Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez endryu
    A ponoć obiecanki były na połowę b/r o dostępności tego smarowidła
    - tak zapewniali jak zapytałem tutaj - Aktualności - Oleje Klimowicz - Neste a najświeższa dostawa Neste w Galon-oleje jaką otrzymali końcem sierpnia dalej była z MB 229.1 :roll:

    Komentarz


    • Od cdaa i pochodnych zmniejszono ciśnienie oleju o 50%, ja bym jednak zalecał xW-40 do tych silników. Olej estrowy Silkolene/300V w pewnych warunkach może zniszczyć silnik. Ten silnik znakomicie pracuje na pao/gtl+ z dużą ilością dodatków najlepiej pow. 1,5%.
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz


      • Cały czas piszę , że "mają" zalać 0W40
        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Sebastian_M26
          Od cdaa i pochodnych zmniejszono ciśnienie oleju o 50%, ja bym jednak zalecał xW-40 do tych silników. Olej estrowy Silkolene/300V w pewnych warunkach może zniszczyć silnik. Ten silnik znakomicie pracuje na pao/gtl+ z dużą ilością dodatków najlepiej pow. 1,5%.
          A który z olejów 0W40 ze strony 193 jest olejem "na pao/gtl+ z dużą ilością dodatków najlepiej pow. 1,5%"
          1.8 TSI CDAA (rocznik 2013) lekko poprawiony (tylko wirus):
          160KM --> 221KM
          250Nm --> 333Nm

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Sebastian_M26
            Od cdaa i pochodnych zmniejszono ciśnienie oleju o 50%, ja bym jednak zalecał xW-40 do tych silników. Olej estrowy Silkolene/300V w pewnych warunkach może zniszczyć silnik. Ten silnik znakomicie pracuje na pao/gtl+ z dużą ilością dodatków najlepiej pow. 1,5%.
            W jakich warunkach?
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez rOBERTO795
              Zamieszczone przez Sebastian_M26
              Od cdaa i pochodnych zmniejszono ciśnienie oleju o 50%, ja bym jednak zalecał xW-40 do tych silników. Olej estrowy Silkolene/300V w pewnych warunkach może zniszczyć silnik. Ten silnik znakomicie pracuje na pao/gtl+ z dużą ilością dodatków najlepiej pow. 1,5%.
              W jakich warunkach?
              Długi okres użytkowania, paliwo i woda w oleju, spowodują zniszczenie bazy estrowej.
              Seria 188KM/270Nm na 95RON

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Sebastian_M26
                Zamieszczone przez rOBERTO795
                Zamieszczone przez Sebastian_M26
                Od cdaa i pochodnych zmniejszono ciśnienie oleju o 50%, ja bym jednak zalecał xW-40 do tych silników. Olej estrowy Silkolene/300V w pewnych warunkach może zniszczyć silnik. Ten silnik znakomicie pracuje na pao/gtl+ z dużą ilością dodatków najlepiej pow. 1,5%.
                W jakich warunkach?
                Długi okres użytkowania, paliwo i woda w oleju, spowodują zniszczenie bazy estrowej.
                Oleje sportowe nadają sie do jazdy na codzień ale maks na nich to ok 8-10 tyś km
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                  Zamieszczone przez slawciol
                  Chyba nie sieć komòrkowa
                  dokładnie TAK... "takie rzeczy tylko w Erze" to że nie padnie Tobie silnik, kat, wtryski, turbawka i napinacz" to przy obecnie produkowanych silnikach nikt Tobie nie da gwarancji...nie bój się inżynierowie VW też potrafią obliczyć zużycie materiału i postarzeć celowo produkt...
                  Ale ja nie prosiłem o gwarancję tylko o poradę, na olejach się nie znam, więc chciałem porady jaki będzie dobry olej, niczego więcej nie wymagam ;-)

                  Z tego co piszesz i REXAX to warto zalać Shellem.

                  REXAX jezdzisz na 0W30 czy 0W40
                  czarna perła

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez slawciol
                    to warto zalać Shellem
                    oraz Neste, Mobilem, Valvoline, Motulem i innymi...

