Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

KIA idzie do przodu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez raffaluus
    Zamieszczone przez Big
    A co silników w i40 to już kiedys to pisałem. Niestety ale zdania sowjego nie zmieniam. Jak dla mnie, po parokrotnej przejażdżce i40, 1.7 (136 KM) nie jedzie. Porównujac go z jednostkami diesla innych producentów o tej samej mocy.
    Nie chcę z Tobą polemizować bo widać jesteś wyznawcą jedynej słusznej religii ( VAG über alles ) ale silnik diesla 1,7 w KIA/HYundai ma najlepsze parametry dynamiczne w klasie. Zobacz test porównawczy w najnowszym AŚ na stronie 18 ( INSIGNIA vs I40 ) gdzie opel dostaje w elastyczności 8 sekund ( 80-120 11 s Hyundai , 19 s Opel ) a to już przepaść. Podobnie Passat z silnikiem 140KM - też jest wyraźnie wolniejszy ( 6 sekund ). Patrząc na to obiektywnie Twój 1,8 tsi ( 160 ) mimo większej mocy też nie zrobi krzywdy temu Hyundaiowi ( 60-100 i 80-120 bardzo podobne wartości ).
    a przełożenia biegów mają takie same, bo inaczej to guzik warte porównania...
    Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
    Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez raffaluus
      Zamieszczone przez Big
      A co silników w i40 to już kiedys to pisałem. Niestety ale zdania sowjego nie zmieniam. Jak dla mnie, po parokrotnej przejażdżce i40, 1.7 (136 KM) nie jedzie. Porównujac go z jednostkami diesla innych producentów o tej samej mocy.
      Nie chcę z Tobą polemizować bo widać jesteś wyznawcą jedynej słusznej religii ( VAG über alles )
      Coś w tym jest. Jak to pisałem wyżej:
      "twardego ortodoksa niczym się nie przekona bo to taki prawie fanatyk"

      lub coś w stylu:

      "Nikt nie wmówi nam, ze czarne jest czarne a białe- białe"

      Papier wszystko przyjmie i tyle. I nawet milion testów nie wystarczy aby przyznać że subiektywne odczucie daleko się rozmijają z obiektywizmem i rzeczywistością.
      Co zważywszy jakby nie patrzeć na dość obszerną wiedzę motoryzacyjną kolegi Biga wydaje się tym bardziej zastanawiające - skąd to trwanie w błędzie, brnięcie w ocenie biednego 1,7 od skośnych i nie przyjmowanie do wiadomości żadnych faktów.
      Temat znowu poszedł w strone potyczki i pisania po raz kolejny o tym samym.
      Ale był czas przywyknąć, a kolejny raz spierać się o to samo nie chcę.

      A wracając do tematu - z racji że KIA i Hyundai to ten sam koncern:
      Aktualności - Aktualności motoryzacyjne

      skoro nowy genesis ma być konkurencją dla A6 i 5-tki to Kia K9 wydaje mi się raczej celować "oczko" wyżej - raczej dla 7-ki i podobnych wozów...A8? Czy jestem w błędzie? :shock: Kia z takimi konkurowac chce? Do czego to doszło powiedzą oburzeni :wink:
      To tanio nie będzie i nie wierzę w ceny na poziomie 150 koła.
      Tak mi się wydaje.

      Komentarz


      • #53
        Mam w domu i30 z 2012 w nowej wersji i patrząc na wykończenie, przestronność, funkcjonalność, zawieszenie to Koreańczykom w tych aspektach niczego nie brakuje.
        Brakuje im żywszych silników benzynowych, nie pchają się w silniki z turbinami (tak samo jak marki japońskie) i strzelili sobie w kolano z czynnikiem chłodzącym w klimatyzacji.
        O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez Alonzo_
          No i to jest niezrozumiałe dla mnie bo mają mocnego diesla 2.0, te mocną t. benzynę takze silniki dobre są tylko je wstawiać..... Dlaczego nie ma ich u nas w ofercie? Zrozum to człowieku
          _________________
          Bo w eurokołchozie rządzą ekoterroryści.
          No dobra Panowie to już ustaliliście koreańce to dno ( dla niektórych :diabelski_usmiech)
          Właśnie się zastanawiam nad zakupem I40 1,7CRDI (chyba jestem zboczony :szeroki_usmiech}
          była Octavia II 1.9 TDI
          jest Octavia III Scout 2.0 TDI

