Zamieszczone przez endryu
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Od cdaa i pochodnych zmniejszono ciśnienie oleju o 50%, ja bym jednak zalecał xW-40 do tych silników. Olej estrowy Silkolene/300V w pewnych warunkach może zniszczyć silnik. Ten silnik znakomicie pracuje na pao/gtl+ z dużą ilością dodatków najlepiej pow. 1,5%.1.8 TSI CDAA (rocznik 2013) lekko poprawiony (tylko wirus):
160KM --> 221KM
250Nm --> 333Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Od cdaa i pochodnych zmniejszono ciśnienie oleju o 50%, ja bym jednak zalecał xW-40 do tych silników. Olej estrowy Silkolene/300V w pewnych warunkach może zniszczyć silnik. Ten silnik znakomicie pracuje na pao/gtl+ z dużą ilością dodatków najlepiej pow. 1,5%.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez Sebastian_M26Od cdaa i pochodnych zmniejszono ciśnienie oleju o 50%, ja bym jednak zalecał xW-40 do tych silników. Olej estrowy Silkolene/300V w pewnych warunkach może zniszczyć silnik. Ten silnik znakomicie pracuje na pao/gtl+ z dużą ilością dodatków najlepiej pow. 1,5%.Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez Sebastian_M26Od cdaa i pochodnych zmniejszono ciśnienie oleju o 50%, ja bym jednak zalecał xW-40 do tych silników. Olej estrowy Silkolene/300V w pewnych warunkach może zniszczyć silnik. Ten silnik znakomicie pracuje na pao/gtl+ z dużą ilością dodatków najlepiej pow. 1,5%.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez slawciolChyba nie sieć komòrkowa
Z tego co piszesz i REXAX to warto zalać Shellem.
REXAX jezdzisz na 0W30 czy 0W40czarna perła
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawciolto warto zalać Shellem
Zauważ, że ostatnio dobre słowa pisał kolega PAOLO ESCO, o konkretnych olejach właśnie 0W40 jako bardzo dobrze nadających się też do 1,4 TSI :idea:
Raczej na pewno (ja jeszcze na nich nie jeździłem, ale za niedługo zamierzam wlać 0W40 do swojej caxa-y) te wymienione powyżej sprawdzą się i w Twoim silniku na eksploatację w trybie przeglądów olejowych QG2.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuZamieszczone przez slawciolto warto zalać Shellem
Zauważ, że ostatnio dobre słowa pisał kolega PAOLO ESCO, o konkretnych olejach właśnie 0W40 jako bardzo dobrze nadających się też do 1,4 TSI :idea:
Raczej na pewno (ja jeszcze na nich nie jeździłem, ale za niedługo zamierzam wlać 0W40 do swojej caxa-y) te wymienione powyżej sprawdzą się i w Twoim silniku na eksploatację w trybie przeglądów olejowych QG2.czarna perła
Komentarz
-
-
Ja jeszcze osobiście nie wiem jaki jest najlepszy do mojej caxa-y Ale myślę, że w nowej formule (ale i w poprzedniej jest bdb) Neste City Pro 0W40 :idea:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawcioltóry z nich jest numerem jeden do naszego silnika?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez slawcioltóry z nich jest numerem jeden do naszego silnika?czarna perła
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez primanusPacjenta zalałem po tych 10kkm olejem Statoil LazerWay LL 5W30 (bo jeszcze gwarancja).
Moze dlatego, ze silnik docierany byl w pelnym zakresie obrotow, za to teraz malo go zre :P
Sluchaj paola i zalewaj tylko cos z 502.00 a najelpiej zeby mial jeszcze mb 229.5 i porsche a40
Zamieszczone przez PAOLO ESCOrozmawiałem dziś z konkonem - jedni są zadowoleni z Neste inni z Motula inni z Mobila itd... Są osoby które twierdzą , że na Motulu głośniej silnik pracuje są tacy,
Komentarz
-
-
Neste 0W40
Kiedyś było HYDROGENATED POLY-alpha-OLEFIN - w praktyce oznacza to, że PAO stabilizowane jest przez przepuszczanie gazowego wodoru przez PAO - kategoria PAO 4-tej grupy - CAS number: 68037-01-4 itd...
Obecnie 72623-87-1 olej głęboko rafinowany (taki GTL) - CAS nr 72623-87-1 jest mieszaniną węglowodorów HYDROTREATED zawierających 20 do 50 atomów węgla. Otrzymuje się go przez traktowanie lekkiego próżniowego oleju gazowego, ciężkiego próżniowego oleju gazowego z wodorem w obecności katalizatora w dwustopniowym procesie z odparafinowania...
Gwoli pocieszenia - CAS 72623-87-1 występuje w karcie produktu Motula Power 300V w stężeniu 10<25% oraz np w Penrite w stężeniach 10<30% a w neste w stężeniu 25<40% a więc zdecydowanie wyższym.
Zamieszczone przez PAOLO ESCONeste Oil ma w swojej ofercie oleje bazowe VHVI i EHVI.
VHVI (Bardzo wysoki wskaźnik lepkości) oleje rafinowane z ropy mogą być wykonane przy użyciu specjalnych technik dzięki temu są to oleje wysoko obrobione (przetworzone) i posiadają właściwości, prawie tak dobre jak te posiadające bazę typową dla syntetycznych olejów (PAO). Za pomocą tej metody ekstrakcji rozpuszczalnikiem, woski formowane w procesie rafinacji ropy naftowej są usuwane z wodoru parafinowego – powstaje produkt systematycznie „zbudowany” bez „pęknięć i załamań struktury wiązań oleju bazowego”. Otrzymany olej może być uwodorniony a właściwości otrzymanych w ten sposób produktów są lepsze ot produktów HC pozyskiwanych w stary sposób.
Produkcja Neste Oil EHVI (Extra Wysoki wskaźnik lepkości) oleju bazowego … odbiega od powyższego schematu. Neste Oil stosuje katalityczną izomeryzację i uwodornienie cząsteczek węglowodoru, co powoduje poprawienie stabilności oleju bazowego i jego zaskakująco dobrą odporność na mróz – parametry EHVI przekraczają te w oleju pozyskiwanym przez VHVI.
Oleje bazowe Neste Oil są sprzedawane pod znakiem towarowym NEXBASE Ÿ i są klasyfikowane w większości jako hydroisomery - III+ grupa olejów bazowych ale są też produkty zawierające bazowo PAO.
Neste Oil i Bahrain Petroleum Company (BAPCO) oraz Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC), rozpoczęły od lutego 2011r. przemysłową produkcję oleju bazowego w nowej fabryce w Sitrah na wschodnim wybrzeżu Bahrajnu.
Oleje bazowe Neste Oil (Nexbase) to:
Hydroizomeryzowane katalitycznie "odwoskowane" oleje mineralne (z dopuszczeniem H1) – oleje Nexbase Serii 3000: 3020, 3030, 3043, 3050, 3060, 3080
Poli-alfa-olefiny (z dopuszczeniem H1) – Nexbase Serii 2000: 2002, 2004, 2006, 2008
Poli-alfa-olefiny o wyższych klasach lepkości: Luvodur PAO400 (VG40) oraz Luvodur PAO1000 (VG100)
To w świetle w/w faktów można wybierać... kto chce Neste 0W40 z MB 229.5 i "nową" bazą ... a kto chce "stare" Neste 0W40 z MB229.3 ...ale i teoretycznie "lepszą" bazą :lol:
Tylko proszę się "nie wieszać" z tego powodu ...
owiesic
:haha: :haha: :haha:
[ Dodano: Sro 17 Wrz, 14 14:26 ]
Zamieszczone przez endryuMoże jakieś info o dostępności "nowego" Neste City Pro 0W40
[ Dodano: Sro 17 Wrz, 14 14:29 ]
Zamieszczone przez slawciolCena mnie nie interesuje
Zamieszczone przez Tippou mnie olej fabryczny wylecial po 2tys km "czorny jak pieklo" nie brazowy
Zamieszczone przez TippoDla mnie w cdaa xmax jest chichszy od race pro s 5w30- swietny olejPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
News.
Shell Lubricants in the Middle East, Central Asia and Pakistan, has launched the ‘next generation’ motor oil – Shell Helix Ultra with Shell PurePlus Technology – the company’s most advanced motor oil ever, featuring base oil developed from natural gas.
Shell PurePlus Technology base oils are produced at the Pearl Gas-to-Liquids (GTL) plant in Qatar; a partnership between Shell and Qatar Petroleum. This is the world’s largest gas-to-liquids facility, and can produce approximately 1mn tonnes of base oils per year.
Nadchodzi GTL :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tippodo cdaa kazdy olej 504 to g... u mnie olej fabryczny wylecial po 2tys km "czorny jak pieklo" nie brazowy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonodetnij recyrkulację spalin to będziesz zlewał brązowy
Zamieszczone przez rezonw TSI czarnieje nieco wolniej po kilku kkm - znaczy się pracujeZamieszczone przez vesatisShell Helix ULTRA 0W40 4 l około 100 zł
Millers 0W40 XF Longlife 5l około 250 zł
Zamieszczone przez rezonMoże kiedyś padnie, ale tak samo padają napinacze po 20kkm zalewane super hiper olejami. J
Komentarz
-
Komentarz