Komentarz

                  • adamwo
                    Rider
                    • 2011
                    • 359

                    Posiadam Superba II przed fl w kombiku. Odbywałem z rodzicami jazde probna O III , gdyż zamawiali, co prawda chca sedana, ale 1.4 w salonie mieli tylko kombi, wg mnie w O3 słychać swist powietrza przy większych predkościach, do 140-150 cicho tak samo, potem spora różnica. Nie wiem czy to byly relingi, czy sedan tez tak ma. Sam zamawiam na dniach Vrsa w kombiku i troche się boję słabego wyciszenia, ale zobaczymy jak to bedzie.
                    RS Stage 2 335/450

                    Komentarz

                    • MadDriver
                      Rider
                      • 2013
                      • 285

                      Dzieki za odpowiedzi chlopaki.

                      adamwo, a przy 160 na autostradzie w Twoim SII jest cichutko? (wiem, ze to dosc indywidualna kwestia).
                      Mój Brzydal :-)

                      Komentarz

                      • Enriquez
                        RS
                        • 2009
                        • 7685
                        • Superb III (3V3)

                        MadDriver, jakbyś dodał 40-50 km/h do prędkości Octavii, to taki mniej więcej panuje hałas.
                        Pozdrawiam
                        Marcin

                        Komentarz

                        • greg505
                          L&K
                          • 2013
                          • 1239

                          Od 150 w gore wyraznie slychac swist w okolicach lusterek, nie popisali sie.
                          Ale nie ma co przesadzac, prz 200stu dalej da sie normalnie rozmawiac
                          Black magic

                          Komentarz

                          • adamwo
                            Rider
                            • 2011
                            • 359

                            MadDriver , tak jak napisał Enruiqez , jest głośniej , ale nie jest to jakoś mega uciążliwe, jak jezdziłem Octavia II fl to róznica była dużo większa. Na testowej jezdzie udało mi się osiągnąć 200 km/h , rozmawiać się swobodnie dało, jedynie był ten denerwujący świst.
                            RS Stage 2 335/450

                            Komentarz

                            • MadDriver
                              Rider
                              • 2013
                              • 285

                              Wniosek niestety taki z Waszych postow, ze jednak OIII pod wzgledem wyciszenia brakuje do SII dosc sporo. Chociaz OIII jak sie okazuje z ostatnich testow nie jest glosniejsza od VW Golfa.

                              Przy 200 raczej mi przechodzi ochota na gorace dyskusje

                              Dzieki raz jeszcze za opinie Panowie

                              Swoja droga, szkoda, ze w wiekszosci testow, czy wrecz danych producenta, nie podaje sie parametrow wyciszenia obok innych danych jak np. spalanie.
                              Mój Brzydal :-)

                              Komentarz

                              • greg505
                                L&K
                                • 2013
                                • 1239

                                W jakims niemieckim tescie O3 1.4 bylo cichsze niz passat 1.8 przy predkosci 130km/h.
                                Black magic

                                Komentarz

                                • blackpw
                                  Ambiente
                                  • 2011
                                  • 131

                                  Zamieszczone przez MadDriver
                                  Wniosek niestety taki z Waszych postow, ze jednak OIII pod wzgledem wyciszenia brakuje do SII dosc sporo. Chociaz OIII jak sie okazuje z ostatnich testow nie jest glosniejsza od VW Golfa.
                                  Przy 200 raczej mi przechodzi ochota na gorace dyskusje
                                  Dzieki raz jeszcze za opinie Panowie
                                  Swoja droga, szkoda, ze w wiekszosci testow, czy wrecz danych producenta, nie podaje sie parametrow wyciszenia obok innych danych jak np. spalanie.
                                  Testy testami... polecam przejechać się autami jedno po drugim.
                                  Ja zrobiłem tak z O3 i G7 (oba 1.4TSI), i niestety nieprzyjemny szum powietrza słychać w O3 bardzo mocno już przy niewielkich prędkościach, wystarczy, że pogoda jest lekko "wietrzna". Przy prędkościach powyżej 100km/h jak dla mnie szum jest już nie do przyjęcia. Nieprzyjemny i mocno przeszkadzający. Auto moim zdaniem nie nadaje się dla kogoś na długie i szybkie trasy. Ponoć lepiej jest w wersji Kombi, ale tego już nie testowałem.
                                  Zgoła odmiennie było w G7, byłem bardzo zaskoczony jego wyciszeniem, do 140km/h jest cicho i przyjemnie, potem lekko coś się dzieje, ale jest OK.
                                  Dlatego właśnie zrezygnowałem z zakupu O3 i przyglądam się teraz S2FL.
                                  Planuję jeszcze przejechać się O3 kombi (o ile da się taki model lokalnie znaleźć) no i oczywiście S2FL.
                                  Liczę na to, że S2FL będzie krokiem do przodu w kwestii komfortu (O3 niestety nim nie jest), i mówię tu głównie o wyciszeniu auta przy prędkościach 120 - 150km/h.

