Octavia III i Superb II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • blackrs
    RS
    • 2008
    • 4826
    • Superb II combi (3T5)
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    ciekawe jak tam marlej bo miał iść rano.
    są dwie opcje
    1. tak jak mówił że sie może porzygać na plastiki
    2. pewnie zamawia podpisuje umowę dlatego go nie ma ( to moja opcja )
    BYŁA o1 rs
    BYŁA o2 1.6
    JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

    Komentarz

    • yogi_at_pozen
      Rider
      • 2011
      • 418

      Zamieszczone przez blackrs
      ciekawe jak tam marlej bo miał iść rano.
      są dwie opcje
      1. tak jak mówił że sie może porzygać na plastiki
      2. pewnie zamawia podpisuje umowę dlatego go nie ma ( to moja opcja )
      albo dostał zawału bo:
      1. takie dziadostwo
      2. tak go pozytywnie zaskoczylo

      Komentarz

      • blackrs
        RS
        • 2008
        • 4826
        • Superb II combi (3T5)
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        lub dostał w łeb od żony :
        1. bo wrócił i powiedział że zamówił
        2. bo wrócił z wymiocinami na ubraniu
        BYŁA o1 rs
        BYŁA o2 1.6
        JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

        Komentarz

        • mirek_p11
          RS
          • 2010
          • 6630
          • Volkswagen
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          Zamieszczone przez blackrs
          ciekawe jak tam marlej bo miał iść rano.
          są dwie opcje
          1. tak jak mówił że sie może porzygać na plastiki
          2. pewnie zamawia podpisuje umowę dlatego go nie ma ( to moja opcja )
          jakiś gościu był, ale ciągle siedział w toalecie, więc chyba opcja 1 :szeroki_usmiech może jakiś ori dekor tworzył :diabelski_usmiech

          Seat Leon ST FR by mirek_p11

          Fotki
          Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
          Fotki

          Komentarz

          • dominik9420
            L&K
            • 2012
            • 1136

            Fajny wygląd przodu... taki... agresywny :twisted:
            Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
            Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
            Pozdrawiam i Szerokości!
            Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
            http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7460
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              Zamieszczone przez mirek_p11
              Byłem, widziałem i powiem tak czekam na RS-a w wersji kombi :diabelski_usmiech
              Me too
              Kurde miałem dziś podjechać do Skody, nawet mijałem salon po drodze ale jako takoś mi się minęło i nie chciało mi się zawracać.
              W przyszłym tygodniu podlece, zobaczymy co tam w Wawie do testów dają.
              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              • padero
                Rider
                • 2009
                • 369
                • Octavia III (5E3)
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                Ładne zdjęcia czarnej:
                Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

                Komentarz

                • nibelung
                  Drive
                  • 2009
                  • 94

                  Osiągneliśmy dość niebezpieczne rejony cenowe ;-)))
                  Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

                  Komentarz

                  • dominik9420
                    L&K
                    • 2012
                    • 1136

                    Zamieszczone przez nibelung
                    Osiągneliśmy dość niebezpieczne rejony cenowe ;-)
                    Czy ja wiem?
                    Każdy tak narzeka, że gdzie mu dać za skode 112 tyś i, że za mniejszą cenę będzie miał golfa z lepszym wykończeniem, tylko nikt nie bierze pod uwagę to, że dokłada sobie wszystko, co się da (lane assist, webasto, dsg itp) tylko wątpię w to, żeby z takim wyposażeniem za 112tyś (praktycznie FULL OPCJA) skonfigurować sobie golfa... bo mogę jedynie przypuszczać, że golf z podobnym wyposażeniem wyszedłby pewnie ponad 200tyś
                    Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                    Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                    Pozdrawiam i Szerokości!
                    Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                    http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                    Komentarz

                    • padero
                      Rider
                      • 2009
                      • 369
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                      dominik9420, mylisz się, golf z takim wyposażeniem wyszedł by bardzo podobnie do OIII, za 200tys to byś miał prawie półtora pasata w podobnej opcji. Mi na przykład golf VII podoba sie bardzo, ale nie jako jedyne auto w domu, tylko tak jak np: andriu21tg, drugie auto do miasta, golfa kombi nie biorę pod uwagę, bo bardziej mi się podoba auto trzy bryłowe, czyli OIII
                      Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

                      Komentarz

                      • dominik9420
                        L&K
                        • 2012
                        • 1136

                        padero, no fakt... :roll:
                        zrobiłem bardzo podobną konfigurację z wyposażeniem highline tylko, że z silnikiem 1.4Tsi DSG (bo 1.8Tsi nie ma) i wyszło 110tyś...
                        A dla mnie pomiędzy Octavią a golfem lepiej prowadzi się Octavia, pomimo iż jest to ta sama płyta podłogowa.
                        Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                        Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                        Pozdrawiam i Szerokości!
                        Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                        http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                        Komentarz

                        • WIELKIBONGO
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 1594
                          • Superb II (3T4)

                          A mnie się wydaje,że problem z cena OIII leży gdzie indziej. W sumie to oscyluje ona w rejonach kwoty którą trzeba zapłacić za w miarę porównywalne autko z tegto samego segmentu. Wiadomo,że jak kazdy samochód bedzie miała swoich przeciwników jak i zwolenników ale o gustach ewentualnie potrzebach sie nie dyskutuje. Ale jest inny problem- wczoraj zrobiłem sobie konfiguracje 1.8 TSI w średnie wersji (nie elegance) i z paroma dodatkami wyszło mi prawie 110k. Może i jest to kwota do zaakceptowania- tyle,że mozna kupić Superb-a kombi z tego roku w wersji ambiente (czy jak tam się srednia wersja nazywa) z silnikiem TDI 140km i dsg za ......... 96k :roll:

                          i tutaj może się rodzić pewien problem ze sprzedażą
                          NajtFukinPatrol North-West

                          UNIDEN 510 XL + ML145

                          BYŁ ASZ
                          PÓŹNIEJ BYŁ BKD
                          BYŁA TEŻ CEGA
                          A TERAZ JEST SUPERB CBBB
                          MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!

                          Komentarz

                          • marlej108
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 4976
                            • Octavia III (5E3)
                            • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                            Czolem,

                            bylem, nie zwymiotowalem :-) ale... z zachwytu tez mi trudno piac. Zatem do rzeczy.

                            Po 12ej podjechalem do salonu Skody przy ul. Grunwaldzkiej w Gdansku (obok mego zakladu pracy - czyli UG). W srodku jest O3 w kolorze brązowym w wersji ambition ze skrzynia dsg.

                            Od jutra (piatek) bedzie do jazd testowych drugi model - niestety (albo stety) mocny diesel 2.0 TDI 150konny - wersji 1.2 tsi stukonnej maja nie miec na razie - sprzedawca nie wiedzial kiedy taka moze sie pojawic do jazd testowych.

                            Tlumu do ogladania O3 nie bylo. W sumie to bylem jak mam byc szczery sam. Na jazdy probne nie trzeba sie umawiac - mozna od reki przyjechac i o ile ktos nie bedzie jechal - to od razu mozna sprobowac. Pan powiedzial, ze tlumu nie ma wiec jak bede mial ochote jutro moge do nich zawitac.

                            Teraz moje (podkreslam: MOJE - czyli subiektywne) wrazenia.

                            Na wstepie zaznacze, ze moja relacja bedzie bardzo podobna do relacji kolegi Grzesk.

                            No wiec tak:

                            Zaczne od lakieru - podniecilem sie na zdjeciach tym lakierem brazowym, ale cofam moj zachwyt tą barwa - wyglada dobrze, ale lepiej jednak bedzie w czarnym (dostojnie), albo bialym (nowoczesnie). Ten brazowy po prostu jest troche za jasny jak dla mnie.

                            Sama bryla samochodu to tak naprawde... Rapid tylko ze bardziej proporcjonalny, wiekszy, szerszy. Moim zdaniem laik na pierwszy rzut oka tych samochodow nie rozrozni. Przypuszczam, ze z daleka nawet czesc z nas - milosnikow - moze miec tez z tym problem.

                            Z jednej strony auto ma sylwetke moze bardziej sportowa, ostrą przez swoj przod, z drugiej wydaje sie troszke takie hmmm zbyt proste (choc nie prostackie!), po prostu blachy maja bardzo malo wypuklosci czy wglebien. Troche takie jakby rysowane od linijki. Ponoc wszelkie przetloczenia elementow karoserii zwiekszaja koszty, wiec tutaj tych kosztow jest pewnie mniej niz wiecej.

