Napiszcie jaki najtańszy 5w40 jest najlepszy: Lotos, Specol czy Mannol a może coś innego poniżej 60 zł?
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez mmor Zobacz wpisNapiszcie jaki najtańszy 5w40 jest najlepszy: Lotos, Specol czy Mannol a może coś innego poniżej 60 zł?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisSpecol/Lotos/Orlen.
Komentarz
-
-
Witam, szukam informacji o oleju Addinol Super Light 0540 (5W40) vw 502.00. http://addinol.oilfinder.net/oil_details.php?id=1646
Ktoś ma jakieś doświadczenia z tym olejem ? Olej ma być do VR6 3.2 MPI, w de większość osób jeździ na tym oleju, zachwalają pod niebiosa od paru lat ....olej niemiecki, w dobrej cenie ....Chcę zejść z Long Life który w tych silnikach tworzy nagar, który ma wielki wpływ na wadliwe działanie rozrządu, a także magistrali olejowej silnika ...chcę zastosować płukankę . W de stosują dwu lub trzy etapową z tym olejem i dopiero przechodzą docelowo na ten olej . Co godne polecenia Archoil ? który ? LL odpada ... Ktoś handluje tym olejem w PL czy tylko prywatny zakup w de ? Jakaś alternatywa do tego oleju do vr6 ? ważna rzeczą jest to by olej szybko łapał temp. bo te silniki długo się nagrzewają i wtedy cierpią od chu...oleju, a także by nie zostawiał osadu, nagaru pomijam oczywiście bdb smarowanie . Dziękuję za wszystkie sugestie i informacje .
Komentarz
-
-
Panowie doradzicie jeszcze jakiś olej do 1.8t ANB? Znowu A4 B5 Quattro (zmieniam auto, trafiła się igła) Motor po sofcie. Nie chce mi się opisywać co i jak było robione więc wrzucam wykres. Silnik ma niby tylko po 10.5 bar kompresji na każdym garze (chiński manometr z allegro) ale według tunera trzymał serie dość dobrze. Planuje jak zwykle płukankę BG 109 + jakiś względny olej i ar2300. Według poprzedniego właściciela auto pobiera 6-7 setek od wymiany do wymiany (10tyś km Motul x-cess 5w40) ale motor się trochę poci także idzie z tego zejść. Co zalać po płukance do współpracy z ar2300 i później już docelowo? Cena to rzecz raczej drugorzędna.
Auto ma założoną świeżą instalacje LPG od Staga na porządnych gratach.
Co do mocy chętnie powierzyłbym auto komuś ogarniętemu i spróbował wycisnąć z tego te 200km i 300NM.Załączone plikiOstatnio edytowany przez Randor; 47835.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Randor Zobacz wpisPanowie doradzicie jeszcze jakiś olej do 1.8t ANB? Znowu A4 B5 Quattro (zmieniam auto, trafiła się igła) Motor po sofcie. Nie chce mi się opisywać co i jak było robione więc wrzucam wykres. Silnik ma niby tylko po 10.5 bar kompresji na każdym garze (chiński manometr z allegro) ale według tunera trzymał serie dość dobrze. Planuje jak zwykle płukankę BG 109 + jakiś względny olej i ar2300. Według poprzedniego właściciela auto pobiera 6-7 setek od wymiany do wymiany (10tyś km Motul x-cess 5w40) ale motor się trochę poci także idzie z tego zejść. Co zalać po płukance do wspołpracy z ar2300 i później już docelowo? Cena to rzecz raczej drugorzędna.
p.s
zweryfikował bym ta mocOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
Zostan przy 5w40 niekoniecznie musi to byc Motul. Wymiany maks co 10 tys km + plukanka
p.s
zweryfikował bym ta moc
Ok zostanę na 5w40 mimo tego, że myślałem o 0w40. Tak czy inaczej z Motula zrezygnuje.Ostatnio edytowany przez Randor; 47835.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dragster Zobacz wpisPanowie, może ktoś wie, odnośnie silników Forda, Duratec i Zetec. Ford uparcie zaleca stosowanie 5W30. A podobno te sam silniki są w autach PSA i tam zalecają 5W40. Czy z tym w 5W30 chodzi o tzw. ciasne spasowanie czy tzw. ekologię, czy cóś jeszcze innego?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Randor Zobacz wpis
Twierdzisz, że może być naciągana? Wykres niby robiony na pb 95.
Ok zostanę na 5w40 mimo tego, że myślałem o 0w40. Tak czy inaczej z Motula zrezygnuje.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis0w40 w 1,8t sie nie sprawdza- chyba ze masz fabrycznie nowe 1,8tSeria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
A jak już 150 tys km to 10W-40 i po 200 tyś km tylko 15W-40 bo w tym czasie silnik już tylko trzymie się w kupie na brudzie. Dobre porady zawsze w cenie.Ostatnio edytowany przez rOBERTO795; 5513.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Jaką przewagę w trochę zjeżdżonym 1.8t ma 5w40 nad 0w40? Pytam bo jestem zielony w temacie. Jeśli mam lać koniecznie ten pierwszy to jakiej firmy oliwę wybrać, Meguin? W poprzedniej 2.8 30v po przejściu z 5w (LM Synthoil) na 0w (Penrite) doświadczyłem chyba samych plusów. Konsumpcja oleju nie wzrosła. Szczególnie napinacze łańcucha szybciej cichły po nocnym rozruchu. Taki Penrite ma praktycznie taką samą lepkość jak 5w40, bodaj 85 i 14,9.Ostatnio edytowany przez Randor; 47835.
Komentarz
-
-
dragster w Fordzie od długiego już czasu do benzyniaków jest 5w30 z niższym HTHS ze względu na konstrukcję silnika, o ile pamiętam A5/B5. Wspólne z PSA to oni mają/mieli diesle.
rOBERTO795 a to mięcho potrzebne? Nie lepiej wytłumaczyć dlaczego 5w40 a nie 0w40 , jak masz taką wiedzę? Inni też na tym skorzystają.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisdragster w Fordzie od długiego już czasu do benzyniaków jest 5w30 z niższym HTHS ze względu na konstrukcję silnika, o ile pamiętam A5/B5. Wspólne z PSA to oni mają/mieli diesle.
rOBERTO795 a to mięcho potrzebne? Nie lepiej wytłumaczyć dlaczego 5w40 a nie 0w40 , jak masz taką wiedzę? Inni też na tym skorzystają.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez Randor Zobacz wpisPanowie doradzicie jeszcze jakiś olej do 1.8t ANB? Znowu A4 B5 Quattro (zmieniam auto, trafiła się igła) Motor po sofcie. Nie chce mi się opisywać co i jak było robione więc wrzucam wykres. Silnik ma niby tylko po 10.5 bar kompresji na każdym garze (chiński manometr z allegro) ale według tunera trzymał serie dość dobrze. Planuje jak zwykle płukankę BG 109 + jakiś względny olej i ar2300. Według poprzedniego właściciela auto pobiera 6-7 setek od wymiany do wymiany (10tyś km Motul x-cess 5w40) ale motor się trochę poci także idzie z tego zejść. Co zalać po płukance do współpracy z ar2300 i później już docelowo? Cena to rzecz raczej drugorzędna.
Auto ma założoną świeżą instalacje LPG od Staga na porządnych gratach.
.
Komentarz
-
Gość
Komentarz