Ja też oglądałem nowego "paska" i zainteresowałem się 190 konnym dieslem,najbardziej co mi się spodobało w tym aucie to cyfrowe zegary,które były w pokazowym aucie,niestety jak to w życiu bywa dostępne tylko w wersji highline (w innych wersjach masz analogowe,dużo brzydsze jak dla mnie)cena tej wersji z tym silnikiem zaczyna się od 133 290zł.
Nowy Passat B8
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftTo taki za 120 to za pol darmo, bo jak sie lepiej poklika to 240tys wychodzi :lol:Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perfexSkonfigurowałem sobie passata 2.0 tdi 150 takiego jakim mógłbym śmigać (gdybym lubił diesle :lol: ) i wyszło mi prawie 120 tys. Wersja trendline z wieloma dodatkami (pakiet z ledami, alu 16, navi, komfortowe grzane fotele, tempomat, kierownica wielofunkcyjna skórzana itp).O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez perfexSkonfigurowałem sobie passata 2.0 tdi 150 takiego jakim mógłbym śmigać (gdybym lubił diesle :lol: ) i wyszło mi prawie 120 tys. Wersja trendline z wieloma dodatkami (pakiet z ledami, alu 16, navi, komfortowe grzane fotele, tempomat, kierownica wielofunkcyjna skórzana itp).
Co na to Platyna?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11ma w standardzie 3. strefową klimę
[ Dodano: Sro 10 Gru, 14 15:16 ]
A4 czy BMW 3 za to nie kupisz.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez Chris11ma w standardzie 3. strefową klimę
A Front Assist jest w podstawie od Trendline.
Komentarz
-
-
Pomacalem dzis takiego B8 trendline i co... no wiekszy Golf czy tam Octavia w srodku. Nic wiecej, no naprawde NIC. Z zewnatrz ten przod faktycznie inny, linia boczna z tak mocno wystajaca na wysokosci klamki przelamaniem plaszczyzny dolu i gory drzwi.
Podobno dopiero podomawianie tych elektronicznych bajerow powoduje jakies lekkie wow w srodku.
Boczki tylnych drzwi o gory miekkie, tak lekko miekkie. Wszystko co ponizej twarde jak w Octavi czy Golfie :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Wsiadlem i poza deska to czuje sie jak w porownywalnej wersji Passata B7.
To nie jest przeskok jaki nastapil miedzy B5 a B6, Superbem 1 a Superbem 2 czy Golfem 4 a Golfem 5.
Moim zdaniem polityka tego koncernu to w tej chwili wypuszczenie nowego modelu, gdzie owszem to co nie widac zmienilo sie (plyta podlogowa, elektryka, silniki o ile tu sie zmienilo cos znaczaco, a nie dostosowalo do Euro6) a reszte zostawimy taka jak byla, zeby ludzie wiedzieli ze to dalej ten sam model, ale w nowszej wersji, stad Passat ma nowa gore deski, a zewnatrz ciut inna blaszka oraz nowy przod.
Dlatego uwazam, ze Superb 3 to nie bedzie cos zupelnie nowego, to bedzie Superb 2, ktory przejdzie wiekszy lifting, zmieni sie deska bedzie jak polaczenie Fabii i Octavii, reszta to dalej bedzie stary poczciwy VAG sprzed 10 lat, gdy debiutowala O2, mozliwe ze zamiast oblosci pojawia sie linie bardziej odciosane. Bogatsza wersje dostanie pewnie tez taki licznik z wodotryskami, bo to teraz modne, razem z tymi silnikami co Passat. I jestem prawie pewien ze topowa wersja przekroczy 200kpln w cenniku :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydPodasz mi linka z BMW 3/AUDI A4 z taką opcją jak Passat za 150 kpln ?
za 157 X3 kupił kolega , za ~165 wyjedziesz A6 .O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Maicroft czyli z tego co piszesz (co w sumie ma miejsce) jak ktoś chce coś oczojebnego i ekstrawanckiego musi szukać gdzie indziej.
W związku z tym w obecnej chwili dla kogoś kto lubi VAG-i a potrzebuje sprawdzonego auta do pracy to lepiej w takim razie wziąć schodzące B7 po fajnych upustach niż pchać się prawie w to samo lekko tu i ówdzie "podliftowane", ale może z jakimiś ukrytymi problemami spowodowanymi oszczędnościami koncernu, które wyjdą powiedzmy w przeciągu 1-2-3 lat.
Komentarz
-
Komentarz