napisy zostały dodane zeby odciagnac uwage od felernej dupy...... i to działa bo wszyscy teraz tylko o tym piszemy
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Primmarlej108, tu są pierwsze zdania na ten temat:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...abaty&start=25
ps. 1000 zl za moje wymarzone listwy chromowane wokol szyb... olaboga...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez elektrykprostyMnie tez wydają się odpustowe.
Nic nie wnoszą do praktyczności auta.
chyba raczej eleganckie. Czarne, grafitowe czy brazowe auto z tymi listwami wyglada elegancko.
Na Jowisza, to wszystkie te auta premium Jaguary, Merce, BMW, Audi sa odpustowe.... bo zawsze drozsze wersje maja te listwy, a tansze nie (vide Audi), oczywiscie za wyjatkiem opcji usportowionych, gdzie akurat chrom sportowo nie wyglada i jak sie chce usportowiona wersje to ich nie ma.
Tak jak RS'ka w Octavce.
Powinienes skontaktowac sie z tymi koncernami i podzielic tą rewolucyjna teoria, ale obawiam sie ze dla wiekszosci klientow tych marek - ow chrom jednak jest przejawem elegancji a nie odpustu....
:P
ps. Superb bez owych listew wyglada po prostu smetnie, jak nieproporcjonalna Octavia...
a jak ma jeszcze kiepski lakier to juz w ogole nie jest "super"...
oto przyklad pierwszy z brzegu:
ps.oczywiscie nie musza sie te listwy wszystkim podobac, ale zeby "odpustowe"... bez przesady :-)
Komentarz
-
-
Wydaje mi się, że sporo zmieniło się w cenniku vRS.
-można już zamówić Webasto
-dodano kolor Szary Steel niemetalizowany
-dodano pakiet Challenge:
"zawiera obręcze 18” Gemini czarne, Performance Mode Selection, MAXI-DOT
z kolorowym wyświetlaczem i funkcją Lap Timer, Pakiet Black, ozdobne nakładki
progowe; dostępny wyłącznie z wnętrzem z czerwonymi dodatkami; zastępuje
(usuwając ze standardu) chromowaną ramkę grilla, lusterka w kolorze nadwozia oraz
Pakiet Chrom; wyklucza zamówienie innych obręczy niż wchodzące w skład pakietu"
+ pewnie inne zmiany, których teraz nie widzę, bo nie mam poprzedniego cennika.
tych w/w nie ma w konfiguratorze!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Na Jowisza, to wszystkie te auta premium Jaguary, Merce, BMW, Audi sa odpustowe.... bo zawsze drozsze wersje maja te listwy, a tansze nie (vide Audi),
w Jaguarze chromowane listwy to standard, za czarne trzeba płacić
"chromowane" elementy a raczej połyskujące elementy to pozostałość po czasach gdy część elementów funkcjonalnych auta była wykonana z odlewu wypolerowanego do takiego stopnia, że błyszczał i służył latami
obecne "chromiki" mają z nim tyle wspólnego co "głośnik" nadający "rasowe brzmienie silnika" czy maskownica drugiego wydechu w nowym RS-ie
taki pawi ogon - w niczym specjalnie nie pomaga, kosztuje ale jest szansa, że jakaś samica na to poleci
problem w tym, że samice lecące na auta pomijają Skody i ich kierowców :-)
tak jak samica pawia ma w poważaniu tygrysa nawet jeśli wetknie sobie w tyłek pawi ogon
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ketivv"chromowane" elementy a raczej połyskujące elementy to pozostałość po czasach gdy część elementów funkcjonalnych auta była wykonana z odlewu wypolerowanego do takiego stopnia, że błyszczał i służył latami
Chromowanie galwaniczne znane jest co najmniej od 50 lat - czyli odkąd sięgam pamięcią były stosowane. Bardzo rzadko w motoryzacji stosowano odlewy mosiężne polerowane - jeśli już to przed II wojną światową. Obecne chromy w odróżnieniu od dawnych mają znacznie mniejszą grubość - stąd mniejsza trwałość. Druga różnica to fakt, że dawniej stosowano je wyłącznie na metalowe elementy, a obecnie naniesienie warstwy chromu na tworzywo to żaden problem. Oczywiście "pawi ogon" to w przypadku listewek ozdobnych, ale jest trochę elementów chromowanych ze względów antykorozyjnych czy innych (np. zwiększenie twardości i odporności na ścieranie)
Komentarz
-
-
stosowano listwy okienne np z aluminium które było polerowane
kiedyś listwy okienne czy rynienki w angielskich autach robiono z aluminium polerowanego na wysoki połysk, było to drogie i pracochłonne
stąd nawet wprowadzenie chromowanych ale stalowych listew to już "udawanie"
czym innym natomiast jest zabezpieczenie chromem jako powłoką elementów stalowych
polerowane aluminiowe ramki okienne w Porsche
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ketivvspecjalnie nie pomaga, kosztuje ale jest szansa, że jakaś samica na to poleci
problem w tym, że samice lecące na auta pomijają Skody i ich kierowców :-)
tak jak samica pawia ma w poważaniu tygrysa nawet jeśli wetknie sobie w tyłek pawi ogon
pewnie moja partnerka poleciala na moja mazde, a teraz jak bedzie skoda to finito a juz sie ludzilem, ze poza aspektami materialnymi liczy sie osobowosc, intelekt, srutu tutu
taaaa, kiedys takiej tez bym zaufal, dalbym sobie dla niej reke uciac. i co? i bylbym kurna bez reki wygladalbym conajmniej asymetrycznie
ketivv, niestety w tym co napisales jest wiele prawdy. tu nie jeden esej socjologiczny czy psychologiczny moglby opisac to zjawisko i to w duzo powazniejszych (naukowych) barwach. baaa, ma to nawet sens i uzasadnienie....
Komentarz
-
-
Ja mam dylemat czy warto dodawac pakiet chrom do koloru bialego metalik. Taki lakier mam wlasnie zamiar zamowic jak wejdzie.
Nie wiem czy ten chrom nie 'zginie' podobnie jak na kolorze srebrnym. Poza tym pakiet zdrozal w wersji kombi i przedluza czas oczekiwania na samochod (z tego co pisza ludzie na forum)...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ketivvstosowano listwy okienne np z aluminium które było polerowane
Obrazek
kiedyś listwy okienne czy rynienki w angielskich autach robiono z aluminium polerowanego na wysoki połysk, było to drogie i pracochłonne
stąd nawet wprowadzenie chromowanych ale stalowych listew to już "udawanie"
czym innym natomiast jest zabezpieczenie chromem jako powłoką elementów stalowych
Obrazek
polerowane aluminiowe ramki okienne w Porsche
Komentarz
-
Komentarz