Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • CFS 5W40NT-spostrzeżenia z ujeżdzania

    Dziś szybka trasa 100km z prędkosciami 130-200km /h -oczywiście w DE - maks temperatura jaką udało sie osiągnać to 111'C. Temperatura powietrza 19'C. Poprzedni olej (CFS 5w40) pracował przy takich szybkościach w okolicy 120'C. Amsoil również bez problemu dobijał do 120'C i to w zimę. Jestem znów mile zaskoczony.
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz


    • U mnie w Imprezie Amsoil po ponad 4 k km zaczął skakac powyżej 95 stopni (w mieście), wcześniej było jak "w twarz" 90-91.

      Komentarz


      • Zamieszczone przez rOBERTO795
        trasa 100km z prędkosciami 130-200km /h -oczywiście w DE - maks temperatura jaką udało sie osiągnać to 111'C. Temperatura powietrza 19'C.
        ładnie, świeży olej, ciekawe jak długo wytrzyma takie obciążenia. Wiem, ze jesteś z niego zadowolony :wink:
        Hotrain i rOBERTO795 zmieniacie olej +- co 10/12 tys km... moja propozycja - sprawdźcie następnym razem Silkolene TITAN RACE PRO S 5W30 lub Silkolene TITAN RACE PRO S 5W40 z HTHS 4,07; NOACK 6,6 ; temperaturą płynięcia - 51C i wskaźnikiem lepkości 184 a do tego temperatura zapłonu w zamknięty tyglu 195 C.

        Ja wlewam na zimę oczywiście znów 0W30 ale na lato chyba ponownie Silkolene 5W30 wyląduje w silniku :P
        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

        Komentarz


        • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
          Ja wlewam na zimę oczywiście znów 0W30
          a jaki, jaki :
          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
          =================================================

          Komentarz


          • Zamieszczone przez endryu
            Zamieszczone przez PAOLO ESCO
            Ja wlewam na zimę oczywiście znów 0W30
            a jaki, jaki :
            Podpowiedź TUTAJ :

            [youtube] [/youtube]

            Komentarz


            • Bez dwóch zdań super reklama, nie

              Komentarz


              • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                Zamieszczone przez rOBERTO795
                trasa 100km z prędkosciami 130-200km /h -oczywiście w DE - maks temperatura jaką udało sie osiągnać to 111'C. Temperatura powietrza 19'C.
                ładnie, świeży olej, ciekawe jak długo wytrzyma takie obciążenia. Wiem, ze jesteś z niego zadowolony :wink:
                Hotrain i rOBERTO795 zmieniacie olej +- co 10/12 tys km... moja propozycja - sprawdźcie następnym razem Silkolene TITAN RACE PRO S 5W30 lub Silkolene TITAN RACE PRO S 5W40 z HTHS 4,07; NOACK 6,6 ; temperaturą płynięcia - 51C i wskaźnikiem lepkości 184 a do tego temperatura zapłonu w zamknięty tyglu 195 C.

                Ja wlewam na zimę oczywiście znów 0W30 ale na lato chyba ponownie Silkolene 5W30 wyląduje w silniku :P
                Nie wiem jak Piramida ale ja zmieniam co 6tys km.

                Fuscha nie sproboje bo go nie lubie . I nie ma nano :P
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez rOBERTO795
                  Fuscha nie sproboje bo go nie lubie
                  :terefere a ja nie namawiam Ciebie na Fuchsa... tylko na Silkolene :wink:

                  [ Dodano: Pon 28 Paź, 13 21:03 ]
                  Zamieszczone przez leonn
                  super reklama
                  ta jest lepsza [youtube] [/youtube]

                  mi kawa na Statoil smakuje :wink:
                  PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                    Fuscha nie sproboje bo go nie lubie
                    :terefere a ja nie namawiam Ciebie na Fuchsa... tylko na Silkolene :wink:

                    [ Dodano: Pon 28 Paź, 13 21:03 ]
                    Zamieszczone przez leonn
                    super reklama
                    ta jest lepsza [youtube] [/youtube]

                    mi kawa na Statoil smakuje :wink:
                    Zwał jak zwał. :P
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz


                    • Dobrze "wygląda" ten Silkolene. Zaleję go do rs`a na zimę.
                      Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez nibelung
                        Dobrze "wygląda" ten Silkolene. Zaleję go do rs`a na zimę.
                        mam w M52B28 zalany 5w40 jest nie z tej ziemi! zero ubytków cicha miesista praca silnika a łańcuch nie smie nawet jeknąć a łatwo tam nie ma


                        w BFQ mam 5W30 i jestem rozeuforyzowany. kto zaleje ten wie ze mozna zignorowac parametry ale to juz pisalem wcześniej. ...

                        pisze o silkolene.

                        do RS smialo w30 ... ja bym takowy zalewal.

                        Komentarz


                        • podpisuję się "obiema łapkami" pod tym, co napisał pedros :P Silkolene TITAN RACE PRO S 5W30 i musisz zbyć zadowolony - nie ma innej opcji :wink:
                          Zamieszczone przez pedros
                          do RS smialo w30 ... ja bym takowy zalewal.
                          ja dokładnie tak samo.
                          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                          Komentarz


                          • Ale ja do megane III rs Cup z mocą ok 300 km ;-)

                            Do tej pory lałem cfs i cfs nano bo auto w sezonie regularnie upalane na torze.
                            Zmieniam co ok 5 tkm.
                            Pzdr
                            Luca
                            Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                              Silkolene TITAN RACE PRO S 5W30 lub Silkolene TITAN RACE PRO S 5W40
                              mimo, że mam złe doświadczenia z Fuchsem XTL może się skuszę do Octavii. Kto z zaufanych sprzedawców to sprzedaje?

