Zamieszczone przez PAOLO ESCO
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCODo Subaru możesz śmiało zalewać Motula 8100 X-max 0W-40
Jako, że musiałem zmienić oliwę w Octavii na już bo szykuje mi się dużo jeżdżenia a mam ostatnio kłopot z czasem i udało mi się dosłownie wcisnąć na wymianę, chwilowo zdecydowałem się na Mobil New Life 0W40
konkon soryy, że tym razem nie od Ciebie :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotraintaki olej jeździ tymczasem w bagażniku i będzie zalany w Imprezie po serwisie
Zamieszczone przez hotrainzdecydowałem się na Mobil New Life 0W40
Zamieszczone przez dimpasJakie są zalecane lepkości oleju do silnika 1.4 CGGA z 2012 roku? Czy jest potrzeba stosowania w nim olejów typu ACEA C3, czy nie ma takich ograniczeńZałączone plikiPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainZamieszczone przez PAOLO ESCODo Subaru możesz śmiało zalewać Motula 8100 X-max 0W-40
Jako, że musiałem zmienić oliwę w Octavii na już bo szykuje mi się dużo jeżdżenia a mam ostatnio kłopot z czasem i udało mi się dosłownie wcisnąć na wymianę, chwilowo zdecydowałem się na Mobil New Life 0W40
konkon soryy, że tym razem nie od Ciebie :?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dimpasKtóry 0w-30 byś polecił
Co do 0W30 to:
- LazerWay V 0W30
- Fuchs Supersyn 0W30
- Motul X-Lite 0W30
- ELF EXCELLIUM FULL TECH 0W30 = TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W-30
- Ravenol SSO 0W30
- Valvoline SynPower 0W-30
- LIQUI MOLY SYNTHOIL LONGTIME 0W30 (jest już dostępny w PL)
- NESTE CITY PRO A5/B5 0W30 (dobry olej ale nie posiada specyfikacji VW).
Wybór nalezy do Ciebie - wg. uznania.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainna szczęście tego w starej formuleOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOmożesz śmiało zalewać Motula 8100 X-max 0W-40
BTW. Wczoraj byłem z kuzynem na oględzinach autka i zakupił Subaru Imprezę 2.0 150KM 107 tyś. km przebiegu, do tej pory jeździła na Castrolu 5w30, a teraz co mu doradzić? Lepiej 5W30, czy na zimę wlać 0W40, a może 0W30 jakieś?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez parasiteco powiesz o zalaniu go do starego AGRa na zimę?
Zamieszczone przez parasitezakupił Subaru Imprezę 2.0 150KM 107 tyś. km przebiegu, do tej pory jeździła na Castrolu 5w30, a teraz co mu doradzić?
Czytaliście wątek http://www.forum.subaru.pl/index.php...age__st__10725 z tego co wiem to u kolegi AdaSch z forum Subaru ten Motul się sprawdza. Jak kuzyn kupi "nowego" Motula z ACEA A3/B3; API SN i wysokim TBN oraz HTHS - nie powinno być problemów, dodatkowo Motul powinien mu domyć pozostałości po poprzednim oleju , jeżeli takowe będą. Ja bym zapewne też do tago silnika zalał coś z 0W40, czy Motula? - możliwe, ew może coś innego :roll:
ps. o oleju do diesla ...piszemy w wątku "olej do TDI" ;
- zapytanie o olej do subaru najlepiej skierować na w/w wątek Subaru, gdzie możecie liczyć na konkretne odpowiedzi kolegów ... PW.
--------------------------------------------
konkon - dzięki za sprostowanie :wink:PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedroskij w mrowisko...
podbijam - Mobil 1™ ESP 0W-30 http://www.mobil.com/UK-English/Lube...ESP_0W-30.aspx Eneos Premium Ultra 0W30 http://www.eneosoil.pl/PDF/PDS_ENEOS...ra_0W30_PL.pdfPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnZamieszczone przez Hołowczyc20No i gitara :mikolaj oto mi chodziło i swoją drogą ten castrol wygląda całkiem dobrze pod względem parametrów.
ps. nie lubie castrola.
Komentarz
-
-
Podaję za laboratorium VW - badania przeprawadzono i zebrano dane - 17.04.2012r.
System homologacji dla oleju silnikowy VW:
- jest otwarty na dla każdych standardów oleju silnikowego i wszystkie procedury testowe są publiczne;
- dopuszczenia są możliwe dla wszystkich olejów bez zróżnicowania na odmienne procesy produkcji
- ważność homologacji oleju silnikowego jest ograniczona do max 3 lat (liczona od momentu zatwierdzenia)
- ważność danych z badań jest ograniczona do 5 lat
- testy są przyjmowane tylko od niezależnego laboratorium
- pismo urzędowe dotyczące zatwierdzenia zostanie wydane dopiero po procesie zatwierdzania.Załączone plikiPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez TippoCzyli przez rok /15 tysi nie dzieje sie wiele
Jak ktoś ma ochotę na zmiany LL to proszę bardzo...
primo musi miec baze odporna na degradacje czasowa. zostaje na polu bitwy HC ew Cos syntetycznego ale nie estry.
secundo oleje powstały z mysla o ochronie i smarowaniu hydrokinetycznym. biada jesli wystapi tarcie metal metal.
i trzecia teoria musi miec mid lub low saps i przede wszystkim zero polimerow modulujacych lepkosc przy wysokich temperaturach. musi to byc woda by bylo to kompatybilne z filtrami oleju bo 30 kkm to mega szmat czasu . jak filtr sie zasyfi spalonymi dodatkami sludgeowymi to mamy bypassa na filtrze a potem kanaly olejowe nie wiadomo czemu nie transportuja oleju.
moral. oleje wymyślili menagerowie flot i marketingowcy ubrali to w tfu ekologie i eoonomie. bo lepiej zrobic 5 przegladow po 700 niz 10 po 650.
wyjatkiem sa moim zdaniem oleje do pompowtryskow LL. tutaj sa dopakowane bezwzglednie ale kto normalny popmowtryski katuje ll i placi podwojnie za öl?
[ Dodano: Sob 02 Lis, 13 21:56 ]
dodam ze mozna przymknac oko na na 16500 km na x lite i interwal zrobiony w 7 miesiecy niz napawac ignoracnja motoryzacyjna i chodowac maslo pod korkiem robiac po 3 km od znego startu bo tutaj zabijemy kazdy olej i 7000 km juz slabo widze zwlaszcza od zimy do zimy.
[ Dodano: Sob 02 Lis, 13 21:56 ]
dodam ze mozna przymknac oko na na 16500 km na x lite i interwal zrobiony w 7 miesiecy niz napawac ignoracnja motoryzacyjna i chodowac maslo pod korkiem robiac po 3 km od znego startu bo tutaj zabijemy kazdy olej i 7000 km juz slabo widze zwlaszcza od zimy do zimy.
Komentarz
-
Komentarz