Wszystko fajnie, ale ja mam czerwone zegary
Ale dzięki za info.
Ktoś wie, czy jakaś centralka Premium obsługująca czerwone zegary (DDP), działa z HFP, bo widzę, że rozpiską z tabelki nie można się sugerować.
Bo rozumiem, że tylko wersja Premium da mi możliwość dzwonienia z RNSa?
Jedyny sterownik obslugujacy jednoczesnie stare zegary i RNSX10 podawalem pietnascie razy. Nie ma rSAP wiec działa chyba z wszystkimi komórkami, bo rzoumie ze o to chodzilo piszac HFP ?
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Rozumiem, że chodzi o 1Z0 035 729 B, ale nigdzie nie natknąłem się na stwierdzenie, że to ten jedyny możliwy do takiej kombinacji.
Bardzo dziękuję za pomoc i cierpliwość
Rozumiem, że piszez o 1Z0 035 729 B, ale nigdzie nie natknąłem się na stwierdzenie, że to ten jedyny możliwy do takiej kombinacji.
Z moich doświadczeń to jedyny (stwierdzenie choćby z 6 strony tego topicu Podobnie seatowski 335 tez miał obsługiwać BAP i DDP. Specjalnie go kupiłem i okazało sie to bujdą...
Carssytems tez twierdzi ze to jedyny sterownik. Skoro masz RNS510 to mozesz sobie kupic jakiś wypaśny DDP i olac maxidota.
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
No ale DDP to akurat będzie mi się z zegarami dogadywał
Chodziło Ci o BAP? Tylko wtedy będę musiał uruchomić BAP w RNS i stracę je z zegarów, a akurat zależy mi żeby tam zostało - chyba, że źle myślę, to mnie popraw. Będę wdzięczny.
No ale DDP to akurat będzie mi się z zegarami dogadywał
Chodziło Ci o BAP? Tylko wtedy będę musiał uruchomić BAP w RNS i stracę je z zegarów, a akurat zależy mi żeby tam zostało - chyba, że źle myślę, to mnie popraw. Będę wdzięczny.
Tak przepraszam czeski bład ale wracając do meritum jak zależy Ci zarówno na MaxiDOT, FIS, MFA+ czy Bóg wie jak to zwał ORAZ RNS510 to musisz szukać takich co obsługuja BAP i DDP. ta tabelka naprawde jest niezła http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...e_Retrofitting
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Tyle, że nie jest w 100% pewna
W sumie to zależy mi na RNS na MFA+ i telefonie na RNS i bez konieczności używania rSAP, więc zostaje tylko zakup DDP
Ale ten 1Z0 035 729 B jest w komicznych cenach dostępny tylko.
Tyle, że nie jest w 100% pewna
W sumie to zależy mi na RNS na MFA+ i telefonie na RNS i bez konieczności używania rSAP, więc zostaje tylko zakup DDP
Ale ten 1Z0 035 729 B jest w komicznych cenach dostępny tylko.
Dlatego napisałem żeby pytac wcześniej, ale warto sie na niej orientować. Tak szczerze to podaj mi przykłady co tam się nie zgadza ?
Własnie dlatego sa "komiczne" ceny... Choć czasami sa rodzynki po 200PLN
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Sprobowalem dzis 5N0 035 730 C na białych zegarach i niestety tak jak mowileś, wyłącznie rSAP. Ale za to obsługuje RNS i MaxiDota, podobno rówież starego.
Witam ponownie po przerwie
Zorientowałem się w cenach 1Z0 035 729 B i jakoś nie mogę się przemóc, żeby wydać ponad 1000pln na sam moduł, więc stwierdziłem, że może pójdę na jakiś kompromis.
Czy jest jakiś moduł, który będzie wyświetlał na czerwonym MFD i nie będzie wymagał rSap?
Bo według tabelki ze stronki powyżej to 5P0-862-335-A,B,C powinny spełnić moje oczekiwania, ale czy ktoś to może potwierdzić? Bo 5N0 035 730 C też niby miał mieć HFP i jak widać nie bardzo
ja mam 3C8 035 730, stare zegary z MaxiDotem i poliftową kierę z MF
działa mi tylko rSAP ale niestety czasem jest problem z połączeniem a czasem zrywa połączenie po kilkunastu sekundach
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Koledzy, mam prośbę w ustaleniu właściwego modułu do swojej Octavii. Rocznik 2010 FL z białymi zegarami, kierownicą MF i radiem Bolero. Założenie jakie mam to to, aby na wyświetlaczu radia pojawiały się podstawowe informacje (np. kto dzwoni) - telefony to SGS2 i Nokia C6. Nie interesują mnie SMS'y i inne opcje audiowizualne - ma to być najprostsza funkcjonalność. Przewaliłem tonę informacji w necie na temat doboru sterownika - ale nie do końca jestem pewien który będzie się do mnie nadawał. Po odsianiu wydaje mi się, że powinienem rozglądnąć się za modułem: 1Z0 035 729 A, C, D lub E. Ceny używek też są spore. Opcja Grygy'ego jest dla mnie jak na razie zbyt droga.
I jeszcze pytanie z innej beczki - jak sprawują się takie ori zestawy BT? Obecnie używam Nokii CK-7W i faktycznie jest prosta ale brakuje jej "tego czegoś" (wyświetlacza?).
Cały czas gryzę się z tematem czy jest sens wydać w sumie około 600 PLN za używaną elektronikę, gdy nowy z gwarancją zestaw Nokii CK-200 można przyhaczyć już poniżej 400 PLN (moduł do 400, wiązka 140, mikrofon do 100). Chyba nie da się taniej? Dodatkowym atutem jest to, że montaż u mnie w zasadzie to tylko przełożenie centralki - reszta już siedzi w aucie... Ale z drugiej strony fajnie by było mieć ori. Ot dylematy niezdecydowanego usera Octy. :diabelski_usmiech :lol:
Porownujac zestaw Nokii do zestawu ori w aucie, na tym ori slychac mnie jak normalnie przez telefon, a na tym drugim jednak to nie jest to, jakby mikrofon zbieral az za duzo
Jeżeli nie masz MaxiDota to polecam taki:
5K0 035 730 F
Dzięki chłopaki za podpowiedź. Mam Maxi-Dot'a. Teraz muszę tylko zapolować ew. na coś w normalnej :lol: cenie - te z listy Enriquez'a nie schodzą poniżej 550 PLN za moduł bez osprzętu. :?
SP9XWWprzecież to zwykły BT, co w nim nie jest jasne?
No właśnie Marcin to, że jest tyle podmodeli. Nie do końca czaję czym się różnią pomiędzy sobą. Nie chce się naciąć na coś co mi nie zabangla w aucie... :lol:
Komentarz