VW Passat B8 FL 2019

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • OrsonTSI
    Rider
    • 2010
    • 715
    • Volkswagen
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    VW Passat B8 FL 2019

    https://www.samar.pl/__/3/3.a/102028/Volkswagen-Passat-przeszedł-rewolucję-technologiczną.html?locale=pl_PL

    tutaj więcej zdjęć: https://www.carscoops.com/2019/02/facelifted-euro-spec-vw-passat-debuts-updated-styling-new-engines-autonomous-tech/

    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
    Ostatnio edytowany przez spj; 5971.
    OII 1,4 TSI Elegance

    KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

    Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

  • Agamek12
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 9935
    • Ford

    #2
    i znów miną ze trzy lata, zanim mi się nowy Passat zacznie podobać...
    Adam... Używam:
    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
    Passek: B6 175KM/366Nm

    Komentarz

    • Alonzo_
      RS
      • 2009
      • 2460
      • Hyundai

      #3
      VWej liftingi swoich modeli powinien robić max co rok, albo i co pół.
      Wtedy byłaby szansa że po 3-4 latach ....np po 5-6-7 "poprawkach" widac byłoby konkretnie cos nowego, świeżego na samochodzie.

      Komentarz

      • OrsonTSI
        Rider
        • 2010
        • 715
        • Volkswagen
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        Zamieszczone przez Alonzo_ Zobacz wpis
        VWej liftingi swoich modeli powinien robić max co rok, albo i co pół.
        Wtedy byłaby szansa że po 3-4 latach ....np po 5-6-7 "poprawkach" widac byłoby konkretnie cos nowego, świeżego na samochodzie.


        tutaj jest bardzej FL technologiczny, wiecej kolorów, felg a reszta to redukcja kosztów ( np. brak zegarka ) i lekka kosmetyka
        OII 1,4 TSI Elegance

        KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

        Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

        Komentarz

        • prezes870
          Rider
          • 2015
          • 418
          • Octavia IV (NX3)
          • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

          #5
          Widziałem akurat na żywo , dużo lepiej niż przed fl .

          Komentarz

          • OrsonTSI
            Rider
            • 2010
            • 715
            • Volkswagen
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6


            ceny niektórych dodatków sporo podrożały...... LED Matrix prawie 10500 zł
            OII 1,4 TSI Elegance

            KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

            Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

            Komentarz

            • prezes870
              Rider
              • 2015
              • 418
              • Octavia IV (NX3)
              • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

              #7
              No ceny szok . Za matrixy trochę przesada. Ciekawe jak to w Skodzie będzie

              Komentarz

              • Chris11
                RS
                • 2011
                • 1587

                #8
                Już bazowa cena to szok.
                Ciekawe, ile więcej będą krzyczeli za trendline z 1.5TSI.

                Komentarz

                • OrsonTSI
                  Rider
                  • 2010
                  • 715
                  • Volkswagen
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
                  Już bazowa cena to szok.
                  Ciekawe, ile więcej będą krzyczeli za trendline z 1.5TSI.
                  teraz to juz będzie Essence
                  OII 1,4 TSI Elegance

                  KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                  Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                  Komentarz


                  • #10
                    Kto kupuje passata z pedalskim motorem 1.5. Powinny byc tylko od 1.8 w górę

                    Komentarz


                    • #11
                      A passat 2.0 fsi nie był pedalski? Przeca znacznie gorzej jechał niż obecnie 1.5 tsi.

                      Komentarz

                      • Chris11
                        RS
                        • 2011
                        • 1587

                        #12
                        Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
                        Kto kupuje passata z pedalskim motorem 1.5. Powinny byc tylko od 1.8 w górę
                        Umotywujesz to?
                        O ile 1.0 faktycznie byłby nieporozumieniem to jestem ciekaw, co takiego zdrożnego jest w 1.5, że aż tak Cię to ubodło?

