Nowy Passat B8

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Enriquez
    RS
    • 2009
    • 7685
    • Superb III (3V3)

    heh, na sąsiednim forum porównują Rapida do Audi A6, więc nie brakuje takich mistrzów...
    Pozdrawiam
    Marcin

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      Wiadomo, ze O3 jest lepsze od wielu fur, Passat nie ma co stawac obok, A6 w wersji bida to w zasadzie nie ma podejscia, a RS ma osiagi porownywalne z modelami M lub AMG wiec to najwyzsza polka... a no i im nowszy silnik tym wiecej paliwa zostawia w dystrybutorze na stacji :wink:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • rafiki
        RS
        • 2012
        • 15968
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        Zamieszczone przez Enriquez
        heh, na sąsiednim forum porównują Rapida do Audi A6, więc nie brakuje takich mistrzów...
        Hmm...powiedzieć, że to lekkie nadużycie to chyba za mało :lol:
        رافال
        Spoty
        Cause freedom is a lonely road
        My O2FL

        Komentarz

        • Prim
          L&K
          • 2013
          • 1040
          • Audi

          Spokojnie... Nie wiem po co się brandzcujecie łapaniem za słówka... Przecież kolega feels3, napisał o tym ze Passat jest i będzie o klasę wyżej od jakiejkolwiek octavi - i pod tym ja tez się podpisuje! Nikt nie chce nikomu udowadniać bzdur. Jest mowa o podobnym układzie i pomyśle na konsole nie żadko o tych samych guzikach i przełącznikach. Jeżdżąc rok O3 po zajęciu miejsca za sterami B8 masz wyrazenie ze gdzieś już to widziałeś.

          Jestem daleki od wielbienia O3 nie mam zamiaru głosić herezji. Oceniam tylko pierwsze odczucia - to wszystko.
          Paseratti B8 1.8 TSI DSG

          VW Jetta 1.2 TSI

          Komentarz

          • feels3
            Rider
            • 2013
            • 348

            Dokladnie tak, wsiada sie do Paska jak do wiekszej, lepszej O3.

            Za duzo podobienstw miedzy tymi autami jesli chodzi o wnetrze, widac bardzo duze pokrewienstwo. Jest "tylko" lepiej, wiecej, ciszej itp. Ale to wciaz wiecej tego samego.

            Jesli chodzi o O3, to ja na swoja narzekam jak malo kto , dlatego przymierzam sie czesto do innych aut, ale mimo iz Passat sprawa wyraznie lepsze wrazenie niz O3 to bym po latach jazdy moja Octavia, nie kupil go, raczej szukal bym czegos zupelnie innego niz "lepszej" O3, za sporo wieksza kase.

            Komentarz

            • lukrys
              Rider
              • 2013
              • 435

              feels3, mam to samo odczucie..
              Też bym szukał czegoś całkiem innego..

              Komentarz

              • marlej108
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 4976
                • Octavia III (5E3)
                • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                Zamieszczone przez feels3
                mimo iz Passat sprawa wyraznie lepsze wrazenie niz O3 to bym po latach jazdy moja Octavia, nie kupil go, raczej szukal bym czegos zupelnie innego
                te "lata jazdy" to w istocie chyba dopiero rok - poltora.... :diabelski_usmiech
                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz

                • feels3
                  Rider
                  • 2013
                  • 348

                  Pisalem o czasie przyszlym (tak, dopiero rok)

                  Komentarz

                  • AdamB
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 8028
                    • Octavia IV (NX3)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    Jesli chodzi o O3, to ja na swoja narzekam jak malo kto ,
                    A czym jeździłeś przed OIII?
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz

                    • leszekmw
                      RS
                      • 2005
                      • 5356

                      Zamieszczone przez feels3
                      raczej szukal bym czegos zupelnie innego niz "lepszej" O3
                      Zamieszczone przez lukrys
                      Też bym szukał czegoś całkiem innego..
                      tylko obawiam się , jeżeli styl vw Wam sie podoba , że nie znaleźlibyście alternatywy..
                      mimo wszystko styl vw jest ok , bez tych świecidełek itd. chodzi mi o wnętrze.
                      choć z tym piano to trochę pojechali, szkoda ze niema na co go wymienić zdaje się..
                      no może laguna mi się jeszcze podoba..
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz

                      • beaviso
                        Elegance
                        • 2010
                        • 767
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        Jakby komuś przyszło do głowy napalić się na mocniejszego diesla, 2.0 TDI 190 KM lub 2.0 BiTDI 240 KM, a nie mieszka w strefie z temperaturami śródziemnomorskimi, to polecam najpierw poczytać czym jest układ DPF z SCR - Selective Catalytic Reduction - oraz dodatek AdBlue.