                                  PS. Wiem, że wiele testów (dane cyferkowe w tabelkach) przeczy moim doświadczeniom, ale przykład ten pokazuje jak ważne jest to, aby auto własnoręcznie przetestować przed zakupem, może się okazać, że nasze oczekiwania i przekonania zostaną mocno zweryfikowane.
                                  Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
                                  Jest: starszy diesel na B.

                                  Komentarz

                                  • MadDriver
                                    Rider
                                    • 2013
                                    • 285

                                    blackpw, Twoj przyklad po prostu kolejny raz udowadnia teze, ze ocena halasu w samochodzie to nie tylko kwestia poziomu dB.

                                    Przykladowo jedni beda bardziej wrazliwi na swist powietrza, a jeszcze inni bardziej beda wrazliwi na odglosy silnika czy halas z nadkoli. No i jeszcze jeden aspekt: nawierzchnia, na ktorej robi sie "test" Bo np. niektore nawierzchnie sa tak glosne, ze nawet swistu powietrza ciezko bedzie nasluchiwac, gdyz wiecej halasu bedzie z okolic nadkoli. I odwrotnie -- mozemy miec wrazenie, ze swist powietrza jest bardziej slyszalny, co niekoniecznie jest wada samochodu, tylko zostalo to bardziej uwypuklone, przez bardzo cicha nawierzchnie.

                                    Ciekawa teza odnosnie, ze kombi OIII moze byc cichsza :|
                                    Mój Brzydal :-)

                                    Komentarz

                                    • blackpw
                                      Ambiente
                                      • 2011
                                      • 131

                                      Zamieszczone przez MadDriver
                                      blackpw, Twoj przyklad po prostu kolejny raz udowadnia teze, ze ocena halasu w samochodzie to nie tylko kwestia poziomu dB.
                                      Dokładnie.
                                      Na szczęście jechałem tymi autami w ten sam dzień i podobną trasą.
                                      W G7 było po prostu cicho w porównaniu z O3. Nawet sam silnik był dużo mniej słyszalny. G7 jest najzwyczajniej dużo lepiej wyciszonym autem. Jazdy testowe przeprowadzałem razem z kolegą, który stwierdził to samo co ja, więc nie była to różnica subtelna (uczulenie jednostki na konkretny rodzaj odgłosu), była ona wyraźna, i niezaprzeczalna.
                                      Jednak największą bolączką O3 jest właśnie ten mocny świst powietrza, który aż mnie "raził" swoją obecnością, przez co definitywnie skreśliłem O3 z listy zakupów... a szkoda, bo auto idealnie pasuje mi swoją wielkością i wyglądem :/
                                      Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
                                      Jest: starszy diesel na B.

                                      Komentarz

                                      • mac_aaron
                                        Elegance
                                        • 2012
                                        • 984
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                        Nie wiadomo jeszcze czy to nie była sprawa jednostkowa, np. źle spasowana uszczelka w tym egzemplarzu.

