Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Resident
    Jako ciekawostkę mogę napisać, że olej ELF EVOLUTION SXR 5W30 w Renault jest na 30.000 km. Taką informację otrzymałem z ELF.
    Moga nawet napisać 50 000km i co z tego skoro jest duza szansa że ten olej nie wytrzyma 1/3 tego w warunkach ciężkich ...
    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
    http://www.zmienolej.pl/
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Pidziek
      jest duza szansa że ten olej nie wytrzyma 1/3 tego w warunkach ciężkich ...
      całkiem mozliwe - LM seri TT 4200 też deklarowany jest na 50 tys km....na papierzę :wink: bo papier wszystko przyjmie a jedynie badanie przepracowanego oleju pokazało by co pozostaje z niego po takim przebiegu ...ale ja tego nie mam zamiaru sprawdzać :lol:
      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

      Komentarz


      • Powinno sie to podwiesic

        OLEJ ZMIENIAMY CO NAJMNIEJ RAZ DO ROKU LUB CO 10 maks 15tys km a producenci niech pisza co chca.!!!!!!!!!
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz


        • Tryb longlife mozna załozyć jak ktos robi min. 15 km od zimnego rozruchu jak nie robi to nie ma nawet co sobie głowę zawracać longlife :-)
          Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
          http://www.zmienolej.pl/
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

          Komentarz


          • Pierwsze 10kkm zrobilem na fabrycznym oleju...podobno Idemitsu 0w20...zuzycia brak
            Drugie 10kkm zrobilem na oleju Motul 300V 5w30...zuzycia brak
            Teraz po kolejnych 8kkm na oleju Amsoil ASL 5w30...zuzycie 2/3 stanu...okolo 0,7l :roll:
            I o co chodzi :?: Moja Honda nie lubi Amsa :?: A moze silnik juz bedzie spalal kazdy olej :?:
            Styl jazdy taki sam....spokojny,miejski :szeroki_usmiech
            Tato,tato...czy to auto jest chore?
            Nie synku...to diesel PD.

            Honda...the power of dreams.
            Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

            Komentarz


            • Bo niestety szukamy cudownych olejów a wystarczy dobry olej zmieniany odpowiednio często i nic złego sie nie stanie. Pamiętajmy że lepsze jest wrogiem dobrego. Taka Świąteczne refleksja :P
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz


              • Zamieszczone przez gebek
                Pierwsze 10kkm
                Zamieszczone przez gebek
                Drugie 10kkm
                Zamieszczone przez gebek
                Teraz po kolejnych 8kkm
                łącznie 28kkm to kres wytrzymałości dla tych silników :wink: musisz wrócić do TDI

                A tak bardziej poważnie to dziś do mnie zawitał (poniżej) i zobaczymy jak się spisze :szeroki_usmiech
                Załączone pliki
                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                Komentarz


                • gebek, może za dużo "dajesz mu na zimnym"
                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez Mihau
                    gebek, może za dużo "dajesz mu na zimnym"
                    prędzej to partia z tej produkcji Link a te niszczenie na końcu to na pokaz, jak już poszli pismali to do myjni i do salonu :szeroki_usmiech
                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Mihau
                      gebek, może za dużo "dajesz mu na zimnym"
                      Każdy silnik który jest pałowany czy to na zimno czy na gorąco wypali nawet najlepszy olej.

                      Kolega ma Subaru forestera 2.0 z Turbo i o ile na 300V motulu mu jeździ dobrze to jak jedzie na 2-3 dniowe spotkanie w bieszczady gdzie jeździ i upala niemiłosiernie po traktach leśnych i polnych z kolegami po 2-3 dniach znika połowa bagnetu a olej trzeba zmienić.
                      To samo sie robi na rajdach kolega który jeździ amatorsko i o ile olej mu wystarcza na cały rok to po kilku OES-ach nawet najlepszy musi zlać bo nic z niego nie zostaje.

                      Stosuje na zmianę Agip Sport i Millersa CFS bo nic lepszego nie znalazł ale i one idą do zmiany bo duża ilość paliwa, dodatków do paliwa jakie każdy team stosuje i pełen ogien na tłoki powoduje iż nawet te oleje musza być wymienione.
                      On jeździ Hondą TypeR która kręci sie jeszcze więcej niz fabrycznie :lol:

                      loru: tak samo było ze Skodą pamiętasz ?
                      chyba był to jakoś 1998r. jak była wielka woda u Nas i u kolegów na południu :-)
                      Witam i pozdrawiam

                      Komentarz


                      • ja wczoraj po przeczytaniu tego tematu oraz po przesłaniu danych przez PAOLO ESCO zalałem swoją skodziankę olejem statoil lazerway v 0w30, zobaczymy jak będzie w eksploatacji.

                        Komentarz


                        • loru, dokładnie ten sam olej będzie zalany do mnie w piątek na przeglądzie
                          rafik11, też jestem ciekawy jakie będziesz miał wrażenia.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez hotrain
                            loru, dokładnie ten sam olej będzie zalany do mnie w piątek na przeglądzie
                            farciarz , ja po nowym roku dopiero
                            O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                            Komentarz


                            • Jaki olej stosować w O2Tour 1.6 z lpg i jaka jest jego cena?

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez fajny52
                                Jaki olej stosować w O2Tour 1.6 z lpg i jaka jest jego cena?
                                :?: :?: :?: bez komentarza.... ad:


                                Zamieszczone przez rafik11
                                zalałem swoją skodziankę olejem statoil lazerway v 0w30, zobaczymy jak będzie w eksploatacji.
                                wg. moich obserwacji powinno być lepiej niż na X-lite 0W30 to zależy to w dużej mierze od tego jakie odcinki będziesz pokonywał codziennie --- > Ja mam oba oleje zalane - Statoila u mnie :P a X-lite u żony więc mogę na bierząco sprawdzać jak auta się na tych olejach zachowują. Zaobserowałem, że przy spadku temeratury poniżej 0C i przy jeździe na krótkich odcinkach Motul nie dogrzewa się jednak tak jak powinien (a dokładnie szybko oddaje ciepło, o ile plusem to jest jeszcze w Lecie to minusem w Zimie, niestety). Stąd może tworzyć się pod korkiem lekkie masło :? ...co zaobserwowałem a czego wcześniej nie było. (nie jest to wina dostania się płynu chłodzącego do układu ani innych usterek silnika który ma przejechane dopiero 30 tys km). Widać natomiast pod korkiem, że Motul bardzo ładnie domywa silnik i po przejechaniu 3-4 tys km olej nadal jest czysty. Na ciepłym i zimym silniku pracuje też trochę głośniej niż na Elfie FulTech 0W30 który był wcześniej w silniku. Ogólnie jestem zadowolony choć "masło" pod korkiem niepokoi mnie - wynik jazdy autem na krótkich odcinkach :?
                                O2 Tur 1,4 16V na Lazerway - bez zmian, dalej banan na twarzy ( nie jeżdżę na krótkich odcinkach ale codziennie po 65 km w jedną i drugą stronę).
                                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez loru
                                  Zamieszczone przez Mihau
                                  gebek, może za dużo "dajesz mu na zimnym"
                                  prędzej to partia z tej produkcji Link a te niszczenie na końcu to na pokaz, jak już poszli pismali to do myjni i do salonu :szeroki_usmiech
                                  Moj jest wyprodukowany w Japonii w Sayamie
                                  Tato,tato...czy to auto jest chore?
                                  Nie synku...to diesel PD.

                                  Honda...the power of dreams.
                                  Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                    ... Zaobserowałem, że przy spadku temeratury poniżej 0C i przy jeździe na krótkich odcinkach Motul nie dogrzewa się jednak tak jak powinien (a dokładnie szybko oddaje ciepło, o ile plusem to jest jeszcze w Lecie to minusem w Zimie, niestety). Stąd może tworzyć się pod korkiem lekkie masło :? ...co zaobserwowałem a czego wcześniej nie było. (nie jest to wina dostania się płynu chłodzącego do układu ani innych usterek silnika który ma przejechane dopiero 30 tys km). Widać natomiast pod korkiem, że Motul bardzo ładnie domywa silnik i po przejechaniu 3-4 tys km olej nadal jest czysty. Na ciepłym i zimym silniku pracuje też trochę głośniej niż na Elfie FulTech 0W30 który był wcześniej w silniku. Ogólnie jestem zadowolony choć "masło" pod korkiem niepokoi mnie - wynik jazdy autem na krótkich odcinkach :?
                                    O2 Tur 1,4 16V na Lazerway - bez zmian, dalej banan na twarzy ( nie jeżdżę na krótkich odcinkach ale codziennie po 65 km w jedną i drugą stronę).
                                    Mam Motula 8100 X-lite 0W-30 od połowy października. Jazda do pracy to ok 11 km. Po ok 8 olej jest rozgrzany do ok 70 st.C. Żadnego masła pod korkiem nie ma. Olej też nie wygląda świeżo - ściemniał (wpływ bezpośredniego wtrysku :?: ).

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez degenerat
                                      Jazda do pracy to ok 11 km. Po ok 8 olej jest rozgrzany do ok 70 st.C.
                                      młoda robi 5km i inny jest silnik (Kia)- wyraźnie zaznaczyłem, że jeśli już to jest to wina jazdy na zimnym silniku i na krótkich odcinkach. Co do "masła" nie jest to coś strasznego i jakieś wielkie ilości a z tego co zaobserowałem wyraźny "maślany nalot" pod korkiem wlewu oleju a także widoczny ślad na bagnecie. Jeśli to się utrzyma olej pójdzie do wymiany. :?
                                      Zamieszczone przez degenerat
                                      Olej też nie wygląda świeżo - ściemniał
                                      to w moim przypadku Motul ma nadal ładny kolor. Wymiana poprzedzona była płukanką jak zawsze.
                                      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                        Zamieszczone przez degenerat
                                        Jazda do pracy to ok 11 km. Po ok 8 olej jest rozgrzany do ok 70 st.C.
                                        młoda robi 5km i inny jest silnik (Kia)- wyraźnie zaznaczyłem, że jeśli już to jest to wina jazdy na zimnym silniku i na krótkich odcinkach. Co do "masła" nie jest to coś strasznego i jakieś wielkie ilości a z tego co zaobserowałem wyraźny "maślany nalot" pod korkiem wlewu oleju a także widoczny ślad na bagnecie. Jeśli to się utrzyma olej pójdzie do wymiany. :?
                                        Zamieszczone przez degenerat
                                        Olej też nie wygląda świeżo - ściemniał
                                        to w moim przypadku Motul ma nadal ładny kolor. Wymiana poprzedzona była płukanką jak zawsze.
                                        Proponuje przegonic auto przez 20-30 km ciągłej jazdy i osad spod korka zniknie.
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez rOBERTO795
                                          Proponuje przegonic auto przez 20-30 km ciągłej jazdy i osad spod korka zniknie.
                                          hehe to to ja wiem... :P
                                          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                          Komentarz


                                          • Ale warto również zadbać o dobry olej który ma dać ochronę w wyższych temperaturach bo jak widać silniki benzynowe konstrukcyjnie pochodne w jakiś sposób kiepsko znoszą oszczędności na oleju :



                                            :lol: :lol: :lol: :lol:
                                            Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                            http://www.zmienolej.pl/
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                            Komentarz


                                            • Jako ze nie rozumiem polowy tego co tu wypisujecie mam proste pytanie :lol:
                                              W zime smigam krotkie odcinki po 5-15 km, w lato zapierdzielam dosyc duzo i po autostradach, dodatkowo bede montowal lpg, przebieg auta 18 tys km. Chce wczesniej zrobic przeglad bo jeżdze 1.5 roku na fabrycznym, licznik uparcie pokazuje ze do przegladu jeszcze 12 kkm a zauwazylem ze motor zaczyna pracowac glosniej wiec nie wierze w te 12 kkm mysle ze mobil 0w40 i zmiana na cykl 15kkm bedzie ok, ale jestem laikiem - stad pytanie

                                              silnik oczywiście jak w profilu
                                              Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                              Komentarz


                                              • Wymieniaj co 15 tys.km, ja mam zalane Ligui Moly Synthoil High Tech 5w-40 mam lpg auto chodzi o wiele ciszej,po prostu inna bajka.Polecam ten olej
                                                mirus67

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Pidziek
                                                  Ale warto również zadbać o dobry olej który ma dać ochronę w wyższych temperaturach bo jak widać silniki benzynowe konstrukcyjnie pochodne w jakiś sposób kiepsko znoszą oszczędności na oleju :



                                                  :lol: :lol: :lol: :lol:
                                                  Idiota. :lol: :lol: :roll:

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Pidziek
                                                    Ale warto również zadbać o dobry olej który ma dać ochronę w wyższych temperaturach bo jak widać silniki benzynowe konstrukcyjnie pochodne w jakiś sposób kiepsko znoszą oszczędności na oleju :



                                                    :lol: :lol: :lol: :lol:

                                                    Sądze ze to nie tylko wina oleju :P
                                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X