                            Felgi - chyba byl na 16"" - wygladaja fajnie, ale nie powiedzialbym ze lepiej niz dotychczasowe, po prostu troche inaczej, ani lepie, ani gorzej.

                            Bagaznik - duzy, jak w O2 i Rapidzie. Nie potrafilbym odroznic czy to O2 czy O3 po bagazniku.

                            Maska - ciezka jak cholera, ale to chyba dlatego ze sie odzwyczailem od jej podnoszenia - w Golferze jest ten teleskop powodujacy ze maske sie podnosi doslownie dwoma palcami, tutaj jak zaczalem podnosic dwoma palcami lewej lapy to .. prawie jej nie podnioslem :-) W srodku ladnie - czysciutku. Dwa minusy dla mnie brak tego teleskopowego podnosnika, i jakis koszmar na akumatorze. Nie wiem co to jest ale wyglada jak z dykty, juz lepiej jakby tego czegos w ogole nie bylo. To chyba ta slynna szmata zamiast plastikowego pudelka?

                            No i teraz wnetrze....

                            Na pierwszy rzut oka wyglada OK. I tak jest tez na drugi rzut oka. Czyli - nie zwymiotowalem :-) Jest czarne, ponure, takie jak to w Skodach czy Volkswagenach. Jakosc plastikow... coz - jak napisal Grzesk - na gorze miekki gumowaty, potem tylko twardy. Na szczescie zrobiony sprytnie - tzn. nie wyglada na twardy dopoki sie nie zacznie macac. Wydaje sie ze niestety w O2 wiecej bylo miekkiego, tapicerka drzwi niestety jest CALA PLASTIKOWA. Czy to w sumie przeszkadza? Juz nie wiem sam. Z jednej strony na pierwszy rzut oka to wyglada jak material, no jak sie juz tego dotknie to niestety plastik i to taki cienkawy jak w Rapidzie (choc chyba troche jednak grubszy) i te drzwi sa wklesle (dzieki temu uzyskali wieksza chyba szerokosc troche). Jak sie juz wie ze to plastik to hehe no powiem szczerze troche Dacia Logan na mysl przychodzi... tylko ze w Loganie II akurat dali material zeby bylo smieszniej ;-) Ja trzymam lewy lokiec na krawedzi drzwi - dlatego lubie jak tam jest miekki plastik - tak mialem w O2 Ambiente, w O2 Tour i mam teraz w Golfie VI. Tutaj plastik jest twardy.. ale nie jak kamien - to znaczy nie jak w Fabii czy Rapidzie - dzieki czemu no nawet jak ktos ma chude lapy jak ja i koscisty lokiec to chyba dramatu nie bedzie (chyba - bo by trzeba przetestowac dluzej). Jest tez z lewej taki maly podlokietnik oblozony tą ekologiczna skora wiec lokiec od biedy tez tam mozna trzymac. Kieszenie w drzwiach wylozone sa jak w Golfie materialem wiec przyjemniejsze, choc wydaje mi sie ze to nie jest ten sam material - ale glowy sobie uciac nie dam, a poza tym chodzi glownie o to, zeby nic tam nie stukalo o twardy plastik.
                            Kierownica fajna - skorzana, odpowiednio gruba, zegary - bardzo podobne do tych w O2, sama deska... wyglada na pierwszy rzut oka jak deska... w Rapidzie. W ambition sa te srebrne wstawki wokol pokretel czy wlotow powietrza (tez jak w Golfie, czy Superbie) i to ozywia wnetrze. Sama kubatura wnetrza chyba jest bardzo podobna do O2. Powiem tez szczerze - postepu w aranzacji czy architekturze wnetrza w stosunku do O2 za bardzo nie ma.