                                        Komentarz

                                        • Enriquez
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 7685
                                          • Superb III (3V3)

                                          Zawsze możesz pojechać na wyciszenie uszczelek. Tanie to nie jest, ale skuteczne.
                                          Pozdrawiam
                                          Marcin

                                          Komentarz

                                          • MadDriver
                                            Rider
                                            • 2013
                                            • 285

                                            Zamieszczone przez Enriquez
                                            Zawsze możesz pojechać na wyciszenie uszczelek. Tanie to nie jest, ale skuteczne.
                                            Mozesz ewentualnie polecic jakis konkretny namiar i przyblizony koszt dla auta typu OIII?
                                            Mój Brzydal :-)

                                            Komentarz

                                            • blackpw
                                              Ambiente
                                              • 2011
                                              • 131

                                              Tu oferują taką usługę:
                                              Oferta wyciszenia samochodu – CENNIK, CENY Nasza usługa skierowana jest przede wszystkim do osób ceniących sobie spokój i ciszę, do osób odbywających długie podróże, a także do osób posiadających dobry sprzęt audio. Dobrze wyciszone auto może być również miejscem gdzie możemy odpoczywać. Wyciszenia wymaga większość najnowszych aut, które męczą hałasem, gdyż nie są przez producentów


                                              Wyciszenie uszczelek drzwi, uszlachetnienie ich izolacji akustycznej

                                              Możliwe jest także wygłuszenie uszczelek drzwi w samochodzie, co znacząco poprawia izolacyjność akustyczną. Jeżeli podczas pokonywania trasy z wyższą prędkością lub podczas większego wiatru słyszysz przedostający się przez uszczelki drzwi hałas, oznacza to prawdopodobnie, że możemy popracować także nad uszczelkami drzwiowymi w twoim samochodzie.
                                              Czas trwania operacji (cały komplet) to ok. 6-14 godzin. Koszt 350-750 zł/jedne drzwi.
                                              Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
                                              Jest: starszy diesel na B.

                                              Komentarz

                                              • Prim
                                                L&K
                                                • 2013
                                                • 1040
                                                • Audi

                                                Spoko.... po wyciszeniu, można zmienić znaczek na BMW, Audi lub Mercedesa i udawać że ma się samochód "premium"... BRAWO za ten wątek... to chyba piąty o głośnej O3.... ale tu wnioski są najbardziej spektakularne...

                                                ps. nie bronię tezy że nie jest głośno... ale na litość boską panowie....
                                                Paseratti B8 1.8 TSI DSG

                                                VW Jetta 1.2 TSI

                                                Komentarz

                                                • Enriquez
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 7685
                                                  • Superb III (3V3)

                                                  Nasz cel to umiejętność osiągania maksymalnej możliwej poprawy wyciszenia samochodu. Dobrej klasy wygłuszenie, wyciszenie drzwi i auta.


                                                  trzeba przyjąć 500 / 1 szt. drzwi...

                                                  [ Dodano: Nie 24 Lis, 13 19:55 ]
                                                  Prim, Tobie to może i nie przeszkadza, ale jak są ludzie, którzy skłonni są za to zapłacić to widocznie jest coś na rzeczy.
                                                  Pozdrawiam
                                                  Marcin

                                                  Komentarz

                                                  • MadDriver
                                                    Rider
                                                    • 2013
                                                    • 285

                                                    blackpw , Enriquez, dziekuje za info.

                                                    Prim, jesli za 500 PLN/dzwi moge awansowac do poziomu marki premium, to chyba bylby wrecz mega super deal

                                                    Wiekszosc swoich tras pokonuje na autostradach z predkosciami 140+. Jak nie mozna na trasie posluchac spokojnie audiobook'a, radia, muzyki, czy pogadac z inna osoba, a dodatkowo podroz trwa nascie godzin, to wtedy wyciszenie moze byc dosc istotnym elementem poprawiajacym komfort jazdy. Po miescie na przyklad jezdze bardzo malo, wlasciwie glownie to jak wracam z trasy A po miescie to faktycznie problemow z wyciszeniem sie nie ma. Jesli ktos wiekszosc tras samochodem pokonuje po miescie + drogach lokalnych, a w dlugie trasy autostradowe wybiera sie nieczesto, to wtedy pewnie moze sobie odpuscic ten temat.
                                                    Mój Brzydal :-)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...