Zamieszczone przez Agamek12
Ceny Octavi II Tour, jest już z LPG
Zwiń
X
-
NeoXS, w rozliczeniu pewnie dostałbyś 35-37kzł
Zaś najtańsza oferta tego samochodu jaki ja mam w prawie takiej samej opcji (w 90% brak wycieraczki) z tyłu oscyluje 46-47,5k . Zatem jeśli za miesięczny samochód z przebiegiem 1 400km miałbym dostać faktycznie 10k mniej to wolę pojeździć 2 lata do końca gwarancji i wtedy go sprzedać, bo dostanę za niego właśnie koło 40k.
Np. w Tychach tam gdzie kupiłem autko to był używany Tour z 2008 roku z przebiegiem 120tys km. z tym samym silnikiem, bez gazu, bez radia i wycieraczki, a jego cena to 39 tys. zł
A ja w rok więcej niż 10-14 tys. km nie zrobię
No nic pożyjemy zobaczymy.
Komentarz
-
-
Masz rację, 4.000zł to mała kwota. Zamiast kupić gołego Toura 1.4i za 44kzł, można kupić Minta 1.4i za 48.000zł... Ale po co 1.4i - za te same pieniadze mozna kupić 1.6i Toura... A może lepiej dołożyć 5kzł i za około 53kzł kupić 1.2TSI MINT? Albo jeszcze tylko troszeczkę, bo zaledwie 3kzł i wziąć 1.4TSI MINT? Eeee, wrzućmy kolejne małe pieniążki i kupmy za jakieś 60kzł 1.4TSI Ambiente... I podorzucajmy jeszcze troszkę tych małych kwot i dojźmy do wniosku, że nie ma co kupować Toura, dołużmy troszkę i kupmy RS-a.
4.000złl to jednak dość sporo...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek124.000złl to jednak dość sporo...
na dobrą sprawę właśnie mniej więcej tyle kosztowało ESP jak było za dopłatą :idea:
moi starzy kupowali właśnie na przełomie przed\po liftu i trochę niezależnie od nas, ale chyba dobrze wyszło, że trafili poliftową właśnie dlatego, żeby nie brać od razu w dupsko paru tysi za sam głupi lift.
(poza tym Mama się zawsze ze mną przekomarza, że mają ładniejszy samochód i nie BIAŁY :szeroki_usmiech )
taka sama przedliftowa, z tego samego miesiąca (chociaż różnica musiała być o ile pamiętam ~2. miesięcy) na pewno będzie tańsza niż lift.
więc IMO różnica w cenie jest za mała przy tym tourze, żeby był jakimś niewiadomo jakim hitem, poza tym nie występował chyba w reklamie z dwójką takich fajnych młodych ludzi w galerii sztuki :lol: :lol: :lol:
CHYBA, że tak jak mówiłem polecą takie same upusty jak na "normalną" O2.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lividnad czym sie zastanawiac?Zamieszczone przez lividnad czym sie zastanawiac?
heh, może być jeszcze tak, że skończą się upusty :lol:
jak ktoś będzie cwaniakował przy O2 to będzie mu można zaproponować naprawdę porównywalny ale tańszy model i szlus :lol:
(ja bym tak przynajmniej zrobił :szeroki_usmiech )saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lividto juz jest 6 tysi a powiedzmy ze okaże sie ze na toura dostajesz 2 tys rabatu i robi sie roznica 8 tyś
ale... rzeczywiście słabe jest teraz porównanie, bo zapomniałem, że w O2 nie ma już 1,6 :lol: ops:
[ Dodano: Czw 07 Paź, 10 15:30 ]
Zamieszczone przez AdamBNie zdziwię się jak na OII FL rabaty zmaleją.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez livid[shadow=white:79c7788eba]shok napisał
Ja albo nie umie liczyć[/shadow:79c7788eba]
chyba nie umiesz liczyc
mint 1.2tsi kosztuje 50tys?
wyjasnij prosze jak to policzyłes?
