A wozony tak pies to nie powinien miec siatki, zeby nie wpadl do srodka. Jakos sobie nie wyobrazam psa ktory mi skacze za plecami, a wozilem psa lecz za kratka
A Civic htb 1.4 kosztuje 66 500, wiec patrzac na nasze Octavie 1.2TSI za 60 400zl, ktore realnie mozna kupic juz od 56tys widac, ze jednak Civic nie jest az tak drogi, bo jezdzi ich duzo.
W Skodzie roznica htb/kombi to 4tys zl - tu jest glowny problem Hondy.
Tak samo z dieslem, dali silnik 1.6, zeby ich akcyza nie zabila razem z clem od silnika 2.2 znanego z poprzednich Civicow.
ak samo z dieslem, dali silnik 1.6, zeby ich akcyza nie zabila razem z clem od silnika 2.2 znanego z poprzednich Civicow.
za to zabija ich cena tego diesla 1.6 wzięta chyba właśnie z tego 2.2 lub Accorda . Civic Tourer z tym dieslem to już będzie dobijał do 100kpln dla wersji Lifestyle/Executive. Sprzedaż podejrzewam, że mizerna może być.
71500 kosztuje najtanszy Civic 1.8, wiec kombi jest 10tys drozsze
Ale roznica miedzy takimi samymi wersjami wyposazenia...jest 4700 zl.
Po prostu, kombi nie wystepuje jako wersja S.
Co nie zmienia faktu,ze z cenami przegieli...co jest ogolnym problemem Hondy.
No, ale za ekskluzywnosc :szeroki_usmiech... trzeba placic :szeroki_usmiech
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Diesel generalnie się nie sprzedaje z powodu ceny w PL. Choć spalanie jest kuszące.
Zamieszczone przez Maicroft
ze jednak Civic nie jest az tak drogi, bo jezdzi ich duzo.
Porównując specyfikacje to Skoda jest pokonana. 63500 za Comforta 1.4 do 65900 za Ambition 1.2 85 (katalogowe ceny). By choć trochę dorównać Civicowi musisz dokupić Amazing za 2500 w promocji - ale to nawet można uznać że będzie jako gratis. Jednak w moim odczuciu na plus jest jakość materiałów no i 3 lata gwarancji masz w standardzie bez dopłaty. A nie każdemu zależy na odejściu z niskich obrotów, dokładając opinie o TSi jest efekt.
Zamieszczone przez Maicroft
Niczym Octavia 1.6TDI Greenline spalajaca 3l ON /100km
4,07 4,85 5,66 Civic 1.6 120
4,68 5,51 7,04 Octavia 1.6 105
Min Śr. Max
No specyfikacja to tam wiesz :lol: +20% myślę, że lekko ja podałem za spritmonitorem, te już są już realne pomijając wartości min. Kiedyś ktoś w Polowce 1.4tdi wymontował pompę wspomagania, sprężarkę klimy, obudował jak BlueMotion, odchudził, obniżył zawieszenie żeby osiagać wartości poniżej koło 3 :lol:
Diesel generalnie się nie sprzedaje z powodu ceny w PL. Choć spalanie jest kuszące.
crom.de, czyli można powiedzieć, że sprzedaż roczna kształtuje się na poziomie dajmy na to Lambo lub Ferrari :diabelski_usmiech. A to już mozna marketingowo wykorzystać
Przed Octą miałem dwa civic 4d w sedanie (przed nimi Tourana diesla)
Oba civic z polskiego ASO. Jeden 2010 rok, drugi 2011. Panowie porównanie solidności aut wypada dramatycznie dla civica. Pominę tego 2010 ( z ważnych mankamentów: korozja podwozia, rdzawa dziura na wylot w klapie tylnej, nie wpinał sprawnie dwójki - zgrzytał jak wariat i miał welurowe fotele po 50.000km jak kanapa w kadecie po taksówce).
Ale ten 2011 to był dopiero strzał - licznik pokazywał 30.000 km, auto na gwarancji, kupiłem je w salonie Hondy. Po 30k patrzę, dziura w gumowej wycieraczce pod nogą, trzeszczące jak diabli plastiki (drzwi dociskałem w czasie jazdy łokciem bo dostawałem szału), piszczące sprzęgło (wada seryjna, ASO pryska sprayem), niemiłosiernie uwierający w kolano lewar ręcznego 4d.
