qzim, jak już kupisz to daj znać na pw jaka cena i zaprezentuj auto
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
S2 Ambitoin to to jednak dużo więcej niż ksenony. Właśnie takie dodatkowe detale robią różnicę, nie chcesz parasolki? ;-)
Ja właśnie zastanawiałbym się nad Active, ale jednak jest różnica... dodając pakiet Fresh do Ambitoin mamy już niezły wypas.Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez qzimHeh, no widać każdy ma inne potrzeby bo ja własnie gdybym brał Ambition to na bank bez pakietu Fresh.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonZamieszczone przez BigOptymalną wersją SII, jak dla mnie, była wersja Family
Komentarz
-
-
w czym SII jest lepsza od nowej octavii III?
Oprócz miejsca na nogi z tyłu (szerokość na kanapie taka sama).
Generalnie OIII to nowsza konstrukcja. Lżejsza, sztywniejsza, bardziej ekonomiczna i bezpieczna, bardziej dynamiczna.
Popatrzcie sobie na przyspieszenia i zużycie paliwa OIII i SII.
Będzie nowy Superb z rok, półtora to pojawią się lepsze ceny na SII
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez qzimWłaśnie takie podejście mnie upewniło, że muszę wziąć najniższą wersję. Jak tan analizowałem cennik i konfigurator to zawsze wpadała myśl, że może jeszcze coś dodać.
Zamieszczone przez elektrykprostyKolega jechał OIII z wielowahaczem?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonJest wiele dodatków, które można sobie spokojnie odpuścić. Ale są i takie, które warto jednak mieć. Dużo jeżdżę, więc takie bajery jak 4x4, BT, ksenony, automatyczna klima - to jednak chcę mieć bo to bezpieczeństwo ...
- Front assist (hamuje gdy się zgapimy),
- Lane assist (nie zbacza z drogi gdy sięgamy po napój),
- ACC (utrzymuje prędkość i odległość od poprzedzającego auta)
- Crew protect assist napinający pasy w sytuacji podbramkowej
- system rozpoznawania znaków drogowych
Rozstaw osi pomaga w jeżdzie na wprost. W pokonywaniu zakrętów już nie bardzo. Podobnie w parkowaniu.
Komentarz
-
-
Z tego co pamiętam żadnego z tych systemów nie będzie w Superbie. Ich integracja byłaby zbyt skomplikowana - czytaj - za dużo kasy trzeba włożyć w modyfikacje. Pewnie te i jeszcze kilka innych umilaczy będzie w SIII...
Co do rozstawu osi, to nie może być ani za mały, ani za duży, musi być w sam raz :szeroki_usmiech A na prowadzenie ma wpływ jeszcze tak wiele czynników, że ciężko je wszystkie wymienić. Sam rozstaw nie załatwia całej sprawy...
Komentarz
-
-
elektrykprosty,
Daj sobie spokój. Na tym forum najwięcej o O III do powiedzenia mają osoby, które widziały je na obrazku lub na jeździe testowej.
Tym, którzy tak hołubią Superba i jego wykończenia - po raz nie wiem, który - proponuję porównanie materiałów, którymi wykończone są np. schowki w O III i S II FL. :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Rok z Bagienproponuję porównanie materiałów, którymi wykończone są np. schowki w O III i S II FL.
Zapewne nie o schowki, ale o kieszenie w drzwiach, które w O III są wyłożone materiałem, a w S II są po prostu plastikowe jak w większosci aut. Tylko czy to twoim zdaniem ma świadczyc o wyższej jakości wykonania czy lepszych materiałach w O III ?? No chyba nie bardzo A jesli tak, to sprawdz sobie co jest w O III na boczkach drzwiowych, obudowie tunelu środkowego, czy boczkach tylnej kanapy - podpowiadam, że jest to sam twardy plastik. W SII w tych miejscach masz albo miękki plastik połączony z materiałem (płaty drzwi), albo po prostu materiał (boczek tylnej kanapy, obicie dolnej części tunelu środkowego). Więc, jeśli już coś chcesz z czymś porównywać, to bądz w tym do końca konsekwentny, a nie porównuj tylko to, co pasuje do twojej teorii.
Zamieszczone przez Rok z BagienNa tym forum najwięcej o O III do powiedzenia mają osoby, które widziały je na obrazku lub na jeździe testowej.
Tyle tylko, że ja O III zrobiłem ok. 200 km, zarówno w trasie jak i po mieście, wiec coś tam wiem o jej prowadzeniu, wyciszeniu i komforcie, a te rzeczy są po prostu lepsze w SII i jest to całkiem normalne gdyż S II jest autem o klasę wyższym niz O III.Czarny Elegance
Komentarz
-
Komentarz