                            Z tylu dopoki sie nie wsiadzie to wyglada jakby bylo troche wiecej miejsca na nogi... ale to wynika z tego, o czym pisalem tu juz wiele razy a za co niektorzy chcieli mnie ukrzyzowac - Skoda zwariowala, i zamiast wygodnej tylnej kanapy zrobila... laweczke. Serio, ona wyglada normalnie - ale jak na niej usiadziecie na chwile to tez roznicy nie zauwazycie, ale hehe wsiadzcie do O2, wsiadzcie do Rapida.. a potem do O3 - no k..wa jest krotsza o jakies 5 centymetrow (szukalem w domu miarki - chochliki schowaly), po prostu siedzi sie na niej mniej wygodnie, wlasnie jak na laweczce, a nie na wygodnej kanapie z dlugim siedziskiem. To naprawde glupie, bo przeciez O3 ma byc samochodem rodzinnym a z tylu nie zawsze beda jezdzic male dzieci, ale np. Zona czy nastolatkowie. Ja mam 174 cm wzrostu - czyli do osob wysokich nie naleze, a z tylu siedzialo mi sie niewygodnie. Wyzsze osoby odczuja to jeszcze gorzej. To moim zdaniem idiotyczny blad producenta. W kazdym razie jak sie juz usiadzie z tylu to wyraznie widac, ze miejsca wcale nie jest wiecej duzo niz w Rapidzie czy O2, ale jest mniej wygodnie. Trudno znalezc komfortowa pozycje na dluzsza podroz. Troche jakby sie siedzialo na lawce na przystanku, za krotkie siedzisko pod pupe. To jest na pewno do poprawy moim zdaniem.

                            I cóż - tyle moich wrazen.

                            Zwymiotowac - nie zwymiotowalem od jakosc plastikow.

                            Oszalec na punkcie tego auta - tez nie oszalalem.

                            Wlasciwie obecnie jedyna Skoda, ktora moglbym kupic to jest Superb i sie nawet nad tym troche zastanawiam zanim Skoda zrobi jego FL i zamieni go w jeszcze wiekszego Rapida :-)

                            Teraz moje podsumowanie:

                            Jesli postawicie obok siebie O1 i O2 to od razu widac ktory samochod jest nowoczesniejszy, ktory samochod jest wygodniejszy, ktory samochod jest lepiej wykonany. Octavia II przy Octavii I (ktora tez byla super autem) to wyrazna poprawa POD KAZDYM WZGLEDEM.

                            Jezeli postawicie obok siebie O2 i O3, pamietajac o tym ze O2 zostala wprowadzona do sprzedazy w 2004 r. i ze ma w sumie juz prawie 9 lat... to niestety nie ma tutaj tego widocznego postepu w kazdej dziedzinie jaki byl wobec O1 ze strony O2.

                            Co wiecej czesc rzeczy producent spieprzyl. Moze nie duzo. Ale dla niektorych sa to wazne rzeczy - to znaczy brak silnikow benzynowych bez turbo, cale plastikowe boczki drzwi (plastik nie jest fatalny, tyle ze to swoiste kuriozum w klasie kompakt, nie wspominajac juz o niby aspiracjach do klasy sredniej), dziwnie krotkie siedzisko tylnej kanapy - dobre tylko dla dzieci lub karzelkow. Zubozone tylne zawieszenie wlasciwie w wiekszosci wersji.

                            Teraz jesli ustawimy obok siebie O2 i O3 - i bedziemy uwaznie ogladac oba te samochody... to nie sposob powiedziec, ze O2 jest tak przestarzala w stosunku do O3, jak byla O1 do O2. Co wiecej - ktos moglby nawet zaryzykowac teze, ze samo wnetrze O2 jest... ladniejsze, zbudowane z lepszych materialow. Moglby tez zaryzykowac teze, ze i tzw. bebechy auta - a wiec owo tylne zawieszenie w O2 wykonane jest w sposob technicznie doskonalszy - a zarazem wyjatkowo solidny.

                            Wydaje mi sie ze Skoda miala duuuuzo czasu - prawie 9 lat - zeby wypracowac doskonaly samochod. A jak jej wyszla O3? Coz, na pewno niezle. Ale nie jest to zadna rewelacja. Pod niektorymi wzgledami jest postep, ale pod niektorymi dziwny regres. Skoda jakby spowolnila swoj rozwoj.

                            Reasumujac:

                            czy Octavia III to zly samochod? NIE.
                            czy Octavia III to dobry samochod? TAK.
                            czy Octavia III to rewelacyjny samochod? Niestety nie.

