Zamieszczone przez piramida
Nowy Passat B8
Zwiń
X
-
Dla mnie i tak najładniejszy Passat w historii (tj. najładniejszy w czasie wprowadzania go na rynek) to Passat B3. Do dziś pamiętam, jak mąż mojej późniejszej nauczycielki ze szkoły średniej sprezentował sobie w 1989 roku takiego nowiutkiego zielonego golutkiego CL-a z silnikiem 1.6"i" za pieniądze przywiezione z wykładów w USA. Ech, co to była za maszyna. I wtedy, w szarym PRL-u pośród Trabantów, kaszlaków i Polonezów naprawdę robiła wrażenie...
A potem w 1992 roku swoje 3 grosze dołożył wujo, który kupił w Niemczech nówkę GL-a 1.8i...
Dziś Passat B8 już takiego wrażenia nie robi - za dużo jest porównywalnych z nim aut... Co wcale nie znaczy, że nie chciałbym takiego mieć :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Jezus Maria... :shock: 90kzł za auto klasy średniej w najtańszej (choć nie ubogiej) wersji... Bożesz Ty Mój... Gdzie ten kryzys...?
Komentarz
-
-
Gość
A ja powiem po Agamku - Jezus Maria - co te niemieckie auta takie szpetne, do mnie nie trafia zupelnie stylistyka VW, malo ze zjebali Octavie to nawet swoj produkt flagowy zaraz po Golfie, Audi tez jakies takie...ech...
Komentarz
-
Gość
Agamek12, z tym sie zgadzam bo tez tak od dawien dawna mysle, patrzac nawet dalej wstecz bo B5 i G4, ale z drugiej strony czy taka Alfa 155/6 wyglada staro?! Dla mnie nie wrecz lepiej, a wiekowa tez juz jest. W sumie te auta dlugo sie moga podobac, ale nie koniecznie musza tak nudnie wygladac, ale to tylko moje zdanie bo ostatnio jestem anty-niemiecki, chyba nigdy zreszta nie bylem zbytnim fanem. No bo tak piwo...takie sobie, zarcie chujowate, auta przereklamowane i za drogie, a dziewczyny to tylko w pornosach ladne maja :wink:
Komentarz
-
Gość
-
Zamieszczone przez Agamek12Jezus Maria... :shock: 90kzł za auto klasy średniej w najtańszej (choć nie ubogiej) wersji... Bożesz Ty Mój... Gdzie ten kryzys...?
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,164596...tml#BoxMotoTxtPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Mnie Passat nie interesuje, bo jestem zapatrzony w Insignię 2.0 Turbo
Ale zwracam uwagę, że nowy Passat oferuje przełomową technologię świateł mijania i drogowych LED - w klasie samochodów "zwykłych" (a nie premium) - w dodatku z asystentem Dynamic Light, pozwalającym lecieć na długich bez przerwy, podczas gdy asystent wyłącza jedynie niektóre fragmenty strumienia świetlnego. Ciekawe czy w Polsce też to będzie - i jak ma to się do przepisów PoRD. Jeśli jeszcze te reflektory LED będą równie silne jak xenon, to dla jeżdżących w nocy mamy rozwiązanie idealne.
M.666 4U
Komentarz
-
-
te 125KM plus jakiś program w zupełności wystarczy na nasze drogi wydaje mi się. w ciągu następnych 10 lat ma przybyć około 10mln samochodów , jeżeli coś nie popierniczyłem. w każdym bądź razie sam się zdziwiłem jak to usłyszałem.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
sew1981, turbiny sie czesto nie psują wiec bez obaw, prędzej silnik się rozleci niz turbiny padną :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, coś Ty...., no może nie tak często jak wymiana np.tarcz, ale jednak w tdi się psują :P przeważnie 150-200 tkm czym Ty jeździsz, że nie wiesz? :P
w tdi przecież regeneracja turbo to standard, a tu masz x2...więc imo lipa. Piszę jako potencjalny nabywca używki za parę lat, bo na nowe takie wozidło i tak mnie nie stać. A te przytargane z De przez handlarzy to tymbardziej będą się sypać.
Komentarz
-
-
sew1981, no co ty, u mnie silnik jeszcze nie widział regenerowanej turbiny, co prawda mam juz u siebie 4 turbo ale każde było wymieniane z premedytacją na większe :wink:
Tak na serio co ile turbina pada? Raz na 150kkm?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
sew1981, no widzisz, jak padną dwie turbiny przy 200kkm to wydatek rzędu 5-6kzł nie powinien zabolećsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981Piszę jako potencjalny nabywca używki za parę lat, bo na nowe takie wozidło i tak mnie nie stać. A te przytargane z De przez handlarzy to tymbardziej będą się sypać.
Ja tam wyznaję zasadę, że jak mnie nie stać na coś to tego nie kupuję, więc gdybym miał kupić takie Bi-T to tylko albo nowe, albo w ogóle...
Komentarz
-
Komentarz