Tak ci się wydaje. Wsiądź, przejedz, a głównie usłyszysz różnicę. Plus zawieszenie normalne.
Następca Skody RAPID - SCALA
Zwiń
X
-
Gość
-
Gość
-
Skoda przyzwyczaiła nas że robi auta które są sprzedawane z dobrym stosunkiem ceny/jakośc/ wielkość.
To że ceny nowych modeli rosną i ceny Skody rosną jest normalne i tak jest w przypadku każdego producenta aut a w przypadku marek które budują swoją markę, podnoszą jakość może to być bardziej widoczne. Tak jest dzisiaj w przypadku Skody czy Hyundaia .
Skoda zrozumiała też że warto robić auta ładne. Skala jest skazana na sukces a Skoda podnosząc cenę na Skalę ma większą skalę możliwości do dawania super upustów.
Tak więc hit będzie ... i nie cena nawet tu gra rolę tylko jakość , wygląd auta i parametry użytkowe auta.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpisGolf w wersji highline z 1.5 tak 150ps dsg i 17 cali kola zaczyna się od 108tys A scala od 93 wersja style i taki sam napęd . Do tego scala ma dużo większą wyposażenie niż golf. Więc jakieś 20tys skoda jest tańsza .
przy DSG przydaje sie elektryczny ręczny, w scali nawet za dopłatą nie dostaniesz, a ma go każdy goflKodiaq 1.5 DSG Style
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpisNo mi wychodzi 93... No i do tego golf jest 7 lat na rynku praktycznie . Model bardzo stary. Elektryczny ręczny jest fajny ale jest przecież hhc czyli to samo co autohold czy się mylę?
hhc a autohold to coś innego, hhc działa tylko na wzniesieniach, a autohold umożliwia np nie trzymanie hamulca np na skrzyzowaniu
Golf 7 faktycznie już starszy, ale wątpie żeby scala dorównywał choćby wyciszeniemKodiaq 1.5 DSG Style
Komentarz
-
-
Gość
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisNo i zawieszeniem, bo niech zgadnę, że scala ma najuboższe z możliwych. :-)
Ile razy jeszcze tylko w tym temacie powtórzysz to samo, bo to już trochę nudne....?
Komentarz
-
-
Gość
Pewnie wiele razy. Bo ludziska nie wiedzą co kupują. Na nieistotne zabawki kasę wywalają, a na istotnych rzeczach ich robią w bambuko.
Komentarz
-
Dopóki nie będzie możliwości wyboru w trakcie konfiguracji:
1.0TSI , zawieszenie wielowahaczowe
1.0TSI , belka skrętna
dopóty nie widzę sensu tłuczenia tego samego niemal w każdym wątku.
Jeśli chcesz być orędownikiem walki o świadomy wybór auta to stań przed salonem i pikietuj, żeby ludzie nie kupowali.
Komentarz
-
-
Gość
Komentarz
-
Dzisiaj podczas wymiany oleum w Mińsku obejrzałem sobie Scalę i to w moim, najlepszym kolorze
Wygąda bardzo ładnie. Linia nadwozia świeższa niż obecne modele Skody na rynku. Zwłaszcza tylna klapa z przedłużoną tylną szybą. Ale to nie będzie standard. Środek też ładny, wszystko jak w Skodzie ale też widać, że nowsze. Takie wygładzone, bardziej nowocześniejsze. Przy średnim wzroście kierowcy, z tyłu bardzo dużo miejsca na nogi!!! Fotele całkiem wygodne. Co na minus? Oczywiście dla mnie w porównaniu do Octavii. Samochód dużo węższy w środku - to się wyraźnie czuje. W O III to jest przestrzeń. No i wyprofilowanie skrajnych miejsc tylnej kanapy - na środku będzie niewygodnie (ale i tak dla 3 osób jest za wąsko na dłuższą trasę), po bokach siedzących "szwy" uwierają w pół...dupki.
Ale ogólnie całkiem pozytywnie odbieram nowość Skody. A.... Nawet tez ogromny tablet na środku przypadł mi do gustu, tylko głośniki raczej gorsze od O III.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpisMnie niestety zniesmaczył trochę fakt braku luku do bagażnika w kanapie tylnej.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Też długi czas nie zwracałem uwagi na ten luk, ale w przyszłym roku w końcu planuję jechać z nartami i zacząłem się baczniej przyglądać. I nie piszcie, że przecież można na dachu - nie interesuje mnie ta opcja.
Ogólnie, pewne wyposażenie i konieczność (czasami wcale nie niskiej) dopłaty do niego w Scali trochę drażni, jak np.: regulacja wysokości foteli, czy przednie czujniki parkowania.
Komentarz
-
Komentarz