                            Uwazam, ze O3 jesli bedzie miala zbyt wysokie ceny, nie bedzie sie tak dobrze jak O2 sprzedawac, bo konkurencja co tu kryc ostro zblizyla sie do Skody, a sama Skoda cenowo niebezpiecznie zblizyla sie do VW.

                            Nawiazujac jeszcze do segmentu do ktorego nalezy O3 - to jako kompakt ma spore szanse na sukces przy rozsadnie skalkulowanej cenie. Jako auto klasy sredniej to szans nie ma. Wystarczy wsiasc do aut klasy sredniej i porownac ich materialy.

                            I na koniec ostatnia kwestia - czy kupilbym O3? czyli czy zamienilbym mojego Golfera VI (to juz bardzo stare auto - ma ponad pol roku....) na O3.... powiem szczerze - po przeczytaniu tesciku w Autobild gdzie jakims cudem O3 pokonala Passata (Boze kto pisal ten test... wariat?) troche sie napalilem... ze - oho! jest okazja zmienic samochod! znowu cos nowego! - ale po dzisiejszych ogledzinach wiem, ze nie sprzedam Golfera zeby kupic O3... bo bardziej podoba mi sie moj Helmut.

                            Mysle tez ze jesli ceny niestety beda wysokie to wlasnie czesc osob podobnie jak ja, jesli porowna O3 i G7 to wybierze... G7, gdzie nie ma wieksosci tych wad ktore ty wymienilem powyzej, tym bardziej ze na wakacje ma byc wersja kombi.

                            Jesli jednak cena bedzie O3 nizsza to mysle, ze dalej to bedzie nr 1 sprzedazy. Bo w sumie oprocz tych uwag, ktore tu poczynilem to naprawde wyglada na dobry samochod, nie najlepszy, ale naprawde dobry.

                            A poza tym jesli ktos chce mocne osiagi to wersja 1.8 TSI faktycznie robi sie bezkonkurencyjna chyba (o ile sie opanowac w wyposazeniu, bo inaczej to nam wyjdzie albo Superb albo Passat - i jeden i drugi IMHO od O3 lepsze).

                            Na koniec - czy lepiej kupic slabsza wersje Superba II czy lepiej wyposazona O3??? Mysle ze Superb jest jednak projektowany jeszcze w ramach pomyslu na Skode jako marki rownej jesli nie lepszej od koncernu-matki czyli VW. Natomiast O3 ma wyraznie wyznaczone miesjce w szeregu w programie marketingowym - czyli za podobne pieniadze do Golfa dostajemy wiekszy samochod tyle ze troche brzydszy w srodku, bardziej plastikowy i z gorszych materialow, ale wygladajacy zewnetrznie bardziej dostojnie.

                            Sorry, ze tak dlugo, ale pisanie to moja praca i potem tak to wychodzi. Poza tym chcialem napisac raz a dobrze na ten temat.

                            Jesli o mnie chodzi to mam wrazenie, ze moja przygoda ze Skoda sie juz chyba zakonczyla (o ile nie kupie za chwile Superba...), ale bardzo lubie nasze forum, wiec choc pewnie mniej bede tu pisal (no bo o czym? Rapid obejrzany, O3 obejrzana...), to jednak mam nadzieje, ze nie znikne stad zupelnie :-)

                            Na koniec pozostaje zapytac - kto pierwszy kupi O3? :-)
                            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                            Spalanie - Motostat.pl

                            Komentarz

                            • mirek_p11
                              RS
                              • 2010
                              • 6630
                              • Volkswagen
                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                              Zamieszczone przez WIELKIBONGO
                              że mozna kupić Superb-a kombi z tego roku w wersji ambiente
                              no właśnie dzisiaj w salonie porównałem sobie ceny, wyposażenie i za 115 tysi kupiłbym Superba a nie O3, bo mimo starszej konstrukcji jest to inna klasa

                              Seat Leon ST FR by mirek_p11

                              Fotki
                              Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                              Fotki

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                marlej108, w końcu rzeczowy post

                                Tak trochę dla równowagi:

