Octavia III i Superb II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rezon
    RS
    • 2006
    • 1894
    • Volvo
    • AKL 1.6 MPI 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Nie wiem co się dzieje w Oplu. Od czasu Corsy C sprzedanej z przebiegiem 8 czy 10kkm firma nie wzbudza mojego zainteresowania. Komfort jazdy, spalanie, osiągi były dalekie od oczekiwań - jednocześnie stanęliśmy przed wyborem czy sprzedać O2 z przebiegiem 60kkm czy wspomnianą Corsę. Została O2 Ja przesiadłem się na najlepszą markę na świecie na S i nie jest to skoda
    Ponieważ przed zakupem S2 oglądałem również i40 (odpadł z uwagi na brak 4x4) - na testy wybrałem się tylko ix35, a ponieważ wzorniczo i40 wygląda bardzo interesująco a cena i40 oraz ix35 jest zachecająca to zasięgałem opinii nieco szerzej i nieoficjalnie różnymi kanałami. Podobnie jak w mitsu samochód może stać miesiącami w ASO z uwagi na brak części. Jak coś jest w PL to jest na drugi dzień, ale jak po za granicami to może być równie dobrze za dwa dni, jak i za dwa miesiące. Na to mnie nie stać.

    Komentarz

    • Tippo
      L&K
      • 2009
      • 1349
      • Octavia III (5E3)
      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

      Zamieszczone przez Rok z Bagien
      1.8 Tsi, 4x4, DSG6 ma zaś tak : :shock: :

      https://plus.google.com/u/0/photos/1...&oid=108292983
      Widze, ze zabezpiczona antykorozyjnie jest wneka na zapas, ja mialem fabrycznie podklad i troche bazowej farby :/ Sam musialem dac taka czarna smole.
      Wogole fajne te foty, ale ciekawe, ze benzyna a koncowki do dolu, czyzby wymogi konstrukcji zderzaka i podwodzia do 4x4??
      Ps. wyglada na to, ze znow trza bedzie obnizac zawias

      Komentarz

      • grzesk
        Rider
        • 2010
        • 296

        Zamieszczone przez pawelsz
        Jeździłem G7 Kombi i Octavią III Liftback i w G7 tak ogólnie jest o niebo ciszej. Z tyłu coś tam delikatnie tłucze ale naprawdę delikatnie, w O3 liftback hałas tyl. zawiasu jest dla mnie niestety nie do zaakceptowania. Ale po przejechaniu jednym i drugim stawiałbym na wyciszenie niż na to że belka jako belka jest głośna bo G7 dźwięk jest b.podobny tylko tak jakby 1/5 tego z O3.

        BTW. Przejedźcie się nowym Aurisem Kombi, zawieszenie jest cichsze niż w G7
        Coś z tematem tej belki muszą zrobić.
        Udało mi się wygrać w jednym z salonów O3 na weekend i do wczoraj mogłem sobie poobcować z tą belką.
        Użyczono mi wersję 1.4 TSI Elegance z paroma dodatkami. Ogólnie bardzo przyjemnie wspominam już teraz to auto ale nie mogło być inaczej porównując je do mojej F1 1.2 HTP 64 KM . Nie będę się rozpisywał bo każdy już zna to auto ja tylko dodam że z chęcią zaopiekowałbym się O3 i w skromniejszej wersji ale nie potrzebuje 140 KM pod maską. Do mojego stylu jazdy spokojnie wystarczy 105 KM a być może i 85 KM choć przyznam fajnie się wyprzedzało tym 1.4 .

        Wracając do belki. Sam jeżdżę autem z belką i nie miałem przyjemności jazdy na wielowahaczu i pod względem trakcji nie mogę tego porównać i nic pod tym kątem o O3 złego słowa nie powiem. Jest jednak ten niedosyt czyli wspomniany już wcześniej przez Was hałas z tyłu auta.