                    Zauważ, że ostatnio dobre słowa pisał kolega PAOLO ESCO, o konkretnych olejach właśnie 0W40 jako bardzo dobrze nadających się też do 1,4 TSI :idea:
                    Raczej na pewno (ja jeszcze na nich nie jeździłem, ale za niedługo zamierzam wlać 0W40 do swojej caxa-y) te wymienione powyżej sprawdzą się i w Twoim silniku na eksploatację w trybie przeglądów olejowych QG2.
                    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                    =================================================

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez endryu
                      Zamieszczone przez slawciol
                      to warto zalać Shellem
                      oraz Neste, Mobilem, Valvoline, Motulem i innymi...

                      Zauważ, że ostatnio dobre słowa pisał kolega PAOLO ESCO, o konkretnych olejach właśnie 0W40 jako bardzo dobrze nadających się też do 1,4 TSI :idea:
                      Raczej na pewno (ja jeszcze na nich nie jeździłem, ale za niedługo zamierzam wlać 0W40 do swojej caxa-y) te wymienione powyżej sprawdzą się i w Twoim silniku na eksploatację w trybie przeglądów olejowych QG2.
                      A który z nich jest numerem jeden do naszego silnika?
                      czarna perła

                      Komentarz


                      • Ja jeszcze osobiście nie wiem jaki jest najlepszy do mojej caxa-y Ale myślę, że w nowej formule (ale i w poprzedniej jest bdb) Neste City Pro 0W40 :idea:
                        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                        =================================================

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez slawciol
                          tóry z nich jest numerem jeden do naszego silnika?
                          rozmawiałem dziś z konkonem - jedni są zadowoleni z Neste inni z Motula inni z Mobila itd... Są osoby które twierdzą , że na Motulu głośniej silnik pracuje są tacy, którzy po zalaniu Neste 0W40 twierdzą że silnik pracuje bardziej metalicznie, ja mam podobne odczucia w stosunku do Mobila1 0W40 i jego pracy na wyższych obrotach - jedno jest pewne wybrany przez Ciebie olej 0W40 z podanej wcześniej strony spokojnie ochroni Twój silnik a jeżeli nawet przyjdzie go Tobie zmienić szybciej np przy 12-13 tys km to nie zrujnuje też Twojego budżetu. Masz ochotę na Shella - zalewaj tym olejem - stosunek cena/jakość jest naprawdę korzystny.
                          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                            rozmwiałem dziś z konkonem
                            Może jakieś info o dostępności "nowego" Neste City Pro 0W40 :?:
                            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                            =================================================

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                              Zamieszczone przez slawciol
                              tóry z nich jest numerem jeden do naszego silnika?
                              rozmwiałem dziś z konkonem - jedni są zadowoleni z Neste inni z Motula inni z Mobila itd... Są osoby które twierdzą , że na Motulu głośniej silnik pracuje są tacy którzy po zalaniu Neste 0W40 twierdzą że silnik pracuje bardziej metalicznie, ja mam podobne odczucia w stosunku do Mobila1 0W40 - jedno jest pewne wybrany przez Ciebie olej 0W40 z podanej wcześniej strony spokojnie ochroni Twój silnik a jeżeli nawet przyjdzie go Tobie zmienić szybciej np przy 12-13 tys km to nie zrujnuje też Twojego budżetu. Masz ochotę na Shella - zalewaj tym olejem - stosunek cena/jakość jest naprawdę korzystny.
                              Cena mnie nie interesuje (oczywiście w zdrowym rozsądku) ale jakość jak najbardziej.
                              czarna perła

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez primanus
                                Pacjenta zalałem po tych 10kkm olejem Statoil LazerWay LL 5W30 (bo jeszcze gwarancja).
                                Ja mam ten olej w tdi cr dpf i tam jest super, do cdaa kazdy olej 504 to g... u mnie olej fabryczny wylecial po 2tys km "czorny jak pieklo" nie brazowy :P
                                Moze dlatego, ze silnik docierany byl w pelnym zakresie obrotow, za to teraz malo go zre :P
                                Sluchaj paola i zalewaj tylko cos z 502.00 a najelpiej zeby mial jeszcze mb 229.5 i porsche a40

                                Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                rozmawiałem dziś z konkonem - jedni są zadowoleni z Neste inni z Motula inni z Mobila itd... Są osoby które twierdzą , że na Motulu głośniej silnik pracuje są tacy,
                                Dla mnie w cdaa xmax jest chichszy od race pro s 5w30- swietny olej, ale z obawy przed tym co pisze robert i sebastianm26 zlalem go po pol roku, a co do ubytkow to malo bralo mi valvoline 0w40 ale w starej niedostepnej i lepszej formule, a najmniej bierze mi x-maxa 0w40 , do cdaa polecam z czystym sumieniem.