                                1. plastikowe drzwi mi nie przeszkadzają, oduczyłem się trzymać łokieć na drzwiach ponieważ w O2 deformował się materiał więc jak dla mnie nie jest to wada
                                2. tylne siedzisko jak dla mnie może być, małe dzieci jeżdżą w siodełku, duże własnymi samochodami, tesciowej nie wożę, klientów też wiec zazwyczaj tylna kanapa tylko się kurzy
                                3. brak podnośnika maski i tekturowa osłona aku, zbędne rzeczy jak dla mnie

                                To tyle riposty ode mnie :wink:

                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • mirek_p11
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 6630
                                  • Volkswagen
                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                  marlej108, a widziałeś tą czarną Octavię Elegance, bo była na myjce jak byłem w salonie ok. 13.00

                                  Różnica była spora ( kolor robi swoje, inne fotele, inna tapicerka - lepsze materiały, inne felgi 17'', światła ksenon soczewkowe a nie z odbłyśnikiem )

                                  Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                  Fotki
                                  Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                  Fotki

                                  Komentarz

                                  • marlej108
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 4976
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                    Zamieszczone przez mirek_p11
                                    marlej108, a widziałeś tą czarną Octavię Elegance, bo była na myjce jak byłem w salonie ok. 13.00
                                    nie, o 13 siedzialem w urzedzie miejskim i czekalem na wydanie peselu mego dzieciatka (swoja droga co za kraj - trzeba specjalnie jechac do urzedu po odbior peselu dziecka jakby nie mogli go mailem wyslac...)

                                    a tez byles dzis w salonie? to musiales byc niedlugo po mnie :-)
                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                    Spalanie - Motostat.pl

                                    Komentarz

                                    • mirek_p11
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 6630
                                      • Volkswagen
                                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                      zdjęcia z salonu na myjce są na 129 stronie

                                      Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                      Fotki
                                      Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                      Fotki

                                      Komentarz

                                      • WIELKIBONGO
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 1594
                                        • Superb II (3T4)

                                        Ja pewnie jutro zaatakuję jakiś salon
                                        NajtFukinPatrol North-West

                                        UNIDEN 510 XL + ML145

                                        BYŁ ASZ
                                        PÓŹNIEJ BYŁ BKD
                                        BYŁA TEŻ CEGA
                                        A TERAZ JEST SUPERB CBBB
                                        MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!

                                        Komentarz

                                        • ukuk
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 699

                                          Widac zrobili to samo co wczesniej z Jetta. Samochod co prawda powiekszyli, ale na drzwi poszla plastikowa skorupa z jakas samoprzylepna derma, tapicerka foteli wyglada jak wyjeta z jakiegos plastikowego japonczyka no i rowniez popsuto wyciszenie... No ale trudno.

                                          Komentarz

                                          • Agamek12
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 9941
                                            • Ford

                                            ukuk, a'propos obecnej Jetty: jak tak się postawi obok siebie Jettę, O3 i Rapida to te auta (z profilu) wyglądają bardzo do siebe podobnie
                                            Adam... Używam:
                                            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                            Passek: B6 175KM/366Nm

                                            Komentarz

                                            • blackrs
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 4826
                                              • Superb II combi (3T5)
                                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                              no marlej postarałeś się i w końcu napisałeś bardzo fajnego posta
                                              BYŁA o1 rs
                                              BYŁA o2 1.6
                                              JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                              Komentarz

                                              • grzesk
                                                Rider
                                                • 2010
                                                • 296

                                                Zamieszczone przez Agamek12
                                                ukuk, a'propos obecnej Jetty: jak tak się postawi obok siebie Jettę, O3 i Rapida to te auta (z profilu) wyglądają bardzo do siebe podobnie
                                                Nie tylko z profilu. Z przodu też a najbardziej różniącym elementem jest znaczek VW.
                                                SKODA Rapid 1.2 TSI 105 KM

                                                SKODA Fabia I 1.2 12V HTP 64 KM

                                                Komentarz

                                                • ukuk
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 699

                                                  Z profilu to sie zgadzam, ale z przodu czy z tylu to IMO bardziej przypomina starsze generacje a4 i a6.

                                                  Komentarz

                                                  • Big
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 6389

                                                    Noooo jestem pod wrażeniem ... postu Marleja !! Poważnie, pierwszy od baaaaaardzo długiego czasu rzeczowy post tego forumowicza. Oby tak dalej, bo własnie tego nam tu potrzeba
                                                    Jeśli mogę uderzyć w polemikę, to:
                                                    Zamieszczone przez marlej108
                                                    po prostu blachy maja bardzo malo wypuklosci czy wglebien.
                                                    Wydaje mi się, że blachy O III maja dość sporo przetłoczeń np. doły drzwi, tylna klapa, maska silnika.
                                                    Zamieszczone przez marlej108
                                                    tapicerka drzwi niestety jest CALA PLASTIKOWA.
                                                    To chyba najbardziej mi by przeszkadzało, bo lubię jak na drzwiach jest choć trochę materiału. Przyjemniej się wtedy opiera rękę i nie poci sie ona w tak jak w przypadku kontaktu z plastikiem czy dermą. Nie przeszkadza mi natomiast to, że np, górny parapecik, czy też dół drzwi jest z twardego plastiku, bo i tak tego nigdy nie dotykam. Bo i po co ? Faktycznie dodałbym tylko kawałek tapicerki materiałowej nad podłokietnikiem. To ze go tam nie ma, to moim zdaniem niepotrzebna i głupia oszczędność.
                                                    Zamieszczone przez marlej108
                                                    Kieszenie w drzwiach wylozone sa jak w Golfie materialem
                                                    O i to jest super !! tego mi brakuje w S II, bo gdy włożę do kieszeni w drzwiach skrobaczkę do szyb, to strasznie się ona tam tłucze. I tu widać własnie genialne w swej prostocie, a przez niektórych wyśmiewane, rozwiązanie Skody z mocowaniem skrobaczki w klapce wlewu paliwa. Ma ona swoje stałe miejsce i nie lata po wnętrzu auta. Ja byłbym bardzo wdzięczny za takie rozwiązanie do S II, ale niestety go tam nie ma
                                                    Zamieszczone przez marlej108
                                                    Z tylu dopoki sie nie wsiadzie to wyglada jakby bylo troche wiecej miejsca na nogi... ale to wynika z tego, o czym pisalem tu juz wiele razy a za co niektorzy chcieli mnie ukrzyzowac - Skoda zwariowala, i zamiast wygodnej tylnej kanapy zrobila... laweczke.
                                                    Jesli tak jest faktycznie, to porażka !! O III tak jak napisałeś ma być autem rodzinnym, wiec krótkie siedzisko tylnej kanapy kłóci się z tym wizerunkiem. Jutro sam przetestuję.
                                                    Zamieszczone przez marlej108
                                                    Mysle tez ze jesli ceny niestety beda wysokie
                                                    Ceny juz od jakiegoś czasu są znane i .... są o.k. Konkurencja podobnie wyposażona jest droższa, lub na podobnym poziomie, a jak by nie patrzeć, to O III znów jest większym autem od typowych kompaktów i jeśli nawet nie będziemy jej uznawali za klasę D, to jest to klasa C +.
                                                    Zamieszczone przez marlej108
                                                    Mysle ze Superb jest jednak projektowany jeszcze w ramach pomyslu na Skode jako marki rownej jeśli nie lepszej od koncernu-matki czyli VW
                                                    Między innymi dlatego nie chciałem czekać na O III ani na S II FL. Wsiadając do S II naprawdę czuć jakość.
                                                    Jeśli chodzi o ceny - trzeba brać pod uwagę, to ze O III to nowość i jak narazie pewnie dużych rabatów nie będzie, ale potem ..... :twisted: Jeśli porównać ceny O III i S II to faktycznie S II wypada bardzo atrakcyjnie i są na niego spore rabaty. Sam kupiłem swojego S II za naprawdę bardzo dobre pieniądze, ale myślę, że i na O III z biegiem czasu tez pojawią się fajne upusty.
                                                    Co do opcji S II czy O III. To jednak 2 dość rożne auta i pytanie co komu potrzeba i w czym się lepiej czuje. ja lubię duże samochody i w nich bardzo dobrze się czuję, więc ja wybieram S II, ale ktoś inny może powiedzieć: a po co mi taka krowa jak S II? co ja powietrze będę tam woził? i wybierze O III.
                                                    Jutro moja kolej. Teraz ja jadę oglądać O III
                                                    Czarny Elegance

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...