        Jak jeździłem na jeździe próbnej wersją 1.2 TSI Ambition myślałem, że to coś luźnego w bagażniku tłucze, okazało się że to zawieszenie na każdej nierówności, torowisku, studzience waliło. OK, jadąc po tą 1.4 myślałem, że może tamten egzemplarz był taki.
        Niestety całe wrażenie wersji Elegance psuło tłuczenie z tyłu. Dopóki jechałem eSkami, Autostradą czy zwykłą krajówką które były w miarę równe było ok ale po wjechaniu do większego miasta czy na drogę prowadzącą do domu, która tylko przypomina z daleka asfalt bo jest dość nierówna ale jeszcze nie dziurawa to ciągle musiałem słuchać tego tłuczenia połączonego z dudnieniem.
        Przejechałem ponad 800 km tym autem i wszytko fajnie, nawet spalanie (z komputera od tankowania 5,6 l/100km z ostatniej trasy 270 km 4,9 l/100km) jak na tak duże auto i moc, to żal było później wsiadać do swojej bidulki F1, choć poczciwej i bezproblemowej .
        Ale cóż, nie stać mnie na takie auto to raz, a ten hałas zawieszenia trochę mnie dodatkowo zniechęcił a właściwie dał do myślenia czy brać w tym momencie nawet najtańszą wersję i się przyzwyczaić.

        To trochę nie do pomyślenia, kiedy takie auto, za takie pieniądze tak się zachowuje i nie można cieszyć się ciszą podczas jazdy.

        Gdy oddawałem wczoraj auto (trochę smutno jednak było), zrobiłem sobie dłuższą przejażdżkę ze sprzedawcą testowym RAPIDem 1.2 TSI 105 KM aby porównać silniki (ten jednak mi wystarczy) i co się okazało? Pomimo, że RAPID to taka trochę "bida" względem O3 zwłaszcza tej którą miałem na weekend ale w niej w jeździe po torach, studzienkach i innych nierównościach tylne zawieszenie tak nie wali, pracuje sporo ciszej. Gdzie tu logika i co zostało spitolone w O3, że trochę gorsze auto ten element ma lepiej rozwiązany. Może lepiej się nie prowadzi, bo jest sztywniejszy i węższy niż O3 bardziej myszkuje ale nie waliło z tyłu tak, że wydawało się że coś jest luźne i coś może odpaść.

        Gdzie tu sens... ?

        Mało tego. Jak wsiadłem w drogę powrotną do swojej F1 to pomimo ogólnego smutku po zakończonej przygodzie z O3 poczułem zachwyt jak moja F1 się prowadzi a właściwie jak cicho pracuje zawieszenie. U mnie po przejechaniu 140 tys. km belka z tyłu w porównaniu do O3 jest prawie niesłyszalna i ogólnie zawieszenie trochę cichsze niż w Rapidzie.
        Pod tym względem miałem przyjemność z jazdy swoją Fabią.
        Dało się to zrobić, dało się, to pytam teraz czemu obecnie takie kwiatki w nowych autach wychodzą?
        Reszta wiadomo, lepiej w O3 i Rapidzie. Ten ostatni mógłby być lepiej wygłuszony bo jest niewiele cichszy od mojej F1 o ile jest cichszy bo też mam wątpliwości.

        W każdym razie SKODO, prosimy o odsunięcie od niektórych rzeczy księgowych bo tylko psują końcowy efekt i o poprawienie wygłuszenia zawieszenia w obu autach a zwłaszcza w O3!

        Bo jak to się nie zmieni to boję się myśleć jak może jeździć i jak będzie wykonana i wygłuszona F3. Przecież nie może być lepsza niż Rapid jeśli jest pozycjonowana niżej! Jeśli tak będzie to będzie wesoło...

        Podobno w Rapidzie od momentu pojawienia się wersji Spaceback ma coś się zmienić w zawieszeniu, ma być bardziej komfortowe to i może w O3 też coś poprawią teraz.

        Tak na koniec. Jak zapakowałem do tej O3 5 osób zawieszanie się trochę uspokoiło i trochę mniej waliło ale nadał było słychać głośniej belkę niż w Rapidzie. Weekend ten to dla mnie test auta w normalnym życiu więc w bagażniku wiozłem też kilka paczek paneli do domu i lekki zlewozmywak. O tym że pakowne auto i jakoś ogarnąłem jego gabaryty i na parkingach nie było problemu, znów okazało się, że pod obciążeniem belka mniej tłucze.