Do tego cieniutki lakier nadwozia, rysuje się w myjni automatycznej. Podwozie koroduje. W obu 4d nie działały mi skrajne lamele ogrzewania szyby, to ważne bo woda w sedanie w deszczu leje się do bagażnika przy otwieraniu i naprawdę często używa się grzałki na tył.
A jazda i vtec 1,8 140 km? Nie szalałem, a w mieście żarł 11 litrów. Regulatnie. Nawet wymieniłem mu filtr powietrza, bo nie wierzyłem.
W trasie fajnie jak go przeciągnąłem wysoko, ale od 140h już głośno. I jeszcze jedna potężna wada, przeczulone wspomaganie kiery. co z tego, że leciałem 200, każde muśnięcie kierownicy wprowadzało nerwowość w torze jazdy, tak dużą, że niebezpieczną.
Tak, jasne - to była poprzednia generacja czyli ,,ósemka'' sedan. Już mamy IX. Ale do VIII niej nie wrócę nigdy. Dodam do tego jeszcze koszmarnie mocowaną tapicerę kufra (myślałem, że oderwana, ale to standard), rysujące się od paznokci plastiki w całym wnętrzu i wyświetlacze z rysami...od mikrofibry... Na hondę namawiał mnie kolega, sam ma Accorda VII 2,0. Tyle, że civica i accorda dzieli różnica większa niż fabię i octavię. To jak fabia vs superb. Tyle, że fabię naprawdę da się lubić....
himi, to co napisales...to najprawdziwsza prawda.
Ufo 8 gen,to tragedia...dlatego Honda wyciagnela wnioski i aktualny model Ufo 9 gen,to
juz inna bajka.
Powiem tak...jakbym mial wybierac miedzy O2 a UFO 8 gen,to biore O2.
Jesli mialbym wybierac miedzy O3 a UFO 9 gen...to biore UFO.
Jedyny minus tego modelu,to cena...a drugi minus,lub paradoksalnie plus to tylko jeden
sensowny silnik benzynowy wolnossacy.
Ten model jest 2.5 roku w sprzedazy...nie ma zadnych kampani,poprawek,skrzypien,stukow,korozji itp,itd...a w ASO Hondy pracuje :szeroki_usmiech
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Ufo 8 gen,to tragedia...dlatego Honda wyciagnela wnioski i aktualny model Ufo 9 gen,to
juz inna bajka.
Tylko czego ta inna bajka jest tak strasznie brzydka !! Civic 8 była bardzo ładna i proporcjonalna. Obecny model jest paskudny. Przerysowany i wygląda jak gdyby w przód i tył ugryzła go pszczoła 8)
Zamieszczone przez dudek_t
Panowie, spokój. To są ceny katalogowe. Ktoś z Was kupił samochód za cenę z cennika?
Ano właśnie. Ceny katalogowe Skody to cen zakupu mają sie nijak.
Natomaist w Hondzie jak dostanie sie 3-4 tys zł upustu to max więcej wywalczyć się nie da (chyba że przy wyprzedazy rozcznika, ale te upsuty w porówaniu np. ze skodą, Citroenem czy Renault i tak są malutkie).
[ Dodano: Sro 12 Lut, 14 12:50 ]
Zamieszczone przez himi
Przed Octą miałem dwa civic 4d w sedanie
Już nie pierwszy raz (w przypadku poprzedniego Civica było dokładnie tak samo) mam wrażenie, że w przypadku modelu Civic, wersja 4d, to ... ubogi krewny wersji 5d. Przesiadając się z Civica 5d do sedana miałem wrażenie jak gdybym z Hondy przesiadł się do ....Toyoty Aurisa 1. Dużo gorsze materiały, gorsze spasowanie, fatalna stylistyka wnetrza, przestarzała stylistyka przycisków klimy.
