Do 1,6 FSI to zalej 0W40. Wybierz sobie coś - strona 193 tego wątku.
:chytry a od kiedy to przebieg jest wyznacznikiem do zalania oleju o danym SAE ? Chyba już szybciej trzeba brać pod uwagę stan silnika...
Jak się nic nie dzieje to zalewaj jak najlepszym olejem (wcale to nie znaczy, że najdroższym !) zgodnym z zaleceniem producenta - w tym przypadku VW 502.00 będzie najlepszym wyborem, oczywiście mądrze dobierz olej z najlepszymi parametrami.
Zamieszczone przez patryk23
Jak się nic nie dzieje to zalewaj jak najlepszym olejem (wcale to nie znaczy, że najdroższym !) zgodnym z zaleceniem producenta - w tym przypadku VW 502.00 będzie najlepszym wyborem, oczywiście mądrze dobierz olej z najlepszymi parametrami.
Paradoksalnie martwi mnie to, że olej nadal jest bardzo przejrzysty, wygląda jak by był wczoraj wlany (częściowo to odpowiada za to zainstalowana gazownia), co może sugerować, że ten olej słabo płucze. Wydaje mi się, że Fuchs XTL się bardziej zarumienił. Przy następnej zmianie planuję zalać M1 New Life 0w40. Ma bardzo mocny pakiet dodatków, a do tego namiastkę molibdenu, którego chyba nie bez powodu Motul ładuje w znacznych ilościach do wyczynowej serii 300V. No i chyba skrócę interwał z 20 tys. do 15, bo przy zainstalowanej gazowni taki przebieg to chyba lekka przesada 
Jeśli ktoś zmienia takie oleje co 20tys to co tutaj jeszcze można powiedzieć :wink:
apa
Komentarz