Ceny Octavi II Tour, jest już z LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • EFENDI
    Drive
    • 2010
    • 97

    Carolco, co do ewentualnej rezygnacji z zamówienia- mam ten sam dylemat!
    Liczę w lewo i w prawo bo zamówwilem O1Combi 1,6 dodatkowo dobrze doposazoną... i w kropce jstem- bo ile moge ugrać???
    po pierwsze rezygnacja nic mnie nie kosztuję zaliczkę zwracają zgodnie z umową, natomiast na nowego znów trza bedziee czekać i tylko na jednym aucie w tym czasie w domu?? Cieżko bedzie...
    Po drugie, nowa z podobnym wypasem bedzie niedostępna... juz pal licho climatronic ale pakiet skórzany??? W OII przed FL podobno światła kiepsko swiecą a to dla mnie wazne...., OII ma dla mnie kilka plusów- auto nowszej generacji ( nie zawsze znaczy lepsze!!) ale mniejszy ubytek na waartości (zakup auta u mnie to w horyzoncie 6-8 lat eksploat), uchwyty na kubki kawy/coli z przodu, zewn design, odrobine nowsze przytulniejsze wnętrze i po trzecie... podłokietnik z tyłu wraz z większą ilościa miejsca dla pasazerów z tyłu. I na tym plusy się kończą... aa pinusy? Bardziej złożnoe zawieszenie (tylne) przez co delikatniejsze, kosztowniejsze naprawy i chyba wiecej elektroniki w połączeniu z jak czytam coraz czesciej gorszą jakoscią wykonania/montazu.
    Od czasu zamówienia do dziś ceny OI spadły o 2 tys PLN, w umowie jest wzmianka ze... ze "strony ustalaja że kupujący zaplaci cene obowiazującą w dniu sprzedaży auta" i teraz pytanie sprzedaż oznacza dzień odbioru auta czy dzień składania zamówienia??? Cenę jaka w umowie jest czy cene z umowy pomniejszoną o owe 2 tys PLN??
    Jeżeli Dealer by zszedł te 2tys PLN myśle ze pozostałbym przy zamówieniu... choć ta propozycja OIITour także b zachecająca....
    Jesli jest jakiś prawnik na forum byłbym wdzięczny za wlasciwa interpretacje watpliwości dot zapisu, na koncu jest wzmianka ze w sprawach nieuregulowanych zastosowanie maja przepisy KC. Czy inni oczekujący także mają podobne watpliwości?????? Bo sprzedawcy bedą mieli zgrzyt aby coś zrobić nagle z autami od listopada-grudnia, aby aż wszystkie poszły??? Część pewnie tak ale aż tyle jesli lud się wycofa z złozonych zamówień.
    OI Combi 1.6 LPG BFQ

    Komentarz

    • meesha
      Ambiente
      • 2009
      • 145

      "dzień sprzedaży" interpretowałbym jako dzień w którym dostajesz ofertę od dilera i mówisz "ok, biere" i ewentualnie coś podpisujesz - odbiór pojazdu to tylko wykonanie umowy nic więcej

      Komentarz

      • Agamek12
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 9942
        • Ford

        EFENDI, ja bym jednak na Twoim miejscu wziął O2Tour. Pakiet skórzany załatwisz sobie za 3-4 setki, bez klimatronika da się żyć, a i zawieszenie może da radę działać bez napraw (moja Tojtojka ma równie rozbudowane(?) zawieszenie i 110kkm zrobionych po polskich drogach i w zawiasie nic nie było robione). I O2 jest większe, solidniej wykonane, bezpieczniejsze i za jakiś czas duzo łatwiej ją sprzedasz (zwróc uwage na fakt, że za 6-8 lat O1 będzie konstrukcją 25-letnią, a O2 wciąż będzie dość "świeże").
        Ja w każdym razie mimo sympatii do O1 już nie zdecydowałbym się za zakup tego "zabytku"...
        Adam... Używam:
        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
        Passek: B6 175KM/366Nm

        Komentarz

        • PAOLO ESCO
          RS
          • 2009
          • 6626
          • Volkswagen
          • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

          Zamieszczone przez voltar
          Teraz masz Toura ???
          tak O 1 Tur i OII a właśnie zamierzam zmienić Tura na coś innego...w domyśle na nowego Tura II ale bez silnika diesla niestety nie biorę go pod uwagę.
          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

          Komentarz

          • abstinent
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 4842
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            EFENDI, bierz OII :diabelski_usmiech sporo rzeczy można dołożyć, np zenony

            [ Dodano: Nie 03 Paź, 10 19:57 ]
            PAOLO ESCO, o co Ci chodziło z tym listopadem?

            Komentarz

            • piotrek_gdy
              RS
              • 2008
              • 7723
              • Volkswagen
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              Zamieszczone przez EFENDI
              W OII przed FL podobno światła kiepsko swiecą
              a kto ci to powiedział?
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz

              • voltar
                L&K
                • 2009
                • 1107
                • Octavia II (1Z3)
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                Zamieszczone przez EFENDI
                Bardziej złożnoe zawieszenie (tylne) przez co delikatniejsze, kosztowniejsze naprawy i chyba wiecej elektroniki w połączeniu z jak czytam coraz czesciej gorszą jakoscią wykonania/montazu.
                Wybacz ale akurat to co piszesz to jest juz na sile szukanie czego na NIE ...
                Nowy Tour ma same plusy w stosunku do starego oprocz tego ze jest dosyc goly.
                Jezeli 1.6 ci odpowiada to wez pod uwage ze mozna conieco potm dolozyc.
                Ale jak juz kupiusz starego Toura to nadwozia i podwozia nie da rady zmienic.


                O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                Komentarz

                • macluke
                  Elegance
                  • 2010
                  • 875

                  no, namieszała to O2 Tour Mogli poczekać, aż kupię samochód :evil:

                  Zamówiłem O2 Elegance TDI, więc w moim przypadku raczej nie ma nad czym sie zastanawiać, bo takiego wyposażenia w Tour nie będzie. Choć muszę to wszystko jeszcze raz przekalkulować.

                  Komentarz

                  • PAOLO ESCO
                    RS
                    • 2009
                    • 6626
                    • Volkswagen
                    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                    Zamieszczone przez abstinent
                    PAOLO ESCO, o co Ci chodziło z tym listopadem?
                    Kombinuję :P ponieważ wszystkie nowe modele samochodów rejestrowane na terenie EU w 2011 roku muszą mieć na pokładzie ESP dokładnie od listopada 2011. Chciałem wstrzymać się ze sprzedażą mojej O1 do tego czasu....ale skoro wejście O III nie jest jeszcze pewne a Tur II wszedł do produkcji i sprzedaży przed 2011 to nie ma co liczyć na ESP w standardzie ....znaczy się muszę pokombinować i zacznę szukać nowego auta do kupienia...albo teraz na jesień albo na wiosnę :drive: Gdyby Tur II miał diesla - najlepiej 1,9 tdi już bym był w salonie i miał go zamówionego :szeroki_usmiech
                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                    Komentarz

                    • _tm_
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 2333
                      • Superb III (3V3)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      Zamieszczone przez EFENDI
                      Od czasu zamówienia do dziś ceny OI spadły o 2 tys PLN, w umowie jest wzmianka ze... ze "strony ustalaja że kupujący zaplaci cene obowiazującą w dniu sprzedaży auta" i teraz pytanie sprzedaż oznacza dzień odbioru auta czy dzień składania zamówienia??? Cenę jaka w umowie jest czy cene z umowy pomniejszoną o owe 2 tys PLN??
                      Wydaje mi się, że powinieneś zapłacić niższą cenę. Jak zamawiałem Yeti to kratka kosztowała 2000zł, a zanim odebrałem samochód to jej cena spadła do 1zł - w związku z tym cena mojego samochodu również się zmniejszyła.

                      A co do dylematu czy zostać przy zamówieniu czy zmienić na O2 to powiem Ci, że miałem O1 a teraz mam O2 - różnica jest kolosalna, więc ja bym się nie wahał tylko brał O2.
                      S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                      Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                      -------------------------------------------------------------------------
                      O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                      O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                      O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                      Komentarz

                      • *Martinez*
                        Classic
                        • 2010
                        • 5

                        A ja w sierpniu odebrałem z salonu O1 Tour 1,6 MPI. Co prawda sprzedawca mówił, że ma wejść do sprzedaży Tour II czuli O2 sprzed face liftingu ale wtedy bardziej to brzmiało jak plotka niż fakt. Teraz się zastanawiam nad tym, czy gdybym wiedział o Skodzie Tour II to co wiem teraz, to czy nie zaczekałbym na niego? Doszedłem do wniosku że chyba jednak nie. Głównym atutem dla mnie było wyposażenie Tour'a II i LPG w cenie. Mam zamiar pojeździć nim z 8 lat więc takie drobiazgi jak LPG w cenie i prostota konstrukcji przemawiają na korzyść Tour I. Chodzi głównie o tylne zawieszenie i koszty jego napraw. Tour II po doposażeniu do takiego stanu jak Tour I byłby pewnie droższy o około 5-6 tyś. (mam tu na myśli klimę i LPG). Tak mi się przynajmniej wydaje. I dlatego nie żałuję wcale że kupiłem Tour I. Ale nowa propozycja tez jest bardzo kusząca. W końcu to nowszy model w super cenie.