          Komentarz


          • #55
            no właśnie, co jest takiego trudnego w zrobieniu TurboBenzyny :?: kiedyś uczono mnie, że dobry diesel musi być dużo dokładniej zrobiony, bo ciśnienie wyższe i naprężenia większe. skoro jest technologia i zapotrzebowanie rynku oraz wymogi konkurencji, to w czym problem :?: btw, japońce w większości nie mają TB a i TD też nie za mocne jak na pojemność i obecne czasy. powożę czasem koreańcem 2.2l CRDi 197KM i jakoś daje radę, całkiem przyjemnie :wink: . w czasie poszukiwań preferowany był jakiś benzyniak, ale tamta strona świata nie oferuje w tym momencie nic ciekawego na Europę :evil:

            [ Dodano: Sro 20 Lis, 13 10:31 ]
            Jasiek, nie zapominaj kogo ekoterroryści całują w i liżą po piętach za Wielką Wodą... :diabelski_usmiech
            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
            @ by Tune-up Gdańsk
            TDI VP++ i jeszcze rośnie
            Antek

            Komentarz


            • #56
              Zamieszczone przez Tony065
              takiego trudnego w zrobieniu TurboBenzyny
              Trudnego pewnie nic, ale po co to robić, skoro MPI są prostsze, tańsze w naprawie i można zagazować, chociaż w przypadku GDI już niekoniecznie jest prawda z czym Hyundai się nie kryje.
              Zamieszczone przez Jasiek
              zastanawiam nad zakupem I40 1,7CRDI
              Będziesz miał niszowe auto. Też się nad tym zastanawiałem, ale sedan jest niepraktyczny (słaby dostęp do bagażnika, tak jak w Elantrze), kombi z podstawową benzyną i dieslem za słabe, a za te mocniejszymi silnikami chcą trochę za dużo.
              O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

              Komentarz


              • #57
                Zamieszczone przez kylo76
                Będziesz miał niszowe auto. Też się nad tym zastanawiałem, ale sedan jest niepraktyczny (słaby dostęp do bagażnika, tak jak w Elantrze), kombi z podstawową benzyną i dieslem za słabe, a za te mocniejszymi silnikami chcą trochę za dużo.
                Mam doświadczenie z niszowymi autami :szeroki_usmiech (Kia Cerato 1.5CRDI)
                Mnie interesuje kombi 1,7CRDI 135KM
                była Octavia II 1.9 TDI
                jest Octavia III Scout 2.0 TDI

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez Jasiek
                  Mam doświadczenie z niszowymi autami
                  Chyba, że tak. Ja miałem niszowego Fiata Linea.
                  O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                  Komentarz


                  • #59
                    Zamieszczone przez kylo76
                    ...
                    Brakuje im żywszych silników benzynowych, nie pchają się w silniki z turbinami (tak samo jak marki japońskie) i strzelili sobie w kolano z czynnikiem chłodzącym w klimatyzacji.
                    wchodzą, wchodzą w turbo benzyny, ale powoli ... (oby to było wynikiem długoletnich testów awaryjności, a nie kwestią kopiowania innych)
                    np.: Kia Ceed GT ma silnik 1.6 T-GDI benzynowy turbo 204 KM 265 Nm
                    Nissan też wrzuca podobne silniki chyba w Juke jest...

                    Z mojej strony jak ktoś zrobi auto klasy C (chodzi o cenę) w hatchbacku/sedanie z bagażnikiem o pojemności ~500l (wliczając min dojazdówkę) i do tego dołoży od 160KM
                    to będę takie auto brał pod uwagę przy wymianie.
                    Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                    Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                    Komentarz


                    • #60
                      Zorr, tylko 160+? Tyle to już masz. Ja będę lookać na 200+.
                      Pisał Sebastian

                      Komentarz


                      • #61
                        Zamieszczone przez Zorr
                        Kia Ceed GT ma silnik 1.6 T-GDI benzynowy turbo 204 KM 265 Nm
                        Tak ale drobnymi kroczkami jako ciekawostka i dla fanatyków marki, bo pewnie cena będzie zbliżona do np. Golfa GTI czy Focusa. Chociaż w USA już się pojawił Sportage z 2,0 Turbo GDI 256KM.
                        A w markach europejskich trudno znaleźć coś co nie jest turbiną z pojemnością dwóch albo trzech flaszek wódki.
                        O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                        Komentarz