                        Witamy zasraną normę EURO 6 w mocnych dieslach...

                        M.
                        666 4U

                        Komentarz

                        • ukuk
                          Rider
                          • 2010
                          • 699

                          ^^ale w Pastuchu zaczeli stosowac plyn wspomagajacy wypalanie? Czy o francuzach mowisz, ktore maja to od dawna?

                          Komentarz

                          • Chris11
                            RS
                            • 2011
                            • 1587

                            Tak. Nowe silniki Diesla w VAG będą posiadały SCR.

                            Komentarz

                            • ukuk
                              Rider
                              • 2010
                              • 699

                              Aha.. no w USA VW juz to ma od dawna wiec chociaz technologie maja opracowana i nie beda eksperymentowac.
                              A sam system to nie jakas tragedia. We francuskich dolewke robilo sie chyba przy 60 czy nawet przy 120 tysiacach - choc sam plyn byl dosyc drogi - jakies 500 zl. Plus tego jest taki, ze czastki sa neutralizowane w nizszych temperaturach i prawdopodobnie wymuszone wypalanie nie bedzie tak czeste.

                              Komentarz

                              • beaviso
                                Elegance
                                • 2010
                                • 767
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                Mówię - poczytajcie, a się załamiecie.

                                Nie chodzi o dolewkę płynu do DPF = FAP, jak we Francuzach. Tylko o drugi wlew i zbiornik mocznika w samochodzie - taki kilkudziesięciolitrowy... Spalanie na poziomie 5% zużycia paliwa. Teoretycznie ma starczać od przeglądu do przeglądu, w praktyce kierowca otrzymuje drugi wlew i zadanie dolania sobie samodzielnie gdyby skończyło się wcześniej.
                                I najlepsze - to nie może zamarznąć, bo jak się skrystalizuje, to już poważny serwis. Krystalizacja następuje przy -11 st.C. Dlatego zbiornik AdBlue będzie stale ogrzewany. Na pewno czerpiąc prąd z aku. Można się zatem domyślać, że parę dni mrozów bez jazdy samochodem rozładuje akumulator. No i w zimie nie można wyjąć aku z auta. Dziękuję za uwagę.

                                tu jest to opisane na przykładzie Insigni http://opel.dixi-car.pl/silnik-20-diesel-adblue.htm
                                (w przyszłym roku z oferty Opla wylatuje silnik 2.0 CDTi BiTurbo 195KM, bo nie spełnia EURO 6 i zastępują go tym ustrojstwem)

                                Nigdy nie byłem zwolennikiem teorii spiskowych, ale ta cała "ekologia" zaczyna sprowadzać się do tego, by zmusić ludzi do kupowania benzyn. A te palą więcej litrów / 100 km. Benzyna kosztuje tyle co ON. Więcej sprzedanych litrów = więcej kasy.

                                M.
                                666 4U

                                Komentarz

                                • ukuk
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 699

                                  ano, jednak zupelnie inne rozwiazanie i wystepuje niejako obok zwyklego DPF... Ale nie wydaje mi sie, zeby ten zbiornik mogl byc ciagle ogrzewany. Za duzo energii by to pochlonelo. Obstawiam, ze raczej grzanie zacznie sie po odpaleniu auta - a dotrysk rozpocznie sie dopiero po jakims czasie, gdy plyn juz sie odkrystalizuje. Pocieszajace natomiast jest, ze samemu mozna dolac i plyn jest bardzo tani. 2zl za litr.

                                  Komentarz

                                  • Chris11
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 1587

                                    Zamieszczone przez beaviso
                                    Można się zatem domyślać, że parę dni mrozów bez jazdy samochodem rozładuje akumulator.
                                    Niemcy nie kupują diesla po to, żeby stał.

                                    Komentarz

                                    • beaviso
                                      Elegance
                                      • 2010
                                      • 767
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                      Zamieszczone przez Chris11
                                      Zamieszczone przez beaviso
                                      Można się zatem domyślać, że parę dni mrozów bez jazdy samochodem rozładuje akumulator.
                                      Niemcy nie kupują diesla po to, żeby stał.
                                      A ja myślałem, że zawsze sprzedają go gdy osiągnie 179,000 km

                                      M.
                                      666 4U

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        We wlewie paliwa jest wlew na plyn AdBlue.

                                        Nie jest to nic nowego w grupie VAG. Od kilku lat kilka modeli Audi ma wlew na mocznik.