        A może to nie belka tylko mocowanie amorków lub sprężyn przy lekkim tyle auta dostaje jakiś luzów na mocowaniu?

        W każdym razie producent powinien się wstydzić !

        Podsumowując auto fajne tylko ma tą jedną i dość hałaśliwą niedogodność.
        Dla mnie jednak wystarczy Rapid ale ten po poprawkach MY14 i najlepiej z wyprzedaży (mam nadzieje, że zrobią równie duży upust jak w zeszłym roku), chyba że O3 ktoś mi zrobi w bardzo ale to bardzo atrakcyjnej ofercie.

        SKODO do dzieła z poprawkami!
        SKODA Rapid 1.2 TSI 105 KM

        SKODA Fabia I 1.2 12V HTP 64 KM

        Komentarz

        • ukuk
          Rider
          • 2010
          • 699

          Leona przetestuj... ceny podobne jak w Skodzie, a z tego co w tescie pisali ta sama belka tam tak nie wali.

          Komentarz

          • piotrek_os
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 8162
            • Octavia II (1Z3)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            Zamieszczone przez grzesk
            U mnie po przejechaniu 140 tys. km belka z tyłu w porównaniu do O3 jest prawie niesłyszalna i ogólnie zawieszenie trochę cichsze niż w Rapidzie.
            tak to nie powinno być....zeby za przeproszeniem w starych autkach było lepiej niż w nówce funkiel.....
            Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

            Komentarz

            • mirek_p11
              RS
              • 2010
              • 6630
              • Volkswagen
              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

              Zamieszczone przez piotrek_os
              tak to nie powinno być....zeby za przeproszeniem w starych autkach było lepiej niż w nówce funkiel.....
              tak jest teraz ze wszystkim, więc lepiej kupić stary model po faceliftingu niż kupić nowy bardziej eko z tzw. wadami wieku dziecięcego

              Seat Leon ST FR by mirek_p11

              Fotki
              Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
              Fotki

              Komentarz

              • marbab
                RS
                • 2009
                • 4713
                • Fiat
                • BMM 2.0 TDI 140 KM

                az dziwne ze nasz "kochany" VAG takie buble wypuszcza :roll:
                Marek



                Octavia Scout 2.0 TDI, Diamond Silver
                Fiat 126p FL 650E, Żółć Wątrobowa

                Komentarz

                • mirek_p11
                  RS
                  • 2010
                  • 6630
                  • Volkswagen
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  Zamieszczone przez marbab
                  kochany" VAG
                  jaki k..wa kochany :roll:

                  VAG wypuszcza ostatnio same buble, klienci płacą za gówniane technologie grube pieniądze i tracą później czas w serwisach

                  Seat Leon ST FR by mirek_p11

                  Fotki
                  Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                  Fotki

                  Komentarz

                  • Mickul
                    RS
                    • 2010
                    • 2847

                    U mnie w 2 miesięcznym Clio, które ma przejechane 4700km belka z tyłu też równo wali i nieźle ją słychać. Auto jest fajnie wyciszone, przy 140km/h praktycznie nic nie słychać, a tu przy 30km/h coś wali w podwoziu - chore to jest...

                    Komentarz

                    • Prim
                      L&K
                      • 2013
                      • 1040
                      • Audi

                      Zapraszam na jazdę Toyotą Prius - samochód za ~100k.... tam nie belka ale całe tylne zawieszenie słychać - już nie wspominając o wykończeniu bagażnika....
                      Paseratti B8 1.8 TSI DSG

                      VW Jetta 1.2 TSI

                      Komentarz

                      • Majowy
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 215

                        To samo jest w KIA Venga. Odbieraliśmy nowe auta do firmy od dealera w Wa-wie i po przyjeździe do Gdańska od razu pojechałem do serwisu tak zawiecho waliło. A gościu po odbyciu ze mną jazdy próbnej pyta o co mi chodzi, bo wszystko jest ok. Ten typ tak ma. Tyle, że nasze Vengi kosztowały niewiele ponad 40 tys. Więc tu uzasadnieniem jest taniość...

