Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowy Passat B8

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez marlej108
    ps.2 VW znowu sie chwali, ze nowy Passat bedzie tanszy w produkcji... zastanawiam sie czy akurat tym warto sie chwalic jesli sie trzyma te sama cene na sprzedawany produkt.... tak samo sie chwalili ze Golf VI jest tanszy w produkcji niz V, ze Golf VII jest tanszy w produkcji niz VI, i ze Octavia III jest tansza w produkcji niz O2... czyli ze w sumie to wiecej na nas zarabiaja
    Tańszy w produkcji, ale z każdym kolejnym modelem są one coraz bogatsze w wyposażeniu.
    OIII jest tańsza w produkcji, ale w stosunku do OII ile dają w standardzie - nawet w najbiedniejszej wersji?

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Chris11
      Zamieszczone przez marlej108
      ps.2 VW znowu sie chwali, ze nowy Passat bedzie tanszy w produkcji... zastanawiam sie czy akurat tym warto sie chwalic jesli sie trzyma te sama cene na sprzedawany produkt.... tak samo sie chwalili ze Golf VI jest tanszy w produkcji niz V, ze Golf VII jest tanszy w produkcji niz VI, i ze Octavia III jest tansza w produkcji niz O2... czyli ze w sumie to wiecej na nas zarabiaja
      Tańszy w produkcji, ale z każdym kolejnym modelem są one coraz bogatsze w wyposażeniu.
      OIII jest tańsza w produkcji, ale w stosunku do OII ile dają w standardzie - nawet w najbiedniejszej wersji?
      no w O3 to akurat masz zdziadzone tylne zawieszenie - belke co stuka - poczytaj watek w dziale o O3 - wychodzi na to, ze juz chyba polowa (???) posiadaczy O3 z forum ma te stuki...
      a co do dolozonego sprzetu - to jaki? nawet odtwarzacza CD nie masz w standardzie - za to masz wejscie na USB - co jest TANSZE dla producenta... zreszta wlasciwie to wstyd ze producenci aut tak pozno na ten biznes wpadli - ze elektroniczne zabawki sa duzo tansze niz solidna trwala mechanika...
      ps.2 swoja droga to CD pewnie w koncu odejdzie zupelnie do lamusa... (ale umieszczanie wejscia na plyty w O3 i G7 w ... schowku przed pasazerem to wyjatkowo kiepski pomysl - trudno zmienic plyte w czasie jazdy, jak ktos plyt a nie usb uzywa).
      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz


      • #28
        A Ty, klasycznie już dla siebie, jak zdarta płyta powtarzasz te same argumenty... Toyota Corolla nie ma belki z tyłu? Honda Civic nie ma belki z tyłu? Opel Astra nie ma belki??

        Jakie dodatkowe wyposażenie? Proszę bardzo:
        - poduszka kolanowa kierowcy
        - system kontroli ciśnienia w oponach
        - centralny zamek z pilotem
        - gniazdo USB
        - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
        - kurtyny powietrzne
        - no i wreszcie silnik TSI

        Rozumiem, że to wszystko było w standardzie w najbiedniejszej wersji OII??

        Komentarz


        • #29
          Chris,

          jako ze wlasciwie w ramach hobby (a moze raczej swoistego zboczenia...) sledze dosc uwaznie ceny za jakie mozna nabyc Skody (w przeciagu trzech lat mialem trzy - w tym dwie nowe z salonu), to ceny znam ciagle dosc dobrze...

          Za wersje najtansza O2 z silnikiem 1.4 80 KM z WIELOWAHACZOWYM zawieszeniem (gdzie nic nie dudni, nie stuka...) z radiem Swing, z elektrycznie sterowanymi i podgrzewanymi lusterkami, kolem zapasowym, centralnym zamkiem z pilotem i standardowym wyposazeniem dla wersji active trzeba bylo w Krakowie zaplacic ok. 48k zl (potem jak wprowadzili Toura to ta cena spadla do ... 43k zl plus oczywiscie lakier metalizowany jak ktos chce...).

          Nie bylo w najtanszej wersji O2 jak piszesz:
          - poduszka kolanowa kierowcy
          - system kontroli ciśnienia w oponach
          - kurtyny powietrzne
          - gniazdo USB

          Teraz najtansza O3 bez zadnych dodatkow (jedynie z kolem zapasowym) to 52k zl czyli wiecej o 4k zl od najtanszej O2 z ww. wyposazeniem - za 52k zl mozna bylo wtedy miec O2 1.2 tsi z ww. wyposazeniem i na dodatek byla to wersja 1.2 tsi 105 konna a nie 85-konna. Do O3 z kolei nie dokupisz wielowahaczowego zawieszenia... dopiero jak sobie kupisz juz droga wersja 1.8 tsi... To ze belka jest gorsza widac po postach tu na forum, poszukaj czy ktos z posiadaczy O2 skarzyl sie na stuki w tylnym zawieszeniu tak jak to robia teraz posiadacze O3.... Zreszta sam VW belke daje tylko do najtanszego G7 w wersji 1.2 85 KM - inne wersje benzynowe maja juz wielowahacz. Robi to na pewno nie bez przyczyny.

          Reasumujac - O2 byla nie tylko drozsza w produkcji, ale i ... tansza w sprzedazy bo byly na nia wieksze rabaty od Skody.

          Co do ostatniego elementu ktory wymieniles jako plus - czyli: "no i wreszcie silnik TSI" to po pierwsze nie dla kazdego jest to zaleta... (wiekszy stopien komplikacji konstrukcji i potencjalna wieksza awaryjnosc w porownaniu z 1.4 MPI, brak mozliwosci montazu lpg) a po drugie 1.2 tsi 105-konne miales przeciez tez do wyboru...

          Ta sama sytuacja zreszta co przy O2/O3 jest tez przy G6/G7 - producent wiecej na tych autach zarabia - ale przeciez o to wlasnie mu chodzi :-) Nie widze tylko potrzeby, zeby go jeszcze bronic... To samo zreszta jest w koncernie PSA/Citroen i innych.

          Dziwne jest tylko troche to, ze producenci niekiedy wlasnie podaja nizsze koszty produkcji jako zalete, a cena pozostaje ta sama...

          Jaki sens wiec bronic takich zachowan producentow? chyba zaden... skoro taniej produkuja to niech taniej sprzedaja :-) ale wiekszosc klientow o tym po prostu nie wie. Tak samo jak nie wie, jakie faktycznie mozna rabaty dostac i gdzie najlepiej kupic - po to mysle mamy m.in. nasze forum.

          Udanego dnia :-)
          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
          Spalanie - Motostat.pl

          Komentarz


          • #30
            Koniec My2014 oraz MY2015 przestal stukac, wg opinii tych co odebrali ostatnio
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez Maicroft
              Koniec My2014 oraz MY2015 przestal stukac, wg opinii tych co odebrali ostatnio
              to byloby swietnie :wink:
              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
              Spalanie - Motostat.pl

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez marlej108
                Za wersje najtansza O2 z silnikiem 1.4 80 KM z WIELOWAHACZOWYM zawieszeniem (gdzie nic nie dudni, nie stuka...) z radiem Swing, z elektrycznie sterowanymi i podgrzewanymi lusterkami, kolem zapasowym, centralnym zamkiem z pilotem i standardowym wyposazeniem dla wersji active trzeba bylo w Krakowie zaplacic ok. 48k zl (potem jak wprowadzili Toura to ta cena spadla do ... 43k zl plus oczywiscie lakier metalizowany jak ktos chce...).

                Nie bylo w najtanszej wersji O2 jak piszesz:
                - poduszka kolanowa kierowcy
                - system kontroli ciśnienia w oponach
                - kurtyny powietrzne
                - gniazdo USB

                Teraz najtansza O3 bez zadnych dodatkow (jedynie z kolem zapasowym) to 52k zl czyli wiecej o 4k zl od najtanszej O2 z ww. wyposazeniem - za 52k zl mozna bylo wtedy miec O2 1.2 tsi z ww. wyposazeniem i na dodatek byla to wersja 1.2 tsi 105 konna a nie 85-konna. Do O3 z kolei nie dokupisz wielowahaczowego zawieszenia... dopiero jak sobie kupisz juz droga wersja 1.8 tsi... To ze belka jest gorsza widac po postach tu na forum, poszukaj czy ktos z posiadaczy O2 skarzyl sie na stuki w tylnym zawieszeniu tak jak to robia teraz posiadacze O3.... Zreszta sam VW belke daje tylko do najtanszego G7 w wersji 1.2 85 KM - inne wersje benzynowe maja juz wielowahacz. Robi to na pewno nie bez przyczyny.

                Reasumujac - O2 byla nie tylko drozsza w produkcji, ale i ... tansza w sprzedazy bo byly na nia wieksze rabaty od Skody.
                Porównujesz ceny z końca produkcji OII do cen niedawno co wypuszczonego auta.

                To tak, jak porównać teraz Passata B7, na którego dają teraz rabat 11 tysi zł z B8, który na wejściu będzie kosztował coś ok. 90 tysi.
                I też będzie larum, jak to auta podrożały, bo przecież jeszcze niedawno można było kupić Paska za 70 tys. zł.

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez Chris11
                  Porównujesz ceny z końca produkcji OII do cen niedawno co wypuszczonego auta.
                  Nie.

                  Cena 48k zl na O2 o ktorej napisalem byla taka od 2008 r. - a wiec dokladnie od polowy produkcji O2 - produkowanej w latach 2004-2012. Przy koncu to byl wlasnie Tour (2012) i cena spadla do 42,5k zl (dokladnie taka byla oferta krakowska za Toura bez zadnych dodatkow).

                  Mysle, jednak ze nie ma co sie spierac o meritum - nowe samochody sa tansze w produkcji ale nie sa juz tansze w sprzedazy - i to jest fakt z ktorym trudno polemizowac i o ktorym tutaj pisze. Skoro wiec O3 jest tansza w produkcji i to i jej cena powinna byc nizsza, ale... nie bedzie :-) skoro ludzie i tak kupuja - ot tak sie robi biznes - a koncern VAG chyba wie jak to robic skutecznie :-)

                  ps. swoja droga jakby zrobili takie coupe byloby super...

                  Nový Volkswagen Passat dostal karoserii kupé a shooting brake – AutoRevue.cz
                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                  Spalanie - Motostat.pl

                  Komentarz


                  • #34
                    Ciężko się wypowiadać i wydać jednoznaczną opinię... Wiadomo, że O3 jest zdecydowanie większa, lżejsza, przestronniejsza... Wiadomo też, że się świetnie sprzedaje i mimo wytykanych w kóło wad (-) (które nie zawsze pokrywają się z rzeczywistością) czeka się na nią nawet 9 miesięcy...... WIĘC JAKI ZROWOMYŚLĄCY PRODUCENT OBNIŻY CENĘ...?!?

                    marlej108, prowadzisz statystyki sprzedaży i napewno zwróciłeś uwagę, że w czerwcu (tak mi się wydaję) G7 wyprzedził O3 w sprzedaży dla Klienta indywidualnego - reakcja SKODY - nowy cennik od 07.07.2014 O3 -2900 PLN.

                    Jestem przekonany, że gdyby zainteresowanie było mniejsze cena już dawno byłaby niższa...
                    Paseratti B8 1.8 TSI DSG

                    VW Jetta 1.2 TSI

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez Prim
                      marlej108, prowadzisz statystyki sprzedaży i napewno zwróciłeś uwagę, że w czerwcu (tak mi się wydaję) G7 wyprzedził O3 w sprzedaży dla Klienta indywidualnego - reakcja SKODY - nowy cennik od 07.07.2014 O3 -2900 PLN.

                      Jestem przekonany, że gdyby zainteresowanie było mniejsze cena już dawno byłaby niższa...
                      No wlasnie ja tez tak mysle - skoro ludzie (firmy) kupuja - to po co obnizac cene? :-)

                      ps. info o znizce 2900 dalem rano w dziale o O3 - przy watku o cennikach. Tyle ze to jest 2900 na elegance...
                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                      Spalanie - Motostat.pl

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez marlej108
                        ps. info o znizce 2900 dalem rano w dziale o O3 - przy watku o cennikach. Tyle ze to jest 2900 na elegance...
                        ... no tak i to liftback... a na kombi chyba 2000 PLN - ale ruch jest
                        Paseratti B8 1.8 TSI DSG

                        VW Jetta 1.2 TSI

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez Prim
                          Zamieszczone przez marlej108
                          ps. info o znizce 2900 dalem rano w dziale o O3 - przy watku o cennikach. Tyle ze to jest 2900 na elegance...
                          ... no tak i to liftback... a na kombi chyba 2000 PLN - ale ruch jest
                          Floty już pewnie kończą wymiany O2 na 03 i wtedy albo Skoda obniży ceny albo nie będą to salony sprzedaży tylko galerie aut stojących sobie tam spokojnie na wystawie 8 miesięcy do zmiany ekspozycji :szeroki_usmiech
                          Pozdrawiam
                          perfex

                          Octavia HTP

                          Komentarz


                          • #38
                            Zamieszczone przez marlej108
                            Cena 48k zl na O2 o ktorej napisalem byla taka od 2008 r. - a wiec dokladnie od polowy produkcji O2 - produkowanej w latach 2004-2012. Przy koncu to byl wlasnie Tour (2012) i cena spadla do 42,5k zl (dokladnie taka byla oferta krakowska za Toura bez zadnych dodatkow).
                            No to dajmy OIII jeszcze dwa lata i zobaczymy, jaka będzie cena.
                            Jak sami słusznie zauważyliście - już zaczyna tanieć.

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez marlej108
                              Zreszta sam VW belke daje tylko do najtanszego G7 w wersji 1.2 85 KM - inne wersje benzynowe maja juz wielowahacz. Robi to na pewno nie bez przyczyny.
                              Jeśli chodzi o belkę w G7 to mają ją wszystkie wersje poniżej 120kM czyli silniki 1.2 85 i 105KM a także diesel 1.6TDI.

                              Na niemieckiej stronie VW pojawił się już konfigurator nowego paska. Trendline wygląda nieciekawie na 16 kółkach, zresztą według tych zdjęć to i 17 wygląda mizernie
                              jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
                              była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
                              była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

                              Komentarz


                              • #40
                                Ceny z niemieckiego konfiguratora nowego Passata, sedan, wersja Comfortline /wybór silników w Highline taki sam/.

                                Diesel
                                2.0 TDI 110 kW (150 PS) 6-Gang: 32.575,00 €, 0-100 8.7s

                                2.0 TDI 110 kW (150 PS) 6-Gang-DSG: 34.850,00 €, 0-100 8.7s

                                2.0 TDI SCR 4MOTION 176 kW (240 PS) 7-Gang DSG: 43.625,00 €, 0-100 6.1s, 500 Nm 1750 - 2500

                                Benziner
                                1.4 TSI ACT 110 kW (150 PS) 6-Gang: 30.375,00 €, 0-100 8.7s

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez metrotest
                                  2.0 TDI SCR 4MOTION 176 kW (240 PS) 7-Gang DSG: 43.625,00 €, 0-100 6.1s, 500 Nm 1750 - 2500
                                  DQ500 daje rade Mozna dlubac 8) Dwie turbiny na pokladzie.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Maicroft, program, około 280koni i zapewne 5.5 do paki, spalanie 6l :diabelski_usmiech
                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      DQ500 też ma problemy niestety...Może nie takie duże jak DQ200,ale też nie jest tak niezawodna ja DQ250 :roll:
                                      Moje projekty car detailingowe
                                      VW Touran 2.O TDI
                                      BMW X6 35d
                                      więcej na PW

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Prawde mowiac w niemieckim konfiguratorze jakos ten nowy Passat juz tak ladnie jak na fotkach nie wyglada... powinni sobie ten konfigurator nieco graficznie poprawic.

                                        na dodatek teraz do Passata mozna wybrac dwie trzy wersje w wersji comfortline wygladu wnetrza - jedna czarna i dwie bezowe - gdzie jedna jest cala bezowa (dla mnie przepiekna) a druga ma czarna czesc - czyli podloge. W nowym juz tej wersji calej bezowej nie ma. Podobnie jak bylo w Skodze z Superbem - przed FL byl wybor dwoch wersji bezowej tapicerki (razem z podloga albo z podloga czarna) a po FL ten wybor zniknal. Zaraz ktos powie - praktyczniej zeby podloga byla czarna bo sie bezowa od razu brudzi - no dobra, ale nie kazdy patrzy tylko na strone praktyczna i zawsze dobrze miec wybor. Na dodatek od zeszlego roku VW na sile daje jako darmowy tylko lakier szary urano, ktory prawde mowiac wyglada dziadowo - ani to naprawde szary, ani czarny... takie niewiadomo co. Moze licza na to, ze kazdy (poza firmami) od razu bedzie doplacal za inny lakier.

                                        i na koniec mam pytanie - a jaki czynnik jest w klimatyzacji w nowym Passacie? dotychczasowy czy ten nowy niby mozliwie niebezpieczny i na pewno drogi - 1234(s)yf? bo jakos cicho w tym temacie w info od producenta.
                                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                        Spalanie - Motostat.pl

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          ciekawe czy superb dostanie tego 2.0 240

                                          [ Dodano: Pon 14 Lip, 14 12:30 ]
                                          AUTOBILD.DE - Testberichte - Automarkt - Autokauf

                                          rury tak jak w octavii rs diesel tylko z jednej strony
                                          BYŁA o1 rs
                                          BYŁA o2 1.6
                                          JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Nie dostanie, za duża konkurencja by była. :P
                                            Marek

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Kiedy wchodzi ten passat w polsce?
                                              Napisane za pomocą batonika KitKat

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Podobno pod koniec sierpnia będzie można już zamawiać, a pod koniec października mają być dostarczone pierwsze egzemplarze.

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Chyba najfajniejszy Passat w historii
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Zamieszczone przez piramida
                                                    Chyba najfajniejszy Passat w historii
                                                    w 100% sie zgadzam, wkoncu od chyba 10 lat sie zmienil i wyglada na prawde mega dobrze :diabelski_usmiech
                                                    Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X