                        A czy ktoś orientuje się co zostało zmienione w silniku 1,6 że teraz spełnia normę Euro5??? Pewnie jakiś drobiazg ale nie wiem jaki...

                        Komentarz

                        • macluke
                          Elegance
                          • 2010
                          • 875

                          Zamieszczone przez _tm_
                          Wydaje mi się, że powinieneś zapłacić niższą cenę. Jak zamawiałem Yeti to kratka kosztowała 2000zł, a zanim odebrałem samochód to jej cena spadła do 1zł - w związku z tym cena mojego samochodu również się zmniejszyła.
                          zastanawiam się, jak to działa. W końcu każdy ustala z dealerem jakąś cenę, która w umowie zawsze jest niższa, niż w cenniku i o dużo więcej, niż 2k.
                          Więc ciekawe, czy sprzedawca nie będzie sie powoływał na cennik właśnie, skoro ostateczna cena to efekt negocjacji i w sumie także znajomych, którzy pracują w salonach.

                          Komentarz

                          • _tm_
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 2333
                            • Superb III (3V3)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            Zamieszczone przez macluke
                            Zamieszczone przez _tm_
                            Wydaje mi się, że powinieneś zapłacić niższą cenę. Jak zamawiałem Yeti to kratka kosztowała 2000zł, a zanim odebrałem samochód to jej cena spadła do 1zł - w związku z tym cena mojego samochodu również się zmniejszyła.
                            zastanawiam się, jak to działa. W końcu każdy ustala z dealerem jakąś cenę, która w umowie zawsze jest niższa, niż w cenniku i o dużo więcej, niż 2k.
                            Więc ciekawe, czy sprzedawca nie będzie sie powoływał na cennik właśnie, skoro ostateczna cena to efekt negocjacji i w sumie także znajomych, którzy pracują w salonach.
                            IMHO to działa tak, że z dealerem negocjujesz upust. Powiedzmy, że samochód katalogowo kosztuje 100tys, a Ty wynegocjowałeś 10tys upustu, czyli 10%. Jeżeli cena wyjściowa spadła o 2tys, czyli do 98tys to 10% upustu od tego wyniesie 9,8tys, czyli finalnie zapłacisz 88,2tys.
                            S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                            Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                            -------------------------------------------------------------------------
                            O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                            O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                            O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                            Komentarz

                            • abstinent
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 4842
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                              Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                              Zamieszczone przez abstinent
                              PAOLO ESCO, o co Ci chodziło z tym listopadem?
                              Kombinuję :P ponieważ wszystkie nowe modele samochodów rejestrowane na terenie EU w 2011 roku muszą mieć na pokładzie ESP dokładnie od listopada 2011. Chciałem wstrzymać się ze sprzedażą mojej O1 do tego czasu....ale skoro wejście O III nie jest jeszcze pewne a Tur II wszedł do produkcji i sprzedaży przed 2011 to nie ma co liczyć na ESP w standardzie ....znaczy się muszę pokombinować i zacznę szukać nowego auta do kupienia...albo teraz na jesień albo na wiosnę :drive: Gdyby Tur II miał diesla - najlepiej 1,9 tdi już bym był w salnie i miał go zamówionego :szeroki_usmiech
                              no to jak tak byś chciał to musisz poczekać do 2014 roku
                              Jak sam napisałeś "nowe modele"
                              a tour to nie jest nowy model. Nowy model to będzie OIII
                              w 2014 każdy samochód sprzedany jako nowy musi mieć esp

                              Komentarz

                              • macluke
                                Elegance
                                • 2010
                                • 875

                                Zamieszczone przez _tm_
                                IMHO to działa tak, że z dealerem negocjujesz upust. Powiedzmy, że samochód katalogowo kosztuje 100tys, a Ty wynegocjowałeś 10tys upustu, czyli 10%. Jeżeli cena wyjściowa spadła o 2tys, czyli do 98tys to 10% upustu od tego wyniesie 9,8tys, czyli finalnie zapłacisz 88,2tys.
                                nie jestem pewien, ponieważ cena wynegocjowana nie jest ceną, która obowiazuje.
                                Natomiast w umowach jest napisane, że zapłaci się cene obowiązującą w dniu odbioru.
                                Nie wiem - gdybam na ten temat...