                        Komentarz

                        • OrsonTSI
                          Rider
                          • 2010
                          • 715
                          • Volkswagen
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          #13
                          Mam Passata B8 z silnikiem 1,4 TSI i nie jestem jakoś pedałem, myślę Dave ze takie porównania zostaw sobie jako temat na niedzielny obiad !
                          Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
                          OII 1,4 TSI Elegance

                          KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                          Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                          Komentarz

                          • prezes870
                            Rider
                            • 2015
                            • 418
                            • Octavia IV (NX3)
                            • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

                            #14
                            Tak samo ktoś kto jeździ audi 4.2 tdi albo 6.0 tdi że jak można jeździć z pedalskim motorem 1.8t ;p

                            Komentarz


                            • #15
                              Denerwuje mnie wszechobecny downsizing.Dlaczego japońscy producenci robia normalne silniki. Np mazda 3 najmniejszy silnik benzynowy 2.0

                              Komentarz

                              • prezes870
                                Rider
                                • 2015
                                • 418
                                • Octavia IV (NX3)
                                • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

                                #16
                                Dziwne że prawie 20 lat temu był 1.8 t 225ps i było ok . A teraz jak rs najmocniejszy ma 245 z 2.0 To problem chyba jakiś . Mazda ma 2.0 i co ? Pali to bardzo dużo i kapec . Można się zatrzymać w technologii i nic nie robić. A można iść do przodu i się rozwijać . Najlepiej jakby był 2.0 90ps z audi 80

                                Komentarz


                                • #17
                                  I spalanie oleju 1L na 1000km technologia haha

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
                                    Denerwuje mnie wszechobecny downsizing.Dlaczego japońscy producenci robia normalne silniki. Np mazda 3 najmniejszy silnik benzynowy 2.0
                                    No i co z tego, gdy jedzie gorzej niż współczesne 1.0?

                                    Komentarz

                                    • boonsaw
                                      Rider
                                      • 2015
                                      • 260
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis

                                      No i co z tego, gdy jedzie gorzej niż współczesne 1.0?
                                      Nie jestem fanem marki Mazda , ale 2.0 w Maździe ma 165 KM i z 200Nm i też jest silnikiem silnikiem "współczesnym". Lepiej najpierw doczytać potem się wypowiadać, nigdy odwrotnie.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Ten wolnossący 2.0 w maździe 3 mk3 to ma tyle mocy, ile klient chce kupić, czyli i 120 i 165. A ciekawostka jest taka, że moment jest identyczny: 210 Nm (jak w holzwagenowych 1.4 BBY i BBZ). Nie tylko o nim czytałem, ale też się nim przejechałem, bo taką mazdę 3 kupił kolega. No i co? Przymulasty jest w porównaniu do starego klekota (CAXA jeszcze wtedy nie miałem), ale poza tą wada auto piękne i wygodne.

                                        Obecnie oferują taką mazdę 3 mk4 z tym współczesnym silnikiem 120 KM od 99 000 zł. Od mk3 rożni się głównie tym, że z tyły beleczka zastąpiła wielowahacz. Kos-mos!
                                        Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.

                                        Komentarz

                                        • prezes870
                                          Rider
                                          • 2015
                                          • 418
                                          • Octavia IV (NX3)
                                          • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
                                          I spalanie oleju 1L na 1000km technologia haha
                                          Dziwne mam 1.4 150km i nie bierze grama oleju A olej wymieniam co 17 tyś . Twoje 1.8t też nic nie bierze kompletnie?

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis

                                            Obecnie oferują taką mazdę 3 mk4 z tym współczesnym silnikiem 120 KM od 99 000 zł. Od mk3 rożni się głównie tym, że z tyły beleczka zastąpiła wielowahacz. Kos-mos!
                                            Sprawdziłem: Dokładnie to 122KM 213 Nm 0-100 10,4 s. Gdzie tu współczesne parametry? Jak za to dać stówkę? Lepsze osiągi miały benzynowe 2.0 bmw w roku 2005, a mazda po 14 latach chce zaoferować mniej.

                                            Komentarz

                                            • boonsaw
                                              Rider
                                              • 2015
                                              • 260
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                              #23
                                              Ale temat dotyczy Passata i porównywać go można raczej z Mazdą 6 a nie 3. Tam najsłabszy silnik ma 145 KM. Miałem okazję jeździć taką 6 i nie kupiłbym jej ,ale nie ze względu na silnik. 1.0 TSI też miałem okazję testować ( tym razem w Octavii więc lżejszym samochodzie ) i po mieście dawała radę ,ale w trasie "tak średnio bym powiedział ,tak średnio"
                                              Co do CAXA to trochę km tym silnikiem zrobiłem i kiedyś dał bym sobie za niego rękę uciąć i wiesz co? (...)

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez boonsaw Zobacz wpis
                                                Co do CAXA to trochę km tym silnikiem zrobiłem i kiedyś dał bym sobie za niego rękę uciąć i wiesz co? (...)
                                                Ryzykant!

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  TSI to shit i koniec

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...