Zamieszczone przez Resident
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
-
-
Zamieszczone przez Pidziekjest duza szansa że ten olej nie wytrzyma 1/3 tego w warunkach ciężkich ...PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Powinno sie to podwiesic
OLEJ ZMIENIAMY CO NAJMNIEJ RAZ DO ROKU LUB CO 10 maks 15tys km a producenci niech pisza co chca.!!!!!!!!!OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Tryb longlife mozna załozyć jak ktos robi min. 15 km od zimnego rozruchu jak nie robi to nie ma nawet co sobie głowę zawracać longlife :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Pierwsze 10kkm zrobilem na fabrycznym oleju...podobno Idemitsu 0w20...zuzycia brak
Drugie 10kkm zrobilem na oleju Motul 300V 5w30...zuzycia brak
Teraz po kolejnych 8kkm na oleju Amsoil ASL 5w30...zuzycie 2/3 stanu...okolo 0,7l :roll:
I o co chodzi :?: Moja Honda nie lubi Amsa :?: A moze silnik juz bedzie spalal kazdy olej :?:
Styl jazdy taki sam....spokojny,miejski :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Bo niestety szukamy cudownych olejów a wystarczy dobry olej zmieniany odpowiednio często i nic złego sie nie stanie. Pamiętajmy że lepsze jest wrogiem dobrego. Taka Świąteczne refleksja :POI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekPierwsze 10kkmZamieszczone przez gebekDrugie 10kkmZamieszczone przez gebekTeraz po kolejnych 8kkm
A tak bardziej poważnie to dziś do mnie zawitał (poniżej) i zobaczymy jak się spisze :szeroki_usmiechZałączone plikiO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Mihaugebek, może za dużo "dajesz mu na zimnym"O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Mihaugebek, może za dużo "dajesz mu na zimnym"
Kolega ma Subaru forestera 2.0 z Turbo i o ile na 300V motulu mu jeździ dobrze to jak jedzie na 2-3 dniowe spotkanie w bieszczady gdzie jeździ i upala niemiłosiernie po traktach leśnych i polnych z kolegami po 2-3 dniach znika połowa bagnetu a olej trzeba zmienić.
To samo sie robi na rajdach kolega który jeździ amatorsko i o ile olej mu wystarcza na cały rok to po kilku OES-ach nawet najlepszy musi zlać bo nic z niego nie zostaje.
Stosuje na zmianę Agip Sport i Millersa CFS bo nic lepszego nie znalazł ale i one idą do zmiany bo duża ilość paliwa, dodatków do paliwa jakie każdy team stosuje i pełen ogien na tłoki powoduje iż nawet te oleje musza być wymienione.
On jeździ Hondą TypeR która kręci sie jeszcze więcej niz fabrycznie :lol:
loru: tak samo było ze Skodą pamiętasz ?
chyba był to jakoś 1998r. jak była wielka woda u Nas i u kolegów na południu :-)Witam i pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fajny52Jaki olej stosować w O2Tour 1.6 z lpg i jaka jest jego cena?
Zamieszczone przez rafik11zalałem swoją skodziankę olejem statoil lazerway v 0w30, zobaczymy jak będzie w eksploatacji.
O2 Tur 1,4 16V na Lazerway - bez zmian, dalej banan na twarzy ( nie jeżdżę na krótkich odcinkach ale codziennie po 65 km w jedną i drugą stronę).PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez Mihaugebek, może za dużo "dajesz mu na zimnym"Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO... Zaobserowałem, że przy spadku temeratury poniżej 0C i przy jeździe na krótkich odcinkach Motul nie dogrzewa się jednak tak jak powinien (a dokładnie szybko oddaje ciepło, o ile plusem to jest jeszcze w Lecie to minusem w Zimie, niestety). Stąd może tworzyć się pod korkiem lekkie masło :? ...co zaobserwowałem a czego wcześniej nie było. (nie jest to wina dostania się płynu chłodzącego do układu ani innych usterek silnika który ma przejechane dopiero 30 tys km). Widać natomiast pod korkiem, że Motul bardzo ładnie domywa silnik i po przejechaniu 3-4 tys km olej nadal jest czysty. Na ciepłym i zimym silniku pracuje też trochę głośniej niż na Elfie FulTech 0W30 który był wcześniej w silniku. Ogólnie jestem zadowolony choć "masło" pod korkiem niepokoi mnie - wynik jazdy autem na krótkich odcinkach :?
O2 Tur 1,4 16V na Lazerway - bez zmian, dalej banan na twarzy ( nie jeżdżę na krótkich odcinkach ale codziennie po 65 km w jedną i drugą stronę).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez degeneratJazda do pracy to ok 11 km. Po ok 8 olej jest rozgrzany do ok 70 st.C.
Zamieszczone przez degeneratOlej też nie wygląda świeżo - ściemniałPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez degeneratJazda do pracy to ok 11 km. Po ok 8 olej jest rozgrzany do ok 70 st.C.
Zamieszczone przez degeneratOlej też nie wygląda świeżo - ściemniałOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Ale warto również zadbać o dobry olej który ma dać ochronę w wyższych temperaturach bo jak widać silniki benzynowe konstrukcyjnie pochodne w jakiś sposób kiepsko znoszą oszczędności na oleju :
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
:lol: :lol: :lol: :lol:Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Jako ze nie rozumiem polowy tego co tu wypisujecie mam proste pytanie :lol:
W zime smigam krotkie odcinki po 5-15 km, w lato zapierdzielam dosyc duzo i po autostradach, dodatkowo bede montowal lpg, przebieg auta 18 tys km. Chce wczesniej zrobic przeglad bo jeżdze 1.5 roku na fabrycznym, licznik uparcie pokazuje ze do przegladu jeszcze 12 kkm a zauwazylem ze motor zaczyna pracowac glosniej wiec nie wierze w te 12 kkm mysle ze mobil 0w40 i zmiana na cykl 15kkm bedzie ok, ale jestem laikiem - stad pytanie
silnik oczywiście jak w profilu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekAle warto również zadbać o dobry olej który ma dać ochronę w wyższych temperaturach bo jak widać silniki benzynowe konstrukcyjnie pochodne w jakiś sposób kiepsko znoszą oszczędności na oleju :
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekAle warto również zadbać o dobry olej który ma dać ochronę w wyższych temperaturach bo jak widać silniki benzynowe konstrukcyjnie pochodne w jakiś sposób kiepsko znoszą oszczędności na oleju :
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Sądze ze to nie tylko wina oleju :POI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz