Jezeli cena auta jest nie istotna, to ja nie wiem nad czym sie zastanawiac Tylko diesel
Nowy Passat B8
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ukukJezeli cena auta jest nie istotna, to ja nie wiem nad czym sie zastanawiac Tylko dieselO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idas
Ehhh...musze usiasc i przeliczyc, albo zbudowac nowa konfiguracje.
Ja zawsze przy takich rozterkach nie rozumiem po co ktoś się pyta "jak to jeździ"? Każdy ma własne potrzeby i odczucia. A jak kupujesz auto za prawie 150 kawałków w katalogu to chyba naturalne jest że jazda kilkugodzinna powinna być norma jeśli sobie klient życzy.
Przejechać się dalej i zobaczyć, spalanie też.
Nie da się? Nie ma takich wersji silnikowo/skrzyniowych?
Komentarz
-
-
Alonzo_, moze to i najlepsze wyjscie. Podzwonie sobie po salonach i zobaczymy.
Z drugiej strony na wszelkie opinie jestem otwarty.
Czy ten 1.8TSI 180KM to jest zupelnie cos innego, niz to ze Skody?
[ Dodano: Sro 22 Kwi, 15 11:14 ]
Dobra ide przejechac sie 2.0TDi 150KM pod koniec tygodnia. Tylko takie jednostki sa dostepne.
No i ponoc 1.8TSI 180KM to zupelnie nowa sprawa.
[ Dodano: Sro 22 Kwi, 15 11:16 ]
Tak na prawde to zaczynam sie lekko zastanawiac. Najbardziej liczy sie dla mnie moc. Nie chce slabego silnika. Z drugiej sprawy chcialem pojezdzic DSG, bo potencjalnie w korkach wraz z ACC mozna miec prawie automatyczne auto.
Ale biorac 2.0TDi 190KM musialbym pojsc w manuala...czy warto? Dociska mnie limit kilometrow. Musialbym go zwiekszyc do 150000km, a to oznacza nizsza cene auta (narzucony limit).VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
To czy automat czy manual to już tylko od Ciebie zależy w sensie co wolisz.
Przyznam, że nie łapie kryteriów u Ciebie.
Rozumiem, że to auto służbowe? Masz budżet i kombinujesz co najlepiej?
Hmmm ale w takim razie co z tym spalaniem/ kasztami paliwa? Dlaczego to tak istotne? Jak to jest? Chodzi rzeczywiście o koszty paliwa czy o zasięg, czy jak?
Komentarz
-
-
Tia to jest sluzbowe. Mam po prostu limit na wartosc auta + miesieczny limit na paliwo + kilka wariantow limitu km na okres leasingu. Zatem kombinuje jak miec najwiecej i nie doplacac do benzyny/ropy :twisted:
Cala konfiguracja, czy marki/modele to moj wybor. Mam sie po prostu zmiescic.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
idas, to weź sobie full wypas 1.6TDI ale tak na poważnie to TDI jakbyś nie szalał na autostradzie to nie spali Ci więcej jak 7-8l/100km (testowałem wprawdzie Mondeo 2.0 140 KM przez PL,DE i praktycznie cały czas trzymając 200km/h spalał okolice 7-7.5l/100km w 4 osoby + bagaże)Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
idas nie wiem czym się zajmujesz ale jeśli jest tak, to ja brałbym ropola. Skoro koszty paliwa są istotne, inaczej - masz większy limit km wtedy w miesiącu przy dizlu to możesz/nie musisz zakładam więcej wylatać= więcej szansy na jakieś udane interesy= więcej kasy do kieszeni. Jeśli to tak prosto u Ciebie działa...
Wolałbym odpuścić coś na wypasie ale jednak wziąć ropola.
I wziąłbym DSG (bo tego nie miałem nigdy tylko raz zwykłe ASB - a już się starzeję. Ale to IMO)
Komentarz
-
-
A tak na marginesie, to ceny Passata poszly w gore. Konfigurator nie jest zaktualizowany od jakiegos czasy. Mysle ze gdzie ~2% trzeba doliczyc.
[ Dodano: Sro 22 Kwi, 15 12:55 ]
Alonzo_, auto nie ma zwiazku z praca. Ot po prostu benefit. Nie wykorzystuje go do celow zarobkowych/zawodowych.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasAdamB, 200km/h i spalanie 7-7,5 litra/100km?Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBgreg505, w mojej OIII też ON sobie dopisuje aby nie było na minusie :wink:
Nowsze, oszczedniejsze mondeo z 2.0 TDCI pod maska pali przy 150km/h prawie 9l.
Black magic
Komentarz
-
-
greg505, no ok niezbyt precyzyjnie i profesjonalnie. Ale ile TSI spali w takich lub podobnych warunkach gdzie postoje i tankowania trzeba nadrabiać?? 6l?? czy 10 może 12??? To i tak jest bardzo szybkie tempo jazdy i pewnie max warunki w jakich kolega idas będzie jeździł.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBgreg505, no ok niezbyt precyzyjnie i profesjonalnie. Ale ile TSI spali w takich lub podobnych warunkach gdzie postoje i tankowania trzeba nadrabiać?? 6l?? czy 10 może 12??? To i tak jest bardzo szybkie tempo jazdy i pewnie max warunki w jakich kolega idas będzie jeździł.
Nie da sie tego okreslic ile spali TSI, bo warunki sa zmienne.
Przy sredniej predkosci 125 na tempomacie pewnie by wyszlo 6l,
ale przy sredniej predkosci 125 z nadganianiem do tych 200 km/h moze byc od 7 do XBlack magic
Komentarz
-
-
I ile będzie ciągłego gnania 200/h?
I tak średnia wyjdzie spokojnie 120-140 km/h z kompa z każdej dłuższej traski albo i niżej. Chyba, że w nocy tylko lata. Ale wtedy chłopcy radarowcy też nie śpią..
Jest trasa i trasa. Jest noga i noga no i auto.
Ja mogę pochwalić się wynikiem 5,1 chyba albo 5,3 z tankowania liczone na trasie 1800km większość autostradowe 130-150 +/- 10-15km. Pod 200 nie latam ale to i tak niezły wynik IMO w niemałym aucie zapakowanym na ful i 4 osobami. Aucie z małym silnikiem co w trasie nie jest oczywistą zaletą w temacie spalania.
6-8 l/100 obstawiałbym średnio w 2.0 TDI VAGu w dłuższym okresie licząc z tras spalanie. Zależy też jakie ciężkie zelówki ma idas...
Ale nadal będę przy swoim - wziąć gablotę na solidne testy i będzie najbardziej wiarygodny pogląd na temat.
Komentarz
-
-
Alonzo_, od Krakowa do granicy w Jędrzychowicach utrzymywana prędkość na poziomie 170-180kmh. Przez DE 180-200km/h i ostatnie 60km w Austrii 90-120km/h. Nie licząc tego że trzeba gdzieś zwolnić, zapłacić zjeść, ktoś przyblokuje. Co nie zmieni faktu że to dość szybkie tempo i kolega zakładający temat raczej szybciej nie będzie jeździł.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
Komentarz