                        Komentarz

                        • leszekmw
                          RS
                          • 2005
                          • 5356

                          Mickul, renówki nie maja za cichych zawieszeń . miałeś tak od początku czy z kilometrami coraz bardziej było słychać ?
                          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                          GVI 1.4TSI
                          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                          Komentarz

                          • Mickul
                            RS
                            • 2010
                            • 2847

                            Zamieszczone przez leszekmw
                            Mickul, renówki nie maja za cichych zawieszeń . miałeś tak od początku czy z kilometrami coraz bardziej było słychać ?
                            Wiesz co, na początku nie zwróciłem na to uwagi lub faktycznie nie było nic słychać. Po pewnym czasie zaczęło dosyć głośno stukać (jak w mojej Skodzie kiedy wywaliło mi gumy) i już miałem jechać z tym do serwisu kiedy przypomniałem sobie, że przecież każde nowe auto tak ma i to pewnie o to chodzi z tymi nowymi belkami w Skodach i innych pojazdach...

                            Komentarz

                            • leszekmw
                              RS
                              • 2005
                              • 5356

                              jak kiedyś miałem clio III to też na początku było jak w mercedesie , ale potem z każdym kilometrem coraz gorzej , z tym że raczej o przód chodziło.
                              ciekawe , może coś się tam poluzowało ?
                              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                              GVI 1.4TSI
                              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                              Komentarz

                              • Big
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 6389

                                Zamieszczone przez leszekmw
                                jak kiedyś miałem clio III
                                Miałeś Clio III ?? Mi się wydawało, że miałeś Clio II ph III 1.4 16V
                                Czarny Elegance

                                Komentarz

                                • leszekmw
                                  RS
                                  • 2005
                                  • 5356

                                  Zamieszczone przez Big
                                  Miałeś Clio III ?? Mi się wydawało, że miałeś Clio II ph III 1.4 16V
                                  aa..no tak ,masz rację . już mi sie pieprzą te wszystkie modele... człowiek z wiekiem coraz mniej przywiązuje do tego wagę.. .
                                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                  GVI 1.4TSI
                                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                  Komentarz

                                  • marlej108
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 4976
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                    Zamieszczone przez grzesk
                                    Coś z tematem tej belki muszą zrobić.
                                    Udało mi się wygrać w jednym z salonów O3 na weekend i do wczoraj mogłem sobie poobcować z tą belką....
                                    Grzesk,

                                    za tak dobry opis jaki zamiesciles w swoim poscie kliknalem Ci "pomogl" jako zalozyciel tego watku.

                                    Tak wlasnie powinien wygladac opis - dokladny i konkretny.

                                    Moze to faktycznie nie belka, ale stuka cos z mocowaniem innych czesci amorkow? A moze tam jest zabrane jakies wygluszenie? Bo to sie troche w glowie nie miesci, ze mozna bylo spieprzyc tak podstawowa rzecz w aucie :-(

                                    Powiem szczerze, ze czasem mam takie jazdy ze sobie wlaczam konfigurator i patrze jaka to O3 moglbym miec w cenie S2. Nawet jeden kolega tutaj zamieszczal swoje pytanie zwiazane z takim zakupem. I kiedy tak patrze, ze za cene S2 active mozna miec O3 elegance z piekna bezowa tapicerka i wieksza iloscia bajerow (moze zbednych?), to az troche kusi... a potem nagle kolega z forum - ktory raczej nie krytykowal wczesniej O3 ani mojego "ulubionego" Rapida - wiec trudno podejrzewac go o jakies niecne intencje czy uprzedzenia do O3 - wylewa mi niczym kubel zimnej wody na glowe - swoja opinie, ze te halasy w O3 z zawieszenia tylnego to nie sa wymysly jakis nadwrazliwcow, ale po prostu niestety fakt.
                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                    Spalanie - Motostat.pl

                                    Komentarz

                                    • yogi_at_pozen
                                      Rider
                                      • 2011
                                      • 418

                                      Zamieszczone przez grzesk
                                      Udało mi się wygrać w jednym z salonów O3 na weekend i do wczoraj mogłem sobie poobcować z tą belką.
                                      Użyczono mi wersję 1.4 TSI Elegance z paroma dodatkami. ...
                                      z ciekawosci: byl to liftback czy combi? bo ponoc w combi zawieszenie pracuje lepiej - czy duzo lepiej to nie wiem.