                                Komentarz


                                • Neste 0W40

                                  Kiedyś było HYDROGENATED POLY-alpha-OLEFIN - w praktyce oznacza to, że PAO stabilizowane jest przez przepuszczanie gazowego wodoru przez PAO - kategoria PAO 4-tej grupy - CAS number: 68037-01-4 itd...


                                  Obecnie 72623-87-1 olej głęboko rafinowany (taki GTL) - CAS nr 72623-87-1 jest mieszaniną węglowodorów HYDROTREATED zawierających 20 do 50 atomów węgla. Otrzymuje się go przez traktowanie lekkiego próżniowego oleju gazowego, ciężkiego próżniowego oleju gazowego z wodorem w obecności katalizatora w dwustopniowym procesie z odparafinowania...

                                  Gwoli pocieszenia - CAS 72623-87-1 występuje w karcie produktu Motula Power 300V w stężeniu 10<25% oraz np w Penrite w stężeniach 10<30% a w neste w stężeniu 25<40% a więc zdecydowanie wyższym.


                                  Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                  Neste Oil ma w swojej ofercie oleje bazowe VHVI i EHVI.
                                  VHVI (Bardzo wysoki wskaźnik lepkości) oleje rafinowane z ropy mogą być wykonane przy użyciu specjalnych technik dzięki temu są to oleje wysoko obrobione (przetworzone) i posiadają właściwości, prawie tak dobre jak te posiadające bazę typową dla syntetycznych olejów (PAO). Za pomocą tej metody ekstrakcji rozpuszczalnikiem, woski formowane w procesie rafinacji ropy naftowej są usuwane z wodoru parafinowego – powstaje produkt systematycznie „zbudowany” bez „pęknięć i załamań struktury wiązań oleju bazowego”. Otrzymany olej może być uwodorniony a właściwości otrzymanych w ten sposób produktów są lepsze ot produktów HC pozyskiwanych w stary sposób.
                                  Produkcja Neste Oil EHVI (Extra Wysoki wskaźnik lepkości) oleju bazowego … odbiega od powyższego schematu. Neste Oil stosuje katalityczną izomeryzację i uwodornienie cząsteczek węglowodoru, co powoduje poprawienie stabilności oleju bazowego i jego zaskakująco dobrą odporność na mróz – parametry EHVI przekraczają te w oleju pozyskiwanym przez VHVI.
                                  Oleje bazowe Neste Oil są sprzedawane pod znakiem towarowym NEXBASE Ÿ i są klasyfikowane w większości jako hydroisomery - III+ grupa olejów bazowych ale są też produkty zawierające bazowo PAO.

                                  Neste Oil i Bahrain Petroleum Company (BAPCO) oraz Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC), rozpoczęły od lutego 2011r. przemysłową produkcję oleju bazowego w nowej fabryce w Sitrah na wschodnim wybrzeżu Bahrajnu.

                                  Oleje bazowe Neste Oil (Nexbase) to:
                                  Hydroizomeryzowane katalitycznie "odwoskowane" oleje mineralne (z dopuszczeniem H1) – oleje Nexbase Serii 3000: 3020, 3030, 3043, 3050, 3060, 3080
                                  Poli-alfa-olefiny (z dopuszczeniem H1) – Nexbase Serii 2000: 2002, 2004, 2006, 2008
                                  Poli-alfa-olefiny o wyższych klasach lepkości: Luvodur PAO400 (VG40) oraz Luvodur PAO1000 (VG100)
                                  no to wychodzi na to, że zmienili bazę w 0W40 na Nexbase Serii 3000 :rant koszty.... GTL jest tańsze...

                                  To w świetle w/w faktów można wybierać... kto chce Neste 0W40 z MB 229.5 i "nową" bazą ... a kto chce "stare" Neste 0W40 z MB229.3 ...ale i teoretycznie "lepszą" bazą :lol:

                                  Tylko proszę się "nie wieszać" z tego powodu ...

