o to chodzi..o to chodzi..
a z tym grillem też masz racje całkowitą , jedyna rzeczą która nie pasowała to pomarańczowe kierunki z przodu w niektórych wersjach../a może we wszystkich :? /
ten grill chyba w highlinie był..
syn mojego klienta pracuje w centrali Skody. Był już jakiś czas temu na prezentacji kolejnego modelu Superba i jak opowiedział ojcu jak będzie wyglądało to nowe auto to ten zdecydował, że sprzedaje swoje A6 i czeka na pierwsze egzemplarze
A co miał mi mówić więcej. Podobno będzie zajefajne auto. Mój klient ma firmę która robi rocznie ponad 50 mln EUR obrotu i do tej pory jeździł zawsze tylko Audi, jak na Czecha potrafi się ubrać i wiem, że ma dobry gust. To, że zmieni Audi na Skodę dla mnie jest świadectwem tego, że w aucie typu Superb będzie postęp czego IMO nie da się powiedzieć o Octavii.
Właśnie dzisiaj zakupiłem nowy "Motor". Są tam kolejne wizualizacje nowego Superba i chyba w końcu dosyć mocno zbliżone do tego, czego możemy się spodziewać.
A wygląda ciekawie.
Właśnie dzisiaj zakupiłem nowy "Motor". Są tam kolejne wizualizacje nowego Superba i chyba w końcu dosyć mocno zbliżone do tego, czego możemy się spodziewać.
A wygląda ciekawie.
te wizualizacje byly juz w Motorze mniej wiecej miesiac temu.
Niestety limuzyna na nich wyglada tak sobie... jak powiekszona Octavia. Na dodatek ma tak wykrojone szyby jakby miala miec zamiast srebrnych listew dookola szyb tylko ten dolny pasek jak w Octavii.
Co do teorii, ze ktos sprzedaje Audi A6 zeby kupic Skode Superb, ktorej jeszcze nie ma, to brzmi oczywiscie wspaniale, ale primo ze to Audi A6 to moze ma sporo wiosen na karku, a poza tym sorry - ale ani Passat, ani Superb w porownaniu z Audi A6 czy BMW 5 raczej duzych szans na popularnosc nie maja. Nie ta liga. Przynajmniej na razie.
Ps. osobiscie bym chcial, zeby S3 byl SUPER - bo bede mial co kupic... ale podejrzewam, ze to bedzie miedzy S3 a S2 troche jak z najnowszym Passatem i jego dotychczasowym modelem - czyli niby cos nowego, ale w sumie jakiejs rewolucji brak. I chyba pewnie o to chodzi skoro ludzie kupuja.
Ps.2 w nowym Motorze pisza, ze S3 ma bys nizszy od S2 (czyli jak miedzy Passatami) tyle ze napisali ze to ma byc miedzy 3 a 5 cm (pisza ze to malo..) a to akurat byloby bardzo duzo...
a poza tym sorry - ale ani Passat, ani Superb w porownaniu z Audi A6 czy BMW 5 raczej duzych szans na popularnosc nie maja. Nie ta liga. Przynajmniej na razie.
Porównajmy rankingi sprzedaży i się okaże, które auto cieszy się większą popularnością.
Dedykowane są dla różnych odbiorców, więc nie ma tutaj co zestawiać marki premium z autami dla przedstawicieli handlowych średniego szczebla.
Zamieszczone przez marlej108
ale podejrzewam, ze to bedzie miedzy S3 a S2 troche jak z najnowszym Passatem i jego dotychczasowym modelem - czyli niby cos nowego, ale w sumie jakiejs rewolucji brak.
Jak to w VW bywa stylistyka pozostaje ewolucją, a nie rewolucją, stąd nie ma się co nastawiać na designerski polot. SIII będzie większą OIII i już.
Największe różnice będą dotyczyły zapewne nowinek technologicznych: światła LED, wyświetlacz LCD zamiast zegarów, kolejny fantazyjnie ukryty parasol , itd...
Jak ktoś chce szaleństwa stylistycznego, to faktycznie musi patrzeć w stronę Koreańców - wszak oni wciąż się rozwijają.
Wywiązała się dyskusja B6 vs. B7 vs. B8 i jak dla mnie to B6 szału nie robi natomiast B7 bardzo mi się podoba zupełnie inna stylistyka niż w poprzednich Paskach jakbym miał za co to bym B7 kupił
[ Dodano: Pon 01 Gru, 14 16:45 ]
B8 też mnie nie porywa z tej trójki to zdecydowanie B7
Hehe, a mi sie wlasnie B6 bardzo podobal - czarny z tymi wszystkimi chromami i pieknym (a dla innych pewnie paskudnym) chromowanym wielkim grillem. Do tego bezowe wnetrze z elementami drewna... Za to B7 byl dla mnie juz brzydszy.
A co do lepszosci S3 nad S2... to tez spokojnie - juz VAG nie raz pokazal jak umie "ulepszyc" nowszy model... i "zoptymalizowac" swoje koszt produkcji.
Nie wiem czy wiecie ale juz Laguna przetarla szlaki jezeli chodzi o tylna belke w klasie sredniej
Po ostatnich wyskokach jestem wrecz pewien ze S3, to bedzie beczka miodu, z jedna czy dwiema lyzkami dziegciu. Kwestia tego z jak duzych lyzek VAG tym razem skorzysta
Po modelach B6 paska, Golfera V, O2, VW/Skoda weszli w etap "stylu drwala" (modne się to podobno robi np w stylizacji mężczyzn ostatnio...podobno) . Tnąc koszty oprócz rewelacyjnej już jak widzimy w O3 platformy MQB zwolnili większość z bujniejszą fantazją stylistów/projektantów, pozostałej garstce okroili czas/środki na "twórcze myślenie" a Ci wzięli siekiery i ociosali to i owo dla jaj z kawałka drewna. Miały być jaja a tu pechowo dla nich spodobało się to szefom i mamy to co mamy :lol:
W sumie SII do tego nie pasuje za cholerę.
Pisałem to też wiele razy, że ja się podobnie jak Chris11 spodziewam większej O3, żadnych fajerwerków, nie łudzę się na nic w stylu A6C7 - choć niektóre wizualizacje jakoś mi tam "zakręcały". Jest grzanie widza a efekt będzie słaby IMO. Znaczy zależy jak dla kogo oczywiście - dla mnie słaby. Bo fanom stylistyki VW/Skoda będzie się zapewne jednak podobać.
A co do zmiany A6 na niewiadomego superB-a (mając świadomość "postępu" dokonanego między O2 a O3) to chyba jedynie gdy się te audi zmienia po 10 latach a w kieszeni kryzys.
Nawet stare C6 po 300-400 kkm zadbane potrafi nie trzeszczeć, być ciche na zawiasie , być lepiej wyciszone od dołu i góry niż SII np. To moje porównanie gdy przejechałem się takim nastukanym ale technicznie sprawnym kombiakiem kumpla.
A gdybym miał C7 i zrobił taki myk jak ten Pan to - chyba sam bym się zarejestrował do lekarza po takim czymś :wink: Chyba, że mając siana będąc Czechem mającym sentyment do skody kupiłbym ale jako kolejne moje aut, powiedzmy z sentymentu, fanaberii, jako auta dla kadry menedżerskiej w swojej firmie.
Hotrian się nie wkurzaj :wink: - takie moje przemyślenia ale może to ja dziwny jestem.
Pytanie może i śmieszne ale nie wiem - ten B8 kiedy będzie w salonach do pomacania ?
Zamieszczone przez marlej108
Hehe, a mi sie wlasnie B6 bardzo podobal - czarny z tymi wszystkimi chromami i pieknym (a dla innych pewnie paskudnym) chromowanym wielkim grillem. Do tego bezowe wnetrze z elementami drewna...
mmm, mmmm, mmmm, PYCHA!!!!!
(no może bez tego drzewa) ale popieram kolegę....no i sedan :wink:
Nawet stare C6 po 300-400 kkm zadbane potrafi nie trzeszczeć,
oczywiście , są świetne jak nie miały poważniejszego wypadku. octavia taki komfort osiągnie w modelu 7-8 :diabelski_usmiech
teraz jeździłem a6 w kombi ale jeszcze w starszej budzie 2002r , kompletny full /ma chyba wszystko co wtedy było możliwe/ kolega sobie sprowadził z uszkodzonym 2.5tdi /kolega mechanik/ . za 18tys ma piękne auto sprowadzone bezpośrednio od właściciela . przebieg 370tys , a jeździ się jak nówką.., i dalej ma piękny zapach skóry.. , dźwięk silnika..
eeech...co tu gadać.. :roll:
oczywiście , są świetne jak nie miały poważniejszego wypadku. octavia taki komfort osiągnie w modelu 7-8 :diabelski_usmiech
leszekmw w modelu 7-8 Octa rzeczywiście nie będzie trzeszczeć ani dudnić. Bo nie będzie miało co. Rama z bambusa, karoseria z papieru. Tylko szeleścić będzie wiater i pipiewrdywać silnik 0,125 cm3 z 4 mikroturbinami. Ale będzie miała 900 kg, bagażnik 750 l i kupe tanich elektro-bajerów.
Komentarz