Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowy Passat B8

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez piramida
    Maicroft, program, około 280koni i zapewne 5.5 do paki, spalanie 6l :diabelski_usmiech
    mniamm! :diabelski_usmiech
    Garret

    -----------
    Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

    Komentarz


    • #52
      Dla mnie i tak najładniejszy Passat w historii (tj. najładniejszy w czasie wprowadzania go na rynek) to Passat B3. Do dziś pamiętam, jak mąż mojej późniejszej nauczycielki ze szkoły średniej sprezentował sobie w 1989 roku takiego nowiutkiego zielonego golutkiego CL-a z silnikiem 1.6"i" za pieniądze przywiezione z wykładów w USA. Ech, co to była za maszyna. I wtedy, w szarym PRL-u pośród Trabantów, kaszlaków i Polonezów naprawdę robiła wrażenie...
      A potem w 1992 roku swoje 3 grosze dołożył wujo, który kupił w Niemczech nówkę GL-a 1.8i...
      Dziś Passat B8 już takiego wrażenia nie robi - za dużo jest porównywalnych z nim aut... Co wcale nie znaczy, że nie chciałbym takiego mieć :szeroki_usmiech
      Adam... Używam:
      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
      Passek: B6 175KM/366Nm

      Komentarz


      • #53
        klapa w końbi jakaś dziwna...
        ze skody brali przykład ..?
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz


        • #54
          To raczej nowy trend w VW, bo chociażby Touran i Golf Sportsvan też ma tak samo.

          Komentarz


          • #55
            Jezus Maria... :shock: 90kzł za auto klasy średniej w najtańszej (choć nie ubogiej) wersji... Bożesz Ty Mój... Gdzie ten kryzys...?
            Przedsprzedaż Volkswagena Passata | Polskie ceny
            Adam... Używam:
            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
            Passek: B6 175KM/366Nm

            Komentarz


            • #56
              A ja powiem po Agamku - Jezus Maria - co te niemieckie auta takie szpetne, do mnie nie trafia zupelnie stylistyka VW, malo ze zjebali Octavie to nawet swoj produkt flagowy zaraz po Golfie, Audi tez jakies takie...ech...

              Komentarz


              • #57
                Golas27, a mi się podoba ta surowość aut produkowanych przez VW. Przynajmniej za 10 lat te auta wciąż nie będą wyglądać "staro".
                Dla przykładu: czy Passat B6 albo Golf mk5 trąca myszką? Nie... i jeszcze długo nie.
                Adam... Używam:
                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                Passek: B6 175KM/366Nm

                Komentarz


                • #58
                  Agamek12, z tym sie zgadzam bo tez tak od dawien dawna mysle, patrzac nawet dalej wstecz bo B5 i G4, ale z drugiej strony czy taka Alfa 155/6 wyglada staro?! Dla mnie nie wrecz lepiej, a wiekowa tez juz jest. W sumie te auta dlugo sie moga podobac, ale nie koniecznie musza tak nudnie wygladac, ale to tylko moje zdanie bo ostatnio jestem anty-niemiecki, chyba nigdy zreszta nie bylem zbytnim fanem. No bo tak piwo...takie sobie, zarcie chujowate, auta przereklamowane i za drogie, a dziewczyny to tylko w pornosach ladne maja :wink:

                  Komentarz


                  • #59
                    Golas27, "Alfa 155/6" to 5 czy 6? to dwa różne auta. bo 155 wygląda staro, to auto z początku lat 90 tych (produkcja 92-98), a 156 już jest nowocześniejsza, to następca. to tak jak OI ma się do OII mniej więcej.

                    Komentarz


                    • #60
                      AR155 to klasyczny klin... I też nie można powiedzieć, że wygląda staro...
                      Zresztą mi dziś i tak podoba się strasznie dużo aut z lat 90-tych... Z "okularem", e39 i A6B5 na czele...
                      Adam... Używam:
                      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                      Passek: B6 175KM/366Nm

                      Komentarz


                      • #61
                        a kurde zawsze mi sie pieprzy, 147 i 156.

                        Komentarz


                        • #62
                          Okropny jest, jesli sprawdza się wizualizacje nowego superba to go zabije smiechem..

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez Agamek12
                            ezus Maria... :shock: 90kzł za auto klasy średniej w najtańszej (choć nie ubogiej) wersji... Bożesz Ty Mój... Gdzie ten kryzys...?
                            A mój sąsiad się cieszy jaki to nowy Pasek tani :roll:
                            Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                            Komentarz


                            • #64
                              Zamieszczone przez Agamek12
                              Jezus Maria... :shock: 90kzł za auto klasy średniej w najtańszej (choć nie ubogiej) wersji... Bożesz Ty Mój... Gdzie ten kryzys...?
                              Przedsprzedaż Volkswagena Passata | Polskie ceny
                              Jedyny minus to ten silniczek. Ale sądzę że jest szansa że z silnikiem 1.8t będzie jakieś 5-6 tys droższy, a wtedy za ok. 100tys jest nowoczesne, duże auto. Dla niektórych "prestiżowe" :lol: Nie widzę tu specjalnego przegięcia cenowego w stosunku do konkurencji. Przeciwnie, uważam, że to będzie hit w okolicach 1 miejsca sprzedaży w segmencie d. A że nie uwodzi linią... no cóż prawdę mówiąc konkurencja też nie piękna
                              Pozdrawiam
                              perfex

                              Octavia HTP

                              Komentarz


                              • #65
                                Mnie Passat nie interesuje, bo jestem zapatrzony w Insignię 2.0 Turbo
                                Ale zwracam uwagę, że nowy Passat oferuje przełomową technologię świateł mijania i drogowych LED - w klasie samochodów "zwykłych" (a nie premium) - w dodatku z asystentem Dynamic Light, pozwalającym lecieć na długich bez przerwy, podczas gdy asystent wyłącza jedynie niektóre fragmenty strumienia świetlnego. Ciekawe czy w Polsce też to będzie - i jak ma to się do przepisów PoRD. Jeśli jeszcze te reflektory LED będą równie silne jak xenon, to dla jeżdżących w nocy mamy rozwiązanie idealne.

                                M.
                                666 4U

                                Komentarz


                                • #66
                                  te 125KM plus jakiś program w zupełności wystarczy na nasze drogi wydaje mi się. w ciągu następnych 10 lat ma przybyć około 10mln samochodów , jeżeli coś nie popierniczyłem. w każdym bądź razie sam się zdziwiłem jak to usłyszałem.
                                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                  GVI 1.4TSI
                                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Cennik B8 dla sedana ze strony Vw /kombi droższe o 5 tys. zł/.
                                    Na razie same diesle. Jest już TDI 240 KM :szeroki_usmiech
                                    Załączone pliki

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      metrotest, idą w ślady beemki i podwójne turbo ładują. zresztą już w t6 też jest od długiego czasu. Dla mnie to nonsens. Wolałbym 2.2-2.4 pojemności i pożądną jedną turbinę - mniej do psucia się.

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        sew ale >2 litrów to zaraz na cenie w dupę dostanie u nas.

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          sew1981, turbiny sie czesto nie psują wiec bez obaw, prędzej silnik się rozleci niz turbiny padną :wink:
                                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            piramida, coś Ty...., no może nie tak często jak wymiana np.tarcz, ale jednak w tdi się psują :P przeważnie 150-200 tkm czym Ty jeździsz, że nie wiesz? :P
                                            w tdi przecież regeneracja turbo to standard, a tu masz x2...więc imo lipa. Piszę jako potencjalny nabywca używki za parę lat, bo na nowe takie wozidło i tak mnie nie stać. A te przytargane z De przez handlarzy to tymbardziej będą się sypać.

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              sew1981, no co ty, u mnie silnik jeszcze nie widział regenerowanej turbiny, co prawda mam juz u siebie 4 turbo ale każde było wymieniane z premedytacją na większe :wink:

                                              Tak na serio co ile turbina pada? Raz na 150kkm?
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                piramida, zależy ale myślę, że pierwszy pad występuje w przedziale 150-200 tkm. W mojej byłej Basi zaraz po kupnie przez nowego właściciela "padła", parametry miała bardzo dobre, była czysta, tylko luz na wirniku się zrobił spory i rzęziła metalicznie - przelot 180 tkm miał wtedy wóz.

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  sew1981, no widzisz, jak padną dwie turbiny przy 200kkm to wydatek rzędu 5-6kzł nie powinien zaboleć
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Zamieszczone przez sew1981
                                                    Piszę jako potencjalny nabywca używki za parę lat, bo na nowe takie wozidło i tak mnie nie stać. A te przytargane z De przez handlarzy to tymbardziej będą się sypać.
                                                    No i właśnie tu leży sedno problemu... Pierwszy właściciel kupujący nowego Passata ma raczej głęboko gdzieś, czy przy 150-200tys. km padnie turbina, bo już dawno nie będzie go miał.

                                                    Ja tam wyznaję zasadę, że jak mnie nie stać na coś to tego nie kupuję, więc gdybym miał kupić takie Bi-T to tylko albo nowe, albo w ogóle...

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X