irekk, porównanie produktów raczej może być niepoważne ale próba wyboru mając do wydania np. 120k pomiędzy A6 vs. nowa Superb przynajmniej dyskusyjna...
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez irekkMyślę że jednak dziennikarze nie są na tyle niepoważni aby porównywać nowego superba z używanym A6. Chociaż patrząc na taki tefałen i ich topowych dziennikarzy, to kto wie
A co omawianego tu S3 w ostatniej odsłonie to IMO trzeba by się mocno starać aby wypuścić coś brzydszego od SII lb zwłaszcza FL. Zresztą wg mnie lifting zeszpecił to auto i akurat do tej bryły ten przód mi nie podchodzi. Ale to podobieństwo do A6 na tych fotkach jest in plus. Wg mnie zacne i proporcjonalne auto. Mógłby taki być i obstawiam, że bardzo prawdopodobna to jest wersja. Chyba że zepsują coś (jak tył w SII) też aby nie zabrał klientów co myśleli np o Audi ale kupią z chęcią coś podobnego wyglądem ale za pół ceny.
A Vision C to wg mnie nic wspólnego wizualnie z SIII nie ma. To gadanina aby zainteresować opinię i podgrzać media. Popatrzcie jak wyglądają najnowsze produkty i jak to się ma do visiona. Nie zdziwiłbym się jakbym te linie zobaczył ale w innych markach grupy ( w sumie są już w A5 czy A7)- albo może rzeczywiście jakaś skoda ale w stylu coupe (nowy model) coś "ala" VW CC się pojawi wkrótce. Ale nie taki SIII.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrimZamieszczone przez MaicroftJednak sami przyznacie ze to jednak sa inne auta.
Porównywanie A6 do SII to tak jak mówienie o Octavi czeski/tańszy Passat... no nie... zdecydowanie NIE...Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
pstrykacz, kazdy kolejny superb będzie ładniejszy niż obecny a szczególnie po FL tak że w wersji napompowanej octavii nie może być brzydszy :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
A może chodzi o to aby superbowi podciąć nóżki w walce z Audi A6 czy innym Bentleyem
[ Dodano: Pon 16 Cze, 14 10:56 ]
http://www.carscoops.com/2014/06/we-...a-octavia.html wracając do liftingu Octy w przyszłym roku. Wychodzi an to że O3 i S3 będą jeszcze bardziej podobne niż nam się zdaję. Chyba że to nie O3FL a S3
Komentarz
-
-
Kiedyś zastanawiałem się nad sensownością tego rozwiązania i ma to przynajmniej dwie zalety bo będąc wygodnym w załadunku i dostępie do bagaży liftbackiem-zimą niema konieczności chłodzenia auta i nie robi przyjemności pasażerom gdy chcemy coś wyciągnąć z bagażnika a druga,że można bez problemu wyciągnąć z bagażnika coś w niskim garażu bez szukania czegoś co można wcisnąć między klapę a sufit..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezNiestety są - przeciera się wiązka małej klapy. Nie idzie skutecznie naprawić problemu, który powraca.
tylko po jaka cholerę taki twin-door ?
większa waga, bardziej skomplikowane technicznie i elektrycznie, wyższe koszty produkcji
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ketivvtylko po jaka cholerę taki twin-door ?
Jest to wręcz genialne rozwiązanie, które pozwala być eleganckim sedanem i gdy nie chcesz aby ktoś zobaczył całą zawartość bagażnika podnieść tylko "małą" klapę, a gdy potrzebujesz przewieźć coś większego podnosisz "dużą" klapę z szybą i masz lifbacka do którego możesz załadować niemal wszystko.
Niestety, sedan choć ładny jest funkcjonalną pomyłką.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
W S2FL trochę to zmienili - to znaczy teraz małą klapę otwiera się inną klamką, dużą inną
przed FL defaultowo otwierała się mała klapa, żeby otworzyć dużą trzeba było nacisnąć najpierw jeden, później drugi przycisk, więc większość userów używa małej klapy, co prowadzi niestety do uszkodzenia wiązki.
Parafrazując BIGa, genialne rozwiązanie toto owszem jest, natomiast S2 Sedan daleko do elegancji.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
Komentarz