                                  owiesic


                                  :haha: :haha: :haha:


                                  [ Dodano: Sro 17 Wrz, 14 14:26 ]
                                  Zamieszczone przez endryu
                                  Może jakieś info o dostępności "nowego" Neste City Pro 0W40
                                  ad: dwa razy dziś z konkonem rozmawiałem ale w innej sprawie (nie Neste 0W40) i zapomniałem spytać... ops:

                                  [ Dodano: Sro 17 Wrz, 14 14:29 ]
                                  Zamieszczone przez slawciol
                                  Cena mnie nie interesuje
                                  kurnaaaaa to napisz do forumowych sprzedawców ... tutaj nie podajemy indywidalnie cen bo to nie wątek handlowy!

                                  Zamieszczone przez Tippo
                                  u mnie olej fabryczny wylecial po 2tys km "czorny jak pieklo" nie brazowy
                                  dokładnie takie samo czarne fabryczne "ścierwo" miałem przy pierwszej wymianie oleju w mojej Ostavce, szkoda że aparatu nie miałem przy sobie...

                                  Zamieszczone przez Tippo
                                  Dla mnie w cdaa xmax jest chichszy od race pro s 5w30- swietny olej
                                  no proszę
                                  Załączone pliki
                                  PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez slawciol
                                    REXAX jezdzisz na 0W30 czy 0W40
                                    - na 0w40 :wink:

                                    Komentarz


                                    • News.




                                      Shell Lubricants in the Middle East, Central Asia and Pakistan, has launched the ‘next generation’ motor oil – Shell Helix Ultra with Shell PurePlus Technology – the company’s most advanced motor oil ever, featuring base oil developed from natural gas.
                                      Shell PurePlus Technology base oils are produced at the Pearl Gas-to-Liquids (GTL) plant in Qatar; a partnership between Shell and Qatar Petroleum. This is the world’s largest gas-to-liquids facility, and can produce approximately 1mn tonnes of base oils per year.

                                      Nadchodzi GTL :-)
                                      Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                      http://www.zmienolej.pl/
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                      Komentarz


                                      • PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                        Komentarz


                                        • jest się nad czym zastanawiać:

                                          Shell Helix ULTRA 0W40 4 l około 100 zł
                                          Millers 0W40 XF Longlife 5l około 250 zł

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez Tippo
                                            do cdaa kazdy olej 504 to g... u mnie olej fabryczny wylecial po 2tys km "czorny jak pieklo" nie brazowy
                                            odetnij recyrkulację spalin to będziesz zlewał brązowy :roll: na takim g.... zrobiłem 80kkm i jakoś się toczy.... Może kiedyś padnie, ale tak samo padają napinacze po 20kkm zalewane super hiper olejami. Jak sp... jest konstrukcja, to żaden olej nie rozwiąże problemu. w TDI po płukaniu, zlewaniu na gorąco itd... olej miałem czarny po 200km. w TSI czarnieje nieco wolniej po kilku kkm - znaczy się pracuje

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez rezon
                                              odetnij recyrkulację spalin to będziesz zlewał brązowy
                                              Znajdz mi ta recyrkulacje w cdaa, dostaniesz banke castrola ode mnie

                                              Zamieszczone przez rezon
                                              w TSI czarnieje nieco wolniej po kilku kkm - znaczy się pracuje
                                              Niedostepny juz motul -xlite nie chcial zczerniec po 10tys km :P
                                              Zamieszczone przez vesatis
                                              Shell Helix ULTRA 0W40 4 l około 100 zł

                                              Millers 0W40 XF Longlife 5l około 250 zł
                                              Za 250pln kupisz 10litrow shella i zrobisz 2 wymiany w ciagu roku za cene millersa, w takim wypadku bralbym shella, w kategorii cena/ jakosc jak dla mnie najlepszy olej.

                                              Zamieszczone przez rezon
                                              Może kiedyś padnie, ale tak samo padają napinacze po 20kkm zalewane super hiper olejami. J
                                              Popaatrz na cene castrola w aso, a nawet sklepie zwyklym i zastanow sie jeszcze raz, czemu ktos kupuje super hiper olej sporo taniej...

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez Pidziek
                                                News
                                                ]"]Error 404 Nie znaleziono strony

                                                Komentarz


                                                • ... oto mój stosunek do tego info...
                                                  PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                  Komentarz


                                                  • Panowie, a co sądzicie o oleju Neste City Pro 5W40, do Octavii takiej jak mam:P bo zakładam instalacje gazową i szukam dobrego oleju :P

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X