Mam tak samo 1.8 tsi cjsa. Szarpie podczas przyspieszania, dzieje się to tylko raz takie sekundowe przerwanie. Dodatkowo na biegu jałowym, czuć jak telepie się cała buda. Vag nic nie wywala, więc serwis za dużo nic nie powie.
Nowy Passat B8
Zwiń
X
-
Nowy Passat B8
Nowy Passat nadchodzi! Podczas oficjalnej premiery statycznej tego modelu mogliśmy sprawdzić, co oferuje najnowsza generacja tego popularnego modelu.
No i stylistyka zewnętrzna bez rewolucji - to zdezydowanie ewolucja B6/B7. Wnętrze nieco inne - mi deska stylistyką przypomina to, co znamy z Rapida i Octavii III.
-
-
Agamek12, ten tekst jest najlepszy - "Ze względu na wysoki maksymalny moment obrotowy 500 Nm, Passat 240 KM będzie wyposażony seryjnie w napęd na wszystkie koła 4MOTION i 7-biegową DSG."
dsg ze względu na wysoki moment obrotowy......hehe chyba co najwyżej 4x4 można tak uargumentować. Ale 2.0 tdi biturbo to porażka według mnie , 2x turbo do psucia się w przyszłości. Mogli zastosować mocną jedną turbinę i to samo byłoby, tylko większa turbodziura pewnie, po chipie jednak do zniwelowania. Takie nowinki nic nie dają, poza wyciąganiem kasy od kupców.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paweł2Zamieszczone przez Northeuszto VW i tak podszedł spokojnie do tematu. BMW w swoim M5 zastosowało diesla 3.0 z potrójną sprężarkąPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
z tymi wieloma turbo to fanie do aut sportowych . malutkie turbo do rozkrecenia z niskich obrotów przez srednia do krowy ktora rozkrecic ciezko. i nagle mamy diesla o charakterystyce benzyny z lepszym momentem
podobny efekt mozna uzyskac przez turbo + kompresor. ale takie 3 turbo w autach 400-500 hp musza ladnie rozkladac wykres
Komentarz
-
-
powróćmy do stylistyki, mało która firma teraz szaleje ze stylistyką swoich samochodów.ten passat to jest "przyczajona" octavia III, troszkę spłaszczona i wydłużona, wnętrze również bez rewelacji, niby ładnie schludnie ale passat b7 audi b8 octa II wszystko prawie to samo, tak wiem że to jeden koncert ale niebawem to będzie jak z ducato, tylko znaczki przekładają
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981paweł2, bezsens totalny :roll:, to chyba ma wpłynąć na lepszy lans u właściciela jak będzie napis quadraturbo czy coś w tym rodzajuPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Bo jak to w VAGu jest zwyczaj - zapewne bardziej chodzi o to, co auto oferuje, a nie jak wygląda, więc na pewno będzie naszpikowany wszystkimi nowymi systemami.Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paweł2Zamieszczone przez Northeuszto VW i tak podszedł spokojnie do tematu. BMW w swoim M5 zastosowało diesla 3.0 z potrójną sprężarką
pozdr.,
Paweł
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez horhe358Zamieszczone przez paweł2Zamieszczone przez Northeuszto VW i tak podszedł spokojnie do tematu. BMW w swoim M5 zastosowało diesla 3.0 z potrójną sprężarką
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bugatti_16.4_VeyronłPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez metrotestWg najnowszego nr-u "Motor" Passat w wersji TDI 240KM przyśpiesza do setki w 6.1s :!: Auto ma standardowo 4x4 oraz DSG 7-biegowe /czyżby nowa skrzynia/. Tak czy tak zjada wszelkie GTI i RS-y :roll: . Jakby takie coś wstawić do O3 RS ...
Temat trwałości silnika to inna sprawa.Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez metrotestWg najnowszego nr-u "Motor" Passat w wersji TDI 240KM przyśpiesza do setki w 6.1s :!: Auto ma standardowo 4x4 oraz DSG 7-biegowe /czyżby nowa skrzynia/. Tak czy tak zjada wszelkie GTI i RS-y :roll: . Jakby takie coś wstawić do O3 RS ...
Temat trwałości silnika to inna sprawa.
Komentarz
-
-
a mi sie ten nowy Passat podoba :-)
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
ps. a to ze wyglada podobnie jak poprzednik - zadna nowosc - taki styl VW, tak samo jak Golf.
ps.2 VW znowu sie chwali, ze nowy Passat bedzie tanszy w produkcji... zastanawiam sie czy akurat tym warto sie chwalic jesli sie trzyma te sama cene na sprzedawany produkt.... tak samo sie chwalili ze Golf VI jest tanszy w produkcji niz V, ze Golf VII jest tanszy w produkcji niz VI, i ze Octavia III jest tansza w produkcji niz O2... czyli ze w sumie to wiecej na nas zarabiaja
Komentarz
-
-
Nowe skrzynie DSG 7 biegowe DQ500, nie maja nic wspolnego z tymi ktore sa obecnie w Octaviach/Golfach/Passatach.
Co do stylistyki, zmiana Golfa 6 na 7 dla wielu jest tak malo znaczaco, ze tylko fanatyk marki zauwazy roznice. A pod skorupa, zupelnie inne auto: nowa plyta podlogowa, nowa elektyka, nowe silniki
Komentarz
-
Komentarz