Jesli do tego odejmiemy jeszcze ESP ( ok 4tys) to wychodzi nam lipa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shokMowa jest o tour czyli silniki 1.4 lub 1.6
więc do bezpośredniego porównania zostaje tylko 1,4 a to jednak cokolwiek egzotyczna jednostka w tym samochodzie.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
A ja to widzę tak:
Tour 1.4i z pakietem=>43.700zł
O2FL 1.4i Mint=>49.700zł (po upuście 5.000zł)
Różnica 6.000zł.
Tour 1.6i z pakietem=>48.700zł
O2FL 1.2i Mint=>55.800zł (po upuście 5.000zł)
Różnica 7.100zł
W takim Auto Wimarze z pewnością nie uda się urwać nic z powyższych cen. Ale u forumowych dealerów może z obu modeli coś by wyszło.
Więc jak ktoś będzie chciał za jak najniższą cenę kupić duże auto, to kupi Toura 1.4i - bo dla laika (poza samym wyglądem) róznica w wyposażeniu między Tourem a Mintem jest niezauważalna (w każdym razie mniejsza niż między Mintem a Ambiente). Z kolei zwolennicy LPG też wezmą Toura, ale 1.6i, bo O2FL nie da im takiej opcji...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12A ja to widzę tak:
Tour 1.4i z pakietem=>43.700zł
O2FL 1.4i Mint=>48.900zł (po upuście 5.000zł)
Różnica 5.200zł.
Tour 1.6i z pakietem=>48.700zł
O2FL 1.2i Mint=>54.800zł (po upuście 5.000zł)
Różnica 6.100zł
W takim Auto Wimarze z pewnością nie uda się urwać nic z powyższych cen. Ale u forumowych dealerów może z obu modeli coś by wyszło.
Więc jak ktoś będzie chciał za jak najniższą cenę kupić duże auto, to kupi Toura 1.4i - bo dla laika (poza samym wyglądem) róznica w wyposażeniu między Tourem a Mintem jest niezauważalna. Z kolei zwolennicy LPG też wezmą Toura, ale 1.6i, bo O2FL nie da im takiej opcji...
WG mnie ESP to nie jest drobna różnica Mi zależało własnie głownie na ESP poduszkach bocznych i kurtynach, dlatego wziolem FLke. bo wiadomo polskie drogi to strefa wojny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rkbZamieszczone przez Agamek12A ja to widzę tak:
Tour 1.4i z pakietem=>43.700zł
O2FL 1.4i Mint=>49.700zł (po upuście 5.000zł)
Różnica 6.000zł.
Tour 1.6i z pakietem=>48.700zł
O2FL 1.2i Mint=>55.800zł (po upuście 5.000zł)
Różnica 7.100zł
W takim Auto Wimarze z pewnością nie uda się urwać nic z powyższych cen. Ale u forumowych dealerów może z obu modeli coś by wyszło.
Więc jak ktoś będzie chciał za jak najniższą cenę kupić duże auto, to kupi Toura 1.4i - bo dla laika (poza samym wyglądem) róznica w wyposażeniu między Tourem a Mintem jest niezauważalna. Z kolei zwolennicy LPG też wezmą Toura, ale 1.6i, bo O2FL nie da im takiej opcji...
Aha, Pepiki mogą sobie kupić "ESP vèetnì ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR, ESBS" za 13.000kC - czyli u nas około 2.000zł...