                                      Komentarz

                                      • loru
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 4286
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                        Zamieszczone przez grzesk
                                        Może lepiej się nie prowadzi, bo jest sztywniejszy i węższy niż O3 bardziej myszkuje ale nie waliło z tyłu tak, że wydawało się że coś jest luźne i coś może odpaść.

                                        Gdzie tu sens... ?
                                        dla mnie wyglądało to tak :
                                        płytę zaprojektowali inżynierowie i zapewne pod wielowachaczowe, ale księgowy zobaczył koszta i poszedł do inżyniera, pyta się czy da się wstawić tańszą belkę, odpowiedz brzmiał miej więcej tak :
                                        "da się ale ....... " , w miejscu wielokropka nastąpił potok słów nie zrozumiałych dla księgowego , zresztą po co go miał dalej słuchać jak już wiedział że się da, no to poszedł do prezesa i mówi, że może obciąć koszta produkcji, na to prezes a czy da się tam wstawić tańszą belkę , na to księgowy, no pytałem inżynierów i powiedzieli że tak, na to prezes "to robimy" :szeroki_usmiech
                                        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                        Komentarz

                                        • grzesk
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 296

                                          Zamieszczone przez yogi_at_pozen

                                          z ciekawosci: byl to liftback czy combi? bo ponoc w combi zawieszenie pracuje lepiej - czy duzo lepiej to nie wiem.
                                          To była wersja Liftback.
                                          Może w Combi jest ciut lepiej ale nie zmienia to faktu, że auto, które powinno błyszczeć jako filar w marce nie powinno mieć takich wpadek, nie ważne czy to combi czy liftback. Do tego jest gorzej niż w aucie pozycjonowanym niżej a już skandal jeśli auto dużo starsze i dużo mniejsze może mieć lepiej niż ta funkiel nówka.
                                          O3 jest naprawdę fajnym autem i fajnie jeździ ale ta belka a konkretnie jej hałasy psują większość uroku tego auta.

                                          Może w Combi mniej wali bo w Combi tył jest cięższy a jak wcześniej wspominałem w tym liftbacku jak zapakowałem 3 osoby do tyłu czy kolejnego dnia trochę załadowałem bagażnik cięższymi materiałami też się trochę uspokoiło bo przy mniejszych nierównościach nie waliło lub mniej dokuczliwie.

                                          Rapid, którym jeździłem zaraz po oddaniu O3 takiego efektu nie miał a u mnie w F1 czy pusty czy pełny jest tak samo cicho.

                                          PS. Dzięki marlej108, co do Rapida to nadal to auto mi się podoba pomimo tego, że wiem jak jest wykonane i co go boli i jeśli się na niego zdecyduje to z pełną świadomością. Do tego weekendowa przygoda z O3, jeszcze bardziej mnie w jego stronę przekonała, bo i tańszy i cichsze tylne zawieszenie czego nadal nie mogę zrozumieć, że droższa O3 w tym jednym miejscu ale bardzo wrażliwym dla ucha i komfortu podróżowania jest gorsza. Czułem się jakbym jechał autem z zużytym zawieszeniem, walącym na każdej nierówności.

                                          Pewnie nie jedna osoba tego doświadczyła i tak myśli i producent pod wpływem opinii jednak ten element poprawi a konkretnie jakieś mocowanie czy wygłuszenie bo to jest męczące podczas jazdy na polskich lokalnych drogach. Można się do tego przyzwyczaić bo w poniedziałek już mniej na to zwracałem uwagę ale nadal przy większych dziurach dawała o sobie znać. Auto prowadzi się fajnie ale ten hałas....
                                          SKODA Rapid 1.2 TSI 105 KM

                                          SKODA Fabia I 1.2 12V HTP 64 KM

                                          Komentarz

                                          • blackspot
                                            Rider
                                            • 2007
                                            • 291

