Zamieszczone przez Big
[ Dodano: Czw 04 Kwi, 13 12:45 ]
Zamieszczone przez Alonzo_
trzon stanowi VW który sprzedaje pod swoim znakiem prawie każe auto od aua luksusowego do taniego miejskiego
jest to oferta dla "twardego klienta" VW - to taki klient który na pytanie czym jeździsz odpowiada "VW" i nie ma problemu z tym że ma takie logo na kluczyku, kluczyk nie determinuje jego "statusu społecznego" on wie swoje ma dobrze wykonane auto za rozsądną cene
reszta marek to dla tych którzy już mogą kupić nowe auto ale jeszcze nie z "polki VW" lub dla których VW oznacza "zbyt mały prestiż", przewagę techniki nad cena auta itp.
VAG poszedł inna drogą jak np. Toyota tworząc od podstaw markę Lexus ale mechanizm jest dokładnie ten sam
znaczna część klientów chce "trzymać w ręku" kluczyk który świadczy o jej/jego pozycji
Komentarz