                                        Zamieszczone przez Chris11
                                        Niemcy nie kupują diesla po to, żeby stał.
                                        Nie ma co przesadzac Juz 14 letni diesel klasy wyzszej z przebiegiem realnym 400kkm to duzo czy malo. Auto od rasowego Niemca
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • Chris11
                                          RS
                                          • 2011
                                          • 1587

                                          Zamieszczone przez Maicroft
                                          Nie ma co przesadzac Juz 14 letni diesel klasy wyzszej z przebiegiem realnym 400kkm to duzo czy malo. Auto od rasowego Niemca
                                          24tys. km na rok, 2800km na miesiąc i 80km na dzień... Dla mnie jednak trochę to jest.

                                          Komentarz

                                          • rafiki
                                            RS
                                            • 2012
                                            • 15968
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                            Chris11, czy to dużo? Wystarczy mieć 25 km do pracy w jedną stronę i już masz 50 dziennie a 30 bez problemu się zrobi po mieście
                                            رافال
                                            Spoty
                                            Cause freedom is a lonely road
                                            My O2FL

                                            Komentarz

                                            • Chris11
                                              RS
                                              • 2011
                                              • 1587

                                              To dużo.

                                              Ja mam właśnie 25km do pracy, auto od 24. września, czyli ok. 2,5 miesiąca. Przejechałem na tę chwilę 2500km.
                                              Daje mi to 1000km na miesiąc + jakieś dodatkowe dojazdy w miesiącu 200km i nie dobijam nawet do 15 tys km w roku.

                                              Komentarz

                                              • rafiki
                                                RS
                                                • 2012
                                                • 15968
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                Chris11, 200 na miesiąc czyli jakieś 6-7 dziennie. Jeździj dodatkowo jeszcze 20 dziennie to dobijesz na spokojnie
                                                رافال
                                                Spoty
                                                Cause freedom is a lonely road
                                                My O2FL

                                                Komentarz

                                                • Chris11
                                                  RS
                                                  • 2011
                                                  • 1587

                                                  Nijak mi się to nie zgadza.
                                                  Musiałbym jeździć ponad dwa razy więcej, żeby dobić do niecałych 30tys km, a tyle to naprawdę nie mam gdzie ujeżdżać.

                                                  Pewnie, jakbym mieszkał w Niemczech, gdzie do pracy 50km, do sklepu 50km i do rodziny kolejne 100km (chociaż to akurat w Polsce też może mieć miejsce ), to sprawa wyglądałaby inaczej.

                                                  Komentarz

                                                  • loyd
                                                    RS
                                                    • 2010
                                                    • 2342

                                                    Zamieszczone przez beaviso
                                                    Mówię - poczytajcie, a się załamiecie.



                                                    Nie chodzi o dolewkę płynu do DPF = FAP, jak we Francuzach. Tylko o drugi wlew i zbiornik mocznika w samochodzie - taki kilkudziesięciolitrowy... Spalanie na poziomie 5% zużycia paliwa. Teoretycznie ma starczać od przeglądu do przeglądu, w praktyce kierowca otrzymuje drugi wlew i zadanie dolania sobie samodzielnie gdyby skończyło się wcześniej.

                                                    I najlepsze - to nie może zamarznąć, bo jak się skrystalizuje, to już poważny serwis. Krystalizacja następuje przy -11 st.C. Dlatego zbiornik AdBlue będzie stale ogrzewany. Na pewno czerpiąc prąd z aku. Można się zatem domyślać, że parę dni mrozów bez jazdy samochodem rozładuje akumulator. No i w zimie nie można wyjąć aku z auta. Dziękuję za uwagę.



                                                    tu jest to opisane na przykładzie Insigni http://opel.dixi-car.pl/s...esel-adblue.htm

                                                    (w przyszłym roku z oferty Opla wylatuje silnik 2.0 CDTi BiTurbo 195KM, bo nie spełnia EURO 6 i zastępują go tym ustrojstwem)



                                                    Nigdy nie byłem zwolennikiem teorii spiskowych, ale ta cała "ekologia" zaczyna sprowadzać się do tego, by zmusić ludzi do kupowania benzyn. A te palą więcej litrów / 100 km. Benzyna kosztuje tyle co ON. Więcej sprzedanych litrów = więcej kasy.



                                                    M.
                                                    Ty na poważnie z tym :?: :?: :?: :?:

                                                    Kończy mi się leasing i się powoli przymierzam właśnie do szmelcwagena paska 20 tdi 190 km .... ale jak to prawda to chyba pójdę w Mazdę 6 :wink:


                                                    Ponieważ AdBlue krystalizuje przy -11,5 st. C, zbiornik w samochodzie jest ogrzewany.

                                                    Ku...a rzeczywiście - i oni chcą to u nas sprzedawać :roll:

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...