OK to prosiłbym Cie o info jak trochę na tych amorach pojeździsz, bo u mnie na liczniku stuknęło 160 tys. km na fabrycznych amorach, także po mału zastanawiam się nad nowymi i przymierzam się do KYB Exel-G.
Amortyzatory
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez aronusprzymierzam się do KYB Exel-G
Zamieszczone przez aronusna liczniku stuknęło 160 tys. km na fabrycznych amorach
ja swoje wymieniłem przy 120tyś i pomimo że były gaz/olej to zaden po wyjęciu nie wstawał i mozna je było jednym palcem wcisnąć
Komentarz
-
-
a ja chyba zajeździłem kyb excel-g - zrobiłem na komplecie 130 tysi i dosłownie jestem w stanie powiedzieć, że albo byłem ślepy i głuchy na wszelkie dotychczasowe sygnały, albo zdechły właśnie podczas wycieczki na majówkę - nagle auto zaczęło się wyraźnie gorzej zachowywać przy manewrach, abs nagle kopie przy praktycznie każdym nie-emerytalnym hamowaniu. tak czy siak jestem pewien, że zakładam excel-g ponownie - to tak jako forumowa, niesponsorowana reklama ww. amorów
Komentarz
-
-
krótkie pytanko do znających się na mechanice: wymieniając amory co jeszcze się wymienia - odboje? coś jeszcze?
ztcw to muszę poza amorami kupić to: http://www.ceneo.pl/16332593 (przód)
oraz to http://www.motointegrator.pl/produkt...-kayaba-915400 (tył)
poprawcie mnie, proszę, jeśli się mylę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czernobylkrótkie pytanko do znających się na mechanice: wymieniając amory co jeszcze się wymienia - odboje? coś jeszcze?
ztcw to muszę poza amorami kupić to: http://www.ceneo.pl/16332593 (przód)
oraz to http://www.motointegrator.pl/produkt...-kayaba-915400 (tył)
poprawcie mnie, proszę, jeśli się mylę
Z przodu wypadało by wymienić łożyska amortyzatora
i poduszki amortyzatora
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez elemenateurJeśli po wymianie wyszły takie kwiatki, to nie ma się nad czym zastanawiać i robić geometrię.
wlasnie sa jakies patenty na rozruszanie sruby? podobno chemia nic nie daje.....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawko80rrZamieszczone przez pedroswlasnie sa jakies patenty na rozruszanie sruby? podobno chemia nic nie daje.....
geo zrobiona
wszystko było ok oprócz zbieznosci. masakryczny zez! auto plywalo tak że myślałem że gumy trzeba wymieniać.
po ustawieniu kierownicą prosto i auto trzyma tor jazdy i nie myszkuje!
jak nowe auto!
Komentarz
-
-
No właśnie, też zapomniałem się pochwalić...
B4 wyszły z auta po ~165 tysiakach.
Teraz za stabilność jazdy odpowiadają KYB ExcelG :diabelski_usmiech
Zobaczymy czy też tyle wytrzymają :twisted:
Moje wrażenia - KYB lepiej wybierają drobne poprzeczne nierówności i ciut szybciej mogę wziąć zakręty, które brałem na poprzednim setupie.
Zatem póki co KYB na +O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Dziwne ale wydaje mi się, że po 42 000 km amortyzatory z tyłu mówią powoli "Pa Pa". Winny jest pewnie mój agresywny styl jazdy. Co brać? Myślę o Sachs Advantage bo z przodu mam takie. (z tyłu miałem Sachs Touring) Może coś innego polecacie? Amortyzator dla mnie musi zapewniać dobry balans pomiędzy prowadzeniem i komfortem. Wszystkie opcje oczywiście w połączeniu ze standardowymi sprężynami. Przebieg 131 000 więc takie zmęczone te sprężyny chyba jeszcze nie są.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBU mnie żona marudzi , że z tyłu twardo na excel-g
AdamB, to nie ma lepszych miejscówek kO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Dziwne ale wydaje mi się, że po 42 000 km amortyzatory z tyłu mówią powoli "Pa Pa". Winny jest pewnie mój agresywny styl jazdy. Co brać? Myślę o Sachs Advantage bo z przodu mam takie. (z tyłu miałem Sachs Touring) Może coś innego polecacie? Amortyzator dla mnie musi zapewniać dobry balans pomiędzy prowadzeniem i komfortem. Wszystkie opcje oczywiście w połączeniu ze standardowymi sprężynami. Przebieg 131 000 więc takie zmęczone te sprężyny chyba jeszcze nie są.
poszukaj ultra sr, strasznie szybko mówią papa
Komentarz
-
-
Ale jaja! W całej Polsce jest jedna sztuka amortyzatora Sachs Advantage na tył. :roll: :lol:Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
Komentarz