Zamieszczone przez Agamek12
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez SeedZamieszczone przez Agamek12Poza tym Rapid ma oddzielny temat
Oczywiście proszę o wyrozumiałość - nie kupuję sobie Octavii 3, więc staropolskim zwyczajem ponarzekam trochę sobie z zazdrości próbując usprawiedliwić swoje niekupowanie
PS: salony sprzedają O3 już za ~55kzł
Komentarz
-
-
Alonzo_, co ty chcesz od tych tsi? Chyba mniej się sypią niż tdi?
Ja tam sie cieszę że jest turbo benzyna której brakuje np w KIA !!superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaAlonzo_, co ty chcesz od tych tsi? Chyba mniej się sypią niż tdi?
Ja tam sie cieszę że jest turbo benzyna której brakuje np w KIA !!
Komentarz
-
-
BADYL, :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Tdi nie jest zły bo fajnie sie jeździ mocnym dieslem ale mozna go tylko podciągnąć do tych powiedzmy 250koni za to bliźniaczy TSI można do ponad 400 koni i to bez kucia więc jest to oczywiste jaki silnik będzie następnym razem :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Pojezdzilem O3 1.8 Ambition i:
- jezdzilo mi sie b.dobrze
- fotele sa jednak lepsze niz sadzilem... w kazdym razie, po krotkim przywyknieciu nie wadzily.
- bardzo fajna pozycja za kierownica, nie czulem sie ani wpadniety, ani jak na taborecie.
- b.wygodna, gruba kierownica, fajnie lezala w dloniach.
- celuje w inny silnik, ale musze powiedziec, ze ten 1.8 rwie do przodu, ze hohoho Po 110 konnym dieslu... no inny swiat
- boczki sa... sredniawe ale jednak mozna przecierpiec, sa jakos tam delikatnie podgumowane.
- zawieszenie nie jest jakies bardzo komfortowe, ale tez bez bolu moze byc . Jego cichosc/glosnosc tez w granichach akceptowalnosci (Ciekawe jak na tym tle belka?). "Plusem dodatnim" natomiast jest fakt, ze samochod jest b.stabilny.
- wyciszenie... nie jest ani tragicznie, ani b.dobrze. Jednak C4 czy G6 sa spooooro lepsze pod tym wzgledem. Szczegolnie C4-ka to troche inny swiat w tej klasie aut. W Skodzie ogolnie troche slychac opony(zimowe). Samochod jest czuly na zmiane nawierzchni. A poza tym, tak powyzej 100-110 km/h zaczyna przeszkadzac oplyw powietrza.
I wlasnie z tym wyciszenim mam najwiekszy problem bo jednak mam pewien niedosyt. Gdyby nie ono, nie zastanawialbym sie. Poczekalbym na lepsze rabaty i "bral" bo samochod bardzo mi pasuje. Jednak jezdze glownie poza miastem i kupuje auto na wiecej niz 5 lat, wiec niechcialbym zeby ciazylo mi to przez caly ten okres... Konkludując... jestem rozdarty i dalej niczego nie wykluczam. :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukI wlasnie z tym wyciszenim mam najwiekszy problem bo jednak mam pewien niedosyt. Gdyby nie ono, nie zastanawialbym sie. Poczekalbym na lepsze rabaty i "bral" bo samochod bardzo mi pasuje. Jednak jezdze glownie poza miastem i kupuje auto na wiecej niz 5 lat, wiec niechcialbym zeby ciazylo mi to przez caly ten okres... Konkludując... jestem rozdarty i dalej niczego nie wykluczam.
Ale ja już wiem, że nie kupię O3, bo miałbym ten niedosyt przez cały czas.
Moim zdaniem O3 na trasy powyżej 100km/h się nie nadaje
Polecam zatem przejechać się Golfem7 jeszcze dla porównania, tak aby mieć więcej doświadczenia przed końcową decyzją.Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Z Golfem jest ten problem, ze trzeba czekac na kombi albo kupic hatcha i jezdzic z huczacym boxem dachowym :P Poza tym trzeba liczyc 3-4 tys doplaty do kombiaka, ale tez biore go pod uwage bo wnetrze ma bezkonkurencyjne, a i wyciszenie podobno prawie tak dobre jak w 6-tce. Ciekawa propozycja jest rowniez G6 variant...
Komentarz
-
-
ukuk, zainwestujesz 3-4kzł na wyciszenie i będziesz miał full wypas
P.S. ja nie wiem jak O3 może sie nie nadawać na trasę powyżej 100km/h skoro jak klekotem jeżdżę po 200 i jeszcze nie ogłuchnąłem :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
To nie jest kwestia nadawac/nie nadawac bo powyzej 100 km/h mozna spokojnie i Polonezem jeździć.
Kwestia jest tego rodzaju... jak ta jazda ma wygladac. No i powtarzem, w O3 nie jest zle pod tym wzgledem, po prostu chcialbym troche lepiej...
