Tippo - sorki sorki ops: ops: ops: źle przeczytałem :los
Przeczytałem "więc nie nadaje" zamiast
Zamieszczone przez Tippo
wiec sie nadaje
:2kc
Człowiek stary się robi i wzrok już nie ten ... Zwracam honor - mój błąd!
(mecza Polska-Francja oglądam to i się człowiek porządnie skupić nie może :wink: - mam nadzieję, ze Polki wygrają)
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Mnie sie konczy gwarancja na cdaa, wiec chyba zaleje tego silkolene na probe, jak nie to ten olej
wiedze miazdzy wszystkie 0w40
http://www.se.motorex.com..._svenska(1).pdf
Cena?? 250pln za 4 litry
- kiedyś wrzuciłem info o tym motorexie powodowany stosowaniem produktów tej firmy w Ktm 690 SMX - widzę że wyjątkowo przypadł Tobie do gustu
tutaj MSDS - http://www.se.motorex.com/File/se/SDB_%5BXPERIENCE_FS-X_SAE_0W_40%5D_SV_(1).pdf - powiem szczerze że w przypadku KTM -a produkty tej firmy są nie do zastąpienia a zalewam do niego ten - http://www.motorexitalia.it/mainwebs...ktm4t_2060.pdf cena za 1l to około 95zł ale do singla o pojemności 690cm³ jest genialny
- kiedyś wrzuciłem info o tym motorexie powodowany stosowaniem produktów tej firmy w Ktm 690 SMX - widzę że wyjątkowo przypadł Tobie do gustu
tutaj MSDS - http://www.se.motorex.com...0%5D_SV_(1).pdf - powiem szczerze że w przypadku KTM -a produkty tej firmy są nie do zastąpienia a zalewam do niego ten - http://www.motorexitalia..../ktm4t_2060.pdf cena za 1l to około 95zł ale do singla o pojemności 690cm³ jest genialny
Dobry olej kosztowac musi, niektorzy na tym nie oszczedzaja, jednak motorex poland ma to w d... bo tak mozna strescic to co mi laskawie odpisali :/
Jako ze Pidziek i Paolo raczej odradzaja 0w30 do CDAA, zostaje przy 0w40, tym bardziej, ze chce na wiosne zrobic chipsa...
Na placu boju zostaje silkolene 5w30 , xmax 0w40, moze jeszcze fuchs 0w40 - ma ktos temp plyniecie i tbn tego fuchsa?? Lub millers, przy millersie jednak mnie odstrasza dopuszczenie do dpf :P
Panowie jak to w końcu jest z tym synpower 0w40 spełnia 501.01 a w starym wydaniu 503.01? czyzby jakość spadała?
501.01 Do silników benzynowych i wysokoprężnych NA
Przewiduje wymianę oleju co 15.000 km; jest już przestarzała bowiem dotyczy wyłącznie olejów, które uzyskały certyfikat przed marcem 1997 roku.
w opisie SynPower 0W-40 Nowoczesne silniki z turbosprężarkami i
katalizatorami. Produkt odpowiedni do średnio
długich interwałów wymiany oleju.
Odpowiedni do silników wysokoprężnych z
wtryskiem bezpośrednim (test VW DID).
To dlaczego nie ma 505.01 tylko 501.01 i z kąd oni to wzięli
501.01 a w starym wydaniu 503.01? czyzby jakość spadała?
może tak może nie...specyfikacja 503.01 była przeznaczona dla silników benzynowych z wydłużonym okresem wymiany - wiec toretycznie ten olej powinien być lepszy jakościowo i powinien wytrzymywać wieksze obciążenia i dłuższy interwał wymiany.
...a może poprostu specyfikacja VW 503.01 wygasła i Valvoline jej nie odświeżyło/wykupiło ponownie... 503.01 była stosunkowo mało popularna a w sumie jest specyfikacja 504.00 "bardziej uniwersalna", no i nowocześniejsza - to tylko takie domysły.
Zamieszczone przez tasek
dlaczego nie ma 505.01 tylko 501.01 i z kąd oni to wzięli
bo 501.01 to stara specyfikacja do silników benzynowych i wysokoprężnych (dotyczy wyłącznie olejów, które uzyskały certyfikat przed marcem 1997 roku) a specyfikacja 505.01 jest przewidziana do silników wysokoprężnych, wraz z silnikami nowej generacji z pojedynczym pompowtryskiwaczem czyli dla 1,9 TDI PD-pumpe duse, wymiana co 15.000 km
Zamieszczone przez tasek
Odpowiedni do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim
bo zapewne chodzi o silnik 1,9 SDI który "ma zapłon samoczynny, z wtryskiem bezpośrednim do komory półotwartej w tłoku". Jak się mylę to mnie poprawcie.
---> "w silnikach o zapłonie samoczynnym znajduje zastosowanie znacznie więcej rodzajów komór spalania, niż w silnikach z zapłonem iskrowym.
