Zamieszczone przez hotrain
VW GOLF VII
Zwiń
X
-
tu jest niemiecki konfigurator... szczerze mowiac to ceny w Niemczech nie sa jakies okazyjne... moze jak przestanie byc "nowoscia" to beda nieco nizsze.
na razie trendline 3d kosztuje niecale 17k euro, a comfortline prawie 19k.... boze u nas za te cene mozna miec superba 1.8 tsi w interauto....
ps. dziwne ze na razie jest tak malo silnikow?
Koledzy - a tu jest film z nowym Golfem
Volkswagen hat den VW Golf VII enthüllt – in der Neuen Nationalgalerie Berlin wurde am Abend des 4. September 2012 ganz offiziell das Tuch vom neuen Golf gelupft. Was das Design angeht, spricht VW vom "Schlüssel zur Perfektion".
IMHO wyglada ladnie z zewnatrz - podobny do obecnego tylko chyba nizszy?
ale jakos nie pasuje mi deska rozdzielcza... ale moze na zywo bedzie inaczej.
ogolnie to mam nadzieje, ze wkrotce wszyscy kupicie VW i zmienimy nazwe na golf club pl ;-))))
a tak powaznie to zaraz w kazdej gazecie beda prezentacje Golfa VII - i pewnie beda same ohy i ahy - jak zawsze.... krol kompaktow :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108na razie trendline 3d kosztuje niecale 17k euro, a comfortline prawie 19k.... boze u nas za te cene mozna miec superba 1.8 tsi w interauto....
Jak już porównywać ceny Golfa i SII to też w Niemczech. Mamy ~24k euro za Golfa VII Higline 3d (bi-xenony itd) vs. gołe SII Active 1.8tsi za ~26k euro.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rowerekZamieszczone przez marlej108na razie trendline 3d kosztuje niecale 17k euro, a comfortline prawie 19k.... boze u nas za te cene mozna miec superba 1.8 tsi w interauto....
Jak już porównywać ceny Golfa i SII to też w Niemczech. Mamy ~24k euro za Golfa VII Higline 3d (bi-xenony itd) vs. gołe SII Active 1.8tsi za ~26k euro.
Komentarz
-
-
Diesel jest ten 2.0 oczywiscie wszystko bluemotion, ale to juz chyba kazdy TDI tak zjezdza u VW obecnie.
A tak zeby nie narzekac ze VW robi jakis totalnie bezsensowny silnik:
Pod maskę tego modelu trafi trzycylindrowa, 1-litrowa jednostka EcoBoost. Braki w pojemności zostaną uzupełnione najnowszymi technologiami Forda. Chyba jakies myszki zatrudnia do napedzania auta.
Najnowszy silnik dostarczy kierowcy do dyspozycji 125 KM mocy i 170 Nm momentu obrotowego oraz funkcję overboost poprawiającą możliwości przyspieszenia pojazdu.
Prawie nie wysilony silnik, to czemu nie zrobia 2.0 250KM i 350Nm :wink: :?:
Dlatego dalej twierdze ze idac tym tokiem myslenia VW powinien pobic wszystkich i zrobic te 800cm3 :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Jak tak patrzę na tego nowego golfa to jak dla mnie rewolucji nie ma i aż takich zmian co by można powiedzieć łał. Z zewnątrz klasycznie w środku już lepiej choc pewnie demonstracyjna wersja jak najwyższa. Zobaczymy w rzeczywistości jak będzie wyglądała wersja dla mniej zamożnego ludu.Pozdrawiam.
Michał
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftPodstawowy model TDI o mocy 105 KM, wedle zapewnień producenta, zużywa średnio tylko 3,8 l/100 km, mocniejszy 4,1 l/100 km.
Kolejna farmazony, to co w trasie spala mniej niz 3l, a w miescie 5l :lol: :lol: :lol: Padlem ze smiechu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108ps. nie wiem czy dobrze wyczytalem, ale radio w podstawowej wersji jest dotykowe... ale nie ma wejscia na cd???