                                            Tak się składa, że dzięki uprzejmości ASO miałem okazję ostatnio pojeżdzić kilka dni O3 oraz Rapidem. Pomijam fakt, że O3 była z 2.0TDI oraz bardzo dobrze wyposażona a Rapid był dość ubogi. Te dwa na pozór podobnie wyglądające auta i trudne w rozróżnieniu dla zwykłego zjadacza chleba to dwa światy. W O3 czuje się, że to auto o dwie klasy lepsze niż Rapid. O3 w stosunku do mojej O2 jest lepsza pod każdym względem ale przepaści nie ma. Niestety Rapid to bardzo duży krok wstecz jesli chodzi o prowadzenie i komfort. Teraz już wiem, że Rapida mogę omijać
                                            Nigdy nawet przez chwilę nie prowadziłem S2 więc tutaj nie mam zdania.
                                            Powered by Rogalotti + DSG

                                            Komentarz

                                            • pawelsz
                                              Drive
                                              • 2009
                                              • 40

                                              blackspot, a jak oceniasz pracę zawieszenia w porównaniu z 02? Wg mnie auto jest stabilniejsze i pewniej się prowadzi ale te odgłosy tłuczenia i dudnienia dla mnie osobiście dyskwalifikują ten samochód. Jestem ciekaw czy jest ktoś wśród nas kto jeździł z belką i w.wahaczem i obiektywnie jest w stanie ocenić jakie są różnice w odsłuchu.

                                              Komentarz

                                              • kabanos
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 4544
                                                • Octavia I combi (1U5)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                Zamieszczone przez rezon
                                                Zamieszczone przez kabanos
                                                rezon, no właśnie. I wyszło na to że się zachwycam swoim autem i jego spalaniem
                                                a tu nie ma powodów do zachwytów. Trzeba kolego nad sobą jeszcze popracować. Opanować niespokojne drżenie prawej nogi. Nauczyć się wykorzystywać nieodkryty dotychczas potencjał drzemiący w tym silniku Można zejść ze średnim jeszcze niżej w 1.9 ośce. No chyba, że tylko po Krakowie
                                                Wiem, że można zejść ze średnim spalaniem jeszcze niżej, ale chyba musiałbym zrezygnować z jazdy na kiełbaski :diabelski_usmiech

                                                >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                                Komentarz

                                                • blackspot
                                                  Rider
                                                  • 2007
                                                  • 291

                                                  Zawieszenie w O3 jest troszkę mniej sztywne niż w mojej O2 i mi osobiście bardzo te nastawy pasują. Zupełnie nie cierpi na tym precyzja prowadzania. O3 którą jeździłem jak rozumiem nie miała belki chociaż nie zaglądałem czeszce pod sukienkę. Wyraźnie czuć, że auto ma większy rozstaw osi i jest bardzo stabilne zarówno na prostej na autostradzie jak i na zakrętach. Rapid w przeciwieństwie bujał się do przodu i do tyłu na wszelkich przełomach i jest moim zdaniem za miękki nawet jak dla mnie, który już zaczyna cenić sobie odrobinę komfortu
                                                  Powered by Rogalotti + DSG

                                                  Komentarz

                                                  • pawelsz
                                                    Drive
                                                    • 2009
                                                    • 40

                                                    Zamieszczone przez blackspot
                                                    Zawieszenie w O3 jest troszkę mniej sztywne niż w mojej O2 i mi osobiście bardzo te nastawy pasują. Zupełnie nie cierpi na tym precyzja prowadzania. O3 którą jeździłem jak rozumiem nie miała belki chociaż nie zaglądałem czeszce pod sukienkę. Wyraźnie czuć, że auto ma większy rozstaw osi i jest bardzo stabilne zarówno na prostej na autostradzie jak i na zakrętach. Rapid w przeciwieństwie bujał się do przodu i do tyłu na wszelkich przełomach i jest moim zdaniem za miękki nawet jak dla mnie, który już zaczyna cenić sobie odrobinę komfortu
                                                    2.0 TDI ma belkę

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...