Zamieszczone przez Morgoth
Jak by ktoś dzisiaj zaczął produkować Poloneza nie zmieniając nic w projekcie to był by to nowy samochód :?: Rozumiejąc że nowy znaczy że jest nowo wyprodukowany to tak ale technologicznie to niestety już nie. Niestety było by to auto przestarzałe.
Z drugiej strony można wziąć jakieś auto stare które technologicznie przewyższa 90% budowanych dziś aut mimo że konstrukcja auta jest stara (tu jako przykład Audi A8 D2 które to miało ramę ISF i było z aluminium a z wyposażenia to dziś popularne auta takiego jeszcze nie mają )
Dlatego też Dacia Duster mimo że to auto wiekowo nowe to niestety technologicznie najnowsze nie jest, może nie jest tak stare technologicznie jak wspomniany tu Polonez ale jednak bazuje na starej technologi ( i tu mając na myśli starą technologie wcale nie mam na myśli technologi starej ale lepszej niż dzisiejsza ) tej z 10-15lat temu.
ps: Większość osób tutaj chyba rozumie to że Octavia (dziś sprzedawana jako Tour ) technologicznie też w wielu elementach odstaje od dzisiejszej normy. Tyle że Octavia ma tę właściwość że choć technologicznie jest stara to ta technologia jest dobra czego o Dusterze powiedzieć nie można.
Wiele osób dało by się niemalże pokroić gdyby dziś niektóre marki wprowadziły do produkcji auta stare. Myślę że na Mercedesa W124 dziś znalazło by się nie kilku ale kilkadziesiąt tyś nabywców (choć co tu dużo mówić to auto jest produkowane i wielu ludzi płaci bajońskie kwoty za to auto - produkowane na zamówienie). Na auto z silnikiem Audi R5 2.5TDI mimo że jego moc to 140km też pewnie znalazło by się klientów (i to pomimo że dzisiejsze 2litrowe silniki osiągają taką samą jak nie większą moc - i gdyby Audi proponowało oprócz A6 2.0TDI (choć tu można wstawić też A4 i A5 właśnie ten silnik to pewnie 2litrówka wogule nie miała by sprzedaży - ba nie wiem czy nie sprzedawało by się lepiej niż 2.7TDI czy 3.0TDI).
Mimo to ciężko było by sprzedać dziś np: Renualt 19 za powiedzmy 40-50tyś zł
Komentarz