Nowa Toyota Avensis

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Northeusz
    RS
    • 2010
    • 1677
    • Octavia I (1U2)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM

    #26
    Zamieszczone przez Kris86
    Ale o przyjemności z jazdy czy w miarę rozsądnym spalaniu można zapomnieć Co to za frajda naciskać do oporu na gaz, silnik wyje a samochód i tak nie przyspiesza? :P
    Nie każdy musi posiadać definicję przyjemności z jazdy rozumianą jako "przyspieszenie od 1250 rpm na 6-tym biegu, z zapartym tchem i wywiniętymi gałkami ocznymi" . Toyoty posiadają silniki wolnossące o wiadomej charakterystyce i kupujący doskonale to wiedzą, a sądzę że celowo kupują właśnie takie samochody z takimi silnikami - wypróbowanymi jednostkami nie sprawiającymi problemów. Jeden woli przyspieszenie, a drugi woli pewny silnik, który po 200 kkm dopiero się dotrze, i jak wierny koń - zawsze dowiezie
    Pozdrawiam
    Northeusz

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Northeusz
      Nie każdy musi posiadać definicję przyjemności z jazdy rozumianą jako "przyspieszenie od 1250 rpm na 6-tym biegu, z zapartym tchem i wywiniętymi gałkami ocznymi" . Toyoty posiadają silniki wolnossące o wiadomej charakterystyce i kupujący doskonale to wiedzą, a sądzę że celowo kupują właśnie takie samochody z takimi silnikami - wypróbowanymi jednostkami nie sprawiającymi problemów. Jeden woli przyspieszenie, a drugi woli pewny silnik, który po 200 kkm dopiero się dotrze, i jak wierny koń - zawsze dowiezie
      w pełni się zgadzam, że każdy potrzebuje co innego Byle żeby tylko nie trzymali się kurczowo lewego pasa i nie wyprzedzali kilku samochodów na trasie :P Sam nie mam co prawda mocnego silnika, ale wbrew temu co można myśleć bardzo dobrze radzi sobie na trasie z dwójką dorosłych, a przynajmniej o niebo lepiej niż wolnossące 1.8 120 KM od Renaulta

      Komentarz

      • Northeusz
        RS
        • 2010
        • 1677
        • Octavia I (1U2)
        • AUM 1.8 20VT 150 KM

        #28
        Zamieszczone przez Kris86
        Byle żeby tylko nie trzymali się kurczowo lewego pasa i nie wyprzedzali kilku samochodów na trasie :P Sam nie mam co prawda mocnego silnika, ale wbrew temu co można myśleć bardzo dobrze radzi sobie na trasie z dwójką dorosłych, a przynajmniej o niebo lepiej niż wolnossące 1.8 120 KM od Renaulta
        To jeszcze tylko napisz jak to się ma do zawodności/niezawodności Toyoty, o co pytał Marley :lol:. Wolnossakiem też da się pomykać bez problemów, tak samo jak superdoładoładowanym jeździć jak ostatnia pi...a i zależy to bardziej od kierowcy, niż wizerunku marki
        Pozdrawiam
        Northeusz

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez Northeusz
          Zamieszczone przez Kris86
          Byle żeby tylko nie trzymali się kurczowo lewego pasa i nie wyprzedzali kilku samochodów na trasie :P Sam nie mam co prawda mocnego silnika, ale wbrew temu co można myśleć bardzo dobrze radzi sobie na trasie z dwójką dorosłych, a przynajmniej o niebo lepiej niż wolnossące 1.8 120 KM od Renaulta
          To jeszcze tylko napisz jak to się ma do zawodności/niezawodności Toyoty, o co pytał Marley :lol:. Wolnossakiem też da się pomykać bez problemów, tak samo jak superdoładoładowanym jeździć jak ostatnia pi...a i zależy to bardziej od kierowcy, niż wizerunku marki
          I znowu muszę się zgodzić :P nie mogę z Tobą dyskutować, bo co chwilę muszę Ci przyznawać rację :P

          Komentarz

          • piociel
            Rider
            • 2010
            • 526
            • Volkswagen

            #30
            Kolega z pracy ma od nowości Avenę III z 2009 r kombi, 2,2 D-4D i nastukane do teraz 160 kkm. W związku z tym że używa go do celów służbowych to i ja często nią jeżdżę (wczoraj i dzisiaj - na ten przykład). Zgadzam się, że plastiki kiepsko wyglądają, ale za to nie skrzypią jeszcze. Kolega mówi na niego, że to wół roboczy - i tak jest. Nic się jeszcze nie zepsuło - NIC! Silnik jak dla mnie rewelacyjny. Przeszkadza mi twarde i głośne zawieszenie. Jednym słowem nazwałbym ten samochód jako - SUROWY. Bez zbędnych wodotrysków. Robi to co ma robić i to mi się podoba.
            Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
            Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

            Komentarz

            • AdamB
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 8030
              • Octavia IV (NX3)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #31
              Zamieszczone przez piociel
              Kolega z pracy ma od nowości Avenę III z 2009 r kombi, 2,2 D-4D i nastukane do teraz 160 kkm.
              Niedługo się skończy sielanka z silnikiem :szeroki_usmiech
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz

              • Agamek12
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 9935
                • Ford

                #32
                piociel, doradź koledzy żeby profilaktycznie zorientował się w możliwości wymiany gwarancyjnej bloku silnika (nawet jeśli jeszcze nic nie wskazuje na uszkodzenie uszczelki głowicy/tulei cylindrowych).
                Ma na to już niewiele czasu, bo Toyota wykonuje ją nieodpłatnie w autach do 7 lat i 160kkm (jeśli serwisowana w ASO).
                Adam... Używam:
                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                Passek: B6 175KM/366Nm

                Komentarz

                • piociel
                  Rider
                  • 2010
                  • 526
                  • Volkswagen

                  #33
                  Agamek12, to dotyczy aveny I oraz II sprzed 2008 o ile zdążyłem się zorientować
                  Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                  Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                  Komentarz

                  • Agamek12
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 9935
                    • Ford

                    #34
                    piociel, to dotyczy Ave T25 2.0d4d po liftingu (czyli 126km), T25 2.2d4d (przed i po FL) oraz T27 2.0d4d i 2.2d4d. Tak piszą na forum modelu.
                    Adam... Używam:
                    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                    Passek: B6 175KM/366Nm

                    Komentarz

                    • AdamB
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 8030
                      • Octavia IV (NX3)
                      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez piociel
                      Agamek12, to dotyczy aveny I oraz II sprzed 2008 o ile zdążyłem się zorientować
                      _________________
                      Też tak myślałem, ale jak zasięgnąłem informacji u źródła to odpuściłem Avensisa
                      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                      Komentarz

                      Pracuję...