A co do wlasnorecznego wyciszenia... to przeciez mamy kajdany zwane gwarancja, pozostaje chyba tylko jak "u Ruskich"... dywany na sciany powiesic
Komentarz
-
-
Ja po tych dywagacjach dotyczacych O3 podjechalem najpierw do Skody ja obejrzec i przejechac sie a nastepnie udalem sie do Opla sprawdzic Insignie. Na chwile obecna O3 jest skreslona z mojej listy Na insignie z naprawde dobrym wypasem (cosmo na 18', 2.0 cdti, navi 9000 dvd z infinity, bi-xenony skretne w pakiecie z czujnikami i czyms jeszcze, roletki na tylnych szybach, lakier metalic i cos tam jeszcze dolozyl) dostalem cene 106.000 zł. Jezdzi sie zupelnie inaczej niz octavia Nowa astra tez calkiem niczego sobie, ale nie jezdzilem nia.Budowa domów energooszczędnych, szkieletowych
www.nawmar.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaAlonzo_, co ty chcesz od tych tsi? Chyba mniej się sypią niż tdi?
Ja robiąc niedużo km zastanawiałem sie (o zgrozo) już między SII TDI a 1,8 TSI. Róznica w cenie 10/15 tyś zwracałaby sie już dość długo u mnie. A że jak piszesz wybór szeroki zbyt nie jest w tbenzynach stąd takie nawet miewałem pomysły :shock:
Poczekam na te nowe konstrukcje TSI . Kolejny zakup planuję najwcześniej tak naprawdę za jakieś 2 latka ...jak te nowsze będą miały dobre recenzcje (choć to krótki czas) to kto wie...Pożyjemy, zobaczymy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12PS: salony sprzedają O3 już za ~55kzł
http://otomoto.pl/skoda-octavia-octa...C28669502.htmljest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukTo nie jest kwestia nadawac/nie nadawac bo powyzej 100 km/h mozna spokojnie i Polonezem jeździć.
Kwestia jest tego rodzaju... jak ta jazda ma wygladac. No i powtarzem, w O3 nie jest zle pod tym wzgledem, po prostu chcialbym troche lepiej...
A co do wlasnorecznego wyciszenia... to przeciez mamy kajdany zwane gwarancja, pozostaje chyba tylko jak "u Ruskich"... dywany na sciany powiesic
Piszesz, że chciałbyś "troche lepiej", a ja powiem Ci, że to "trochę" za jakiś czas urośnie do "kurde muszę zmienić auto".
Jeśli ktoś ma zamiar wydać ponad 70tyś. na auto, to moim zdaniem ma on już jakieś większe oczekiwania, i komfort jazdy na trasach ma kolosalne znaczenie. Dlatego właśnie oczekiwania miałem wysokie po O3 (nowa platforma, te same podzespoły co w G7, itp.), zawiodłem się właśnie na wyciszeniu, ten szum wiatru o karoserię (taki ostry) przy większej prędkości jest dla mnie strasznie wkurzający.
Tak, można zmienić markę/klasę auta, jednak ja też wolałbym O3 z jakością G7 dlatego ten niesmak pozostał... u Ciebie jest to jeszcze na etapie "chciałbym troche lepiej".
PS. Zawsze można po prostu kupić O3, a dyskomfort traktować jako "cena za markę"Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackpwMoże faktycznie złego słowa użyłem ("nie nadaje"), jednak dla mnie tak faktycznie jest.
Piszesz, że chciałbyś "troche lepiej", a ja powiem Ci, że to "trochę" za jakiś czas urośnie do "kurde muszę zmienić auto".
Jeśli ktoś ma zamiar wydać ponad 70tyś. na auto, to moim zdaniem ma on już jakieś większe oczekiwania, i komfort jazdy na trasach ma kolosalne znaczenie. Dlatego właśnie oczekiwania miałem wysokie po O3 (nowa platforma, te same podzespoły co w G7, itp.), zawiodłem się właśnie na wyciszeniu, ten szum wiatru o karoserię (taki ostry) przy większej prędkości jest dla mnie strasznie wkurzający.
Tak, można zmienić markę/klasę auta, jednak ja też wolałbym O3 z jakością G7 dlatego ten niesmak pozostał... u Ciebie jest to jeszcze na etapie "chciałbym troche lepiej".
PS. Zawsze można po prostu kupić O3, a dyskomfort traktować jako "cena za markę"
Poza tym, ogolnie jestem w stanie z wielu rzeczy zrezygnowac (jak np. materialowy boczek :lol: ) ale jednak wyciszenie, to IMO jedna z lub nawet najwazniejsza cecha auta. Nie ma nic gorszego, niz samochod ktory meczy i psuje radosc z jazdy. I co gorsza OIII jest gdzies pomiedzy, nie jest na tyle glosna zeby meczyla (wtedy by odpadla i glowy nie zawracala :twisted: )... ale do szczescia jednak troche brakuje
Mysle, ze ewentualny zakup OIII moglby dojsc do skutku przy baaaardzo korzystnych warunkach finansowych. Zebym po kazdej niechcinej mysli typu... "kurde, troche tu glosno" mogl dodac... "no tak... ale przeciez zaplacilem 15k mniej niz za Golfa" :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andriu21tg
Andriu większość z nas tak uważała od początku, żadne odkrycie. My wiemy więcej - bo nie dość że to za drogie to jeszcze tandetne i paskudne :wink:
Komuś w skodzie z tego ich sukcesu totalnie się zwoje przegrzały i ich pokarało takimi pomysłami :lol:
Albo tak ma być.....sabotaż :shock:
Ale to chyba pod inny temat.
Komentarz
-
Komentarz