                        • #62
                          kylo76, a co się dziwić :?: taki 1.2MPI wydala tyle CO2 co 1.8TSI :shock: normy euro dobijają motoryzację, ale coś chyba Niemiaszkom zaczyna przeszkadzać i zdaje się, że będzie mała wojna o to.
                          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                          @ by Tune-up Gdańsk
                          TDI VP++ i jeszcze rośnie
                          Antek

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez Tony065
                            Niemiaszkom zaczyna przeszkadzać i zdaje się, że będzie mała wojna o to.
                            Oni sobie dadzą radę.
                            O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                            Komentarz


                            • #64
                              kylo76, w stanach od dawna jest kia optima 274 koni z silnikiem 2.0gdi więc uturbione silniki maja koreańce w ofercie z tym że na europe nie ma szału z wyborej jednostek
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz


                              • #65
                                Zamieszczone przez kylo76
                                Zamieszczone przez Tony065
                                Niemiaszkom zaczyna przeszkadzać i zdaje się, że będzie mała wojna o to.
                                Oni sobie dadzą radę.
                                że niby jak :?: wstęp do tego zrobili Francuzi z banem na niektóre modele Mercedesa. Ciekawe co dalej :?:
                                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                @ by Tune-up Gdańsk
                                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                Antek

                                Komentarz


                                • #66
                                  Zamieszczone przez SS
                                  Zorr, tylko 160+? Tyle to już masz. Ja będę lookać na 200+.
                                  zerkać to mogę, ale sęk w tym, że nie będzie na co, więc musiałem obniżyć kryteria.
                                  Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                  Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Zorr, jak co to można zawirusić stare i będzie i dobre, i sprawdzone a do tego 200+
                                    Pisał Sebastian

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Kia pokazała nowe K900
                                      Premiery - Premiery motoryzacyjne, premiery samochodów
                                      Sebastian
                                      Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                      Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                      Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                      Wczasy nad morzem - klik

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Zamieszczone przez sebastian7905
                                        nowe K900
                                        kurde ale nazwa... :diabelski_usmiech
                                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                        GVI 1.4TSI
                                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          leszekmw, gdy ją pierwszy raz zobaczyłem to myślałem że chodzi o jakąś ciężarówkę
                                          B5 FL 1.9 TDI '05
                                          Clio II 1.2 16V '04

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Panowie i co z tego jak taka kia będzie tylko w stanach dostepna :roll:
                                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Zamieszczone przez piramida
                                              Panowie i co z tego jak taka kia będzie tylko w stanach dostepna :roll:
                                              w sumie dobrze, bo by to tylko zepsuło reputację marki. nadal nie przystaje ona do standardów europejskich jakie prezentują MB, Audi, BMW, Jaguar, Volvo, Maserati itd do których ponoć pretenduje, ale i tak jest dobrze. btw, Piotrek, Ty nadal nie wyleczyłeś się z oferty koreańskiej na rynek północnoamerykański :?:
                                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                              @ by Tune-up Gdańsk
                                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                              Antek

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Zamieszczone przez Big
                                                Papier przyjmie wsztystko. Ja natomiast piszę o własnych odczuczuiach z jazdy, a nie z czytania gazetek i są to moje własne odczucia.
                                                jakoś to przeoczyłem.. . tzn. chcesz powiedzieć że dla Ciebie testy aut są niewiarygodne za to wiarygodne jest to co Ci się wydaje :?:

                                                nie widziałem tych porównań ale 9s różnicy to jakaś masakra , może się ktoś pomylił w druku... :?
                                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                                GVI 1.4TSI
                                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Kumpel dostal oferte na Ceeda kombi 1.6CRDI 110ps za 60 koła.I w tych pieniadzach to mowie mu zeby sie nie zastanawial dostaje fajne kombi i w dislu za 60k.
                                                  Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Zamieszczone przez paweł2
                                                    Kumpel dostal oferte na Ceeda kombi 1.6CRDI 110ps za 60 koła
                                                    To zależy ,która wersja wyposażenia.(Classic ; Classic+ ; Comfort ...)
                                                    była Octavia II 1.9 TDI
                                                    jest Octavia III Scout 2.0 TDI

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X