                                Komentarz

                                • EFENDI
                                  Drive
                                  • 2010
                                  • 97

                                  Podobnie myslalem, ale... dealer po drugiej stronie, także ma przewagę bo rok kalendarzowy się kończy i ludzie mogą brać na oślep. U mnie jest ze cena wynosi aby obrazować np 100 tys PLN dodatki 20 tys PLN a sprzedajacy daje upust na dodatki i wyposazenie w wys np.11%. Jeśli by zeszli z ceny.... bym moze pozostał jak pisalem, ale moja obawe budzą kruczki w stylu "promocje nie łączą się" czy inne dupochrony dla sprzedawców. Pozyjemy, zobaczymy, nie kupuję auta na handel a do jazdy ma jezdzić, nie psuć sie i cicho wolać "chce pić" w doatku dajac wiecej przestrzeni niż teraz mam.Zobaczymy co najbliższy tydzień przyniesie, jakie w koncu w Polsce bedą warunki sprzedazy wyposażenie/ceny i najwazniejsze- CZAS OCZEKIWANIA. Ale póki co dziekuje za część konstruktywnych uwag.
                                  A co do swiateł- gdzieś nawet na tym forum OCP czytalem nt. mizerii tych swiateł i kastrowania ludzi wkladajacych H.I.D do tych reflektorów nie soczewkowych do czego sie przyłączam )
                                  OI Combi 1.6 LPG BFQ

                                  Komentarz

                                  • Tomasz_WS
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 170

                                    Dziwna sprawa z tym 2.0TDI - przecież ten silnik np w Yeti spełnia EU5 a w Tourze nie spełnia? Myslę że z czasem pojawi się wersja z tym silnikiem w PL - po prostu dorzucą DPF do niego.
                                    Focus II FL 1.6tdci

                                    Komentarz

                                    • rufix
                                      Drive
                                      • 2010
                                      • 50

                                      1.2 tsi 55 tysiecy, a tour 2 1.6 beznyna z pakietem za 49 tysiecy, 6 tysiecy to jak dla mnie duzo ale szału nie ma, dealerzy daja rabat na toura podbnie jak do O2FL?

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        Tomasz_WS, Yeti ma silnik CR, a Tour ma byc budzetowym autem, a wiec co najwyzej mozna tam dac stary silnik PD, ktory nie spelnia juz EURO 5
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • Dzida
                                          RS
                                          • 2006
                                          • 2253

                                          Zamieszczone przez rufix
                                          1.2 tsi 55 tysiecy, a tour 2 1.6 beznyna z pakietem za 49 tysiecy, 6 tysiecy to jak dla mnie duzo ale szału nie ma, dealerzy daja rabat na toura podbnie jak do O2FL?
                                          Nie, toura kupujemy po cenie z cennika.

                                          Komentarz

                                          • voltar
                                            L&K
                                            • 2009
                                            • 1107
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                            Zartujesz ... ma toura nie daja upustow? Ja rozumiem ze mniejsze ale zeby wogole ?


                                            O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                                            Komentarz

                                            • teklin
                                              Drive
                                              • 2010
                                              • 46
                                              • Octavia I combi (1U5)
                                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                              To nieoczekiwana wiadomość dla miłośników czeskiej marki. Zupełnie nieoczekiwanie producent ogłosił, że pomimo zaprzestania produkcji wysłużonej Octavii Tour, powraca na rynek z nową generacją

                                              Komentarz

                                              • Dzida
                                                RS
                                                • 2006
                                                • 2253

                                                Zamieszczone przez voltar
                                                Zartujesz ... ma toura nie daja upustow?
                                                Słuchaj, bez przesady. Taksówka jest tania jak barszcz, a Ty jeszcze chcesz upust? To ile wg. Ciebie to ma kosztować?

                                                Komentarz

                                                • voltar
                                                  L&K
                                                  • 2009
                                                  • 1107
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                                  Nie wiem , chodzi o zasade - ustalaja ceny wyzsze zeby dac upust i jeszcze zarobic.
                                                  Szwagier kupowal tansza Fabie, negocjowal cene i dostal upust wiec dlaczego nie mozna dostac niby upustu kupujac Toura ?


                                                  O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                                                  Komentarz

                                                  • Agamek12
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2006
                                                    • 9942
                                                    • Ford

                                                    Zamieszczone przez Dzida
                                                    Zamieszczone przez voltar
                                                    Zartujesz ... ma toura nie daja upustow?
                                                    Słuchaj, bez przesady. Taksówka jest tania jak barszcz, a Ty jeszcze chcesz upust? To ile wg. Ciebie to ma kosztować?
                                                    dają, dają... Ja swego czasu interesowałem sie nową O1 Tour i za wersje 1.6i z LPG i pakietem (chyba za około 4kzł) dostałem propozycję około 44kzł (to było około 2 lata temu) - czyli około 3-4kzł taniej, niż wskazywał cennik...
                                                    Adam... Używam:
                                                    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                                    Passek: B6 175KM/366Nm

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...