Honda chyba wersje sedan Civica traktuje jak auto dla ubogich, choć cena wcale na to nie wskazuje 8)
Tylko czego ta inna bajka jest tak strasznie brzydka !! Civic 8 była bardzo ładna i proporcjonalna. Obecny model jest paskudny. Przerysowany i wygląda jak gdyby w przód i tył ugryzła go pszczoła
O wygladzie nie ma co dyskutowac...jednemu sie podoba,drugiemu nie :szeroki_usmiech
To tak samo jak z Superbem 2...dla mnie paskudny,dla Ciebie ladny :szeroki_usmiech
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Za 1.8 MT Sport HTB 5 zapłaciłem 67000 brutto. Jak to się ma do 76700 za wersje komfort
_________________
Sport bez wyprzedazy rocznika kosztuje 81400,wiec zaplaciles 14400 zl mniej. :idea:
Kto daje takie upusty,jesli to nie tajemnica :?:
Kupiłem w Białymstoku a w Siedlcach miałem ofertę 400zł droższą. Za 69000zł można było przebierać w kolorach w praktycznie 3/4 salonów które obdzwoniłem. Czas zakupu to październik 2012.
Tylko czego ta inna bajka jest tak strasznie brzydka !! Civic 8 była bardzo ładna i proporcjonalna. Obecny model jest paskudny.
A mnie się IX gen Civica podoba o wiele bardziej niż VIII. Być może dlatego, że na pszczołach się nie znam . Ten samochód wyszedł po prostu z etapu "mydelniczki" . Ale cóz de gustibus non est disputandum. No i teraz Tourer, tylko 20 kilka cm dłuższy od HB, ale dzięki przemyślanym rozwiązaniom Octavia nie ma już największego kufra w klasie :diabelski_usmiech i Civic Tourer zbliżył się paradoksalnie ... do Superba kombi .
Tylko czego ta inna bajka jest tak strasznie brzydka !! Civic 8 była bardzo ładna i proporcjonalna. Obecny model jest paskudny.
A mnie się IX gen Civica podoba o wiele bardziej niż VIII. Być może dlatego, że na pszczołach się nie znam . Ten samochód wyszedł po prostu z etapu "mydelniczki" . Ale cóz de gustibus non est disputandum. No i teraz Tourer, tylko 20 kilka cm dłuższy od HB, ale dzięki przemyślanym rozwiązaniom Octavia nie ma już największego kufra w klasie :diabelski_usmiech i Civic Tourer zbliżył się paradoksalnie ... do Superba kombi .
Mnie tez sie podoba :szeroki_usmiech .
A co do bagaznika,to litrazowo jest wiekszy niz w O3....ale Honda liczy ten schowek pod
podloga baganika,gdzie jest miejsce na kolo zapasowe :szeroki_usmiech ,a daja zestaw naprawczy.
Takich realnych mozliwosci transportowych jak O3,to Civic moim zdaniem nie ma.
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Tylko czego ta inna bajka jest tak strasznie brzydka !! Civic 8 była bardzo ładna i proporcjonalna. Obecny model jest paskudny.
A mnie się IX gen Civica podoba o wiele bardziej niż VIII. Być może dlatego, że na pszczołach się nie znam . Ten samochód wyszedł po prostu z etapu "mydelniczki" . Ale cóz de gustibus non est disputandum. No i teraz Tourer, tylko 20 kilka cm dłuższy od HB, ale dzięki przemyślanym rozwiązaniom Octavia nie ma już największego kufra w klasie :diabelski_usmiech i Civic Tourer zbliżył się paradoksalnie ... do Superba kombi .
Mnie tez sie podoba :szeroki_usmiech .
A co do bagaznika,to litrazowo jest wiekszy niz w O3....ale Honda liczy ten schowek pod
podloga baganika,gdzie jest miejsce na kolo zapasowe :szeroki_usmiech ,a daja zestaw naprawczy.
Takich realnych mozliwosci transportowych jak O3,to Civic moim zdaniem nie ma.
Jak oglądałem testy Tourera, to w ten schowek wchodziła niezła walizka, ale nie wiem jaką on ma pojemność. Fakt - posłużyłem się danymi technicznymi . Czy można w Hondzie dokupić koło dojazdowe, jak ktoś nie ma zaufania do zestawów naprawczych, bo z tego co czytałem to defaultowo dają zestawy?
Komentarz