Gdyby było za bogato to by zagroziła OII FL
Ceny Octavi II Tour, jest już z LPG
Zwiń
X
-
czesc!
no i sie okazuje, ze mam moce jasnowidzace, bo kiedys napisalem, ze jak zniknie O1 Tour to zastapi ja O2 i wejdzie do produkcji O3.
i teraz co sie okazuje? ze w gazetach ostatnio jakies brednie byly ze O2 bedzie produkowana do 2015 r...... moim zdaniem za chwile bedzie O3 i wtedy wlasnie O2 bedzie jako Octavia Tour ... i bardzo dobrze! O2 to bardzo dobre auto i zal byloby jakby nagle przestali je produkowac - a po co wymyslac jakies dziwactwo i potem nazywac to Felicja - skad mieli by je wziac - przerobic nowe VW Polo sedan i nazwac to Felicia (BTW VW polo sedan jest od wakacji w Indiach pod nazwa... VW Vento...).
Ale jesli O2 bedzie jako Tour to nie wierze, zeby Skoda wciaz sprzedawala wersje O2 normalnie, ale chyba powinien wejsc nowy model - O3.
no chyba ze bedzie tak:
O2 Tour - wersja dziadowa - 1.4 i 1.6 ze slabym wyposazeniem
O2 dotychczasowe z wykasowana opcja Classic/Mint
bo inaczej to byloby idiotyczne O2 Tour i O2 classic/mint nie rozniace sie praktycznie niczym (poza ksztaltem reflektorow i zderzaka)
Ale jesli ktos wie cos wiecej to prosze piszcie :-)
W sumie O2 produkowana jest od 2004 r. wiec juz troche czasu uplynelo..... (choc porownujac z konkurencja wciaz jest jednym z najlepszych aut w tej cenie).
majac do wyboru VW Polo 5d golasa vs O2 Tour - cena wychodzi taka sama - nawet sekundy bym sie nie zastanawial i kupil O2 Tour.
Brawo Skoda - dobry pomysl! :-)
a kiedy moga byc te cenniki ujawnione?
Komentarz
-
-
marlej108, słusznie prawisz, też twierdziłem że nie opłacałoby się im opracowywać nowego modelu tej niby Felicji na bazie Polo. Obstawiam, że tak jak winni77, napisał diesel i lepsze wyposażenie pojawi się jak wejdzie O3, sądzę że w tym momencie nie chcą sobie robić mocnej konkurencji do obecnego modelu.Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Moim zdaniem będą musieli wycofać z "flki" 1.4 mpi i 1.6 mpi, bo nikt tego już nie kupi. Po co płacić za inny zderzak i lampy? a chyba i tak nikt z wersji 1.4 nie robi sobie wypasionego autka w środku.Z 1.6 to już temat dyskusyjny, ale pewnie podobnie. Chyba jednak producent sobie troche robi pod górę tym ruchem, bo popularność flki i tak trochę spadnie, przecież różnica jest znacznie mniejsza niż między OI tour i OII.
Najlepiej dla klienta byłoby jakby wprowadzili to OII tour diesla axr 101km...i wtedy w ogóle skoda miała by lipę na sprzedaż flki, ale dobra cena i by szły jak bułeczki w piekarni rano.
Komentarz
-
-
Raczej nie wierze by OII byla sprzedawana jako octavia tour jednoczesnie z bedaca w ofercie OIIFL, bylo by to co najmniej dziwne i nie bardzo uzasadnione ekonomicznie. Mozliwe ze pojawi sie OIII i OII FL bedzie dostepna jako Tour (takie informacje krazyly w prasie motoryzacyjnej od dluzszego czasu) ale to mialo nastapic dopiero w 2013 roku.
Jesli teraz mial by wejsc do sprzedazy nowy Tour to raczej to bedzie "nowe" (przynajmniej z wygladu) auto ktore moze np miec wiele czesci konstrukcyjnie wzietych z OII. Z reszta jest to auto o ktorym mowi sie juz od dluzszego czasu - cos pomiedzy Fabia a OII - po prostu zalepiaja luke po starym tourze. Z drugiej strony skromna liczba opcji itd moze sugerowac nizsza cene i takie umiejscowienie by bylo to w miare duze ale proste i tanie auto, cos na zasadzie logana.
Komentarz
-
-
Hmmm, nie rozumiem czegoś. O1 wycofano z produkcji, bo nie spenia wymagań normy Euro 5, co uniemozliwia jej sprzedaż w UE. A w O2 Tour mają być montowane motory 1.4 i 1.6, które również nie spełniają normy Euro5 - w dodatku w O2FL nie jest już oferowany silnik 1.6, a za chwilę pewnie i 1.4. Więc jak to jest, że wycofuje się z O2FL silniki z Euro4, a następnie montuje się je w O2 Tour? Czyżby miały one być zmodernizowane do normy Euro5?
A tak na marginesie: O2 Tour 1.4 za 41.700 to cena bez klimatyzacji czy z? I ile ma kosztować z silnikiem 1.6i i czy będzie do niej oferowany "fabryczny" gaz? Jakie będą ceny wyposazenia dodatkowego i co będzie w standardzie? Dobrze doczytałem, ze wyposażenie ma odpowiadać wersji Classic/Mint?
Ciekawe czy dopłata 1.4 / 1.6 będzie na poziomie 3,5kzł (jak w O1 Tour), czy też jak w O2/FL (około 5kzł). Bo gdyby tak O2 Tour 1.6i "Mint" miał kosztować (z "forumowymi" zniżkami) około 45kzł, to cena byłaby zaje...fajna
No i co z cenami Fabii2? Jeśli F2 1.4 Classic będzie tańsza o raptem 2kzł od O2 Tour, a F2 kombi kosztować będzie więcej, to jaki jest sens kupowania F2?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftCzyjniki parkowania sprzed liftu do tej pory sa montowane w RSieprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
Komentarz