Po pierwsze do sprawdzenia kąt wtrysku i ewentualnie korekty. Jak nie pomoże to :
Problemem jest zbyt mala dawka rozruchowa i ekologiczne podejscie projektantow programu sterujacego silnikiem. W skutek czego jak zaczyna ciezko zapalac nalezy:
- oszukac czujnik temp (ale wtedy w lecie bedzie ci grzal swiece co je szybko wykonczy)
- zmienic mapy rozruchowe w kompie
- przyzwyczaic sie
Ewentualnie napisz z jaka szybkością kreci rozrusznik, bo Vw wprowadził ochronę koła dwumasowego i ciepły silnik podczas rozruchu dostaje paliwo dopiero jak osiągnie 250 obr/min. Bo może rozrusznik jak jest ciepły to nie kręci. A jeżeli słyszysz ze na ciepłym kreci raźno to patrz wyzej
Problemem jest zbyt mala dawka rozruchowa i ekologiczne podejscie projektantow programu sterujacego silnikiem. W skutek czego jak zaczyna ciezko zapalac nalezy:
- oszukac czujnik temp (ale wtedy w lecie bedzie ci grzal swiece co je szybko wykonczy)
- zmienic mapy rozruchowe w kompie
- przyzwyczaic sie
Ewentualnie napisz z jaka szybkością kreci rozrusznik, bo Vw wprowadził ochronę koła dwumasowego i ciepły silnik podczas rozruchu dostaje paliwo dopiero jak osiągnie 250 obr/min. Bo może rozrusznik jak jest ciepły to nie kręci. A jeżeli słyszysz ze na ciepłym kreci raźno to patrz wyzej

Komentarz