VW Passat B8 FL 2019
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Alonzo_ Zobacz wpisVWej liftingi swoich modeli powinien robić max co rok, albo i co pół.
Wtedy byłaby szansa że po 3-4 latach ....np po 5-6-7 "poprawkach" widac byłoby konkretnie cos nowego, świeżego na samochodzie.
tutaj jest bardzej FL technologiczny, wiecej kolorów, felg a reszta to redukcja kosztów ( np. brak zegarka ) i lekka kosmetyka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpisJuż bazowa cena to szok.
Ciekawe, ile więcej będą krzyczeli za trendline z 1.5TSI.
Komentarz
-
-
Gość
-
Gość
-
Zamieszczone przez Dave Zobacz wpisKto kupuje passata z pedalskim motorem 1.5. Powinny byc tylko od 1.8 w górę
O ile 1.0 faktycznie byłby nieporozumieniem to jestem ciekaw, co takiego zdrożnego jest w 1.5, że aż tak Cię to ubodło?
Komentarz
-
-
Mam Passata B8 z silnikiem 1,4 TSI i nie jestem jakoś pedałem, myślę Dave ze takie porównania zostaw sobie jako temat na niedzielny obiad !Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
Komentarz
-
-
Gość
Denerwuje mnie wszechobecny downsizing.Dlaczego japońscy producenci robia normalne silniki. Np mazda 3 najmniejszy silnik benzynowy 2.0
Komentarz
-
Dziwne że prawie 20 lat temu był 1.8 t 225ps i było ok . A teraz jak rs najmocniejszy ma 245 z 2.0 To problem chyba jakiś . Mazda ma 2.0 i co ? Pali to bardzo dużo i kapec . Można się zatrzymać w technologii i nic nie robić. A można iść do przodu i się rozwijać . Najlepiej jakby był 2.0 90ps z audi 80
Komentarz
-
-
Gość
-
Gość
Zamieszczone przez Dave Zobacz wpisDenerwuje mnie wszechobecny downsizing.Dlaczego japońscy producenci robia normalne silniki. Np mazda 3 najmniejszy silnik benzynowy 2.0
Komentarz
-
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
No i co z tego, gdy jedzie gorzej niż współczesne 1.0?
Komentarz
-
-
Gość
Ten wolnossący 2.0 w maździe 3 mk3 to ma tyle mocy, ile klient chce kupić, czyli i 120 i 165. A ciekawostka jest taka, że moment jest identyczny: 210 Nm (jak w holzwagenowych 1.4 BBY i BBZ). Nie tylko o nim czytałem, ale też się nim przejechałem, bo taką mazdę 3 kupił kolega. No i co? Przymulasty jest w porównaniu do starego klekota (CAXA jeszcze wtedy nie miałem), ale poza tą wada auto piękne i wygodne.
Obecnie oferują taką mazdę 3 mk4 z tym współczesnym silnikiem 120 KM od 99 000 zł. Od mk3 rożni się głównie tym, że z tyły beleczka zastąpiła wielowahacz. Kos-mos!Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Dave Zobacz wpisI spalanie oleju 1L na 1000km technologia haha
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
Obecnie oferują taką mazdę 3 mk4 z tym współczesnym silnikiem 120 KM od 99 000 zł. Od mk3 rożni się głównie tym, że z tyły beleczka zastąpiła wielowahacz. Kos-mos!
Komentarz
-
Ale temat dotyczy Passata i porównywać go można raczej z Mazdą 6 a nie 3. Tam najsłabszy silnik ma 145 KM. Miałem okazję jeździć taką 6 i nie kupiłbym jej ,ale nie ze względu na silnik. 1.0 TSI też miałem okazję testować ( tym razem w Octavii więc lżejszym samochodzie ) i po mieście dawała radę ,ale w trasie "tak średnio bym powiedział ,tak średnio"
Co do CAXA to trochę km tym silnikiem zrobiłem i kiedyś dał bym sobie za niego rękę uciąć i wiesz co? (...)
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez boonsaw Zobacz wpisCo do CAXA to trochę km tym silnikiem zrobiłem i kiedyś dał bym sobie za niego rękę uciąć i wiesz co? (...)
Komentarz
-
Gość
Komentarz