Komentarz
-
-
Widać uznali, skądinąd słusznie, że CD to wymarły/wymierający nośnik. Spoko, jak już sprzedadzą kilka milionów Golfów bez CD, to zobaczycie, że ludzkość ... o przepraszam Volk zrozumie, że czytnik CD jednak nie jest do niczego potrzebny. Tak to wielkie koncerny wytyczają nowe kierunki i trendy :diabelski_usmiech
A na serio, czy ta bieda wersja w PL na pewno ma to samo wyposażenie co w Niemcowni? Raczej wątpię.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MorgothWidać uznali, skądinąd słusznie, że CD to wymarły/wymierający nośnik. Spoko, jak już sprzedadzą kilka milionów Golfów bez CD, to zobaczycie, że ludzkość ... o przepraszam Volk zrozumie, że czytnik CD jednak nie jest do niczego potrzebny. Tak to wielkie koncerny wytyczają nowe kierunki i trendy :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MorgothA na serio, czy ta bieda wersja w PL na pewno ma to samo wyposażenie co w Niemcowni? Raczej wątpię.
Komentarz
-
-
Z tym CD to jednak trochę głupota, patrząc na koszt montażu.
Inna rzecz wątpliwe, żeby brak CD wpłynął na pobijane kolejne rekordy sprzedaży Golfów. :diabelski_usmiechORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rowerekW Niemczech ma standardowo lakierowane klamki i lusterka oraz grill z chromowaną listewką. Na tym różnice się kończą. Biorąc pod uwagę, że klamki i lustra w kolorze kosztują 220zł można uznać, że różnic w wyposażeniu nie ma.
Zamieszczone przez Alonzo_Morgoth ale tu masz na serio rację. Ja i z pewnością wielu nabywców (zwłaszcza młodych - przynajmniej duchem :szeroki_usmiech ) wolałbym mieć slot na kartę albo gniazda do zewnętrznego np MP4 niż coraz bardziej bezużyteczny.... CD playerZamieszczone przez dagiePopieram. Karty SD czy pendrajwy są wygodniejsze, ale moim zdaniem powinni zapewnić obsługę plików w jakichś formatach bezstratnych a nie tylko MP3.Zamieszczone przez FlameZ tym CD to jednak trochę głupota, patrząc na koszt montażu.
Inna rzecz wątpliwe, żeby brak CD wpłynął na pobijane kolejne rekordy sprzedaży Golfów. :diabelski_usmiech
- młodzi ciągną muzę z neta - już pomijam legalnie czy nie - i nie widzą sensu wypalać potem CD-R'ów specjalnie do auta.
- starsi/tradycjonaliści jednak kupują muzę w sklepach w formacie CD i ... wtedy odtwarzacz w aucie mógłby się przydać.
Osobiście wolę dopłacić do wyjścia USB (tak zrobiłem w Octavii), niż do CD.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Ale widac ze sterownik znikal z podszybia i bedzie pod maska.
Czy mi sie zdaje, czy poduszka silnika jest strasznie wysoko, co bedzie powodowac ze srodek ciezkosci pojdzie w gore.
Ja rozumie ze gleba zrobiona pod zdjecie i targi, ale jak widze to adaptacyjne zawieszenie jak w Audi i Passacie, to zaczyna mi byc slabo. Kolejny szczegol w aucie dla ludu, ktory bedzie kosztowal krocie, a polskich drog nie przetrwa chocby byl z tytanu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftjak widze to adaptacyjne zawieszenie jak w Audi i Passacie, to zaczyna mi byc slabo. Kolejny szczegol w aucie dla ludu, ktory bedzie kosztowal krocie, a polskich drog nie przetrwa chocby byl z tytanu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108oto fotka dla tych co narzekali, ze Skoda dziadzieje i nawet na akumulator daje juz szmate zamiast plastikowej obudowy... otoz VW w Golfie 7 zwariowal i tez.... daje szmate.
http://www.auto.cz/vw-golf-3d-70238/...=506bfe385674eVW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasZamieszczone przez marlej108oto fotka dla tych co narzekali, ze Skoda dziadzieje i nawet na akumulator daje juz szmate zamiast plastikowej obudowy... otoz VW w Golfie 7 zwariowal i tez.... daje szmate.
http://www.auto.cz/vw-golf-3d-70238/...=506bfe385674e
przeciez roznica w koszcie produkcji to ile? 1 euro na korzysc szmaty? bez sensu... zwlaszcza u producenta, ktory stylizuje sie niemal na klase premium...
Komentarz
-
Komentarz