heh, na sąsiednim forum porównują Rapida do Audi A6, więc nie brakuje takich mistrzów...
Nowy Passat B8
Zwiń
X
-
Spokojnie... Nie wiem po co się brandzcujecie łapaniem za słówka... Przecież kolega feels3, napisał o tym ze Passat jest i będzie o klasę wyżej od jakiejkolwiek octavi - i pod tym ja tez się podpisuje! Nikt nie chce nikomu udowadniać bzdur. Jest mowa o podobnym układzie i pomyśle na konsole nie żadko o tych samych guzikach i przełącznikach. Jeżdżąc rok O3 po zajęciu miejsca za sterami B8 masz wyrazenie ze gdzieś już to widziałeś.
Jestem daleki od wielbienia O3 nie mam zamiaru głosić herezji. Oceniam tylko pierwsze odczucia - to wszystko.
Komentarz
-
-
Dokladnie tak, wsiada sie do Paska jak do wiekszej, lepszej O3.
Za duzo podobienstw miedzy tymi autami jesli chodzi o wnetrze, widac bardzo duze pokrewienstwo. Jest "tylko" lepiej, wiecej, ciszej itp. Ale to wciaz wiecej tego samego.
Jesli chodzi o O3, to ja na swoja narzekam jak malo kto , dlatego przymierzam sie czesto do innych aut, ale mimo iz Passat sprawa wyraznie lepsze wrazenie niz O3 to bym po latach jazdy moja Octavia, nie kupil go, raczej szukal bym czegos zupelnie innego niz "lepszej" O3, za sporo wieksza kase.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez feels3raczej szukal bym czegos zupelnie innego niz "lepszej" O3Zamieszczone przez lukrysTeż bym szukał czegoś całkiem innego..
mimo wszystko styl vw jest ok , bez tych świecidełek itd. chodzi mi o wnętrze.
choć z tym piano to trochę pojechali, szkoda ze niema na co go wymienić zdaje się..
no może laguna mi się jeszcze podoba..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Jakby komuś przyszło do głowy napalić się na mocniejszego diesla, 2.0 TDI 190 KM lub 2.0 BiTDI 240 KM, a nie mieszka w strefie z temperaturami śródziemnomorskimi, to polecam najpierw poczytać czym jest układ DPF z SCR - Selective Catalytic Reduction - oraz dodatek AdBlue.
Witamy zasraną normę EURO 6 w mocnych dieslach...
M.666 4U
Komentarz
-
-
Aha.. no w USA VW juz to ma od dawna wiec chociaz technologie maja opracowana i nie beda eksperymentowac.
A sam system to nie jakas tragedia. We francuskich dolewke robilo sie chyba przy 60 czy nawet przy 120 tysiacach - choc sam plyn byl dosyc drogi - jakies 500 zl. Plus tego jest taki, ze czastki sa neutralizowane w nizszych temperaturach i prawdopodobnie wymuszone wypalanie nie bedzie tak czeste.
Komentarz
-
-
Mówię - poczytajcie, a się załamiecie.
Nie chodzi o dolewkę płynu do DPF = FAP, jak we Francuzach. Tylko o drugi wlew i zbiornik mocznika w samochodzie - taki kilkudziesięciolitrowy... Spalanie na poziomie 5% zużycia paliwa. Teoretycznie ma starczać od przeglądu do przeglądu, w praktyce kierowca otrzymuje drugi wlew i zadanie dolania sobie samodzielnie gdyby skończyło się wcześniej.
I najlepsze - to nie może zamarznąć, bo jak się skrystalizuje, to już poważny serwis. Krystalizacja następuje przy -11 st.C. Dlatego zbiornik AdBlue będzie stale ogrzewany. Na pewno czerpiąc prąd z aku. Można się zatem domyślać, że parę dni mrozów bez jazdy samochodem rozładuje akumulator. No i w zimie nie można wyjąć aku z auta. Dziękuję za uwagę.
tu jest to opisane na przykładzie Insigni http://opel.dixi-car.pl/silnik-20-diesel-adblue.htm
(w przyszłym roku z oferty Opla wylatuje silnik 2.0 CDTi BiTurbo 195KM, bo nie spełnia EURO 6 i zastępują go tym ustrojstwem)
Nigdy nie byłem zwolennikiem teorii spiskowych, ale ta cała "ekologia" zaczyna sprowadzać się do tego, by zmusić ludzi do kupowania benzyn. A te palą więcej litrów / 100 km. Benzyna kosztuje tyle co ON. Więcej sprzedanych litrów = więcej kasy.
M.666 4U
Komentarz
-
-
ano, jednak zupelnie inne rozwiazanie i wystepuje niejako obok zwyklego DPF... Ale nie wydaje mi sie, zeby ten zbiornik mogl byc ciagle ogrzewany. Za duzo energii by to pochlonelo. Obstawiam, ze raczej grzanie zacznie sie po odpaleniu auta - a dotrysk rozpocznie sie dopiero po jakims czasie, gdy plyn juz sie odkrystalizuje. Pocieszajace natomiast jest, ze samemu mozna dolac i plyn jest bardzo tani. 2zl za litr.
Komentarz
-
-
We wlewie paliwa jest wlew na plyn AdBlue.
Nie jest to nic nowego w grupie VAG. Od kilku lat kilka modeli Audi ma wlew na mocznik.
Zamieszczone przez Chris11Niemcy nie kupują diesla po to, żeby stał.
Komentarz
-
-
Nijak mi się to nie zgadza.
Musiałbym jeździć ponad dwa razy więcej, żeby dobić do niecałych 30tys km, a tyle to naprawdę nie mam gdzie ujeżdżać.
Pewnie, jakbym mieszkał w Niemczech, gdzie do pracy 50km, do sklepu 50km i do rodziny kolejne 100km (chociaż to akurat w Polsce też może mieć miejsce ), to sprawa wyglądałaby inaczej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez beavisoMówię - poczytajcie, a się załamiecie.
Nie chodzi o dolewkę płynu do DPF = FAP, jak we Francuzach. Tylko o drugi wlew i zbiornik mocznika w samochodzie - taki kilkudziesięciolitrowy... Spalanie na poziomie 5% zużycia paliwa. Teoretycznie ma starczać od przeglądu do przeglądu, w praktyce kierowca otrzymuje drugi wlew i zadanie dolania sobie samodzielnie gdyby skończyło się wcześniej.
I najlepsze - to nie może zamarznąć, bo jak się skrystalizuje, to już poważny serwis. Krystalizacja następuje przy -11 st.C. Dlatego zbiornik AdBlue będzie stale ogrzewany. Na pewno czerpiąc prąd z aku. Można się zatem domyślać, że parę dni mrozów bez jazdy samochodem rozładuje akumulator. No i w zimie nie można wyjąć aku z auta. Dziękuję za uwagę.
tu jest to opisane na przykładzie Insigni http://opel.dixi-car.pl/s...esel-adblue.htm
(w przyszłym roku z oferty Opla wylatuje silnik 2.0 CDTi BiTurbo 195KM, bo nie spełnia EURO 6 i zastępują go tym ustrojstwem)
Nigdy nie byłem zwolennikiem teorii spiskowych, ale ta cała "ekologia" zaczyna sprowadzać się do tego, by zmusić ludzi do kupowania benzyn. A te palą więcej litrów / 100 km. Benzyna kosztuje tyle co ON. Więcej sprzedanych litrów = więcej kasy.
M.
Kończy mi się leasing i się powoli przymierzam właśnie do szmelcwagena paska 20 tdi 190 km .... ale jak to prawda to chyba pójdę w Mazdę 6 :wink:
Ponieważ AdBlue krystalizuje przy -11,5 st. C, zbiornik w samochodzie jest ogrzewany.
Ku...a rzeczywiście - i oni chcą to u nas sprzedawać :roll:
Komentarz
-
Komentarz