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez nibelung
                                do megane III rs Cup z mocą ok 300 km
                                tym bardziej ...

                                Zamieszczone przez hotrain
                                Kto z zaufanych sprzedawców to sprzedaje?
                                pidziek, konkon, RobertM, chyba elemenateur :roll: Jak już to do 1,8 TSI bierz Silkolene 5W30
                                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                Komentarz


                                • kiedyś w30 osiągał o sie poprzez rozpuszczalniki czyli zozcienczanie naz olejowych stad zapewne pozostalo to ze tak lepkosc nie chroni dobrze...
                                  dzisiaj bazy sa efektem syntezy a nawet juz hydrorafinacji na takim poziomie ze kiedys to byloby science fiction na taka skale. dodatki tez ewoluują na tyle by nie zostawiac osadow a jednoczesnie zebezpieczac faze metal metal.

                                  plynac do brzegu w30 nie jest wyznacznikiem i synonimem słabej ochrony ale raczej doskonalej pompowalnosci tutaj głównie w olejach race nie ma sie czego obawiać.
                                  bardziej balbym sie rudej po stluczce niz silnik palowany ucierpi na skutek nieciaglosci filmu olejowego.

                                  Naturalnie interwalow należy pilnować i nie lecieć w kloca jak jakiś agent z innego wątku o longlifie wymienianym po 40 kkm

                                  oleje estrowe to short life i uznaje się że nie powinny byc zalewane jako 2 letnie.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                    Jak już to do 1,8 TSI bierz Silkolene 5W30
                                    jednak odpuszczam temat, nie ma sensu zalewanie oleju typu "racing" do Octavii. Do Imprezy też nie wleję :wink:

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez hotrain
                                      jednak odpuszczam temat
                                      jak to się mówi :jaja "śkoda" , daj znać co wybierzesz.
                                      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez pedros
                                        oleje estrowe to short life i uznaje się że nie powinny byc zalewane jako 2 letnie.
                                        A jako roczne? Szczerze to nikt nie potrafi mi jednoznacznie odpowiedzec, czy silkolene w ekspolatacji normalnej, nie torowej wytrzyma rok i jakies 12tys km...

                                        Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                        jak to się mówi "śkoda" , daj znać co wybierzesz.
                                        Mnie nadal ten olej neci, jednakze, jak bardzo bedziecie odradzac, bede polowal na 0w30 motorexa lub fuchsa.

                                        A co myslicie o tym??
                                        Link

                                        Komentarz


                                        • Tippo, estry to między 3 a 6 m-cy i z 5-7tyś km, doświadczalnie z 300V. No chyba, że zalejesz "sportowy" "nano", gdzie nie ma ani grama bazy estrowej to wtedy dużo więcej czasu powinien wytrzymać.
                                          Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez Tippo
                                            wytrzyma rok i jakies 12tys km...
                                            prawda jest taka, że bardzo wiele zależy od tego jakiej jakości estry zostały użyte w kompozycji bazy olejowej. Duża możliwość "konfiguracji" baz olejowych opartych o estry umożliwia stworzenie kombinacji bazy jedno czy też dwu estrowej (Motul - Double Ester Technology) a nawet kombinacji złożonej - ESTER Core Technology.
                                            Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                            estry to między 3 a 6 m-cy i z 5-7tyś km
                                            --->
                                            Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                            Zrobiłem na nim do dziś prawie 7 tys km. W tym podróż Polska-Włochy-Polska +- 2500 km autostradami. Olej miał co robić, tym bardziej, że temperatura po trasie we Włoszech wynosiła + 34C ... w cieniu a i Octavka na pusto na wakacje nie leciała...Silnik na zimno odpalał rewelacyjnie. Zero klepania zaworów! Kompletna cisza. Tak samo praca na rozgrzanym oleju/silniku - nigdy nie usłyszałem zaworów, ani jakichkolwiek niepokojacych odgłosów dochodzących z silnika w trakcie gdy znajdował się w nim Silkolene!
                                            sądzę, ze spokojnie zrobiłbym na nim 10-12 tys km. Nie podlega dyskusji fakt, że taki olej nie nadaje się do jazdy LL - max 12 miesięcy i zmiana. Czyli np od listopada do listopada. Wszystko zależy jakim obciążeniom będzie podlegał olej i w jakich warunkach będzie przebiegała eksploatacja.
                                            Zamieszczone przez Tippo
                                            A co myslicie o tym??
                                            Valvoline możesz brać śmiało, zarówno 0W40 jak i 0W30. Ten 0W40 to taki odpowiednik Neste Oil 0W40, które też jest rozlewane przez Ashland :wink:

                                            aaa i muszę się pochwalić, dotarłem do bardzoooo fajnego dokumenu :yay: VW Oil Lab. dotyczącego testów dla danej specyfikacji - w wolnej chwili dodam info na forum.
                                            PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                              w wolnej chwili dodam info na forum
                                              Dawaj, dawaj...
                                              Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez zak14
                                                Dawaj, dawaj...
                                                spokojnie mamy czas, nie wiem czy interesuje Ciebie jak wygląda VW RNT Test 250h test dla olejów ze specyfikacją VW 502.00 i 505.00 i jak wygląda 650h test dla specyfikacji VW 504.00/507.00 albo RNT z wykorzystaniem izotopów i "Baumusterprüfung" :roll:
                                                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez hotrain
                                                  Do Imprezy też nie wleję
                                                  Żałuj
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                    Żałuj
                                                    nooo ... lacze

                                                    Do Subaru możesz śmiało zalewać Motula 8100 X-max 0W-40 ERROR: The request could not be satisfied(GB).pdf?1381853212 --> Link konkon, elemenateur ten olej sprzedają.
                                                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X