t;]Ten tego ten..a vw vento i taka np. nowa dżetta, to w którym segmencie ?
Jak pisałem wcześniej, to po prostu Golf sedan, więc C. Zawsze należy się odnosić do najmniejszej wersji.
Haha, Jetta to nie jest po prostu Golf sedan, ma wymiary zbliżone do OII...z tyłu na nogi jest zdecydowanie więcej miejsca niż w Golfie. Z tego co pamiętam, chyba nawet minimalnie więcej niż w Pasku B6, czyli rozumiem, że to już klasa średnia? od razu mi lepiej...
a według mnie
- za wąskie tylne światła , mogą zniknąć w jego masie.. , ale to zobaczymy na żywo
- za szerokie za toporne przetłoczenie na dole drzwi , powinno być wąskie jak w audi na przykład , i byłby fajny , lekko sportowo wyglądający wóz.
Ja czekam na pierwsze opinie na temat komfortu zawieszenia i halasu przy wiekszych predkosciach, bo jesli w mysl nowej mody, bedzie to twarda deska jak inne VAGi to czar prysnie bez wzgledu na inne pozytywne cechy, przynajmniej dla mnie.
Co z potrzebnych rzeczy ma Elegance a czego nie ma Ambiente z pakietem?
nie pisałem że z pakietem to po 1 a po 2 nie napisałem że potrzebnych, bo każdy ma inne potrzeby. dla mnie w miare sensowne wyp. ma elegance a najlepiej platinum innego osobiście bym nie brał.
no ale co komu odpowiada...
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Ja czekam na pierwsze opinie na temat komfortu zawieszenia i halasu przy wiekszych predkosciach, bo jesli w mysl nowej mody, bedzie to twarda deska jak inne VAGi to czar prysnie bez wzgledu na inne pozytywne cechy, przynajmniej dla mnie.
Dokładnie.
Podstawowe pytanie to czy przyoszczędzą na wygłuszeniu/wyciszeniu, w myśl cyferek i wagi. Jeśli nie, to będzie super.
Zastanawiam się tylko, czy nie lepiej skusić się jednak na S2, bo S3 będzie jeszcze większy, a S2 już jest na prawdę duży (może bardziej "długi").
Jest jeszcze jedna kwestia.
Octavia 3FL, która też za jakiś czas się pojawi:
Może jednak poprawią w niej wyciszenie/wygłuszenie?
Superb generalnie jest dla mnie za duży, ale byłby to kompromis za cenę komfortu
O3 z kolei, gdyby prezentowała komfort wyciszenia z S2 byłaby dla mnie idealnym autem
Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Ja czekam na pierwsze opinie na temat komfortu zawieszenia i halasu przy wiekszych predkosciach, bo jesli w mysl nowej mody, bedzie to twarda deska jak inne VAGi to czar prysnie bez wzgledu na inne pozytywne cechy, przynajmniej dla mnie.
Dokładnie.
Podstawowe pytanie to czy przyoszczędzą na wygłuszeniu/wyciszeniu, w myśl cyferek i wagi. Jeśli nie, to będzie super.
Zastanawiam się tylko, czy nie lepiej skusić się jednak na S2, bo S3 będzie jeszcze większy, a S2 już jest na prawdę duży (może bardziej "długi").
No na S2 sie juz nikt nie moze skusic, bo na forum Superba jeden z kolegow wkleil oficjalne pismo rozsylane do dealerow Skody i od 25 stycznia (jesli dobrze pamietam) nie mozna juz zamawiac do produkcji S2. A te zamowione to nie moga miec czesci wyposazenia (np. elektrycznej klapy w kombi...).
Czyli kto chcial S2 (jak ja) to musial sie pospieszyc...
I albo od jutra bedzie plakal, albo bedzie sie cieszyl, ze kupil S2 a nie czekal jednak na S3.
Zobaczymy. Mysle prawde mowiac, ze S3 bedzie raczej ewolucja niz rewolucja. I ze bedzie wygladac tak jak na wizualizacjach ostatnich, czyli bardzo podobnie do O3, zarowno na zewnatrz, jak i wewnatrz.
[ Dodano: Pon 16 Lut, 15 17:28 ]
Zamieszczone przez Enriquez
Na szczęście będzie szerszy od S2.
ale niestety bedzie tez troche nizszy... co im odbilo z tym obnizaniem aut? O3 nizsza od O2, nowa F3 nizsza od F2, nowy Passat tez nizszy od poprzedniego, podobnie zreszta G7 od G6.
a potem biedny Zachar z autocentrum narzeka, ze ma w Audi A6 mniej miejsca na glowe niz w Superbie... :diabelski_usmiech
Słyszałem ostatnio rozmowę w salonie o nowym Superbie i padło zdanie że sensowne wersje to ponad 100kzł.
Ja ostatnio słyszałem rozmowę w mięsnym, że jednak to nie była brzoza i było słychać strzały...
Mniej więcej tyle warte są takie opowiastki dopóki auta nie da się chociażby obejrzeć, nie mówiąc o możliwości skonfigurowania i przejechania się.
Ale właśnie tacy "fachowcy" w Polsce pracują.
Zazwyczaj do liftingu nie okleja się całych aut a i w załączonym linku nie widać żadnych różnic w stosunku do obecnej wersji produkcyjnej.
IMHO nie będzie liftingu Octy w tym roku, bo i tak weszło i wejdzie sporo nowości: Fabia 3, Superb 3, Roomster 2. Nie ma tu miejsca na lifting.
Lift będzie raczej w przyszłym roku razem z premiera nowego SUVa.
nie pisałem że z pakietem to po 1 a po 2 nie napisałem że potrzebnych, bo każdy ma inne potrzeby. dla mnie w miare sensowne wyp. ma elegance a najlepiej platinum innego osobiście bym nie brał.
no ale co komu odpowiada...
Wiadomo że jednemu radio potrzebnu a innemu kombi, ale pytałem właśnie o to co dla ciebie jest istotne. Bo imo tam są jakieś bzdury, tak że lepiej celować w platynę.
nie ma sensu zaśmiecać tematu tym co bym chciał mieć w aucie:P.
w wyższych wersjach są inne siedzenia chodzi mi o profil tylko nie pamietam czy zaczynaja sie od ambiente czy od elegance.
fakt po dołożeniu do elegance skóry już mamy cene platyny. własnie platyne bym chciał mieć ze szklanym dachem i wentylacją dupy 1.8 i 4x4 dla mnie styka takie skromne wymagania. :P
no to czekamy do jutra zobaczymy czy będą jakieś ciekawostki
[ Dodano: Pon 16 Lut, 15 20:40 ]
ps ten pokaz bedzie gdzieś na żywo w necie?
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz