Zamieszczone przez michalek1912
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Ten FL to ściema jak dla mnie. Na siłę jakieś zmiany byle dostosować zwłaszcza przód do nowej linii dizajnu. Była szansa tył poprawić ale najwyraźniej ma być nadal brzydki - polityka.
Na moje mogli tego projektu teraz w ogóle nie tykać i poklepać jeszcze parę latek aż wprowadzą następce. Choć sam nie wiem czy warto na niego czekać .....bo odkryję Amerykę jak zaspekuluję, ze ostatecznie będzie z wyglądu identyczny (prawie) jak O3 tyle że parę cm większy tu i tam. Ciekawe czy taki sam "progres" wewnątrz w jakości jak w Octavii - tego sie obawiam :diabelski_usmiech
Ale będzie na co znowu narzekać
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andriu21tgmarlej108, a ja dziś odbieram swojego SII :P :P :P:szeroki_usmiech jeśli będę miał po drodze do salonu.. bo tak od 2 tyg czeka a nie umiem dojechać ..hehe
a to chyba rekord forum, zeby samochod czekal na odbior wlasciciela a nie odwrotnie hehe ;-)
Komentarz
-
-
Szczerze mówiąc słabiutki ten lift. Ciężko określić czy korzystniejsze zmiany zewnętrzne i delikatne wewnętrzne, żadnych zmian w silnikach - wszystkie jednostki z poprzedniego modelu, zobaczymy jak będzie ze sprzedażąjest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafik11no i d...pa liczyłem że podobnie jak w octavi dadzą 4x4 z dsg z silnikiem benzynowym 1,8 lub 2,0 tsi. Tak było np. w seacie altei freetrack 2,0 tsi 4x4 dsg. A tu zostaje 3,6 dsg 4x4 na którego mnie nie stac a poza tym eksploatacja jego to trzeba mieć swoją stację benzynową :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafik114x4 tak ale nie 4x4 plus dsg chyba że gdzieś tak pisze ale ja nie znalazłem(niedoczytałem)superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Enriquez, dokładnie jest tak jak mówisz.. też sie nad tym zastanawiałem..no i nad tym że w pastuchu trzeba było włączyć a tu jak w VII dojeżdżasz i automatyczna aktywacja.Jutro rano robię roletke :wink: :szeroki_usmiech brakuje mi Auto Hold z zielonym (P) i złapałem sie dziś wracając z Salonu że auto nie stoi boo jest ręczny nie Hold.. No i bez kluczyk też polecam..
Komentarz
-
-
Byłem dziś w Łodzi w jednym z salonów Skody na jeździe próbnej O3 Ambition 1.2 TSI 105 KM. Jak dla mnie nic więcej nie potrzeba, tak mogę to skwitować. Były jednak dwie rzeczy, które nie dają mi spokoju.
1. Stuki dochodzące z tylnej części auta. Czy w aucie o tak małym przebiegu już by tak zawieszenie stukało, czyżby ta belka, o której tu głośno na forum, aż tak dawała o sobie znać? U mnie w F1 z 2006 z przebiegiem 133 tys. km nic z tyłu w zawieszeniu nie stuka. Może to tylko coś w bagażniku latało.
2. Start&Stop. Przy spokojnej jeździe od świateł do świateł niby OK ale jak to ktoś zauważył przy chęci szybkiego zniknięcia z krzyżówki mogą być problemy. Do tego mam obawy o wytrzymałość poszczególnych podzespół. Tak wiem niby są wytrzymalsze ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że ten system nie ma ujemnego wpływu na auta jeśli chodzi o zużycie elementów. Jeździłem kilka minut a silnik gasł mi co chwilę za każdym razem jak wrzucałem na luz. Na szczęście da się to wyłączyć.
Czy w O3 w radiu Swing podczas cofania na wyświetlaczu nie pokazuje się symbol auta z odległością do przeszkody jak to ma miejsce w starym Swingu? Dziś jakoś tego nie zauważyłem tak samo jak w Rapidzie gdzie po wrzuceniu wstecznego radio zaczynało ciszej grać.
Co jeszcze, sprzedawca stwierdził, że nie odczułbym za dużej różnicy miedzy O3 1.2 85 KM a 105 KM i spokojnie mógłby tą słabszą wersję polecić jeśli mi tą się dobrze jeździło a zaoszczędzone pieniądze wydać na wyposażenie lub pozostawić na paliwo lub inne wydatki. Główna różnica to skrzynia szóstka. Ci co jeździcie wersją 85 KM możecie też to potwierdzić, że będzie mała różnica? Autem by na chwilę obecną jeździły najczęściej 2 osoby plus mały bobas i wyjazdy 2 razy do roku gdzieś dalej z hakiem na rowery i 2 rowerami. Rzadko przyczepka przyczepiana i tylko na krótkie odcinki. Auto większość czasu by spędziło w mieście z wyjazdami do innych miast w promieniu 60 km.
Zacząłem wrażeniami ale chciałem zapytać o coś innego. Czy znacie pełną listę zmian jakie nastąpią w O3 w nowym roczniku modelowym?
Osoba z salonu co zemną jeździła nie wiem czy wszystkiego nie chciała powiedzieć czy jeszcze nie wiedziała ale wspomniała, że w/w Start&Stop nie będzie już standardem w 1.4 TSI zaś w 1.2 TSI 105 KM pozostanie.
PS. Trochę OT ale sprzedawca też wspomniał, że Skoda przyznała się do babola :P i np. w Rapidzie od nowego roku modelowego będzie można z miejsca kierowcy sterować tylnymi szybami elektrycznymi.
Komentarz
-
-
No to się pochwalę. Wczoraj odebrałem autko :szeroki_usmiech
Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Sławetne boczki jakoś nie wzbudziły we mnie niepokoju. Prowadzi się super. W aucie jest cicho i przy prędkości 140 km/h można swobodnie rozmawiać. Silnik bardzo żwawy i elastyczny. Jak na razie jestem zachwycony (po przesiadce z O1 pewnie każdy będzie). W najbliższym czasie zrobię fotki i zamieszczę w odpowiednim dziale.
Zamieszczone przez grzeskCzy w O3 w radiu Swing podczas cofania na wyświetlaczu nie pokazuje się symbol auta z odległością do przeszkody jak to ma miejsce w starym Swingu? Dziś jakoś tego nie zauważyłem tak samo jak w Rapidzie gdzie po wrzuceniu wstecznego radio zaczynało ciszej grać.
Komentarz
-
Komentarz