Zamieszczone przez Sebastian_M26
Zobacz wpis
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Gość
Komentarz
-
To znowu ja maruda, po rozmowie dzisiaj z mechanikiem doszedłem do wniosku że do Astry wleci olej 5W40 full saps bez normy dexos2 , była rozmowa o 0W40 tylko stwierdził że może być za rzadki i może go więcej ubywać niż obecnego 5W30, tylko jaki ten 5W40 Fuchs Pro Race S czy jakieś inne syntetyki z PAO polecicie?
Komentarz
-
-
0W40 bardziej „rzadki” od 5W30. Piekło zamarza a mechanicy nadal w szczycie formy (niektórzy oczywiście).
Race Pro 5W40 to dość gruby (lepki olej) niemniej znakomicie zabezpiecza przed skrajnym traktowaniem silnika. Dla mnie to jest jeden z lepszych cywilnych olejów.
Duzy udział PAO ma również Eurol Syntence (mid saps) i Synergy (Full Saps)
Ja osobiscie brałbym zero przed W zwłaszcza na zimę.
Komentarz
-
-
Pedros tylko wymiana dopiero będzie okolice lutego muszę zrobić conajmniej 3kkm na ar2300Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis0W40 bardziej „rzadki” od 5W30. Piekło zamarza a mechanicy nadal w szczycie formy (niektórzy oczywiście).
Race Pro 5W40 to dość gruby (lepki olej) niemniej znakomicie zabezpiecza przed skrajnym traktowaniem silnika. Dla mnie to jest jeden z lepszych cywilnych olejów.
Duzy udział PAO ma również Eurol Syntence (mid saps) i Synergy (Full Saps)
Ja osobiscie brałbym zero przed W zwłaszcza na zimę.
Komentarz
-
-
Race Pro to nie jest cywilny olej tak jak 300V i CFS-yZamieszczone przez pedros Zobacz wpis0W40 bardziej „rzadki” od 5W30. Piekło zamarza a mechanicy nadal w szczycie formy (niektórzy oczywiście).
Race Pro 5W40 to dość gruby (lepki olej) niemniej znakomicie zabezpiecza przed skrajnym traktowaniem silnika. Dla mnie to jest jeden z lepszych cywilnych olejów.
Duzy udział PAO ma również Eurol Syntence (mid saps) i Synergy (Full Saps)
Ja osobiscie brałbym zero przed W zwłaszcza na zimę.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Rozwin temat jeśli możesz, czemu to nie jest cywilny olej?Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
Race Pro to nie jest cywilny olej tak jak 300V i CFS-y
Komentarz
-
-
Że nie można na nich jeździć roku czy 15tys km. To są oleje dla fachowców bo sobie tylko krzywdę zrobisz.Zamieszczone przez Adrianuss90 Zobacz wpis
Rozwin temat jeśli możesz, czemu to nie jest cywilny olej?Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Możesz dłużej jeździć z ar2300 bo to estry a zima trochę wolniej to działa skracając oczywiście wywód.Zamieszczone przez Adrianuss90 Zobacz wpis
Pedros tylko wymiana dopiero będzie okolice lutego muszę zrobić conajmniej 3kkm na ar2300
Komentarz
-
-
U mnie interwały są średnio co 10k km rcznie 20kkm robie, czy z całą pewnością mi go odradzasz?Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
Że nie można na nich jeździć roku czy 15tys km. To są oleje dla fachowców bo sobie tylko krzywdę zrobisz.
Komentarz
-
-
Bylo o tym juz tyle razy ze poprostu nie ma sensu tego powtarzac.Zamieszczone przez Adrianuss90 Zobacz wpis
Rozwin temat jeśli możesz, czemu to nie jest cywilny olej?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
No fajnie radzi ten mechanik nie ma coZamieszczone przez Adrianuss90 Zobacz wpispo rozmowie dzisiaj z mechanikiem doszedłem do wniosku że do Astry wleci olej 5W40 full saps bez normy dexos2 , była rozmowa o 0W40 tylko stwierdził że może być za rzadki i może go więcej ubywać niż obecnego 5W30
A coś nie tak z tym Specolem? Z prawdziwych syntetyków 5w40 masz Ravenola VST...ale coś pamiętam ze już był....i Meguina 5w40...., bo sportowych olejów to jak pisali ludzie wyżej, nie ma sensu.Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpisPanowie co to co polecacie zamiast tego Specola? Na zimę zostać przy 5w40 czy zejść do 0
Komentarz
-
-
Chodzi o to że jak astra pali olej niestety to żeby nie lać 0W40 tylko 5W40, może się mylę mam złe spojrzenie na to?Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
No fajnie radzi ten mechanik nie ma co
Komentarz
-
-
To że go nie uleczę olejem to wiem, po nowym roku będę wymieniał w nim uszczelniacze zaworowe, ale po prostu chce wiedzieć jaki dobry olej 5W40 do niego zalać po płukance ar2300 i wymianie uszczelniaczy.
i co z tym Fuchsem bo Pedros napisał "Race Pro 5W40 to dość gruby (lepki olej) niemniej znakomicie zabezpiecza przed skrajnym traktowaniem silnika. Dla mnie to jest jeden z lepszych cywilnych olejów." zaś Robertos to neguje i uważa że nie jest to cywilny olej
Komentarz
-
-
Jakiś chaos....to olej z przeznaczeniem do mocnego i ostrego jeżdżenia bo w skrócie wtedy zapewnia najlepszą ochronę...ale coś za coś...działa krócej i to Ci ludzie napisali. Polecono Ci tu 0w30/0w40/5w30 sprawdzone w silnikach turbo o min. 1/3 więcej mocy niż ma Twój Opel, ale skoro wybierasz poradę swojego mechanika, który wg Ciebie wie lepiej i szukasz dobrego oleju 5w40 to masz dwie dobre alternatywy - Ravenol VST 5w40/Meguin 5w40 - to są pełne syntetyki na PAO......i wystarczą zapasem do tego silnika....... i nie męcz już kota więcej...
Komentarz
-
-
Kolejny głos, że częsta wymiana oleju szczególnie na dobrej jakości jest zła!!!
Ostatnio edytowany przez endryu; 861.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Mam pytanie. Proszę sie nie śmiać. Otóż mam silniczek 1.2 tsi 105km i teraz pytanie. Czy ta śruba na którą wkręca się filtr oleju( wystająca z silnika) ma prawo się wkręcac i odkręac czy powinna być sztywna. Wymieniałem olej z filterem i po jego odkręceniu chciałem wyczyścić miejsce mocowania filtra oleju. Zauwazyłem, że srubę mozna wkręcić głębiej lub kręcąc w drugą stronę bardziej ją wysunąc. czy tak ma być?
Komentarz
-
-
tak ma bycZamieszczone przez tomaszek1917 Zobacz wpisMam pytanie. Proszę sie nie śmiać. Otóż mam silniczek 1.2 tsi 105km i teraz pytanie. Czy ta śruba na którą wkręca się filtr oleju( wystająca z silnika) ma prawo się wkręcac i odkręac czy powinna być sztywna. Wymieniałem olej z filterem i po jego odkręceniu chciałem wyczyścić miejsce mocowania filtra oleju. Zauwazyłem, że srubę mozna wkręcić głębiej lub kręcąc w drugą stronę bardziej ją wysunąc. czy tak ma być?
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-


Komentarz