Oba oleje Supersyn 0W30 to oleje pełnosyntetyczne.
Teraz Supersyn 0W30 zmienia nazwę na Supersyn 0W30 Longlife ale olej zostaje ten sam.
Supersyn 0W30 w tej nazwie idzie do wyczerpania zapasów :-)
TBN na pewno na bardzo wysokim poziomie ale ok. 12-13 to jedne z najlepszych olejów na rynku które obstawiają ścisłą czołówkę i jexdzi na tym ogromn aut z VW z ogrromnymi przebiegami.
Witam,
ale z danych dostepnych w sieci nie wynika, ze to ten sam olej. Ten long life nie ma VW 502 i jest A5/B5. W ogole ma inne parametry. Czy lepsze? Cena tez chyba wyzsza?
Pidziek napisał/a: Na szybko Fuchs Sintofluid GL4 Sintofluid 75W FE
LIQUI MOLY Hochleistungs-Getriebeöl GL-4+ 75W-90
To dwa różne oleje , pierwszy to olej 75W a drugi SAE 90 więc o ile ten drugi jest dobrym uniwersalnym olejem klasy 75W90 to już w .konkretnych zastosowaniach NIE chyba że LM ma olej w specyfikacji 75W.
Pidziek, masz analizę tego oleju z Blackstone, a nie z Gliwic?
Gdzieś miałem gotowego z butelki to robili oczy że tyle dodatków jest w tym oleju .
Ogólnie w Gliwicach tesz maja analizator spektralny a ja nie miałem potrzeby sprawdzać aż tak dokładnie oleju.
Max. dopuszczalne z tego co pytałem to 150 ppm-ów żelza a ja nie widziałem aby w jakimś silniku 0W30 z Fuchs-a miał połowę z tego nawet :-)
Zamieszczone przez pedros
wyciszylo prace skrzyni?
nie mam pojęcia o mechanice skrzyń czy współczynnik tarcia ma tam znaczenie ale w terorii i mniejsze tarcie tym lepiej
Zastosuje Archoil 9300 po 8-10 motogodzinach masz temat załatwiony to inny produkt od popularnych moto doktorów.
Witam,
ale z danych dostepnych w sieci nie wynika, ze to ten sam olej. Ten long life nie ma VW 502 i jest A5/B5. W ogole ma inne parametry. Czy lepsze? Cena tez chyba wyzsza?
Oleje FUCHS solidna marka olejowa której ufają m.in. VW, AUDI, BMW, Mercedes. Oleje samochodowe, do sprzętu ciężkiego, przemysłowe w najlepszej ofercie u autoryzowanego dystrybutora.
Chyba, ze to sie jeszcze zmieni.
_________________
Supersyn 0W30 a Supersyn Longlife Plus 0W30 to dwa różne oleje , drugi jest do pompowtrysków a pierwszy nie.
Przejechałem już 5 tys. km na oleju Millers XFS 5W40. Ubyło go troszkę mniej niż oleju Castrol Edge 5w30. Millersa mniej ubywa podczas mocniejszej jazdy, w korkach różnic nie widać, oba tak samo osmalają końcówkę wydechu. Do tej pory już był.
Ze też komuś chciało tyle się pisać żeby udowodnić iż 5w40 ubywa mniej niż 5w30-przecież to wiadome od wieków. Poza tym nic innego ten artykuł nie wnosi.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
oczywiście, że ubywa mniej oleju po zmianie na 5w40, co nie zmienia faktu, że inne artykuły są dosyć ciekawe i użytkownicy aut z silnikami TSI mogą się się czegoś ciekawego dowiedzieć.
Tippo: dosłownie na dniach udzielę pełnej odpowiedzi tak że proszę o cierpliwość.
Panowie wiele osób mnie pyta czy można jeździć na stanie minimum lub w połowie odpowiedam można ale nie jest to wskazane bowiem im więcej oleju tym jego parametry utrzymują się dłużej, olej wolniej się utlenia, ciemnieje itp.
Jego karta i podstawowe parametry fizykochemiczne z 28 stycznia 2013 przedstawiają się następująco:
Będzie to jeden z najlepszych olejów pełnosyntetycznych dost,epnych na rynku.
Z informacji jakie posiadam temp. utraty płynięcia orbituje na poziomie ok. 63st.C jak nie lepiej ( jeszcz elepsza lepkość przy -35st.C ! :-)
szybkie pytanie: który olej jest oryginalny chodzi o olej 5w40 Castrol Magnetec czy w pojemnikach 4l czy w 5l??
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
szybkie pytanie: który olej jest oryginalny chodzi o olej 5w40 Castrol Magnetec czy w pojemnikach 4l czy w 5l??
Jeden i drugi to oryginał tyle że jeden robiony gdzie indziej a drugi pochodzi z prywatnego importu też oryginał.
A gdzie to rozlewają to już loteria .
Chyba powtarzam chyba ten z napisem Fully Synthetic w Polsce a SHC na zachodzie ale to można zweryfikować , zapytać kogoś z firmy.
Będzie to jeden z najlepszych olejów pełnosyntetycznych dost,epnych na rynku.
Czy; Ultra High Performance, extrem kraftstoffsparendes Leichtlauf-motorenöl
znaczy po niemiecku to samo co; Vollsynthetisches, extrem kraftstoffsparendes Leichtlauf-motorenöl ?
Czy; Ultra High Performance, extrem kraftstoffsparendes Leichtlauf-motorenöl
znaczy po niemiecku to samo co; Vollsynthetisches, extrem kraftstoffsparendes Leichtlauf-motorenöl ?
nie. to pierwsze to odejście marketingowe od opsywania produktu i jego klasyfikacji na rzecz opisu przeznaczenia...
czytaj rozdziawiona furtka by produkt dzisiaj by syntetyczny a jutro obrobionym mineralem i nikt sie nie bedzie czepiać.
cytuję:
Odpowiedź Motula ws. x-lite czy ma nadal estry:
"W najnowszej serii olejów MOTUL 8100, ze względu ciągłego rozwoju ich składników i mając na uwadze aspekty użytkowe zdecydowaliśmy się zrezygnować z dodatku olejów estrowych w skałdzie. Oleje serii 8100 zawierające niegdyś w składzie oleje estrowe miały jedynie 24 miesięczny okres magazynowania, obecne produkty mogą być przechowywane do czasu ich użycia aż do 5 lat."
Zerknij na stronę 64 tego wątku.
Na podstawie numeru CAS w karcie MSDS X-Lite można stwierdzić że olej bazowy, który jest w danym oleju zastosowany nie podchodzi pod żadną z 7 "grup" PAO (wg. Mobila).
... za rok Lotos bedzie jedynym prawdziwym olejem i bedzie trendy modny tudzież na fali.
to byl zart co nie oznacza deprecjonowania tej marki wręcz przeciwnie. uwazam ze jest mocno niedoceniany a jest wrecz cenowo budżetowy posiadając znakomity stosunek cena jakość.
i na pewno pozwala utrzymac silnik w czystosci i jednocześnie chronić przed zuzyciem w wielkim stopniu.
Komentarz