[ Dodano: Czw 07 Paź, 10 16:09 ]
Pozwoliłem sobie skopiować i przetłumaczyć (przez GOOGLE) listę opcji w CZ (ceny w kC, 100kC = 16zł)
BEZPIECZEŃSTWO
dezaktywacji Poduszka powietrzna pasażera - 1600
Boczne poduszki powietrzne i pasy bezpieczeństwa bezpieczeństwa Sterownik - 10 900
Kurtyny powietrzne, boczne poduszki powietrzne oraz alarm niezapięty pas bezpieczeństwa kierowcy - 20 900
ESP w tym ABS, EBV, MSR, ASR, EDL, HBA, DSR ESBS - 13000
Przednie światła przeciwmgielne - 5000
Koła / opony
Felgi aluminiowe Deimos 6.0J x 15 ", 195/65 R15 - 4 x - 13 500
Felgi aluminiowe Crateris 6.5J x 16 ", opony 205/55 R16 - 4 x - 16 700
stalowe koła zapasowe (pełne), podnośnik samochodowy, klucz do kół, darmowy zestaw do naprawy opon (tylko koła lub Deimos Crateris) - 1 200
KOMFORT
Sygnalizacja tyłu odległość parking - 9100
Cruise - 11100
MFA (wielofunkcyjny panel przyrządów z wskaźnikiem) - 3500
Przyciemniane szyby - 5000
Elektryczne szyby z przodu (tylko 2 przednie głośniki lub inne 6-głośnikowy nie można łączyć z pakietu działań Tour Plus) - 7 600
Klimatyzacja - 35300
RADIO / telefon / nawigacja
Przygotowanie do telefonu GSM I - 1700
Następnie przez 2 przednie głośniki (tylko z radiem i blues elektryczny przednie szyby sterowane) - 1 500
Innym 6 głośników (2 z przodu i tyłu kolejne 4) - 4400
Radio Blues (1 DIN) z CD, MP3 (tylko 2 przednie głośniki lub innych 6 głośników) - 8 400
Wheel / INTERIOR / SEATS
Trzeci tylny zagłówek - 900
Podgrzewane fotele przednie, regulacja wysokości fotela kierowcy i pasażera z podparciem odcinka lędźwiowego (tylko z klimatyzacją) - 9 500
Dzielona tylna kanapa, plandeka, przy wsparciu łokieć ze schowkiem (Sedan / Combi) - 4 200 / 1 400
FUNKCJONALNOŚĆ
Siatki - 1300
Aero tylnej wycieraczki z podkładką (Combi Standard) - 2700
Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby - 700
Relingi w kolorze czarnym (tylko kombi) - 5600
Road Rough - 5300
Przygotowanie do holowania - 5000
BEZPIECZEŃSTWO
Alarm z monitoring wnętrza, z powrotem się syrena, nachylenie Czujnik i centralny zamek z pilotem (dwa składane klucze) - 10 100
Centralny zamek z pilotem (dwa składane klawisze) - 4000
Rozszerzona gwarancja
Rozszerzenie gwarancji do 4 lat, 60000 km w - 5600
Rozszerzenie gwarancji do 4 lat, 120.000 km do - 1100
SPECJALNE PAKIETY
Tour Plus: Klimatyzacja, elektryczne szyby z przodu, inne 6 głośników (2 przednie i kolejne 4 z tyłu), MFA (wielofunkcyjny panel przyrządów z LED) - 10 000
Podstawowy Tour kosztuje w CZ około 282.500kC, czyli około 45.200zł. Biorąc pod uwagę fakt, że nie ma tam bocznych poduszek w serii (10.900kC), cena w PL i CZ jest niemal taka sama...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez shoklivid, chciałbym poznać tych którzy kupili minta 1.4 za 55 000 o to mi chodziło :shock:
Pytam bo to pomoże wielu forumowiczom i pozwoli rozsądniej ocenić opcję zakupu
OII Tour 1.6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaciejowatyA jaka jest dobra i mozliwa cena za takie OIIFL np. 1.2TSI Mint ?
IMO dobra cena za mint 1,6 to było ~53tys z kolorem, radiem i jakimiś pierdółkami typu alarm, dywaniki, wykładzina...
1,2 nie powinien być imo wiele droższy
no ale to się zmieniasaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz