Zamieszczone przez Kris86
Nowa Toyota Avensis
Zwiń
X
-
Pozdrawiam
Northeusz
-
-
Kris86
Zamieszczone przez NortheuszNie każdy musi posiadać definicję przyjemności z jazdy rozumianą jako "przyspieszenie od 1250 rpm na 6-tym biegu, z zapartym tchem i wywiniętymi gałkami ocznymi" . Toyoty posiadają silniki wolnossące o wiadomej charakterystyce i kupujący doskonale to wiedzą, a sądzę że celowo kupują właśnie takie samochody z takimi silnikami - wypróbowanymi jednostkami nie sprawiającymi problemów. Jeden woli przyspieszenie, a drugi woli pewny silnik, który po 200 kkm dopiero się dotrze, i jak wierny koń - zawsze dowiezie
Komentarz
-
Zamieszczone przez Kris86Byle żeby tylko nie trzymali się kurczowo lewego pasa i nie wyprzedzali kilku samochodów na trasie :P Sam nie mam co prawda mocnego silnika, ale wbrew temu co można myśleć bardzo dobrze radzi sobie na trasie z dwójką dorosłych, a przynajmniej o niebo lepiej niż wolnossące 1.8 120 KM od RenaultaPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Kris86
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez Kris86Byle żeby tylko nie trzymali się kurczowo lewego pasa i nie wyprzedzali kilku samochodów na trasie :P Sam nie mam co prawda mocnego silnika, ale wbrew temu co można myśleć bardzo dobrze radzi sobie na trasie z dwójką dorosłych, a przynajmniej o niebo lepiej niż wolnossące 1.8 120 KM od Renaulta
Komentarz
-
Kolega z pracy ma od nowości Avenę III z 2009 r kombi, 2,2 D-4D i nastukane do teraz 160 kkm. W związku z tym że używa go do celów służbowych to i ja często nią jeżdżę (wczoraj i dzisiaj - na ten przykład). Zgadzam się, że plastiki kiepsko wyglądają, ale za to nie skrzypią jeszcze. Kolega mówi na niego, że to wół roboczy - i tak jest. Nic się jeszcze nie zepsuło - NIC! Silnik jak dla mnie rewelacyjny. Przeszkadza mi twarde i głośne zawieszenie. Jednym słowem nazwałbym ten samochód jako - SUROWY. Bez zbędnych wodotrysków. Robi to co ma robić i to mi się podoba.Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
piociel, doradź koledzy żeby profilaktycznie zorientował się w możliwości wymiany gwarancyjnej bloku silnika (nawet jeśli jeszcze nic nie wskazuje na uszkodzenie uszczelki głowicy/tulei cylindrowych).
Ma na to już niewiele czasu, bo Toyota wykonuje ją nieodpłatnie w autach do 7 lat i 160kkm (jeśli serwisowana w ASO).
Komentarz
-
Komentarz