Ale to poprawienie to redukcja pewnie o 3-4db, wiec tak jakby jechac 80km/h zamiast 140km/h
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
7 kola to b. duzo za wyciszenie, ale jak ktos ma auto za 80k, to razem daje to 87, natomiast poziom wyciszenia wskakuje o klase wyzej.
Jak ktos jest zadowolony z O3 ale glownie akustyka jest problemem, to lepiej wydac 7k czy nawet nieco wiecej niz kupowac auto 2x drozsze zeby miec wyciszenie na dobrtym poziomie, generalnie rachunek jest prosty a efekty sa swietne, duze firmy maja swoje pokazowe auta przed i po wyciszeniu, polecam sprawdzic.
Szkoda ze takie czasy, ale skoro juz mamy co mamy to trzeba sobie jakos radzic
Komentarz
-
-
voltar, w O2 nie ma jednej z uszczelek, jakie są w S2.
1. Octavia I nie ma jednej z uszczelek co ma Octavia II
2. Octavia II ma jedną uszczelkę więcej niż Octavia I ale nie ma jednej co ma Superb II
3. Superb II ma jedna więcej niż Octavia II ale .... nie ma czegoś co może ma Superb III ?
4. Superb III ma wszystko a taj jest zbyt głośny bo za mało waży
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez feels37 kola to b. duzo za wyciszenie, ale jak ktos ma auto za 80k, to razem daje to 87, natomiast poziom wyciszenia wskakuje o klase wyzej.
Jak ktos jest zadowolony z O3 ale glownie akustyka jest problemem, to lepiej wydac 7k czy nawet nieco wiecej niz kupowac auto 2x drozsze zeby miec wyciszenie na dobrtym poziomie, generalnie rachunek jest prosty a efekty sa swietne, duze firmy maja swoje pokazowe auta przed i po wyciszeniu, polecam sprawdzic.
Szkoda ze takie czasy, ale skoro juz mamy co mamy to trzeba sobie jakos radzic
Ja planowałem w O2 tylko wszystkie drzwi + uszczelki, co w cenie około 1200zł było spokojnie do zaakceptowania. Pytanie tylko jaki byłby efekt w porównaniu do kompleksowego wyciszenia za 7k zł, domniemam, że takowe obejmuje już nadkola, słupki, itd.
Problem w tym, że mając auto na gwarancji, nie za bardzo można w nim "grzebać", do tego nigdy nie wiesz jaki efekt uzyskasz.
Ewentualnie można zrobić etapami, najpierw drzwi + uszczelki, i jak efekt niezadowalający to reszta. Pytanie tylko co z gwarancją... No i zawsze to już jest rozbebeszanie auta, co może samo z siebie spowodować jakieś problemy przy składaniu, itp.
Co do poprawiania fabryki, to widać już standardowa praktyka, i nie jest to kwestia jednej marki. Ciekaw jestem, czy w O3FL wyeliminują oczywiste jej problemy: przecierające się plastiki od pasów, stuki w tylnym zawieszeniu (tu nie wiem czy problem dotyczy tylko belki), itd.
To byłaby ciekawa opcja, taka O3 + indywidualne wyciszenie zamiast S3Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kecajZamieszczone przez marlej108Ciekawostka - w konfiguratorze Skody przy S3 w wersji style zniknela bezowa tapicerka...
Ps. Najfajniej jest kupić S3 w wybranej wersji silnikowej i w możliwie podstawowej wersji wyposażenia i robimy 3 mody: skóra, wyciszenie, zestaw multimedialny. To razem max 20 tys (z obszyciem boczków drzwi, słupków itp oraz pełnym wyciszeniem) a L&K chowa się daleeeeeeko z tyłu..Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perfexNigdy tego nie zrozumiem, jak można czekać tyle czasu na auto z jakąś gównianą tapicerką zamiast kupić ze szmatą i dać rzemieślnikowi do obszycia piękną, pachnącą skóra z prawdziwego cielaka...
Ps. Najfajniej jest kupić S3 w wybranej wersji silnikowej i w możliwie podstawowej wersji wyposażenia i robimy 3 mody: skóra, wyciszenie, zestaw multimedialny. To razem max 20 tys (z obszyciem boczków drzwi, słupków itp oraz pełnym wyciszeniem) a L&K chowa się daleeeeeeko z tyłu..
Tańszych wersji nie opłaca się brać, ze względu na brak możliwości dołożenia czegokolwiek. Ja wiem, że można kupić golasa, ale w moim przypadku zależy mi na posiadaniu tego czy owego. A jak mam brać plastikową skórę to wolę taką, jak mi się podoba. Tak czy siak wymienić ją na prawdziwą zawsze można, tylko nie trzeba tego robić od razu.
Co do inwestycji 20 klocków - zgoda, ale po co dokładać, jak można zwyczajnie poczekać. Pali się gdzieś?Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Navigacja, radio DAB jesli jest (niedlugo standard w nadawaniu), elekryka foteli, pakiet asystentow, dcc, z rzeczy typowych dla mnie to wszelakie pakiety schowkow czy tez hak holowniczy i inne praktyczne rzeczy. Lista moze byc dluga, a tego ciezko pozniej dolozyc, lub zwyczajnie sie nie da.
Komentarz
-
-
Dla zainteresowanych:
Na Motor Show w Poznaniu jest S3 Sportline. Biała, wygląda dosyć zajebiście. Siedzenia bardzo fajne, tapicerka alkantarowata, przyjemna (na drzwiach i słupkach też), kierownica spłaszczona, oświetlenie ledowe wewnątrz: czerwone paski (przyjemne). Ludzie z SAP zeznają, że w kwietniu będzie cena tego pakietu.Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perfexDla zainteresowanych:
Na Motor Show w Poznaniu jest S3 Sportline. Biała, wygląda dosyć zajebiście. Siedzenia bardzo fajne, tapicerka alkantarowata, przyjemna (na drzwiach i słupkach też), kierownica spłaszczona, oświetlenie ledowe wewnątrz: czerwone paski (przyjemne). Ludzie z SAP zeznają, że w kwietniu będzie cena tego pakietu.
Komentarz
-
-
Sportline wygląda fajnie: https://www.youtube.com/watch?v=0E2nZ3H12Lg
Ciekawe czy będzie możliwość zamówienia np. zwykłej wersji, ale z kierownicą ze Sportline, fajnie by było... a w gratisie stukające tylne zawieszenie :PByło: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftW tych kierownicach z plaskim dolem, oprocz wizualnie poczucia wiekszej przestrzeni miedzy fotelem, a kierownica nie ma nic ciekawego. Mnie sie taka niewygodnie kreci"k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftW tych kierownicach z plaskim dolem, oprocz wizualnie poczucia wiekszej przestrzeni miedzy fotelem, a kierownica nie ma nic ciekawego. Mnie sie taka niewygodnie kreci
Komentarz
-
Komentarz