Dzielą się one na dwa rodzaje:
– komory o bezpośrednim wtrysku paliwa;
– komory dzielone, których część mieści się w denku tłoka, a druga – w głowicy.
Komory o bezpośrednim wtrysku paliwa dzielą się, pod względem kształtu, na trzy podstawowe rodzaje:
– toroidalne;
– otwarte;
– półotwarte.
Kształty komór o wtrysku bezpośrednim są tak dobrane, aby podczas suwu sprężania powietrze w nich ulegało maksymalnie silnemu zawirowaniu. Powietrze to już wstępnie wiruje dzięki specjalnemu kształtowi kanałów dolotowych. Dodatkowo, w wyniku sprężania, zwiększa się prędkość kątowa masy wirującego powietrza.
Z chwilą gdy zostanie do niego wtryśnięte paliwo przez wtryskiwacz kilkuotworowy, w pierwszej fazie następuje bardzo dokładne zmieszanie mikroskopijnych kropelek paliwa z powietrzem. Kolejną fazą jest zapłon tak utworzonej mieszanki. Im jest ona bardziej jednorodna, czyli im lepiej zostaną zmieszane jej składniki dzięki odpowiedniemu kształtowi komory spalania, tym spalanie przebiegnie szybciej i efektywniej.
Wadą komór o bezpośrednim wtrysku paliwa jest tzw. twardy bieg silnika i jego zwiększona hałaśliwość. Zaletą – znacznie łatwiejszy rozruch silnika, niż w przypadku wtrysku pośredniego oraz większa sprawność cieplna, czyli lepsze wykorzystanie paliwa, a co za tym idzie, mniejsze zużycie paliwa, niż w przypadku silników o wtrysku pośrednim.
Ponieważ w silnikach o wtrysku bezpośrednim „twardość biegu” rośnie bardzo szybko wraz ze wzrostem prędkości obrotowej wału korbowego, zazwyczaj nie stosuje się tego rozwiązania w silnikach wysokoobrotowych".
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
- kiedyś wrzuciłem info o tym motorexie powodowany stosowaniem produktów tej firmy w Ktm 690 SMX - widzę że wyjątkowo przypadł Tobie do gustu
tutaj MSDS - http://www.se.motorex.com...0%5D_SV_(1).pdf - powiem szczerze że w przypadku KTM -a produkty tej firmy są nie do zastąpienia a zalewam do niego ten - http://www.motorexitalia..../ktm4t_2060.pdf cena za 1l to około 95zł ale do singla o pojemności 690cm³ jest genialny
Dobry olej kosztowac musi, niektorzy na tym nie oszczedzaja, jednak motorex poland ma to w d... bo tak mozna strescic to co mi laskawie odpisali :/
Jako ze Pidziek i Paolo raczej odradzaja 0w30 do CDAA, zostaje przy 0w40, tym bardziej, ze chce na wiosne zrobic chipsa...
Na placu boju zostaje silkolene 5w30 , xmax 0w40, moze jeszcze fuchs 0w40 - ma ktos temp plyniecie i tbn tego fuchsa?? Lub millers, przy millersie jednak mnie odstrasza dopuszczenie do dpf :P
Na Millersa 0W40 Full Saps trzeba troszke jeszcze poczekać. Masz jeszcze Millersa CFS 5w40 NT -u mnie to najlepszy olej, Motula Power 5w40, Motula Trophy 0W40-ale to z tych co nie spełniają norm :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Nawet znajdzie się mała broszurka, ale chyba jest mały problem, ktoś "zapomniał" o 15w50 oraz 10w50, czy może Fuchs żegna się z tymi produktami (przynajmniej na rynku polskim) ?
Inna opcja to - materiał robiony naprędce.
hehe chyba dokładnie o to chodzi - zmienili opakowanie z czarnego na srebrny kolor. Ja widziałem też inne opakowanie, zapewne z wcześniejszych wypustów.
hehe chyba dokładnie o to chodzi - zmienili opakowanie z czarnego na srebrny kolor. Ja widziałem też inne opakowanie, zapewne z wcześniejszych wypustów.
:szeroki_usmiech
zawsze zacieszam michę jak widzę weglowodory z tej stajni :diabelski_usmiech
ps. to tak jakby wołał mnie ktos do tablicy jak jest o nim mowa.
Co myślicie na temat Lotos quazar 0w30?
tbn 11. mi pasuje.
zawiera PAO natomiast nie wiem ile.
Obecnie leje do swojego 1.4tsi(caxa) olej SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5W-30 504/507 i nic sie nie dzieje(wymieniam co 15tys km),czy mozna(i czy warto)zmienic na olej OW-30 lub 0W-40?
No wlasnie o te, juz mam pewne obawy czy to nadal z UK, czy juz "nasi" nie zaczeli tego mieszac :/
Nie robią teraz w UK dalej ale w srebrnych opakowaniach.
Ja 5W30 mam jeszcze w czarnych opakowaniach wg. mnie wygladały lepiej.
Data u mnie jak poniżej :
Komentarz