Ehhh...musze usiasc i przeliczyc, albo zbudowac nowa konfiguracje.
idas a nie lepiej poszukać demówek jakie Cie interesują, wziąć to na dłuższy wypad i samemu doświadczyć jak to jeździ i mniej więcej jak pali?
Ja zawsze przy takich rozterkach nie rozumiem po co ktoś się pyta "jak to jeździ"? Każdy ma własne potrzeby i odczucia. A jak kupujesz auto za prawie 150 kawałków w katalogu to chyba naturalne jest że jazda kilkugodzinna powinna być norma jeśli sobie klient życzy.
Przejechać się dalej i zobaczyć, spalanie też.
Nie da się? Nie ma takich wersji silnikowo/skrzyniowych?
Alonzo_, moze to i najlepsze wyjscie. Podzwonie sobie po salonach i zobaczymy.
Z drugiej strony na wszelkie opinie jestem otwarty.
Czy ten 1.8TSI 180KM to jest zupelnie cos innego, niz to ze Skody?
[ Dodano: Sro 22 Kwi, 15 11:14 ]
Dobra ide przejechac sie 2.0TDi 150KM pod koniec tygodnia. Tylko takie jednostki sa dostepne.
No i ponoc 1.8TSI 180KM to zupelnie nowa sprawa.
[ Dodano: Sro 22 Kwi, 15 11:16 ]
Tak na prawde to zaczynam sie lekko zastanawiac. Najbardziej liczy sie dla mnie moc. Nie chce slabego silnika. Z drugiej sprawy chcialem pojezdzic DSG, bo potencjalnie w korkach wraz z ACC mozna miec prawie automatyczne auto.
Ale biorac 2.0TDi 190KM musialbym pojsc w manuala...czy warto? Dociska mnie limit kilometrow. Musialbym go zwiekszyc do 150000km, a to oznacza nizsza cene auta (narzucony limit).
To czy automat czy manual to już tylko od Ciebie zależy w sensie co wolisz.
Przyznam, że nie łapie kryteriów u Ciebie.
Rozumiem, że to auto służbowe? Masz budżet i kombinujesz co najlepiej?
Hmmm ale w takim razie co z tym spalaniem/ kasztami paliwa? Dlaczego to tak istotne? Jak to jest? Chodzi rzeczywiście o koszty paliwa czy o zasięg, czy jak?
Tia to jest sluzbowe. Mam po prostu limit na wartosc auta + miesieczny limit na paliwo + kilka wariantow limitu km na okres leasingu. Zatem kombinuje jak miec najwiecej i nie doplacac do benzyny/ropy :twisted:
Cala konfiguracja, czy marki/modele to moj wybor. Mam sie po prostu zmiescic.
idas, to weź sobie full wypas 1.6TDI ale tak na poważnie to TDI jakbyś nie szalał na autostradzie to nie spali Ci więcej jak 7-8l/100km (testowałem wprawdzie Mondeo 2.0 140 KM przez PL,DE i praktycznie cały czas trzymając 200km/h spalał okolice 7-7.5l/100km w 4 osoby + bagaże)
idas nie wiem czym się zajmujesz ale jeśli jest tak, to ja brałbym ropola. Skoro koszty paliwa są istotne, inaczej - masz większy limit km wtedy w miesiącu przy dizlu to możesz/nie musisz zakładam więcej wylatać= więcej szansy na jakieś udane interesy= więcej kasy do kieszeni. Jeśli to tak prosto u Ciebie działa...
Wolałbym odpuścić coś na wypasie ale jednak wziąć ropola.
I wziąłbym DSG (bo tego nie miałem nigdy tylko raz zwykłe ASB - a już się starzeję. Ale to IMO)
Tak, co roku trasę 2x 1250 km Mondziakiem 2.0TDCI 140KM i w 4 osoby przy prędkości 190-200km/h komputer pokazuje 7-7.5l/100km od wyjazdu z domu. Z tym że 90% trasy to autostrada.
bzyq_74, 1100km w 10h wliczając tankowanie+ jedzenie+ jakieś jeszcze z dwa postoje po 10min. Realnie 8,5-9h jazdy. Nie wiem dokładnie nie liczę. Na miejscu komputer pokazuje spalanie średnie z wyjazdu 7.5l/100km około.
greg505, w mojej OIII też ON sobie dopisuje aby nie było na minusie :wink:
najpierw napisales ze lecicie autostrada caly czas 200 i spalanie takie niskie, pozniej napisales ze taka srednia wychodzi z calego wyjazdu, to sa dwie rozne rzeczy.
Nowsze, oszczedniejsze mondeo z 2.0 TDCI pod maska pali przy 150km/h prawie 9l.
greg505, no ok niezbyt precyzyjnie i profesjonalnie. Ale ile TSI spali w takich lub podobnych warunkach gdzie postoje i tankowania trzeba nadrabiać?? 6l?? czy 10 może 12??? To i tak jest bardzo szybkie tempo jazdy i pewnie max warunki w jakich kolega idas będzie jeździł.
greg505, no ok niezbyt precyzyjnie i profesjonalnie. Ale ile TSI spali w takich lub podobnych warunkach gdzie postoje i tankowania trzeba nadrabiać?? 6l?? czy 10 może 12??? To i tak jest bardzo szybkie tempo jazdy i pewnie max warunki w jakich kolega idas będzie jeździł.
z tego co napisales 7.5l macie przy sredniej predkosci 125km/h (uwzgldeniajac sama jazde), wiec to zmienia znaczaco postac rzeczy
Nie da sie tego okreslic ile spali TSI, bo warunki sa zmienne.
Przy sredniej predkosci 125 na tempomacie pewnie by wyszlo 6l,
ale przy sredniej predkosci 125 z nadganianiem do tych 200 km/h moze byc od 7 do X
I ile będzie ciągłego gnania 200/h?
I tak średnia wyjdzie spokojnie 120-140 km/h z kompa z każdej dłuższej traski albo i niżej. Chyba, że w nocy tylko lata. Ale wtedy chłopcy radarowcy też nie śpią..
Jest trasa i trasa. Jest noga i noga no i auto.
Ja mogę pochwalić się wynikiem 5,1 chyba albo 5,3 z tankowania liczone na trasie 1800km większość autostradowe 130-150 +/- 10-15km. Pod 200 nie latam ale to i tak niezły wynik IMO w niemałym aucie zapakowanym na ful i 4 osobami. Aucie z małym silnikiem co w trasie nie jest oczywistą zaletą w temacie spalania.
6-8 l/100 obstawiałbym średnio w 2.0 TDI VAGu w dłuższym okresie licząc z tras spalanie. Zależy też jakie ciężkie zelówki ma idas...
Ale nadal będę przy swoim - wziąć gablotę na solidne testy i będzie najbardziej wiarygodny pogląd na temat.
Alonzo_, od Krakowa do granicy w Jędrzychowicach utrzymywana prędkość na poziomie 170-180kmh. Przez DE 180-200km/h i ostatnie 60km w Austrii 90-120km/h. Nie licząc tego że trzeba gdzieś zwolnić, zapłacić zjeść, ktoś przyblokuje. Co nie zmieni faktu że to dość szybkie tempo i kolega zakładający temat raczej szybciej nie będzie jeździł.
Komentarz